Ja, dat is de nieuwe politieke correctheid.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:56 schreef damian5700 het volgende:
Opvallend dat in de berichtgeving in Nederland het NRC en de NOS het hier hebben over extreem-rechts, het FD en de Volkskrant over respectievelijk rechts-populisten en anti-immigratie partij en de Elsevier en de Telegraaf over rechts en simpelweg FPÖ.
Dat je geen 'extreemrechts' meer mag zeggen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat is de nieuwe politieke correctheid.
Is dat zo? Je weet dat Oostenrijkseschilder alles bij elkaar nogal wat extremistische onzin aanhangt?quote:
Inderdaad. Zelfs niet bij een partij opgericht door oud-nazi's.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat je geen 'extreemrechts' meer mag zeggen?
Dat niet meer zeggen zal wel heel wat kogelbrieven schelen, gok ik.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat je geen 'extreemrechts' meer mag zeggen?
Dit lijkt me een beetje overtrokken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs niet bij een partij opgericht door oud-nazi's.
als je er wat literatuur op naslaat zal je zien dat er goede redenen zijn om een term als populistisch radicaal rechts te gebruikenquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat zo? Je weet dat Oostenrijkseschilder alles bij elkaar nogal wat extremistische onzin aanhangt?
Doe eens. Graag ook peer-reviewed enzo, aangezien je met de wetenschap schermt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je er wat literatuur op naslaat zal je zien dat er goede redenen zijn om een term als populistisch radicaal rechts te gebruiken
Maar het voelt natuurlijk heel fijn in die onderbuik om NAZI te schreeuwen
Maar waar stelt de wetenschap dat Oostenrijkseschilder gelijk heeft?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je er wat literatuur op naslaat zal je zien dat er goede redenen zijn om een term als populistisch radicaal rechts te gebruiken
Maar het voelt natuurlijk heel fijn in die onderbuik om NAZI te schreeuwen
ik ga jouw huiswerk niet doen. Educate yourself of hjbquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Doe eens. Graag ook peer-reviewed enzo, aangezien je met de wetenschap schermt.
je kunt niet lezen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar waar stelt de wetenschap dat Oostenrijkseschilder gelijk heeft?
Klopt , Hitler kon alleen aan de macht komen omdat de andere politici zo verschrikkelijk gefaald hebben. Het volk kiest dan voor een leider die orde op zaken stelt. De EU, Merkel, Holande, Rutte enz enz. maken er een wedstrijd van wie het meeste faalt, vind je het gek dat de kiezer zich afwendt van deze lieden?quote:Op maandag 25 april 2016 16:00 schreef Jigzoz het volgende:
De kandidaat van de extreemrechtse FPÖ heeft met een stevige voorsprong de eerste ronde van de presidentsverkiezingen gewonnen. De nummer twee is de kandidaat van de Groenen. Het midden is weggevaagd. Andere Europese extreemrechtse politici juichen. 'Fantastisch!' twittert Wilders. "Bravo, Oostenrijkse volk!" reageert Le Pen.
[..]
Heel veel meer bij NRC.
Het enige wat we leren van de geschiedenis, is dat we niets leren van de geschiedenis. Extreemrechts begint overal te groot te worden om te negeren. Hoe nu verder?
Jij beweert iets, in de wetenschap is het gebruikelijk dat je je beweringen onderbouwt. Dat weiger je te doen. Je bewering kan dus voorlopig in de prullenbak.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga jouw huiswerk niet doen. Educate yourself of hjb
Nee. Ik vind het wel gek dat ze zich vervolgens wenden tot dit soort lieden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:11 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Klopt , Hitler kon alleen aan de macht komen omdat de andere politici zo verschrikkelijk gefaald hebben. Het volk kiest dan voor een leider die orde op zaken stelt. De EU, Merkel, Holande, Rutte enz enz. maken er een wedstrijd van wie het meeste faalt, vind je het gek dat de kiezer zich afwendt van deze lieden?
Oh, gelukkig dat het zo simpel is. Kunnen al die wetenschappelijke werken wel door de shredder nu.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:11 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Klopt , Hitler kon alleen aan de macht komen omdat de andere politici zo verschrikkelijk gefaald hebben.
Zeker wel, ik lees van jou een absurde claim over de wetenschap in relatie tot de uitspraken van Oostenrijkseschilder, dan zou het goed zijn als je die ook onderbouwt.quote:
Geef het op. Was blufpoker. Lijkt me meer dan duidelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker wel, ik lees van jou een absurde claim over de wetenschap in relatie tot de uitspraken van Oostenrijkseschilder, dan zou het goed zijn als je die ook onderbouwt.
Dat lijkt me ook maar vind het vermakelijk om hem nog even te zien kronkelen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geef het op. Was blufpoker. Lijkt me meer dan duidelijk.
Tja op Geenstijl werkt dit natuurlijk. Als je daar 'de wetenschap' zegt dan raakt iedereen zo onder de indruk dat ze je meteen aanbidden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geef het op. Was blufpoker. Lijkt me meer dan duidelijk.
Niet zo sadistisch.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook maar vind het vermakelijk om hem nog even te zien kronkelen.
Ik reageer op een terechte claim van hem dat de fpo geen extreemrechtse partij isquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker wel, ik lees van jou een absurde claim over de wetenschap in relatie tot de uitspraken van Oostenrijkseschilder, dan zou het goed zijn als je die ook onderbouwt.
Maar dat is meer omdat je in diezelfde kring verkeert dan dat het "wetenschappelijk onderbouwd" zou zijn. Waarom vind je het eigenlijk erg om extreem-rechts genoemd te worden, daar is toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik reageer op een terechte claim van hem dat de fpo geen extreemrechtse partij is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |