Hier hebben ze heel veel keuze bij de bibliotheek. Ik neem vaak wat mee. Wij eindigden zo met een cd met jazz voor kleine kinderen die Otje heel tof vindt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 07:42 schreef Sylver_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke cd met kinderliedjes. Weten jullie welke leuk zijn voor peuters?
Echt? Ik vind ze wel leuk, beter dan die kinderkoortjes, daar krijg ik dan weer jeuk vanquote:Op zaterdag 30 april 2016 09:32 schreef Goitske het volgende:
Die van vof de kunst krijg ik spontaan jeuk van, hebben mijn schoonzusjes ook maar niet mijn ding
Ja ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:41 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Echt? Ik vind ze wel leuk, beter dan die kinderkoortjes, daar krijg ik dan weer jeuk van
Nu je het zegt, Otje is gek op dansen op the Pogues.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:33 schreef L-E het volgende:
Mijn peuter luistert graag naar Pharell, maar dat bedoel je vast niet Sylver
Haha, ik kan het eens proberenquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:33 schreef L-E het volgende:
Mijn peuter luistert graag naar Pharell, maar dat bedoel je vast niet Sylver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
12 juni, duurt nog vet lang!quote:Op zondag 1 mei 2016 09:16 schreef LadyBlack het volgende:
Die laatste foto is zo mooi
En is ie echt al bijna 4?!
Gewoon bij Bol. Waarschijnlijk niet de goedkoopste optie, maar we moesten toch nog wat andere dingen ook bestellen. We hebben de gele.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:37 schreef Burdie het volgende:
Mooie foto's Phaidra, ik krijg er helemaal vakantiezin van.
Speaking of which, Franny waar heb jij de puddle jumper gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Pin-up is bij vrienden in huis waar we op bezoek waren.)"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |