Ik dacht ook dat het bij de arts zou moeten zijn, maar omdat dit een nieuwe man was weet ik zijn plek in de organisatie nog niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:44 schreef Kyara het volgende:
2 jaar is bij de arts toch? Die luistert hier altijd wel naar longen en hartje. Buikje weet ik eigenlijk niet meer. Misschien is ie het vergeten?
Haha ja dat zeker. Hij wist niet zo goed hoe hij het aan moest pakken. De jongens moesten ledematen aanwijzen bij een popje en dat ging natuurlijk tegelijk, of degene waar hij niets aan vroeg wees wel terwijl de andere dan dacht 'bekijk het maar'. Ik kon er smakelijk om lachen in ieder geval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Ik kreeg wel een goede tip van de cashiere; 'Check even of ze nog heel zijn'. Bij openmaken bleken er van de 10 hoorntjes per pakje een stuk of 6 kapotquote:Op donderdag 19 mei 2016 09:02 schreef Sylver_ het volgende:
Dat ziet er leuk en lekker uit Fazz. Zijn het ijshoorntjes?
Nope, niet echt lichter eigenlijk. Sommige hebben wel een beetje een schilferrandje (maar da's ook alweer een tijdje). Maar hou het in de gaten. Hij is verder gelukkig wel lekker vrolijk en écht niet ziek meer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:02 schreef Sylver_ het volgende:
Dat ziet er leuk en lekker uit Fazz. Zijn het ijshoorntjes?
Wat gek dat die vlekjes zo lang blijven, wmik. Zijn ze wel al lichter geworden?
Volgens mij werd er bij Nora ook geen hart en longen geluisterd bij de 2-jaar afspraak, maar ik weet het niet meer zeker![]()
Ik moest er trouwens ook achteraan bellen.
Grappig dat er nu zo'n duidelijk verschil tussen je jongens zit Nikki. Hebben ze ook een andere bouw?
Ik zag ook nog een leuke foto van I. Heerlijk zulke foto's op een werkdag
Ik gooi er nog wel eens een vraag als "hoe zou jij het noemen?" in.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:45 schreef mousemicky het volgende:
Op vragen als "waarom is dat een stoel" geef ik meestal een antwoord als dat alle mensen in Nederland samen hebben besloten dat dat een stoel heet. Of dat niet alles een reden heeft, en dat dat nu eenmaal zo is... Niet dat dat veel effect heeft, er volgt meestal weer een soortgelijke vraag
Oh! Misschien wilde ze dat wel weten, dat is nogal een hot topic de afgelopen wekenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef hilliebillie het volgende:
Als de vraag heel logisch is zoals de vraag wat staat daar en ze wijst naar een stoel, dan stel ik de vraag gewoon terug. Hier bijvoorbeeld heel vaak de vraag 'waar is Jelle?' (Als ze hem zelf mee naar school gebracht heeft), dan vraag ik 'waar denk je dat hij is?' En dan weet ze het altijd wel. Op de waarom er achteraan weet ik zo niet hoe ik in het geval van de stoel zou reageren eigenlijk.
In het geval van de vraag waarom ze een meisje is zou je iets kunnen antwoorden dat dat bij mama in de buik zo gemaakt is en dat de kans even groot is een jongetje of een meisje te worden maar dat je daar niet zelf een keuze in hebt, maar dat dat zo gemaakt wordt. Dus zonder te veel details te geven.
Of misschien verwacht ze wel een simpeler antwoord in de trant van ' omdat jij een vagina (of welk woord je er voor gebruikt) hebt en geen piemel, als je een piemel zou hebben zou je een jongen zijn'
Maar tis wel eens lastig inderdaad om op het moment dat de vraag gesteld wordt een passend antwoord klaar te hebben inderdaad
Dit spelletje win ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:56 schreef Sylver_ het volgende:
Haha, wie houdt dat langer vol Kyara, jij of M?
ik ben ook zo'n moeder .. geweldig om je kind terug te kunnen trollenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:51 schreef Kyara het volgende:
Hier een kleuter in de waarom en -waaaaaaaaaaat? fase. Meiden papegaaien nog vooral maar niet echt zelf nog. Gelukkig want met 3 tegelijk zou ik echt knettergek worden.
Overigens ben ik ook zo'n stomme moeder dus heel lang in een kringetje door kan waarommen (nadat het dus al 2 keer duidelijk is uitgelegd)....
Mama, waarom doet *vul maar in* het niet?
Omdat hij kapot is.
Waarom is ie kapot?
Omdat hij het niet meer doet.
Waarom doet hij het niet?
Omdat hij kapot is
nou ja, jullie snappen hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |