abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162272796
Thanks voor de tip Fazz! Zijn er naast Mariposas nog andere geīnteresseerden voor een groeps ruck-consult in de regio Delft/Den Haag/Leiden binnenkort?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 17:18:44 #277
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162273004
Ohh mooi LB O+

Ik heb als eerste doek nu de Ellevill Paisley klaargelegd, die is zo ontzettend zacht dat het me de fijnste doek lijkt voor m'n pasgeborene binnenkort O+

dinsdag 17 mei 2016 @ 18:34:49 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162274638
Mooi Ela O+

Welke doeken heb jij eigenlijk allemaal? Ik wist dat je Girasol had, en ik gok wat Oscha?
pi_162274728
Ik wil oooook. Maar ik moet nog een paar maanden wachten. Of ook een draagconsult doen. En dan nog steeds wachten :P.
Ik heb wel een keer een vriendin geholpen met haar rekbare doek, terwijl ik zo'n ding nog nooit had aangeraakt. Ging opzich prima behalve dat ze niet echt het geduld en de aandacht ervoor had. Dus toen was ik jelly en dacht ik, ik wil! (Maar dan liever met geweven).
Mijn hormonen willen meer stash dan 2 doeken. Maar ik weet nog helemaal niet wat ik fijn vind enzo. :')
  dinsdag 17 mei 2016 @ 18:52:35 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_162275210
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:18 schreef Quoi het volgende:
Prachtig LB! Voor al die motieven zou je toch doeken gaan dragen :)

Net terug van de inloop bij draagconsulent. Ben er vrij open ingegaan. Op basis van eerste ingeving (makkelijk, niet teveel gedoe) heb ik eerst 3 dragers geprobeerd. Hierbij mijn ervaringen:
- Hop-Tye: Mooi! Kindje zit lekker dicht tegen je aan. Zeer makkelijk te knopen. Die motiefjes O+
- Bondolino: Zit als gegoten. De vrij open zijkanten is wel een nadeel. Vond dit bij de Hop-Tye nu juist zo fijn, dat je kindje echt als een koala tegen je aan zit.
- Ergobaby adapt: Biedt de meeste steun (incl. lendesteun). Alsof je niks draagt! Vrij saai design en niet echt heel mooi met al die bandjes en sliertjes. Zat vanwege zwangere buik iets te hoog, maar verder prima.

Toen erna op eigen verzoek geknoopt met een draagdoek. Synchroon met de consulente voor de spiegel :) Ik moet zeggen dat dat best soepel ging! (GotC, door je vaak te observeren heb ik blijkbaar toch iets opgestoken :P ) En wat zit je kindje dan lekker zeg O+ En sja, al die motiefjes en keuzes. Het gaat wel degelijk wat langzamer dan de Hop-Tye, maar eenmaal geoefend.....? Verder denk ik nog dat de Hop-Tye misschien wat meer ondersteuning bij de romp geeft, itt een draagdoek? Misschien is dat juist tijdens de eerste periode fijn?

Afijn, als winnaars uit de bus zijn vanmorgen de Hop-Tye en dan tķch misschien een doek gekomen :s) Misschien starten met een Hop-Tye en daarna verder met een draagdoek? Of een draagdoek ernaast om mee te experimenteren.

De Marsupi had ze niet. Lijkt alsof ze daar niet in willen investeren, vanwege de korte draagtijd.
O+
Je mag altijd een doek van me lenen :*
pi_162275811
Prachtige doek LB!

Quoi, fijn dat je zoveel hebt kunnen uitproberen! Doek naast drager kan altijd zou ik zeggen, dat is bij ons iig heel goed bevallen. Knopen lukte mij de eerste weken (*) niet, deels ivm herstel van de ks en deels omdat ik me erg onzeker voelde (mijn mini voelde zķ klein en breekbaar, ik vond het zielig voor haar als ik teveel zou hannessen met een doek :@). Een drager gaf net dat comfort/zekerheid van snel goed kunnen dragen zeg maar :) Nu gebruik ik vooral de doek (vooral in huis fijn!), maar voor kleine stukjes is een drager weer fijn..

(*) Dit klinkt alsof het al maanden geleden is, maar dat valt reuze mee :+
pi_162276006
Ik ben ook van van doek en drager. :Y

De doek zit net wat lekkerder (mits goed geknoopt, een tijdje geleden liep ik een uur met een te slordig geknoopte ruck, au. :X ) en knusser en vind ik ook mooier, maar voor bepaalde situaties is het veel handiger om ook een drager te hebben. Op vakantie in Rome gingen we hele dagen met de Tula op pad, dat was handig als we N. weer in moesten smeren, we haar wilden laten spelen op het gras of wanneer we weer even ergens wat gingen eten of drinken. Ze heeft ook wel in de doek gezeten toen, maar veel minder, alleen als we in de avond nog een wandeling gingen maken met hooguit 1 onderbreking.

Vooral de eerste weken toen ik haar hele dagen binnenshuis droeg vond ik een doek echt heerlijk. Ik zie mezelf niet even lekker met een Tula op de bank zitten, maar wellicht dat andere dragers daar meer geschikt voor zijn.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:45:07 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162279505
Ik ga ook nog even langs een andere inloop, maar denk - so far - dat het doek én drager (Hop-Tye) wordt. Selvaria & Ono, wat leuk om jullie ervaringen daarmee te lezen! :)
pi_162279843
Na een dag Efteling met een geleende Emeibaby ben ik om. Deze komt mijn kant op *O*

dinsdag 17 mei 2016 @ 20:58:47 #285
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_162279935
Mooooooi Dot! *;
pi_162280605
Dot die is mooi!
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:05:12 #287
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162290991
Vandaag 40%korting in de artipoppe shop met de code VOGUE
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 18 mei 2016 @ 15:22:25 #288
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162295671
En wie gaan er naar het Draagevenement zaterdag? :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162308259
Ik ben er 's ochtends :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_162308715
Wat houdt het in :@? Ik zag iets op FB maar weet niet zo goed wat ik zou moeten doen...
pi_162311627
Oh dot die is mooi!!
Ik Ben ook nog erg blij met m'n emei! M en ik hebben redelijk dezelfde maat dus amper tussen ons 2 verstellen ook
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_162311764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:49 schreef Malteser het volgende:
Wat houdt het in :@? Ik zag iets op FB maar weet niet zo goed wat ik zou moeten doen...
een grote beurs zeg maar :)

Ik ga wel. Geen idee wat ik daar te zoeken heb, mijn kast is vol en ik heb geen funds. Al wil ik nog steeds een tula proberen, en het liefst de sidekick mee naar huis nemen :')
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:35:43 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_162317256
Je hebt toch een tula?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_162317702
Mooi Dot!

Ik ben eigenlijk niet zo van de ontzettend drukke evenementen, maar als ik op de FB-pagina kijk komen er wel veel leuke dingen voorbij op het draagevenement.. Eens peilen wat manlief ervan vindt :)

Ohja en nog een vraag: gebruiken jullie een zomerdoek bij erg warm weer? Wat zijn aanraders?
pi_162318479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:35 schreef pinquit het volgende:
Je hebt toch een tula?
mag ik niet aankomen :p
Is afgesteld op man door de consulent, hij is niet handig met verstellen, even verkeerd terug zetten en hij vindt hem niet fijn meer dragen. Prima hoor :+
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:02:12 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162319014
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:02 schreef onomatopee het volgende:
Mooi Dot!

Ik ben eigenlijk niet zo van de ontzettend drukke evenementen, maar als ik op de FB-pagina kijk komen er wel veel leuke dingen voorbij op het draagevenement.. Eens peilen wat manlief ervan vindt :)

Ohja en nog een vraag: gebruiken jullie een zomerdoek bij erg warm weer? Wat zijn aanraders?
Ik heb een calin bleu, dat was duidelijk koeler dan mijn hoppediz. Maarrrr heul dun dus het sneed wel gauw en daarom vond ik m niet zo heel fijn.

Deze zomer wil ik dragen met een mei tai, dan komt er wat meer frisse lucht tussen mij en baby door :)
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:51:36 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_162320175
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

mag ik niet aankomen :p
Is afgesteld op man door de consulent, hij is niet handig met verstellen, even verkeerd terug zetten en hij vindt hem niet fijn meer dragen. Prima hoor :+
Heh oke. Afgesteld? Ik stel hem tijdens het dragen nog drie keer :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:10:53 #298
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162320644
Als je het instellen niet goed voor elkaar krijgt is het niet fijn als een ander er aan komt. :D
hij heeft wel lenige armen als hij het bandje tussen de schouderbanden dicht krijgt zonder verstellen.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162320733
Ik zat ook al te denken dat ik bijna alles wel verstel bij aan en uittrekken.
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:21:36 #300
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162320874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi Ela O+

Welke doeken heb jij eigenlijk allemaal? Ik wist dat je Girasol had, en ik gok wat Oscha?
Even denken uit m'n hoofd, want ongeveer alle doeken zitten nog in verhuisdozen :@
- Girasol Earthy Rainbow, Ardent (creme weft), Rosalyn (purple weft), Wompat baby (ardent fuchsia) en Wompat Toddler (northern lights), Custom Mei Tai van double Rainbow
- Calin Blue licht groen
- Oscha Sekai Aozora, Okinami's een stuk of 4 (Eventide, Frost, Aegle, Manganese), een Tangerine on Diamond gradient
- Ellevill Paisley die ik hierboven ergens postte
- Artipoppe Argus Raspberry Lemon

Jemig wat veel! Ik heb er ook niets bijgekocht nu, alleen nog 2 van de Oki's bij Kleurdoos liggen. En misschien ben ik nu nog ergens een doek vergeten per ongeluk..

De eerste twee Girasols had ik al voor de geboorte van peuter, dat waren onze allereerste die al klaar lagen voor de baby toen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')