Ik vind het bij die Twingo best een gedoetjequote:Op dinsdag 26 april 2016 03:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij oude auto's niet. Bepaalde auto's daar moet je echter de halve auto voor uit elkaar halen om een setje van die kutlampjes te kunnen vervangen.
Ja und?quote:Op dinsdag 26 april 2016 03:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij oude auto's niet. Bepaalde auto's daar moet je echter de halve auto voor uit elkaar halen om een setje van die kutlampjes te kunnen vervangen.
Ik ga niet een edit doen op mijn vorige post want dat is nogal flauw.quote:Op dinsdag 26 april 2016 03:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen Vrijdag die lampjes vervangen, en Zaterdag toen ik een stuk ging autorijden en er achterkwam waren de winkels al dicht![]()
Dus vandaar. Morgen even naar de winkel toe (Ga wel even richting Eddy Vos denk ik) En dan haal ik gelijk een heel setje H4 lampjes.
als je de waterpomp niet kan kopen omdat je er geen poen voor hebt kun je er em ook niet vervangenquote:Op maandag 25 april 2016 21:45 schreef SR4 het volgende:
[..]
Waterpomp vervangen is 10 minuten extra werk. Als hij de riem verwisselt kan hij zo bij de pomp.
Dat kun je mooi tegelijk doen met de krukaskeerring op tijd zettenquote:
Precies dit.quote:Op maandag 25 april 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom bij een goedlopende Twingo van 500 Euro gaan sleutelen wanneer ding nog goed loopt en die distributieriem nog wel een tijd meekan?
Omdat als de riem knapt, ik weer een andere auto kan gaan aanschaffen. Dan ben ik verder van huis.quote:
Misschien heeft 'ie er daadwerkelijk een v-snaar opgeknoopt in plaats van een distributieriemquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef Worteltjestaart het volgende:
Jouw vader is de titel monteur niet waardig.
Een distributieriem die zich moet zetten? Wat is dat voor een onzin?
Fijn dat je vader je heeft geholpen maar ook ik zie van sommige dingen en uitspraken de logica niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef MrBradge het volgende:
Riem is vervangen, op naar de 220k!
Was nog geen 50 minuten werk, ik moet de eerste 300-400 kilometer rustig aan doen volgens m`n vader zodat de Snaar (Neem aan dat 'ie de riem bedoeld) Zich kan vormen naar de tandjes (Geen idee wat hiermee bedoeld word)
Zoals alles opnieuw oliën bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:31 schreef vannelle het volgende:
maar ook ik zie van sommige dingen en uitspraken de logica niet.
Heb je weleens die Ford Ka's 1e generatie gezien? Geen licht aan de achterkant en als ze remmen licht het rechter knipperlicht op of @random een of andere kermisverlichting. Die Ford Ka's 1e generatie die ik nu nog tegenkom, daar klopt de verlichting helemaal niet. Ik snap niet hoe die door de APK komen hoor....quote:Op dinsdag 26 april 2016 02:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
En nu is het al dinsdag en je hebt nog steeds geen actie ondernomen?
Dat bedoel ik dus, zo lijkt het net alsof het je geen ene kont kan schelen.
Je weet het, doe er dan ook wat aan.
Zoals dit bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:52 schreef HPoi het volgende:
[..]
Heb je weleens die Ford Ka's 1e generatie gezien? Geen licht aan de achterkant en als ze remmen licht het rechter knipperlicht op of @random een of andere kermisverlichting. Die Ford Ka's 1e generatie die ik nu nog tegenkom, daar klopt de verlichting helemaal niet. Ik snap niet hoe die door de APK komen hoor....
Maar goed, we hebben het nu over een Twingo.
Die komen als het goed is niet door de apk, zal wel een massaprobleem zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:52 schreef HPoi het volgende:
[..]
Heb je weleens die Ford Ka's 1e generatie gezien? Geen licht aan de achterkant en als ze remmen licht het rechter knipperlicht op of @random een of andere kermisverlichting. Die Ford Ka's 1e generatie die ik nu nog tegenkom, daar klopt de verlichting helemaal niet. Ik snap niet hoe die door de APK komen hoor....
Maar goed, we hebben het nu over een Twingo.
Ja, precies!quote:
Die spanrollen etc zijn 50,000 kilometer vervangen bij de vorige distributieriem wissel. Ze hoefde nu niet perse vervangen te worden volgens m`n vader, en ik ga dat dan ook niet doen tot bij de volgende distributieriem wissel.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
De riem zit erop en is het afwachten tot je blok in puin loopt nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |