quote:Op maandag 25 april 2016 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij begint het wel heftig te trillen bij 140-150. Mn navigatieding dan
hoe rijk denk je dat ik ben danquote:Op maandag 25 april 2016 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
daarom ingebouwde navigatie kan ie ook niet gaan trillen
quote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaahha ik ben altijd als eerste weg maar na paar meter heb ik mijn 'winst' alweer DIK verloren.
Vond dat mega chill toen ik leen auto had, echt 123 WOWOWOW RIJ AL VIJFTIIIIIIGGG
terwijl bij mij GODVERDOMME SCHIET OP SNELLER SNELLER. Helemaal kut als er dan beetje wind staat op een brug oid, kom godverodmme niet vooruit. En mijn auto komt nog uit 2012, wehhh
had ooit die nieuwe aygo als leenauto, die kleintjes.. Zit godverdomme achteruitrijcamera in, wtf?!?!! hahaahahquote:
echt?! omg, zou dat op het begin nog geen eens durven denk ikquote:Op maandag 25 april 2016 16:51 schreef supersof het volgende:
Als ik mijn rijbewijs heb mag ik ook in de citroën ds van mijn vader rijden zei hij![]()
wel eng vind ik dat hoor
Ja ik was echt super verbaasd dat dat van hem mochtquote:Op maandag 25 april 2016 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had ooit die nieuwe aygo als leenauto, die kleintjes.. Zit godverdomme achteruitrijcamera in, wtf?!?!! hahaahah
[..]
echt?! omg, zou dat op het begin nog geen eens durven denk ik![]()
ik les in een wittequote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Jouw auto, Elan? En WP, heb je auto? En sof, waar les je nu in?
Niks mis mee toch.quote:Op maandag 25 april 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]chevrolet spark
Ik wilde geen hele oude auto want wilde redelijk de zekerheid hebben dat ik er wel even mee vooruit kan en dat ik niet tering hoge rekeningen heel veel hoef te verwachten. En vijf deuren + gas was must, nou alleen deze kon ik betalen hehehe
nee heb ook geen rijbewijs ;squote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik was echt super verbaasd dat dat van hem mocht![]()
Maar ik denk wel op een verlaten terrein ofzo hoor.
hahaha, echt niet?!quote:Op maandag 25 april 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik les in een witte
;s
geen idee hoor welke auto dat is![]()
Wegenbelasting is iets hoger dan met benzine, vanaf 15k km per jaar was gas goedkoper dan benzinequote:Op maandag 25 april 2016 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee toch.
Zit je wrs ook lekker laag in de wegenbelasting.
Ja een keer en toen heb ik gekeken welke het is en volgens mij heb ik het toen ooit op fok gezet.quote:Op maandag 25 april 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]wel heeel leuk
[..]
hahaha, echt niet?!heb je die vraag niet al kei vaak gehad?
[..]
Wegenbelasting is iets hoger dan met benzine, vanaf 15k km per jaar was gas goedkoper dan benzine.
Maar ik rij 30k per jaar dus scheelt nogal heeeeel erg veel. En tanken en maar steeds 'n tientje oid moeten betalen is écht mega chill.
weet wel beetje van autorijden hoorquote:Op maandag 25 april 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt niet!? Pannenkoek! Wat praat u dan
Heb nu Polo 2014 gti.quote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Dat lijkt me wel episch voor tientje volle tankquote:Op maandag 25 april 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]wel heeel leuk
[..]
hahaha, echt niet?!heb je die vraag niet al kei vaak gehad?
[..]
Wegenbelasting is iets hoger dan met benzine, vanaf 15k km per jaar was gas goedkoper dan benzine.
Maar ik rij 30k per jaar dus scheelt nogal heeeeel erg veel. En tanken en maar steeds 'n tientje oid moeten betalen is écht mega chill.
Je mag die van mij hebbenquote:Op maandag 25 april 2016 17:00 schreef supersof het volgende:
lijkt me wel gaaf om motorrijbewijs te hebben![]()
quote:
hoezo niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |