Dat is dan weer geen overbodige luxe. Ben er al een hele tijd niet meer geweest. Vind de kwaliteit zo belabberd van de kleding dat ik 't zelfs zonde van mijn geld vind.quote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stond in een nieuws bericht wat ik net las. En 58 paskamers.
Misschien zaten we wel in zelfde stoeltje hihiquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ook heeeeel vaak in die trein.
Nee ben er nog nooit geweest, geen zin om er zolang voor in de trein te zitten. Groningen is uurtje met de bus maar dan ga ik meteen langs de coffeeshops daarquote:Op maandag 25 april 2016 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen overbodige luxe. Ben er al een hele tijd niet meer geweest. Vind de kwaliteit zo belabberd van de kleding dat ik 't zelfs zonde van mijn geld vind.
Ga jij er wel eens heen?
Dat heb je ook bij de H&M enz.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
een stukje kleding dat kinderen van max 12 jaar in elkaar hebben geflanst
Welke shops?quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben er nog nooit geweest, geen zin om er zolang voor in de trein te zitten. Groningen is uurtje met de bus maar dan ga ik meteen langs de coffeeshops daar![]()
Ik wil er gewoon een keertje heen, vooral voor een chill broek ofzo en wat basic dingetjes.
Zeker doenquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben er nog nooit geweest, geen zin om er zolang voor in de trein te zitten. Groningen is uurtje met de bus maar dan ga ik meteen langs de coffeeshops daar![]()
Ik wil er gewoon een keertje heen, vooral voor een chill broek ofzo en wat basic dingetjes.
Of hebben we een keer tegenover elkaar gezeten. Omg.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien zaten we wel in zelfde stoeltje hihi
Maar ik denk dat ik het in juli of augustus dan een keer doe, beter met een huisgenoot dan mijn moeder.quote:Op maandag 25 april 2016 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeker doenPyjama's zijn ook wel chill.
Damnquote:
Geen idee, ik ben niet zo vaak in Groningen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DamnDees
Zit de zolder er nog steeds naast?
Er is ook helemaal niks leuks aan. De kleding is 5 euro en zitten na drie keer dragen al gaten in. Zit ook totaal geen model in. Maar er is ook spul dat kwalitatief even goed is als dat van andere winkels.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Ik weet echt niet wat er zo leuk is aan de Primark.
Tussen de paupers kleding van de grond rapen om vervolgens 3 uur bij de pashokjes te wachten en 2 uur bij de kassa voor een stukje kleding dat kinderen van max 12 jaar in elkaar hebben geflanst en na 1 keer wassen uit elkaar valt van ellende.
Klikte op die in het Engels, gewoon op een rotonde waar fietsers/voetgangers voorrang hebben midden op hun strook achter een busje gaan staan wachten tot je door kan rijden.quote:
Er is daar toch gewoon fietspad op weg of kijk ik scheelquote:
O.quote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo vaak in Groningen.
Je hebt in rotterdam nu ook decathlon, de sportversie van primarkquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Ik weet echt niet wat er zo leuk is aan de Primark.
Tussen de paupers kleding van de grond rapen om vervolgens 3 uur bij de pashokjes te wachten en 2 uur bij de kassa voor een stukje kleding dat kinderen van max 12 jaar in elkaar hebben geflanst en na 1 keer wassen uit elkaar valt van ellende.
The Clown nooit geweest. Ook kutstraatje om daar te komen met de fiets.quote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En de Metamorphose is ook een chille shop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |