Ja, die hypes waren er vanaf het begin al, meermalen geprobeerd weer een afl. te kijken maar er gebeurd bijna niksquote:Op maandag 25 april 2016 13:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet veel. Het is wel leuk hoor, maar het is gewoon overdreven veel gehyped.
Die is in 2018 wel oud genoeg hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
NWS / Europees verbod op social media voor jongeren
Hahaha arme fylax
Oh alleen de kop gelezenquote:Op maandag 25 april 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is in 2018 wel oud genoeg hoor.
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.quote:Op maandag 25 april 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
NWS / Europees verbod op social media voor jongeren
Hahaha arme fylax
Ik moest vet lachen om die pic van hem door die luciferstokbeentjesquote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.
ik was niet de enige dusquote:Op maandag 25 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest vet lachen om die pic van hem door die luciferstokbeentjes![]()
Kan nooit, iddquote:
Is het allemaal sarcasme of vinden mensen dit echt leuk? ik gok helaas op het laatstequote:Op maandag 25 april 2016 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Mauri vlogs BOEEEM jullie gaan zien. HORSEFIGHTERRR
Zouden mijn ouders niet oké vinden als ik 16 ben.quote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan nooit, idd
[..]
Is het allemaal sarcasme of vinden mensen dit echt leuk? ik gok helaas op het laatste![]()
de mensheid is kapot
Welke normale ouder welquote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zouden mijn ouders niet oké vinden als ik 16 ben.
RTL is in gesprek met hem, dus ik denk helaas dat men hem echt leuk vindquote:
Ik hoef t niet te vragen maar weet wel dat ik vlak voor t eten geen chips mag pakken en zulks.quote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik mocht ook niet zomaar eten uit de kast of koelkast pakken. Ik ken er heel veel bij wie dat wel normaal was. Bij ons thuis niet hoor. Alleen drinken mocht ik gewoon pakken. Chips, droge worst enz moest ik gewoon netjes vragen.
Zomaar een tosti bakken ofzo vonden ze ook niet normaal. Ik kon er allemaal wel prima mee levenquote:Op maandag 25 april 2016 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoef t niet te vragen maar weet wel dat ik vlak voor t eten geen chips mag pakken en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |