abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2016 @ 18:07:35 #26
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_161706617
Ik kende zo'n wijffie en die is er helemaal in doorgeslagen. Ik, en nog 25 anderen werden elke dag kapotgespamd, gebeld, gesmst ga zo maar door met complottheorieën en die bijbehorende plaatjes.

Ze heeft mij en tig anderen een keer getagd in een facebookbericht van haar, met dat X een complot is en dat we allemaal naar Poetin moeten luisteren :') En dat was voor heel veel mensen de druppel. Nu is ze vast vriendloos.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_161706624
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 17:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
'Jood' is hierin veels te specifiek trouwens. Het is duidelijk dat het allemaal blanke mensen betreft die het slechtste met ons voor hebben.

Waarom toch altijd weer die blanken die ons zo willen naaien? Zit het hun in het bloed?
Conscience do cost.
pi_161706669
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:07 schreef ems. het volgende:

[..]

'Jood' is hierin veels te specifiek trouwens. Het is duidelijk dat het allemaal blanke mensen betreft die het slechtste met ons voor hebben.

Waarom toch altijd weer die blanken die ons zo willen naaien? Zit het hun in het bloed?
Je snapt er helemaal niks van man , dit zijn oost europese "joden"
Zijn geen semieten

pi_161706677
Ik ben ervan overtuigd dat de TS deel uitmaakt van een anticomplotsekte.
pi_161706699
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zijn geen semieten

Jippie weer een filmpje wat het denken van je overneemt :D dom schaap ;)
pi_161706723
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:10 schreef vaduz het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat de TS deel uitmaakt van een anticomplotsekte.
Mmmm, er zit inderdaad een luchtje aan. We kunnen nu ook een complot verzinnen waarom ts dit topic heeft verzonnen... Begin jij?
pi_161706741
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 18:12 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Mmmm, er zit inderdaad een luchtje aan. We kunnen nu ook een complot verzinnen waarom ts dit topic heeft verzonnen... Begin jij?
Mag ik centraal staan in een echte complottheorie? *O*

Maar even van tevoren: ik ben geen jood. Lukt het dan wel?
pi_161706752
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 18:12 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Om mensen te verzamelen en hun vervolgens te indoctineren met TS zijn gendertheorieen.
pi_161706755
Dubbel
pi_161706801
Leugens, de media wordt beheerst door de Rockafeller en Rothschild families.
pi_161706842
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:14 schreef vaduz het volgende:

[..]

Om mensen te verzamelen en hun vervolgens te indoctineren met TS zijn gendertheorieen.
Juist! Dat dacht ik ook! Ik heb een sponsor, we gaan een documentaire maken over dit probleem. We gaan de waarheid verkondigen :D
PSVCL vind zulke filmpjes altijd leerzaam, ik denk dat we al een testpersoon gevonden hebben.

Jigsos krijg plastische chirurgie en krijgt een hoofdrol. Hij moet een grote neus en oren hebben, dan lijkt het net echt. Want het is ook echt.

De waarheid! YAY :D
pi_161706868
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zijn geen semieten

Allemaal bleke huid. Dus blank tuig. Als halfbloed masterrace discrimineer ik niet op een paar tinten lichter of donkerder.

Waarom denk jij dat de blanken zo graag hun vingers in de mediapap willen houden?
Conscience do cost.
pi_161706888
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 18:16 schreef Cruseder4 het volgende:
Wat een wijsheid :D
pi_161706962
Maar even serieus, ik denk dat mensen meer in complottheorieën gaan geloven omdat ze het zelf niet kunnen volgen. Ze willen iets begrijpen maar gaan het ergens zoeken waar ze het niet moeten zoeken. Misschien een mengeling van softdrugs, gebrek aan doorzettingsvermogen en mentaliteit. Zo'n soort mengsel denk ik.
pi_161707364
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 17:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Voorlichting op scholen om kinderen te behoeden voor complottisme?

Daar gaan de complottisten een kwaadaardig complot in zien...
Ja klopt , dan is het cickeltje weer rond. Dus dan zou ik zeggen : negeren

Want je kan er toch niets tegen doen behalve educatie geven. Dat doe ik bijvoorbeeld. Voorlichting geven over religies. Over landen. Over hun geschiedenis. Over verschillende culturen. Over volkeren. Over talen. Over oorlogen.

En blijkbaar twijfelt men daar ook allemaal aan. Maar je kan via educatie toch wat mensen bereiken die van nature wat nuchter denken en minder snel vatbaar zijn voor waanzin. En wellicht dat diegene kunnen zorgen voor verandering ?
  maandag 25 april 2016 @ 18:44:45 #41
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161707457
Groeperingen die in het diepste geheim de wereldgeschiedenis beïnvloeden, plannen smeden om de bevolking in de pas te laten lopen, alle lagen van alle maatschappijen moeten hiervoor geïnfiltreerd zijn en dan op youtube "ontmaskerd" worden door wat autisten op hun zolderkamertje. Seems legit. #jetfuelcantmeltsteelbeams

[ Bericht 8% gewijzigd door Twiitch op 25-04-2016 18:52:23 ]
pi_161707615
Namens mijn vrienden bij de Illuminati zeg ik even dat het allemaal inderdaad domme complottheorieën zijn.
pi_161707863
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Vooral blanke mannen :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_161707934
Maar om wel even reëel te blijven, een complot theorie. Is een complot theorie per definitie fout? In de zin fout, dat het een 'taboe' is om in een complot theorie te geloven? Want stel, er is een complot theorie, en die klopt, wat dan? Ik hou wel mijn ogen open maar de meeste zooi is onzin. 9-11 vind ik tja, welnu, welnee, maar de rest is crap, en als je de waarheid 'weet' en dan? Staat dan iedereen in de rij? Krijg ik dan geld? Verkondigen lukt niet want ik ben de enigste die de waarheid gezien heb. Mensen overtuigen lukt dan niet of amper.

Het enigste waar ik voor waak is om iets niet te snel af te doen als onwaar. Er kan iets van waarheid in zitten, ik geloof niemand en volg m'n eigen 'ding'. Ik denk dat dat het meest in de buurt komt van de 'waarheid' want niks is waar en kan ook weer waar zijn. Ik denk dus ik ben, dat is de enigste waarheid voor mij.
pi_161707998
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Vooral blanke mannen :P
Vooral lelijke blanke mannen 8-) Dat verklaart mogelijk ook meteen hun bittere intenties.
Conscience do cost.
  maandag 25 april 2016 @ 19:01:43 #46
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_161708019
Je kan alles wat anders is, verdacht is, niet volgens de gedachten van jezelf of de mensen om je heen als complot zien maar er is ook nog zoiets als realistisch en gezond verstand die dan de boventoon zouden moeten voeren.
Ik ben niet zo van de complot theorieën, ben er te nuchter voor denk. Of zoals mijn vriend altijd zegt "daar denk ik heel genuanceerd over".
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_161708047
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:01 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Je kan alles wat anders is, verdacht is, niet volgens de gedachten van jezelf of de mensen om je heen als complot zien maar er is ook nog zoiets als realistisch en gezond verstand die dan de boventoon zouden moeten voeren.
Ik ben niet zo van de complot theorieën, ben er te nuchter voor denk. Of zoals mijn vriend altijd zegt "daar denk ik heel genuanceerd over".
Juist, dan scheid je het kaf van het koren.
  maandag 25 april 2016 @ 19:07:22 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161708184
snap niet dat je wilt leven in een wereld van complotten, of is dat juist weer het doel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_161708202
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 18:16 schreef Cruseder4 het volgende:
>beheersen
Een dikke vinger in de pap hebben ze wel ja. Een voorrecht verkregen door werk van eerdere generaties.
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 19:11:05 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_161708293
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 17:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zijn gewoon feiten.
De grote media corporaties worden allemaal bestuurd door "joden"
Nope. John de Mol is geen jood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: