Wat een vreselijk domme uitspraak.quote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef supersof het volgende:
en iedereen vindt het al leuk en dan hoef ik het niet meer te zien
Valt mee als je goed pak hebt is er geen verschil met zomer.quote:Op maandag 25 april 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
In de winter lijkt het me sowieso al niks
veel te koud toch?
Aldus jij, die matrassen neuken tot een kunst heeft verhevenquote:Op maandag 25 april 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk domme uitspraak.
Maar dat heeft niks met domheid te maken, dus deze vergelijking gaat compleet mank.quote:Op maandag 25 april 2016 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij, die matrassen neuken tot een kunst heeft verheven.
Okequote:Op maandag 25 april 2016 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met domheid te maken, dus deze vergelijking gaat compleet mank.
Probeer het nog maar eens.
Hm okequote:Op maandag 25 april 2016 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee als je goed pak hebt is er geen verschil met zomer.
jeeej wat goed!!quote:
Altijd goede bescherming. Anders ff Googlen op foto's. Als je in je shirtje valt schaaf je open tot op het bot. Letterlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm oke
Van die mannen die dan gewoon spijkerbroek aan hebben en tshirtzo stom en dom
hoe kwam het dat je gevallen bent dan?
Ah ja zo onverantwoordelijk en dom zonder goede kleding aan rijdenquote:Op maandag 25 april 2016 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd goede bescherming. Anders ff Googlen op foto's. Als je in je shirtje valt schaaf je open tot op het bot. Letterlijk.
Tegenligger ging inhalen, moest ik uitwijken. Kwam in de zachte berm terecht en toen gepleurd. Schoof zo over het natte gras als een sjoelsteen tussen 2 eiken van een meter dik de sloot in.
Nee.quote:Op maandag 25 april 2016 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ja zo onverantwoordelijk en dom zonder goede kleding aan rijden
Super eng joh. Snap wel dat je niet meer durft. Ga je het ooit weer proberen denk je?
Ja kan best wel tochquote:Op maandag 25 april 2016 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Voel me echt heel kwetsbaar als ik rij constant stress.
Soort ptss denk lol
Sof is geen helder licht nee.quote:Op maandag 25 april 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk domme uitspraak.
hahahahahahahahah jij bent echt grappig zegquote:
Lekker bezig hoorquote:Op maandag 25 april 2016 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jeeej wat goed!!
ik heb dit jaar nog maar een herkansing gehad. Voor de rest ook alles gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |