Het zijn bruine mensen. Nobele wilden. Dus dan kijken de feministen weg.quote:
Feminist meldt. Tevens: stierenstront.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het zijn bruine mensen. Nobele wilden. Dus dan kijken de feministen weg.
Nee hoor. Heeft een rijke hoeveelheid documentatie.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Feminist meldt. Tevens: stierenstront.
Al die feministenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Punt is iig dat je al die feministen nooit hoort wanneer het over de islam gaat.
Spontaan nog wel.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:27 schreef snakelady het volgende:
Ik word hier altijd beschuldigd van feminisme, maar nu ik het eens ben met dat dit niet kan ben ik spontaan geen feminist meer?
Kop op mensen, wel consequent blijven met je hokjes stoppen!
Dit.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:27 schreef snakelady het volgende:
Ik word hier altijd beschuldigd van feminisme, maar nu ik het eens ben met dat dit niet kan ben ik spontaan geen feminist meer?
Kop op mensen, wel consequent blijven met je hokjes stoppen!
Dat is de Westerse oplossing, ja. Uit elkaar, co-ouderschap, daarna 2e leg dus samengesteld gezin enzovoort. Ik loop niet bepaald warm voor deze oplossing.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:38 schreef snakelady het volgende:
Of, en dit is heel vreemd voor sommige, hij had haar al lang eerder moeten verlaten voordat het escaleerde.
Er is geen 'oplossing'.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:05 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat is de Westerse oplossing, ja. Uit elkaar, co-ouderschap, daarna 2e leg dus samengesteld gezin enzovoort. Ik loop niet bepaald warm voor deze oplossing.
Ik denk van wel. Ik denk dat sommige Westerse romantische relaties -- in gezamenlijk overleg -- tot de conclusie kunnen komen dat zo'n Arabisch model beter werkt voor hun.quote:
Waarmee mijn punt bevestigd is.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Ik denk dat sommige Westerse romantische relaties -- in gezamenlijk overleg -- tot de conclusie kunnen komen dat zo'n Arabisch model beter werkt voor hun.
Zo'n vrouw laat zich echt niet onder de indruk brengen van ''een tik'', die walst compleet over die man heen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:14 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Ik denk dat sommige Westerse romantische relaties -- in gezamenlijk overleg -- tot de conclusie kunnen komen dat zo'n Arabisch model beter werkt voor hun.
Dat is alleen jouw definitie van seks, dat betekend niet dat dat bij iedereen zo is.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:03 schreef eight het volgende:
Gelijkwaardigheid tussen man en vrouw is onnatuurlijk.
Wat beide geslachten met elkaar verbindt is sex/geslachtsgemeenschap.
Een man neemt, een vrouw wordt genomen.
Dit feit alleen al impliceert onderdanigheid.
Wat is dit nu weer voor kolder?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:03 schreef eight het volgende:
En al die mannen die 'de zeester' spelen in bed dan?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:03 schreef eight het volgende:
Deze uitdrukking is geheel nieuw voor mij.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En al die mannen die 'de zeester' spelen in bed dan?
Ik ben voor het waterboarden van Marokkaanse vrouwen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:31 schreef perezoso het volgende:
Ik ben tegen slaan maar waterboarden moet kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |