'Jood' is hierin veels te specifiek trouwens. Het is duidelijk dat het allemaal blanke mensen betreft die het slechtste met ons voor hebben.quote:
Je snapt er helemaal niks van man , dit zijn oost europese "joden"quote:Op maandag 25 april 2016 18:07 schreef ems. het volgende:
[..]
'Jood' is hierin veels te specifiek trouwens. Het is duidelijk dat het allemaal blanke mensen betreft die het slechtste met ons voor hebben.
Waarom toch altijd weer die blanken die ons zo willen naaien? Zit het hun in het bloed?
Jippie weer een filmpje wat het denken van je overneemtquote:Op maandag 25 april 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je snapt er helemaal niks van man , dit zijn oost europese "joden"
Zijn geen semieten
Mmmm, er zit inderdaad een luchtje aan. We kunnen nu ook een complot verzinnen waarom ts dit topic heeft verzonnen... Begin jij?quote:Op maandag 25 april 2016 18:10 schreef vaduz het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat de TS deel uitmaakt van een anticomplotsekte.
Mag ik centraal staan in een echte complottheorie?quote:Op maandag 25 april 2016 18:12 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Mmmm, er zit inderdaad een luchtje aan. We kunnen nu ook een complot verzinnen waarom ts dit topic heeft verzonnen... Begin jij?
Om mensen te verzamelen en hun vervolgens te indoctineren met TS zijn gendertheorieen.quote:Op maandag 25 april 2016 18:12 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Mmmm, er zit inderdaad een luchtje aan. We kunnen nu ook een complot verzinnen waarom ts dit topic heeft verzonnen... Begin jij?
Juist! Dat dacht ik ook! Ik heb een sponsor, we gaan een documentaire maken over dit probleem. We gaan de waarheid verkondigenquote:Op maandag 25 april 2016 18:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Om mensen te verzamelen en hun vervolgens te indoctineren met TS zijn gendertheorieen.
Allemaal bleke huid. Dus blank tuig. Als halfbloed masterrace discrimineer ik niet op een paar tinten lichter of donkerder.quote:Op maandag 25 april 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je snapt er helemaal niks van man , dit zijn oost europese "joden"
Zijn geen semieten
Wat een wijsheidquote:Op maandag 25 april 2016 18:16 schreef Cruseder4 het volgende:
Leugens, de media wordt beheerst door de Rockafeller en Rothschild families.
Ja klopt , dan is het cickeltje weer rond. Dus dan zou ik zeggen : negerenquote:Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Voorlichting op scholen om kinderen te behoeden voor complottisme?
Daar gaan de complottisten een kwaadaardig complot in zien...
Vooral blanke mannenquote:Op maandag 25 april 2016 18:07 schreef ems. het volgende:
[..]
'Jood' is hierin veels te specifiek trouwens. Het is duidelijk dat het allemaal blanke mensen betreft die het slechtste met ons voor hebben.
Waarom toch altijd weer die blanken die ons zo willen naaien? Zit het hun in het bloed?
Vooral lelijke blanke mannenquote:
Juist, dan scheid je het kaf van het koren.quote:Op maandag 25 april 2016 19:01 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Je kan alles wat anders is, verdacht is, niet volgens de gedachten van jezelf of de mensen om je heen als complot zien maar er is ook nog zoiets als realistisch en gezond verstand die dan de boventoon zouden moeten voeren.
Ik ben niet zo van de complot theorieën, ben er te nuchter voor denk. Of zoals mijn vriend altijd zegt "daar denk ik heel genuanceerd over".
>beheersenquote:Op maandag 25 april 2016 18:16 schreef Cruseder4 het volgende:
Leugens, de media wordt beheerst door de Rockafeller en Rothschild families.
Nope. John de Mol is geen jood.quote:Op maandag 25 april 2016 17:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn gewoon feiten.
De grote media corporaties worden allemaal bestuurd door "joden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |