quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:18 schreef Quoi het volgende:
Prachtig LB! Voor al die motieven zou je toch doeken gaan dragen
Net terug van de inloop bij draagconsulent. Ben er vrij open ingegaan. Op basis van eerste ingeving (makkelijk, niet teveel gedoe) heb ik eerst 3 dragers geprobeerd. Hierbij mijn ervaringen:
- Hop-Tye: Mooi! Kindje zit lekker dicht tegen je aan. Zeer makkelijk te knopen. Die motiefjes![]()
- Bondolino: Zit als gegoten. De vrij open zijkanten is wel een nadeel. Vond dit bij de Hop-Tye nu juist zo fijn, dat je kindje echt als een koala tegen je aan zit.
- Ergobaby adapt: Biedt de meeste steun (incl. lendesteun). Alsof je niks draagt! Vrij saai design en niet echt heel mooi met al die bandjes en sliertjes. Zat vanwege zwangere buik iets te hoog, maar verder prima.
Toen erna op eigen verzoek geknoopt met een draagdoek. Synchroon met de consulente voor de spiegelIk moet zeggen dat dat best soepel ging! (GotC, door je vaak te observeren heb ik blijkbaar toch iets opgestoken
) En wat zit je kindje dan lekker zeg
En sja, al die motiefjes en keuzes. Het gaat wel degelijk wat langzamer dan de Hop-Tye, maar eenmaal geoefend.....? Verder denk ik nog dat de Hop-Tye misschien wat meer ondersteuning bij de romp geeft, itt een draagdoek? Misschien is dat juist tijdens de eerste periode fijn?
Afijn, als winnaars uit de bus zijn vanmorgen de Hop-Tye en dan tķch misschien een doek gekomenMisschien starten met een Hop-Tye en daarna verder met een draagdoek? Of een draagdoek ernaast om mee te experimenteren.
De Marsupi had ze niet. Lijkt alsof ze daar niet in willen investeren, vanwege de korte draagtijd.
een grote beurs zeg maarquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:49 schreef Malteser het volgende:
Wat houdt het in? Ik zag iets op FB maar weet niet zo goed wat ik zou moeten doen...
mag ik niet aankomen :pquote:
Ik heb een calin bleu, dat was duidelijk koeler dan mijn hoppediz. Maarrrr heul dun dus het sneed wel gauw en daarom vond ik m niet zo heel fijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:02 schreef onomatopee het volgende:
Mooi Dot!
Ik ben eigenlijk niet zo van de ontzettend drukke evenementen, maar als ik op de FB-pagina kijk komen er wel veel leuke dingen voorbij op het draagevenement.. Eens peilen wat manlief ervan vindt![]()
Ohja en nog een vraag: gebruiken jullie een zomerdoek bij erg warm weer? Wat zijn aanraders?
Heh oke. Afgesteld? Ik stel hem tijdens het dragen nog drie keerquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mag ik niet aankomen :p
Is afgesteld op man door de consulent, hij is niet handig met verstellen, even verkeerd terug zetten en hij vindt hem niet fijn meer dragen. Prima hoor
Even denken uit m'n hoofd, want ongeveer alle doeken zitten nog in verhuisdozenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi Ela
Welke doeken heb jij eigenlijk allemaal? Ik wist dat je Girasol had, en ik gok wat Oscha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |