Volgens mij is het nog geen jaar geleden dat ik bij het CB mijn zorgen uitsprak over dat Femke amper iets zei... Ik kan het me niet meer voorstellen dat ik me daar ooit zorgen over heb gemaakt...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Ha, die Riley![]()
Het voelt echt nog zo ver weg, dit soort gesprekken/situaties met mijn peuter. Maar daar groeien we vast vanzelf wel in
Nee hoor, lekker van genieten! Mijn zus had ook zo'n kind, die hebben het slaapje echt af moeten bouwen vlak voor hij naar school ging. En dan nog viel hij op vrijdagmiddag na school vaak in slaap op de bank.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Goitske wat een boefje!
Is het raar dat Djenna van inmiddels ruim 3,5 's middags nog twee uurtjes slaapt? Als we het slaapje overslaan wordt het echt een draak van een kind na 15 uur. Dat trekt ze gewoon nog niet (tenzij entertaining van andere kinderen/mensen).
Ze is wel altijd een slapertje geweest overigens.
Jan heeft tot 3 ongeveer geslapem en valt nu soms nog in slaap op de bank. Helaas is teun met zijn middagslaapje gestopt nog voordat hij 2 werdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:03 schreef mousemicky het volgende:
J slaapt ook vaak nog 's middag's hoor, ook bijna 3.5. Laatst zelfs een paar dagen op rij 3 uur. Er zijn ook dagen dat ie niet slaapt, en dan is het tijdens het avondeten niet echt gezellig![]()
Oh dan heb je nog even om aan het idee te wennen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ze is 29 juli pas jarig hoor!
Dus na de vakantie echt starten. Ze heeft blijkbaar wel opeens een soort van ik-ben-groot-masker opgezet, want ik hoor echt opeens van iedereen: jeetje wat is ze opeens groot!
Lastig trouwens Nikki, als het gedrag zo verschillend is, thuis en op het kdv.
Hopelijk gaat de peutergroep helpen!
+1! Ik doe en zeg echt zoooooveel dingen die ik belachelijk vond voor ik een kind hadquote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:12 schreef .Sparkling. het volgende:
Ai Venco, daar zou ik ook niet blij van worden. Ik merk sowieso dat mensen zonder kinderen heel snel en makkelijk ouders veroordelen en zij denken het zelf heel anders te doen. Maar zo was ik zelf ook voor ik een kind had, ik had echt geen flauw idee hoe moeilijk het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |