abonnement Unibet Coolblue
pi_161667534
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fuchsia_roze
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mamiemoe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefull
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Theeleuter
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Ooi86 en BlueEyes *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 1% gewijzigd door Theeleuter op 24-04-2016 18:12:50 ]
pi_161667587
Zo dames, nieuw deel, nieuwe kansen!
pi_161671213
Zou zo tof zijn als we weer twee meiden aan het eind van dit topic uit kunnen zwaaien! Thee, mag mijn NOD naar 10 mei? :)
pi_161672755
Het lijkt er bij mij nu op dat mn eisprong rond dag 11 blijft komen. Was blij dat ik wat eerder begon met testen anders had ik hem misschien weer gemist. Nu dus weer afwachten of het raak is.
pi_161678807
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 13:06 schreef Peacefulll het volgende:
Zou zo tof zijn als we weer twee meiden aan het eind van dit topic uit kunnen zwaaien! Thee, mag mijn NOD naar 10 mei? :)
Done.

Klinkt als een goed plan, steeds per 2 topic uit :Y
pi_161768762
Plop, daar ging mijn ei! Ik schuif weer aan op het wachtbankje :)
pi_161769462
Bloed.. 8 dpo :( :{
pi_161769990
Savvy }:|
pi_161770261
Ik doe niet meer mee, dus ik mag uit de OP!
Lieve meiden, ik hoop dat jullie snel doorschuiven naar het Zwangerschapstopic en niet mij achterna redden naar het wat minder makkelijke topic *; O+
Ik zal jullie blijven volgen en hopelijk tot snel! :*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_161772642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:19 schreef Savvy. het volgende:
Bloed.. 8 dpo :( :{
Oohw kut Savvy :(
pi_161772672
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:24 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik doe niet meer mee, dus ik mag uit de OP!
Lieve meiden, ik hoop dat jullie snel doorschuiven naar het Zwangerschapstopic en niet mij achterna redden naar het wat minder makkelijke topic *; O+
Ik zal jullie blijven volgen en hopelijk tot snel! :*
Het ga je goed Silver! Ik hoop dat jij ook spoedig door mag schuiven naar Z&G. :*
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 09:48:44 #12
382129 crew  Donna
pi_161794105
Hopelijk mag je gauw doorschuiven naar Z&G Silver!
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 10:05:40 #13
382129 crew  Donna
pi_161794315
Ik heb nog niet in dit topic geschreven, maar ik hoop dat jullie me een beetje advies kunnen geven als ik dat mag vragen.

Ik ben begin 2015 gestopt met de pil en had vanaf dat moment direct een nette cyclus van 28 dagen. In het najaar ben ik weer met de pil begonnen omdat we condooms even zat waren en vorige maand is de pil officieel de deur uit gegaan met als plan om vanaf deze zomer voor een kindje te gaan. De afgelopen periode zijn we niet super netjes geweest met condooms, maar wel rond de vermoedelijke eisprong. Anyway, het is dag 29 of 30 vandaag (de laatste bloeding was nog met de pil en die begint bij mij altijd wat vaag) en ik ben nog niet ongesteld. Ik heb ook geen klachten die ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden.
Ik ben nu ook een maand bezig met afvallen, maar dat gaat mijn inziens niet zo snel dat het invloed zou kunnen hebben op m`n cyclus.
Ik twijfel nu wat ik moet doen. Ik ben een klein beetje in de stress omdat m`n vriend nu nog wou wachten (al was hij er zelf bij natuurlijk en heeft hij 9 maanden om te wennen, dat komt heus wel goed) maar toch vind ik het wel een beetje lastig.
Is het de spanning? Is het het afvallen? Wanneer zou ik het beste kunnen testen? Kan ik beter nog even afwachten? Ik weet even niet wat ik moet doen.

Voel me echt een klein meisje nu haha. :X
  vrijdag 29 april 2016 @ 10:10:49 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_161794385
Heel lang verhaal Donna Rush, maar mijn antwoord is kort: test. Fiets even naar de Etos en je weet het. Gezien het moment in je cyclus zou je een betrouwbare uitslag moeten hebben. Als de test negatief is kan het ook gewoon zijn dat je cyclus nog op gang moet komen. Ik ben ook meerdere keren begonnen en weer gestopt en de ene keer had ik meteen een cyclus of was ik zelfs zwanger en de andere keren duurde het maanden voor ik een cyclus had.
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 10:14:46 #15
382129 crew  Donna
pi_161794432
Okee, geen garanties voor de toekomst dus wat die cyclus betreft. Had gedacht dat het misschien wel een beetje gelijk zou zijn, maar dat hoeft dus niet. Thanks.

Ik heb wel een test in huis, maar ik ben aan het werk. Kan ik die dan het beste vanavond doen of toch even wachten tot morgenochtend?
  vrijdag 29 april 2016 @ 10:16:26 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_161794460
Ze zeggenaltijd met ochtendurine maar als je al overtijd bent (en zwanger) slaat een test 's avonds ook wel uit hoor! Je maakt me wel nieuwsgierig nu :P
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 10:24:09 #17
382129 crew  Donna
pi_161794583
Het kan nog losbreken vandaag natuurlijk, maar ik denk dat ik morgenochtend anders een test doe. Tenzij m`n vriend het vanavond wel wil.
Ik zal wel een update plaatsen, haha :P
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 29 april 2016 @ 10:32:22 #18
269689 crew  Viv
pi_161794688
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:24 schreef DonnaRush het volgende:
Het kan nog losbreken vandaag natuurlijk, maar ik denk dat ik morgenochtend anders een test doe. Tenzij m`n vriend het vanavond wel wil.
Ik zal wel een update plaatsen, haha :P
Slikte jij al foliumzuur? O-)
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 10:33:55 #19
382129 crew  Donna
pi_161794714
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:32 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Slikte jij al foliumzuur? O-)
Ja haha, al bijna 2 maanden.
pi_161794876
OMG Donna :D
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 10:50:10 #21
382129 crew  Donna
pi_161794978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:44 schreef Goudreinette het volgende:
OMG Donna :D
Zou wat zijn he, wij beide. :D
pi_161794992
Hilarisch! Ik ga in spanning afwachten _O-
pi_161795373
Testen Donna is de enige manier om duidelijkheid te krijgen.
S. 2014
J. 2016
pi_161796691
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:24 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik doe niet meer mee, dus ik mag uit de OP!
Lieve meiden, ik hoop dat jullie snel doorschuiven naar het Zwangerschapstopic en niet mij achterna redden naar het wat minder makkelijke topic *; O+
Ik zal jullie blijven volgen en hopelijk tot snel! :*
Succes silver!
Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen.

Spannend Donna, gewoon dit topic misschien wel overslaan haha ;)
Ben benieuwd naar de uitslag!

Mijn ei komt er bijna aan, hopelijk benutten we hem dit keer goed.
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 16:00:47 #25
382129 crew  Donna
pi_161801741
Veel gezelligheid toegewenst met je ei Theeleuter ;)

Geen nieuws hier. Klein beetje bruin verlies, maar dat had ik gisteren ook. Begin wel erg nieuwsgierig te worden nu. :D
pi_161806578
Whoa Donna! Spannend!
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 21:44:39 #27
382129 crew  Donna
pi_161810234
De test was negatief, dus ik wacht maar weer verder. Stom lichaam. Ik ben zelf nogal stipt haha. :D
pi_161818487
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:44 schreef DonnaRush het volgende:
De test was negatief, dus ik wacht maar weer verder. Stom lichaam. Ik ben zelf nogal stipt haha. :D
Is inderdaad stom dat het lichaam niet gewoon werkt zoals je zou willen. Komt vast goed!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 30 april 2016 @ 08:47:25 #29
269689 crew  Viv
pi_161818509
Donna, mocht het nu niet raak zijn, gaan jullie dan voorlopig wél netjes met de condooms om? Het lijkt me zo dubbel als je zwanger hoopt te zijn maar ook weet dat je partner die knop nog niet om heeft. :*
pi_161818519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:44 schreef DonnaRush het volgende:
De test was negatief, dus ik wacht maar weer verder. Stom lichaam. Ik ben zelf nogal stipt haha. :D
Je kan ook later postief gaan testen. Als je over 2 dagen nog niet ongesteld bent, zou ik nog een keer testen.
pi_161819329
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 08:49 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Je kan ook later postief gaan testen. Als je over 2 dagen nog niet ongesteld bent, zou ik nog een keer testen.
Inderdaad.. Ik had ook 2 negatieve tests voordat ie uiteindelijk toch positief werd. Nog even in onzekerheid dus.
  Moderator zaterdag 30 april 2016 @ 11:34:45 #32
382129 crew  Donna
pi_161820203
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 08:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
Donna, mocht het nu niet raak zijn, gaan jullie dan voorlopig wél netjes met de condooms om? Het lijkt me zo dubbel als je zwanger hoopt te zijn maar ook weet dat je partner die knop nog niet om heeft. :*
Mijn vriend wik geen seks meer hahaha. :')
Nee ik wou sowieso de condooms gebruiken, maar mijn vriend vond dat niet zo nodig. Schijnbaar staan zijn hersens uit in the heat of the moment, want nu blijkt dus dat zijn hersens het nog wel doen en hij er echt nog niet aan toe is. Dus condooms, of niet, simpel.

Ik ben ongesteld!
Dus ik ga nu lekker terug naar de rammelaars voor een paar maandjes. Bedankt voor jullie hulp! :*
pi_161820527
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:34 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Mijn vriend wik geen seks meer hahaha. :')
Nee ik wou sowieso de condooms gebruiken, maar mijn vriend vond dat niet zo nodig. Schijnbaar staan zijn hersens uit in the heat of the moment, want nu blijkt dus dat zijn hersens het nog wel doen en hij er echt nog niet aan toe is. Dus condooms, of niet, simpel.

Ik ben ongesteld!
Dus ik ga nu lekker terug naar de rammelaars voor een paar maandjes. Bedankt voor jullie hulp! :*
Hahaha, mannen :6

Tot over een paar maandjes! :)
pi_161821742
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:34 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Mijn vriend wik geen seks meer hahaha. :')
Nee ik wou sowieso de condooms gebruiken, maar mijn vriend vond dat niet zo nodig. Schijnbaar staan zijn hersens uit in the heat of the moment, want nu blijkt dus dat zijn hersens het nog wel doen en hij er echt nog niet aan toe is. Dus condooms, of niet, simpel.

Ik ben ongesteld!
Dus ik ga nu lekker terug naar de rammelaars voor een paar maandjes. Bedankt voor jullie hulp! :*
Succes Donna! Voor hem is het lastig om de knop om te zetten, maar voor jou nu ook. Lijkt me lastig om eerst in de spanning te zitten of je zwanger bent of niet, om nu weer terug te gaan naar nog een paar maanden wachten.
  Moderator zaterdag 30 april 2016 @ 13:43:30 #35
382129 crew  Donna
pi_161822214
Ja mijn vriend wil echt heel graag eerst het huis 'klaar' hebben. Hij heeft 'perfect nest syndroom' haha, zo noem ik dat. Voor hem hangt dat heel erg samen en ik heb zoiets van als we toch dit jaar dat allemaal klaar krijgen aan het huis, kunnen we net zo goed voor een kindje gaan, want die baby dient zich dan dit jaar toch niet meer aan. Maar goed, ik wil samen happy staan springen bij een positieve test en niet in tranen en stress, dus het is het wachten wel waard.

Bedank ladies, tot over een paar maandjes! Of liever hoop ik dat jullie dan al weer een topic verder zijn! :*
pi_161831542
Donna :* Tot snel!
pi_161832435
Snel het huis op orde krijgen Donna en dan weer terug ;)

Dag 29, ik kreeg bijna hoop! En dan een uur na de negatieve test ongesteld worden }:|
Nouja, op naar een voorjaar 2017 kindje dan maar ipv voorjaar 2016, 'grapten' vriend en ik vanochtend :{
pi_161834936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Snel het huis op orde krijgen Donna en dan weer terug ;)

Dag 29, ik kreeg bijna hoop! En dan een uur na de negatieve test ongesteld worden }:|
Nouja, op naar een voorjaar 2017 kindje dan maar ipv voorjaar 2016, 'grapten' vriend en ik vanochtend :{
Klote Fazz. Ik kan in de OP jouw verhaal niet terugvinden, maar blijkbaar zijn jullie al een tijdje bezig. Wat rot :( Dat zijn sarcastische grapjes. Gaan jullie nu ook actie ondernemen oid?
  maandag 2 mei 2016 @ 11:22:44 #39
73386 Fazz
onderweg
pi_161867396
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:44 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Klote Fazz. Ik kan in de OP jouw verhaal niet terugvinden, maar blijkbaar zijn jullie al een tijdje bezig. Wat rot :( Dat zijn sarcastische grapjes. Gaan jullie nu ook actie ondernemen oid?
Afgezien van zaadonderzoek doen we verder nog niets. Ik ben wel al bij de huisarts geweest maar voor nu nog afwachten :)
  maandag 2 mei 2016 @ 23:33:12 #40
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_161887736
:W Mag ik aanhaken?
Ik wil al heel lang in dit topic kunnen posten en nu, na een paar maanden regelmatig in het ziekenhuis geweest te zijn ivm pcos (ik maak dan ook een uitstapje vanuit het als het niet zo makkelijk gaat topic) kan het dan eindelijk *O*
Rond vrijdag/zaterdag waarschijnlijk eisprong gehad, ovutest gaf eindelijk een dikke smiley en ik merk het ook duidelijk aan mijn lijf. Dus ja ik ben wat vroeg hier, maar ik ben gewoon zo blij en benieuwd enzo :@ :)
Hoop dat ik veel tweede streepjes-berichten van jullie ga lezen ^O^
pi_161901977
Hey Tweedle, welkom! Ook aan het wachten op het tweede streepje? Heb je nu een eisprong gehad met behulp van hormonen?
*schuift een stukje op op het wachtbankje* Kom erbij!
pi_161901997
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Afgezien van zaadonderzoek doen we verder nog niets. Ik ben wel al bij de huisarts geweest maar voor nu nog afwachten :)
En de uitslag van het zaad was goed? Sorry, ik weet niet alle verhalen aan de goede users te koppelen.
pi_161902716
Oh dan nog iets: laatstaat ging het hier over de sauna en zwanger willen worden. Wij willen donderdag graag een dagje weg, maar iets stond mij bij dat de sauna geen goed idee was ivm de warmte en de innesteling? Op internet word ik nog niet veel wijzer.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:34:33 #44
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_161902933
Peacefull, dat was ik. Vanaf eisprong tot menstruatie is het af te raden, mocht het raak zijn loop je er een risico mee. Ik heb het dus uitgesteld naar volgende week, 1 week na menstruatie.

Helaas ongesteld dus, niet meer voor mn 30e zwanger.... Best pijnlijk. Nog 2x en we zijn officieel twee jaar bezig....
Warempel, een drempel.
pi_161903977
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:25 schreef Peacefulll het volgende:
Oh dan nog iets: laatstaat ging het hier over de sauna en zwanger willen worden. Wij willen donderdag graag een dagje weg, maar iets stond mij bij dat de sauna geen goed idee was ivm de warmte en de innesteling? Op internet word ik nog niet veel wijzer.
Ik ben geweest tussen mn eisprong en NOD destijds. Niet bij nagedacht, het was de eerste maand die we uberhaupt volledig hadden benut.

Ik trok die dag sauna heel slecht. Werd echt niet lekker van de warmte terwijl ik er normaal goed tegen kan. Zat elke x na 3 minuten weer buiten en ook van de dompelbaden werd ik duizelig. Achteraf was ik al zwanger op dat moment, alles is goed gegaan verder. Ik zou dus gewoon gaan, maar goed naar mn lichaam luisteren...
pi_161908128
Thnx voor jullie antwoorden. Zwanger ben ik donderdag sowieso nog niet ;) Als we gaan dan vermaak ik me wel in het zwembad, boekje en de zon :)
  dinsdag 3 mei 2016 @ 22:43:00 #47
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_161910381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:55 schreef Peacefulll het volgende:
Hey Tweedle, welkom! Ook aan het wachten op het tweede streepje? Heb je nu een eisprong gehad met behulp van hormonen?
*schuift een stukje op op het wachtbankje* Kom erbij!
Thanks! Eisprong gekregen met hulp van Clomid, dat mag je technisch gezien niet als hormonen rekenen dacht ik, maar komt dus wel neer op hulp met hormonen :Y Ik ben er in ieder geval blij mee! Ook met mijn plekje op het wachtbankje :) Hopelijk mogen we er gauw vanaf!
pi_161958035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Thanks! Eisprong gekregen met hulp van Clomid, dat mag je technisch gezien niet als hormonen rekenen dacht ik, maar komt dus wel neer op hulp met hormonen :Y Ik ben er in ieder geval blij mee! Ook met mijn plekje op het wachtbankje :) Hopelijk mogen we er gauw vanaf!
Gezellig dat je er bij komt! Toch wel bijzonder (en mooi) al die technieken van tegenwoordig om een kinderwens toch in vervulling te laten gaan. Wanneer is de verwachte NOD?
  Moderator vrijdag 6 mei 2016 @ 10:07:27 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161958089
Ik schuif aan op het wachtbankje. Ei wel goed benut dus wie weet :9
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_161969306
Ik weet niet meer wat ik waar heb getypt...dus ik geef maar ff een korte samenvatting 😁

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161970179
Wat een hoop wachtende op het bankje, ik schuif ook aan! Nog een paar dagen tot NOD en zie nu al weer tegen de teleurstelling op :{

Deadly_kiss, ik hoop dat het bloeden snel stopt en de medicatie aan slaat!
Hoe sta je er zelf in?
pi_161970398
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:19 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat een hoop wachtende op het bankje, ik schuif ook aan! Nog een paar dagen tot NOD en zie nu al weer tegen de teleurstelling op :{

Deadly_kiss, ik hoop dat het bloeden snel stopt en de medicatie aan slaat!
Hoe sta je er zelf in?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162003614
Ach Deadly, klinkt niet tof allemaal. Voorbereidingen voor The Big Day al wel grotendeels rond?

Hier nog 2 dagen wachten tot NOD, maar ik verwacht gewoon ongesteld te worden. We hebben het ei wel goed benut, maar ik begin al vocht vast te houden en mijn buik zwelt al een beetje op (eerste symptomen van een naderende ongesteldheid bij mij). Manlief wil graag dat ik de volgende ronde start met ovulatietesten, om er meer zeker van te zijn wanneer mijn eisprong is. Maar ik denk de eisprong wel prima te voelen. Daar gaan we dus nog even over in debat ;)
  zondag 8 mei 2016 @ 11:14:44 #54
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162004343
-O- Peacefull! Als je man om de dag zijn best doet is zo'n ovulatietest toch eigenlijk niet nodig lijkt me ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 10:02 schreef Peacefulll het volgende:
Wanneer is de verwachte NOD?
Volgend weekend ga ik vanuit. Duurt veel te lang :P

Wat heftig deadly_kiss, kan me je gevoel wel voorstellen. Hoop dat je toch het plezier in je werk kunt vinden!
pi_162006803
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:14 schreef Tweedledee het volgende:
-O- Peacefull! Als je man om de dag zijn best doet is zo'n ovulatietest toch eigenlijk niet nodig lijkt me ;)

[..]

Volgend weekend ga ik vanuit. Duurt veel te lang :P

Wat heftig deadly_kiss, kan me je gevoel wel voorstellen. Hoop dat je toch het plezier in je werk kunt vinden!
Lijkt mij ook inderdaad. Maar het gaat hem niet snel genoeg, haha ;). Hij rammelt aan alle kanten.
Succes nog met wachten. De twee weken tussen de ovulatie en de 'deadline' duren altijd erg lang voor je gevoel.
pi_162032823
Welkom tweedle!

Peacefull, anders gewoon meetesten? Kan je in ieder geval hard maken dat je het al wist. Vinden mannen nou eenmaal fijn. Bewijs enzo en niet dat een vrouw zegt dat ze iets weet ;)

Ik zit schuif ook aan op de wachtbank, over een week weet ik meer......
pi_162036730
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:54 schreef Theeleuter het volgende:
Welkom tweedle!

Peacefull, anders gewoon meetesten? Kan je in ieder geval hard maken dat je het al wist. Vinden mannen nou eenmaal fijn. Bewijs enzo en niet dat een vrouw zegt dat ze iets weet ;)

Ik zit schuif ook aan op de wachtbank, over een week weet ik meer......
Dat is misschien ook wel zo. Hij ziet/merkt/voelt het natuurlijk niet (afgezien van het slijm dan ;)). Ik ga er nog eens over nadenken. Mijn man zal je dankbaar zijn :p
pi_162054806
Haha, ik houd nou eenmaal van pragmatische oplossingen ;)

Vanochtend was ik misselijk, dus man zei al grappend of ik zwanger was. Kan natuurlijk ook te maken hebben met het warme weer......Ik gok het laatste :P
pi_162055145
Wij zitten in de 2e ronde en we hebben geen idee hoe lang deze cyclus gaat duren en hoe lang de anderen gaan duren. Schijnt veel te wisselen na pilgebruik.

De eerste cyclus duurde 36 dagen
Kindness
pi_162056918
He deadly_kiss wat lastig. Dikke :* voor jou.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier bloed, dus ik kruip weer even onder mijn steen :{ ;(
Ik lees wel mee en mijn duimen draaien voor jullie! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuchsia_roze op 10-05-2016 11:32:40 ]
pi_162059786
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:45 schreef GeorgeMichael het volgende:
Wij zitten in de 2e ronde en we hebben geen idee hoe lang deze cyclus gaat duren en hoe lang de anderen gaan duren. Schijnt veel te wisselen na pilgebruik.

De eerste cyclus duurde 36 dagen
Mijn cyclus is gemiddeld 35 dagen en vorige was 36 dagen. Dus op zich geen rare lengte.

Fuchsia :*
pi_162061158
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:44 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Mijn cyclus is gemiddeld 35 dagen en vorige was 36 dagen. Dus op zich geen rare lengte.

Fuchsia :*
Nee valt wel mee opzich. Maar jammer dat we niet weten wanner ie nou voorbij zou moeten zijn.
Kindness
  woensdag 11 mei 2016 @ 10:24:48 #63
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162085392
Gisteren genadeloos ongesteld geworden :{ Snap er niks van, dit is minstens drie dagen te vroeg als ik uitga van de positieve ovulatietest van twee donderdagen terug. Volgende ronde meer geluk dan maar. Tenzij het stiekem een innestelingsbloeding is, maar dat klinkt veel lieflijker dan wat er nu gaande is :X
pi_162086050
Tweedle, Fuchsia.... Kutzooi -O- :*

Ik zit een beetje te wachten op mijn menstruatie. Kom nou maar.. Ik weet al dat het niet raak is. :? Inmiddels dus 2 dagen te laat (volgens de app, maar mijn cyclus schommelt tussen de 27-30 dagen).

Nog een opmerking/vraag onder de spoilert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 mei 2016 @ 12:18:14 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162087421
Peacefull, ik heb PRECIES hetzelfde. Ik weet op 7/8 dpo al wel dat het niet raak is en ongesteld word. Enorm opgeblazen buik en enorme krampen. Precies 4 dagen daarna ga ik spotten en de dag daarna is er bloed. En ik vraag me ook af wat jij je afvraagt dus.
pi_162104205
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:18 schreef Aventura het volgende:
Peacefull, ik heb PRECIES hetzelfde. Ik weet op 7/8 dpo al wel dat het niet raak is en ongesteld word. Enorm opgeblazen buik en enorme krampen. Precies 4 dagen daarna ga ik spotten en de dag daarna is er bloed. En ik vraag me ook af wat jij je afvraagt dus.
Feest der herkenning dus. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik heb geen last van kramp en spotting trouwens. Mijn cyclus is gewoon prima, maar het vasthouden van vocht ter voorbereiding op mijn menstruatie roept wel wat vraagtekens op. Waarom bereidt mijn lichaam zich nu al voor op een menstruatie terwijl het zeker nog een week duurt voordat het daadwerkelijk tijd is :{w ?
Een week ongesteld zijn is genoeg hoor :{w
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:45:12 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162104752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:34 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Feest der herkenning dus. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik heb geen last van kramp en spotting trouwens. Mijn cyclus is gewoon prima, maar het vasthouden van vocht ter voorbereiding op mijn menstruatie roept wel wat vraagtekens op. Waarom bereidt mijn lichaam zich nu al voor op een menstruatie terwijl het zeker nog een week duurt voordat het daadwerkelijk tijd is :{w ?
Een week ongesteld zijn is genoeg hoor :{w
oh, jij hebt geen krampen. Daar maak ik me zorgen om. Je baarmoeder trekt samen om het slijmvlies samen met een onbevrucht ei naar buiten te werken en dat is pijnlijk: menstruatiekramp. Ik snap dat dat vlak voor het bloeden en tijdens gebeurt maar dus niet zo veel dagen voor er ook maar een druppel is. Gelukkig ben ik ook niet een hele week ongesteld maar slechts 2 tot 3 dagen.
Misschies is jouw vocht vasthouden wel gewoon een soort pms, iets wat bij jou zo hoort. Pms kan al vlak na de eisprong beginnen.
pi_162104877
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:45 schreef Aventura het volgende:

[..]

oh, jij hebt geen krampen. Daar maak ik me zorgen om. Je baarmoeder trekt samen om het slijmvlies samen met een onbevrucht ei naar buiten te werken en dat is pijnlijk: menstruatiekramp. Ik snap dat dat vlak voor het bloeden en tijdens gebeurt maar dus niet zo veel dagen voor er ook maar een druppel is. Gelukkig ben ik ook niet een hele week ongesteld maar slechts 2 tot 3 dagen.
Misschies is jouw vocht vasthouden wel gewoon een soort pms, iets wat bij jou zo hoort. Pms kan al vlak na de eisprong beginnen.
Oh van die nutteloze krampen heb je? Dat is zwaar irritant. Hoe lang van tevoren heb je die krampen al? Maar 2/3 dagen ongesteld? :o Wow. Of dat goed is weet ik niet, maar ik heb vaak 7/8 dagen bloed :O
PMS zeg je? Ik ga eens googlen.

Edit: wow, de beschrijving van een PMS is wel heel heftig. Ik pas er qua gedrag niet in. Maar het opzwellen, gevoelige borsten en vocht vasthouden herken ik wel.
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:56:16 #69
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162105229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:48 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Oh van die nutteloze krampen heb je? Dat is zwaar irritant. Hoe lang van tevoren heb je die krampen al? Maar 2/3 dagen ongesteld? :o Wow. Of dat goed is weet ik niet, maar ik heb vaak 7/8 dagen bloed :O
PMS zeg je? Ik ga eens googlen.

Edit: wow, de beschrijving van een PMS is wel heel heftig. Ik pas er qua gedrag niet in. Maar het opzwellen, gevoelige borsten en vocht vasthouden herken ik wel.
vroeger was ik ook wel 5-6 dagen aan het bloeden, hevig ook, maar dat is anders nu. Heb ook ff gegoogled op 'bloating' en cyclus en het hoort inderdaad dus bij pms en heeft te maken met je oestrogeengehalte.

De krampen beginnen bij mij al zo'n 8-9 dagen na de eisprong. Mijn luteale fase is altijd 12 of 13 dagen. Dus ik loop op z'n slechts 5 dagen met buikpijn voor er wat komt. Zo vervelend.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 12 mei 2016 @ 06:52:59 #70
269689 crew  Viv
pi_162109427
Ik had steeds de hele week voordat ik ongesteld ging worden pijnlijke borsten, en toen het raak was bleven die borsten pijnlijk tot een week of 13. Het hoeft dus niet te betekenen dat je lichaam zich voorbereidt op een menstruatie, er zit overlap in de klachten die je kan krijgen van de verschillende hormonen.
pi_162109500
Wat Vivi zegt inderdaad.
Wat ik er van begrijp is dat sommige vrouwen meer last hebben van hormoonwisselingen en daardoor klachten kunnen krijgen als pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel, vocht vasthouden. Maar ook bij een zwangerschap zijn er hormoonwisselingen waardoor dezelfde klachten kunnen ontstaan.

Fuchsia wat k*t ;(
En Tweedle ook bloed -O-
pi_162109594
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:48 schreef Peacefulll het volgende:

[..]
Of dat goed is weet ik niet, maar ik heb vaak 7/8 dagen bloed :O
Ik ben standaard 7 dagen aan het bloeden en zwanger raken is bij mij nooit een probleem geweest. Echter heb ik ook een lange cyclus erbij. 35 dagen.

Man man man, misselijk als ik wil slapen en als ik opsta. Als dit door warmte komt moet ik naar een kouder land verhuizen :')
pi_162109633
Thee je maakt het spannend!
pi_162112384
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:32 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Ik ben standaard 7 dagen aan het bloeden en zwanger raken is bij mij nooit een probleem geweest. Echter heb ik ook een lange cyclus erbij. 35 dagen.

Man man man, misselijk als ik wil slapen en als ik opsta. Als dit door warmte komt moet ik naar een kouder land verhuizen :')
Spannend Thee! Wie weet.

Ik bedoelde trouwens niet dat ik met 7/8 dagen bloed niet zwanger zou kunnen raken hoor. Het staat er een beetje raar. Ik doelde op de korte bloedende dagen van Aventura :)
pi_162112477
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 06:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik had steeds de hele week voordat ik ongesteld ging worden pijnlijke borsten, en toen het raak was bleven die borsten pijnlijk tot een week of 13. Het hoeft dus niet te betekenen dat je lichaam zich voorbereidt op een menstruatie, er zit overlap in de klachten die je kan krijgen van de verschillende hormonen.
Thnx voor de uitleg :) Het is ook wel logisch dat je dingen voelt en merkt door al die hormonen die door je lijf heen gaan in zo'n cyclus. Vroeger was ik dus wel echt een hormonster. Het laatste jaar uit het zich vooral dus in opzwellen, dikke buik en een mooie, ronde voorgevel! Haha
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:03:56 #76
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162113154
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:45 schreef Aventura het volgende:

[..]

oh, jij hebt geen krampen. Daar maak ik me zorgen om. Je baarmoeder trekt samen om het slijmvlies samen met een onbevrucht ei naar buiten te werken en dat is pijnlijk: menstruatiekramp. Ik snap dat dat vlak voor het bloeden en tijdens gebeurt maar dus niet zo veel dagen voor er ook maar een druppel is. Gelukkig ben ik ook niet een hele week ongesteld maar slechts 2 tot 3 dagen.
Misschies is jouw vocht vasthouden wel gewoon een soort pms, iets wat bij jou zo hoort. Pms kan al vlak na de eisprong beginnen.
Die krampen had ik de laatste maanden voor mijn zwangerschap ook al dagen voordat mijn menstruatie begon. En ik werd er ook niet vrolijk van, want waarom al zo ver van tevoren kramp voordat er daadwerkelijk bloed komt? En flink pijnlijk ook af en toe... En dan daarna inderdaad 3 dagen hevig bloeden en dan nog 2 dagen heel weinig en dat was het weer. Was daar dan al dat geweld vooraf voor nodig, voor mijn gevoel was ik dan bijna anderhalve tot 2 weken ongesteld :')
Uiteindelijk was mijn enige hint dat het wel eens raak kon zijn, dat ik wel krampen kreeg maar dat ze helemaal niet zo pijnlijk waren en ook niet pijnlijker werden naarmate de testdatum naderde. En geen spotting, al kwam die bij mij altijd max 1 of 2 dagen voordat de dijken doorbraken. Ik heb die krampen ook nog best een tijd gehouden tijdens de zwangerschap, bleken groeipijnen te zijn. Dus het kan gelukkig wel, ik hoop voor jou ook..
pi_162114584
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Spannend Thee! Wie weet.

Ik bedoelde trouwens niet dat ik met 7/8 dagen bloed niet zwanger zou kunnen raken hoor. Het staat er een beetje raar. Ik doelde op de korte bloedende dagen van Aventura :)
Ah okay, toen ik 10 jaar aan de pil zat was het bij mij terug naar 3 dagen. Heerlijk was dat :Y
Maar ach, alles went.

Tja, ergens hoop ik dat de misselijkheid wat betekent. Andere kant, bij de zwangerschap van beide kinderen was ik heel moe en niet misselijk. En de laatste zwangerschap was ik misselijk, wat dus niet goed is gegaan. Rationeel weet ik dat het geen verband hoeft te hebben, maar toch he....
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:05:09 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162114959
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Die krampen had ik de laatste maanden voor mijn zwangerschap ook al dagen voordat mijn menstruatie begon. En ik werd er ook niet vrolijk van, want waarom al zo ver van tevoren kramp voordat er daadwerkelijk bloed komt? En flink pijnlijk ook af en toe... En dan daarna inderdaad 3 dagen hevig bloeden en dan nog 2 dagen heel weinig en dat was het weer. Was daar dan al dat geweld vooraf voor nodig, voor mijn gevoel was ik dan bijna anderhalve tot 2 weken ongesteld :')
Uiteindelijk was mijn enige hint dat het wel eens raak kon zijn, dat ik wel krampen kreeg maar dat ze helemaal niet zo pijnlijk waren en ook niet pijnlijker werden naarmate de testdatum naderde. En geen spotting, al kwam die bij mij altijd max 1 of 2 dagen voordat de dijken doorbraken. Ik heb die krampen ook nog best een tijd gehouden tijdens de zwangerschap, bleken groeipijnen te zijn. Dus het kan gelukkig wel, ik hoop voor jou ook..
ja he, gevoelsmatig ben ik heel lang ongesteld zo. De vorige keren dat ik zwanger was heb ik nergens op gelet omdat ik er toen niet zo mee bezig was. Dus ik weet niet (meer) hoe het voelt wanneer het wel raak is. Misschien zijn er bij mij wel geen verschillen tot de dag van de verwachte menstruatie. Dat weet ik dus niet! Tiende dag na ovulatie hier. Ik vind het dus niet heel spannend vanwege de krampen, maar dat is misschien onterecht.
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:29:22 #79
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162115582
Oei spannend thee :s) Dat misselijk zijn vind ik natuurlijk wel minder voor je ;)

Wat vervelend voor jullie al die pms klachten!
Ik ben heel jong aan de pil begonnen en er zo'n 18 jaar onafgebroken aan geweest. Al die tijd iedere menstruatie fluitend doorstaan. Nu zonder merk ik inderdaad ook allemaal kwaaltjes, vooral de voorgevel moet het ontgelden :') Wordt echt heel gevoelig. Ik voel me er wel meer vrouw door op de een of andere manier en ben blij dat er tenminste iets gebeurt :)
pi_162116485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef Tweedledee het volgende:
Oei spannend thee :s) Dat misselijk zijn vind ik natuurlijk wel minder voor je ;)

Wat vervelend voor jullie al die pms klachten!
Ik ben heel jong aan de pil begonnen en er zo'n 18 jaar onafgebroken aan geweest. Al die tijd iedere menstruatie fluitend doorstaan. Nu zonder merk ik inderdaad ook allemaal kwaaltjes, vooral de voorgevel moet het ontgelden :') Wordt echt heel gevoelig. Ik voel me er wel meer vrouw door op de een of andere manier en ben blij dat er tenminste iets gebeurt :)
Haha ik voel me best sexy met die voorgevel! Alleen jammer dat op dat moment de zin in sex nagenoeg compleet verdwenen is. Lekker tegenstrijdig ;)

P.s. ik heb nog steeds geen bloed. Voel wel elke keer wat lopen (sorry voor de details) en dan denk ik dat het mooi op gang gekomen is. Dan sprint ik naar de wc om te checken (voor de zekerheid). Maar het is alleen mooi doorzichtig slijm. We wachten nog even af :)
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:18:12 #81
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162116924
Je houdt het wel spannend Peacefull :D Verkeerd getimed inderdaad die voorgevel! Maar je sexy voelen is dan wel weer fijn :)

Gelukkig groeit het niet bij mij, alleen heel gevoelig. Ik heb al meer voorgevel dan wat ik graag zou willen. Ik zie dan ook wel op tegen groei als ik zwanger ben, het is nu al zo moeilijk om een goede bh te vinden in mijn maat.
pi_162122915
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:18 schreef Tweedledee het volgende:
Je houdt het wel spannend Peacefull :D Verkeerd getimed inderdaad die voorgevel! Maar je sexy voelen is dan wel weer fijn :)

Gelukkig groeit het niet bij mij, alleen heel gevoelig. Ik heb al meer voorgevel dan wat ik graag zou willen. Ik zie dan ook wel op tegen groei als ik zwanger ben, het is nu al zo moeilijk om een goede bh te vinden in mijn maat.
Ik vind t kut. Laat het maar gewoon doorbreken. Ik denk dat er een stukje stress meespeelt. Morgen moet ik mijn portfolio inleveren voor het afstuderen...

Oeh, als je al zo'n grote maat hebt dan snap ik dat je niet zo om groei staat te springen ja. Ik heb een prima handje, maar iets meer is soms niet heel erg ;)
pi_162125017
Vandaag gekeken wanneer ik nou misselijk wordt, is door lege maag.....dus toch maar es een testje gekocht, zo een die zegt dat je kan testen nog voor je zwanger bent ;)
NOD is pas dinsdag, maareuh, ik zie een tuurtuur streepje en nee, hij fotografeert niet, zo'n enorme tuurstreep is het :o

Euh, ik wacht nog ff een paar dagen en gooi er dan een nieuwe test tegen aan :+
pi_162125869
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:50 schreef Theeleuter het volgende:
Vandaag gekeken wanneer ik nou misselijk wordt, is door lege maag.....dus toch maar es een testje gekocht, zo een die zegt dat je kan testen nog voor je zwanger bent ;)
NOD is pas dinsdag, maareuh, ik zie een tuurtuur streepje en nee, hij fotografeert niet, zo'n enorme tuurstreep is het :o

Euh, ik wacht nog ff een paar dagen en gooi er dan een nieuwe test tegen aan :+
Oooh spannend! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 12 mei 2016 @ 18:49:47 #85
269689 crew  Viv
pi_162126531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:50 schreef Theeleuter het volgende:
Vandaag gekeken wanneer ik nou misselijk wordt, is door lege maag.....dus toch maar es een testje gekocht, zo een die zegt dat je kan testen nog voor je zwanger bent ;)
NOD is pas dinsdag, maareuh, ik zie een tuurtuur streepje en nee, hij fotografeert niet, zo'n enorme tuurstreep is het :o

Euh, ik wacht nog ff een paar dagen en gooi er dan een nieuwe test tegen aan :+
Klinkt heel goed!!
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 08:12:57 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162145084
Spannend thee! Ik zit in hetzelfde schuitje...



3 dagen voor NOD en verscheen pas na een kwartier. Wat denken jullie? :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162145196
Ik zie wel iets maar dat kan ook het doorlopen van de controlestreep zijn. Maar ik hoop het zo voor je! Morgenochtend nog een keer testen hoor! Of vanavond. Of straks!

Thee ook spannend! Hopelijk is 't raak ^O^ .

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2016 08:25:03 ]
  vrijdag 13 mei 2016 @ 08:30:39 #88
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162145279
Ik zie wel een streep, maar als die pas na 15 min verscheen, dan denk ik niet dat je daar al te veel vertrouwen aan kan ontlenen. Ik zou gewoon nu naar de Etos of AH gaan voor zo'n early test!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162145288
Ik zie hem Majo! Verder wat Razz zegt. Spannend!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 08:32:11 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162145304
Ik ga zo inderdaad een vroege test doen en morgen weer testen. Hou ook nog 50 slagen om de arm :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162145310
Of zo'n Kruidvat tweevoorvijfeurotest. Die waren bij mij het eerst zichtbaar toen 't raak was.
pi_162145329
Woei, wat spannend hier!

Majo, ik zie het streepje dat je bedoelt maar bij mij bij deze testjes zaten de test- en controlestreep echt verder uit elkaar. Wel spannend zeg! Doe er nog eens tien! :+

En nog even speciaal hier voor Fuchsia, ik vind het zooooo kut dat je alweer zo lang aan het wachten bent. Begin juli waren onze stomme miskramen en ik had je op z'n minst een beginnend buikje gegund nu. Echt zo stom! Ga jij als het een jaar geleden is en er onverhoopt nog geen goed nieuws is verder kijken? Of is die gedachte nog even heel ver weg? :@ ik duim!
pi_162145594
Gets Majo, naar is dat he? Hebben we nog geen duidelijkheid. Ik duim voor je! Dat op de volgende test de streep eerder verschijnt!

Ik ga morgenochtend nog eens testen ;)
  vrijdag 13 mei 2016 @ 09:10:16 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_162145944
Deze streep zit te ver van de plek waar ie zou moeten zitten, majo, en is dus geen positieve.
disclaimer
pi_162146206
Ik ben wel bang dat wat Stormqueen zegt waar is Majo, hoe erg ik het je ook gun :* Als hij pas na een kwartier verscheen, lijkt het mij meer op een foutje of doorloop.

Omdat ik 3 dagen overtijd was heb ik vanochtend maar eens getest. Je krijgt toch hoop en zo. Hij was negatief zoals ik al had verwacht, alle signalen in mijn lichaam wezen daar op. 5 min later stap ik onder de douche met een heel bloedspoor achter mij aan.. _O- Nice, thnx lichaam. Vorige ronde was 26 dagen, nu 31. Twee uitersten voor mijn cyclus. Doe nu maar weer normaal (27-30) graag :Y
  vrijdag 13 mei 2016 @ 10:06:49 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162147059
Hier ook niks helaas. We gaan naar ronde 6 na miskraam 2. Pff ...

Majo, ik denk dat je die test als ongeldig moet beschouwen. Ben wel benieuwd naar de volgende :)
  vrijdag 13 mei 2016 @ 10:07:43 #97
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162147070
He kak Peacefulll -O- Stom :*

Spannend Thee en Majo!

Edit: ook :* voor Aventura :{
  vrijdag 13 mei 2016 @ 10:08:52 #98
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162147090
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:25 schreef Peacefulll het volgende:
Ik ben wel bang dat wat Stormqueen zegt waar is Majo, hoe erg ik het je ook gun :* Als hij pas na een kwartier verscheen, lijkt het mij meer op een foutje of doorloop.

Omdat ik 3 dagen overtijd was heb ik vanochtend maar eens getest. Je krijgt toch hoop en zo. Hij was negatief zoals ik al had verwacht, alle signalen in mijn lichaam wezen daar op. 5 min later stap ik onder de douche met een heel bloedspoor achter mij aan.. _O- Nice, thnx lichaam. Vorige ronde was 26 dagen, nu 31. Twee uitersten voor mijn cyclus. Doe nu maar weer normaal (27-30) graag :Y
misschien was er kort iets? Je weet het niet. Hoop dat je de volgende keer meer succes hebt :)
pi_162147155
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 10:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

misschien was er kort iets? Je weet het niet. Hoop dat je de volgende keer meer succes hebt :)
Dats kut Aventura :( schiet niet op zo.
Jaa.. You never know! Ach wij gaan ronde 6 pas in en we hebben ook al een paar rondes niet optimaal gevreeën (of het ei gemist zoals de vorige maand) Sommige meiden wachten al zo lang!

Volgende maand samen oké? :)
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 10:57:35 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162148090
Ik was al bang dat de streep er te dicht naast zou zitten. Ik hou het dus nog even spannend. Ik geef de hoop nog niet op ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162150654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:50 schreef Theeleuter het volgende:
Vandaag gekeken wanneer ik nou misselijk wordt, is door lege maag.....dus toch maar es een testje gekocht, zo een die zegt dat je kan testen nog voor je zwanger bent ;)
NOD is pas dinsdag, maareuh, ik zie een tuurtuur streepje en nee, hij fotografeert niet, zo'n enorme tuurstreep is het :o

Euh, ik wacht nog ff een paar dagen en gooi er dan een nieuwe test tegen aan :+
O :o Spannend! Mijn duimen draaien voor morgenochtend!! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:12 schreef MaJo het volgende:
Spannend thee! Ik zit in hetzelfde schuitje...

[ afbeelding ]

3 dagen voor NOD en verscheen pas na een kwartier. Wat denken jullie? :o
Geen ervaring met de dipsticks, maar vrees dat de rest gelijk heeft.
Mijn duimen draaien hoe dan ook hard voor je Majo!! :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:33 schreef Svane het volgende:

En nog even speciaal hier voor Fuchsia, ik vind het zooooo kut dat je alweer zo lang aan het wachten bent. Begin juli waren onze stomme miskramen en ik had je op z'n minst een beginnend buikje gegund nu. Echt zo stom! Ga jij als het een jaar geleden is en er onverhoopt nog geen goed nieuws is verder kijken? Of is die gedachte nog even heel ver weg? :@ ik duim!
Dank je wel lieverd :* Vorig jaar plaste ik 2e pinksterdag een streepje, dus het is verdomde confronterend dat ik nu nog steeds met lege handen sta. Komende maanden worden niet makkelijk vrees ik, ga nu heel erg naar die data in juli toeleven ;) Ronde 11 alweer en het vertrouwen dat het ooit nog gaat lukken en over het vervolgplan, is momenteel op een dieptepunt.
Verder steek ik mijn kop in het zand, het is nog lang geen juli toch ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:25 schreef Peacefulll het volgende:

Omdat ik 3 dagen overtijd was heb ik vanochtend maar eens getest. Je krijgt toch hoop en zo. Hij was negatief zoals ik al had verwacht, alle signalen in mijn lichaam wezen daar op. 5 min later stap ik onder de douche met een heel bloedspoor achter mij aan.. _O- Nice, thnx lichaam. Vorige ronde was 26 dagen, nu 31. Twee uitersten voor mijn cyclus. Doe nu maar weer normaal (27-30) graag :Y
Aardige timing van je lichaam, lekker zo'n bloedspoor ook :9
Zonder gekheid, balen voor je! En die verschillende cyclussen zijn ook gewoon rete irritant!

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 10:06 schreef Aventura het volgende:
Hier ook niks helaas. We gaan naar ronde 6 na miskraam 2. Pff ...

Majo, ik denk dat je die test als ongeldig moet beschouwen. Ben wel benieuwd naar de volgende :)
I know how you feel :*
  vrijdag 13 mei 2016 @ 13:00:09 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162150696
Thee, ik duim voor je!
KuikenGuppy
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:11:29 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162154003
Fuchsia ons verhaal lijkt heel veel op elkaar. Op 1 juni vorig jaar een positieve test. Op 1 juli de curettage. Het enige verschil is dat wij nog een miskraam ertussen hebben in dec. En nu dus alweer een jaar verder. En helaas nog niet zwanger. Moeilijk hoor .. Sterkte ook voor jou.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:14:11 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162154079
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 10:57 schreef MaJo het volgende:
Ik was al bang dat de streep er te dicht naast zou zitten. Ik hou het dus nog even spannend. Ik geef de hoop nog niet op ;)
Heb je niet nog een test?
KuikenGuppy
pi_162155327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je niet nog een test?
Niet iedereen heeft een la vol testen ;) :P
pi_162157917
Hoi dames :)

Ik wil me graag aansluiten. Wij hebben al twee dochters en willen graag een derde. Eerste zwangerschap was mbv IVF. Na deze poging hadden we nog een boel cryo's in de vriezer en op die manier konden we de tweede zwangerschap realiseren. Net een belletje gedaan naar het ziekenhuis. Binnenkort op afspraak om te praten over de terugplaatsing, er is een wachttijd van ongeveer 3 maanden dus we moeten even wachten. Tot die tijd blijven we het nog even zelf proberen. Doen we al even maar er zit weinig druk op omdat we weten dat het waarschijnlijk toch niet heel veel zin heeft. Nu het dichterbij komt merk ik dat ik het fijn vind om weer meer er mee bezig te zijn dus nu ben ik hier :)

Mijn nod deze maand is op 22 mei

@majo en theeleuter spannend hoor! Ik hoor dingen over zeer goedkope action testen dus geen enkele reden om niet een la vol met testen te hebben liggen :7

@aventura: Zaten wij niet samen in z&g? Kan ook wel zijn van niet hoor, heb daar heel lang gelurkt dus kan ook zijn dat ik jou gewoon gevolgd heb en daarom het idee heb dat we daar samen zaten ;)

@peacefull, soms denk ik wel eens dat als je wilt dat je menstruatie door breekt je gewoon alleen even een zwangerschapstestje hoeft te doen. Zo vaak gehad dat het meteen doorbrak na een test. Incl bloedspoor o|O
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 19:48:49 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162160525
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb je niet nog een test?
Wel aangeschaft zojuist :+ maar ga wachten tot zondag met testen heb ik besloten (als ik het volhoud :D)

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:03 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft een la vol testen ;) :P
Ik wel hoor :D maar we zijn momenteel niet thuis dus geen beschikking over mijn voorraad :')

Welkom thistle!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162169808
Majo :o :o :o doe er nog een NU anders kan ik niet slapen :P
pi_162172756
Die van mij was wit. Ook voel ik me weer prima, dus was dan wellicht toch de hitte. Fijn dat het mooie weer voorbij is :')
pi_162174749
Jammer Theeleuter, hopelijk over een paar dagen wel twee strepen.
Majo gaat nog steeds zondag testen? Of heb je hem stiekem vanochtend al gedaan?
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 11:42:40 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162175144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 08:41 schreef Theeleuter het volgende:
Die van mij was wit. Ook voel ik me weer prima, dus was dan wellicht toch de hitte. Fijn dat het mooie weer voorbij is :')
ook wit hier -O- nog steeds alle symptomen maar komt ook door clomid. Ik wacht het dus nog maar even af.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162176264
Waardeloze ontknoping van ons plot MaJo ;)
pi_162176299
Aaahw Thee en Majo.. Jammer zeg! Het klonk zo hoopvol. Welke twee users gaan we dan dit topic uitzwaaien? Wie heeft er binnenkort nog een NOD staan?
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 12:44:48 #114
382129 crew  Donna
pi_162176322
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:43 schreef Peacefulll het volgende:
Aaahw Thee en Majo.. Jammer zeg! Het klonk zo hoopvol. Welke twee users gaan we dan dit topic uitzwaaien? Wie heeft er binnenkort nog een NOD staan?
Het kan de volgende ronde, als we niet teveel posten.

Jammer dames, slechte ontknoping idd! :{w

*terug in meeleesmodus*
pi_162180570
Jammer MaJo

Ik sta voor 22 mei. Denk niet dat het wat word dus spannend is het niet, haha.
pi_162189498
Jawel Twistleweed! Jij moet, anders komen we niet aan de twee keer twee streepjes dit topic! ;) Gelukkig hebben we wel Whoopje in het andere topic *O*
pi_162194746
Thee en Majo wat jammer -O-

Welkom Twistleweed! Ik ga toch voor je duimen!

Ik heb eigenlijk niet helemaal een idee waar ik precies zit. Gisteren en eergisteren een flauw streepje op de ovulatietest en vandaag was het weg. Wel wat bloed een paar keer bij het plassen. Misschien toch eisprong? Ik kan het bloed in ieder geval niet plaatsen, nog nooit eerder gehad. Vandaag op dag 17 of 18, we wachten maar gewoon af en ik test toch nog even door.

Volgens mij zit mijn NOD op 23 of 24 mei.
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 22:08:45 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162194903
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:41 schreef Theeleuter het volgende:
Waardeloze ontknoping van ons plot MaJo ;)
Ja beetje jammer he :D

Hier nog twee dagen voor vermeende NOD maar die kan ook later of eerder zijn. Dus totdat ik ongesteld word hou ik het nog spannend :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162197179
Tja, ik weet even niet wat te denken. Bij dochter testte ik laat positief, maar bij zoon en vorige zwangerschap vroeg. Ik zit nog 3 dagen voor NOD en heb toch maar de wijn laten staan vandaag :P
pi_162211531
Aah, t blijft spannend hier :)

@peacefull, Tja dan moet het maar hé, er moeten er toch twee zwanger raken, ik zal extra mijn best doen. Nog 7 dagen tot testen.
pi_162224063
Nou dames beetje jammer weer :P
pi_162224145
Helaas moet ik ook melden dat ik bloed. Dus weer op naar de volgende ronde!

Ik blijf voor jullie allemaal (en mezelf) duimen.
pi_162225796
Evil -O- Jammer.
pi_162227620
Mijn duimen blijven draaien Majo en Theeleuter :)

Welkom Thistleweed :W

Jammer Evilaurian -O-
pi_162237133
Evilaurian -O-
  maandag 16 mei 2016 @ 09:27:36 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162237791
Balen Evilaurean.
Thistleweed, volgens mij ken ik jou van Z&g ja :)

Rare 'menstruatie' hier. Vrijdag wat spotting, zaterdag niks alleen 's avonds bij afvegen rood bloed, zondag overdag minimaal spotting, vandaag niks. Het is 'al' 14 dpo en meestal is mijn luteale fase 12 dagen. Temperatuir is wel flink gezakt dus echt niet zwanger denk ik. Maar dit is wel heel raar. Ik ga morgen toch maar eens een afspraak maken bij de huisarts.

Edit: een héel licht tweede streepje. Wtf. Bijna niet op de foto te krijgen dus die laat ik even zitten. Krijg een déjà vu naar december, toen had ik een heel vroege mk. Lijkt erop dat the sperm does meet the egg maar dat er vroeg iets misgaat.

[ Bericht 19% gewijzigd door Aventura op 16-05-2016 11:21:19 ]
pi_162240388
Het lijkt me een heel gek gevoel Aventura, een positieve test is heel fijn maar al die onzekerheid lijkt me heel erg naar. Ik hoop dat er goed nieuws is voor jullie.
pi_162240484
Oooooo Aventura! Ik zal niet te hard stuiteren, maar het zou zo gaaf voor je zijn! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 16 mei 2016 @ 12:21:16 #129
269689 crew  Viv
pi_162240492
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 09:27 schreef Aventura het volgende:
Edit: een héel licht tweede streepje. Wtf. Bijna niet op de foto te krijgen dus die laat ik even zitten. Krijg een déjà vu naar december, toen had ik een heel vroege mk. Lijkt erop dat the sperm does meet the egg maar dat er vroeg iets misgaat.
Minimaal bloedverlies kan ook van een innesteling zijn hè, ik duim voor je dat het toch raak is! :*
  maandag 16 mei 2016 @ 12:41:03 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162240950
Dankjullie! Ja ik ben gaan testen vanwege het rare bloedverlies en de lange luteale fase. Nog steeds geen bloed. Maar als het goed zit zou je toch een knaller moeten hebben? Ik had 2 óf 3 mei een eisprong.
  maandag 16 mei 2016 @ 12:42:10 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162240978
Bij mijn vorige 3 zwangerschappen had ik nooit enig spotten of bloedverlies na de eisprong.
pi_162240992
innesteling die later was?
pi_162241035
Nah dat hoeft niet per se met een late innesteling natuurlijk. Ik hoop zo voor je dat dit m dan toch is!
  maandag 16 mei 2016 @ 12:48:31 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162241136
Bloed bij innesteling is me nog nooit gebeurd, maar elke keer is anders naturlijk. Maar innestelen is toch max op dag 10?
pi_162241172
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:48 schreef Aventura het volgende:
Bloed bij innesteling is me nog nooit gebeurd, maar elke keer is anders naturlijk. Maar innestelen is toch max op dag 10?
Nou dan kan die lichte test toch prima verklaard worden? :)
pi_162241555
Elke zwangerschap en ook elke test is anders. Ik snap je terughoudendheid maar zou de mogelijkheid ook niet direct afschuiven.
S. 2014
J. 2016
pi_162241665
Aventura, ik snap je terughoudendheid, desondanks draaien mijn duimen als een malle voor je :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 16 mei 2016 @ 13:23:15 #138
269689 crew  Viv
pi_162241935
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 12:41 schreef Aventura het volgende:
Maar als het goed zit zou je toch een knaller moeten hebben? Ik had 2 óf 3 mei een eisprong.
Bij mij zat er heel veel verschil in de testen bij 3w5d en 4w0d, dus ik zou overmorgen weer testen. ;)
pi_162242090
Majo nog steeds droog daar..?
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 17:11:48 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162247802
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 13:30 schreef Suikertante het volgende:
Majo nog steeds droog daar..?
Nog steeds ja :o

Morgen mag ik weer testen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162248545
Je maakt t wel spannend MaJo :)

Bij jou al nieuws Theeleuter?
pi_162252882
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 17:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nog steeds ja :o

Morgen mag ik weer testen :)
Ik duim :)
pi_162257049
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:16 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik duim :)
Ik ook! :)
  maandag 16 mei 2016 @ 22:38:49 #144
73386 Fazz
onderweg
pi_162257617
Spannend Majo! Ik duim ook mee :)

Ik had vandaag een licht positieve ovulatie test maar ook vandaag vriend afgezet op't vliegveld. Wel wat benut dus hopelijk wacht dat ei niet te lang O-)
pi_162262168
Wat jammer Evi

Majo ik hoop het zo voor je! Ik duim mee.

En Aventura :o Heb je al nog eens getest?

Dat is ook niet handig Fazz! Wanneer is hij weer terug?

Nog nieuws bij Thee?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 08:19:23 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162262526
Helaas ben ik toch ongesteld geworden, 3 dagen te laat. Ik denk dat het wederom een vroege misser was.

Nu alle duimen op Majo en Thee!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 08:36:54 #147
73386 Fazz
onderweg
pi_162262624
Jammer Aventura.

Savvy, hij blijft 2 weken weg. Misschien langer. Zolang hij maar weer terug is voor de volgende ronde ~O> al hoop ik die natuurlijk niet nodig te hebben O-)

F5 voor Majo!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 17 mei 2016 @ 08:49:28 #148
269689 crew  Viv
pi_162262716
Pfff shit Aventura :*
pi_162262736
Oh nee, Aventura, wat jammer nou :{
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 09:13:58 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162262955
Nou hier ook niks hoor, spierwitte test. Prompt beginnen de krampen dus het zal zo wel doorbreken :')

Ik ben er echt even klaar mee. Het is onmenselijk om steeds zo sterk die symptomen te hebben en nooit een positieve test :'( Zit echt te twijfelen om clomid uit het raam te flikkeren :@

Haal me ook maar uit de OP, het gaat toch nooit spontaan lukken.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162263181
He wat jammer -O-
Ik snap wel dat het misschien fijner is om niet in de OP te staan, maar geef de moed niet op! :*
pi_162263391
Majo :*
S. 2014
J. 2016
pi_162264087
Ach Majo.. :*
pi_162264330
Oh MaJo, -O-
pi_162265568
Majo, Aventura :( kut en klote. Knuffel :*
pi_162265691
Wat ontzettend super jammer Aventura en Majo :*
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:21:15 #158
73386 Fazz
onderweg
pi_162265794
Oh Majo, wat klote :*
pi_162267627
Verdorie Aventura, zoals je ziet, we gunnen het je zo enorm. Dikke kus en knuffel! :*

MaJo, wat enorm bagger. Dat hormonen zo enorm met je aan de haal gaan. Geeft je hoop en dan is het des te verdrietiger als het niet zo blijkt te zijn. Ook voor jou dikke kus en knuffel! :*

Hier nog steeds witte testen, maar verder nog niets roods gesignaleerd. Maar ik heb ook wel eens een cyclus van 39 dagen gehad, dus euhm, als ik zaterdag nog niets weet dan ben ik de weg officieel kwijt.....
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 13:53:24 #160
382129 crew  Donna
pi_162267897
Pff Aventura, wat rot.

En MaJo, jemig zo klote. :*
pi_162270459
Majo, wat stom! :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 17 mei 2016 @ 16:06:31 #162
269689 crew  Viv
pi_162271233
MaJo :* Dat je lang moet wachten op die gewenste zwangerschap is al rot genoeg, maar ook nog die valse hoop iedere keer, pff...
pi_162273412
majo! dat is gewoonweg niet tof meer. hang in there! :*
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 18:04:38 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162273961
Bedankt lieve meiden :*

Nu afwachten tot de sluizen doorbreken en door naar de volgende ronde. Dat zal de laatste "natuurlijke" ronde worden, daarna is het sowieso medisch.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 17 mei 2016 @ 18:14:52 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162274177
Wellicht is een klein zetje genoeg Majo! Je weet nu dat jullie er alles aan gedaan hebben. Een dip hebben mag, maar ik hen vooral heel veel bewondering voor je positiviteit!

Ik heb net het ziekenhuis gebeld, ik had nog een doorverwijzing liggen van vorig jaar, toen ik klachten bleef houden na de curettage. Ik kan morgen al terecht bij de gynaecoloog. Ik ga haar al mijn vragen en twijfels voorleggen en dan hoop ik dat ze toch verder willen kijken. Ik denk (en dacht de hele tijd al) dat er 'iets' niet klopt. Sinds de ingreep voel ik steken op plekken die ik eerder nooit voelde, heb ik vanaf zeven dagen voor de menstruatie al enorme krampen, stelt mijn bloeding niks voor (1 dag en rondom wat spotting). Ik ben sinds de ingreep nog 2x zwanger geworden waarbij ik veel buikpijn had en wat steeds vroeg misliep. Ik vind het zelf tijd voor actie. Ik hoop dat deze arts me geen aansteller vindt.
pi_162275636
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 18:14 schreef Aventura het volgende:
Wellicht is een klein zetje genoeg Majo! Je weet nu dat jullie er alles aan gedaan hebben. Een dip hebben mag, maar ik hen vooral heel veel bewondering voor je positiviteit!

Ik heb net het ziekenhuis gebeld, ik had nog een doorverwijzing liggen van vorig jaar, toen ik klachten bleef houden na de curettage. Ik kan morgen al terecht bij de gynaecoloog. Ik ga haar al mijn vragen en twijfels voorleggen en dan hoop ik dat ze toch verder willen kijken. Ik denk (en dacht de hele tijd al) dat er 'iets' niet klopt. Sinds de ingreep voel ik steken op plekken die ik eerder nooit voelde, heb ik vanaf zeven dagen voor de menstruatie al enorme krampen, stelt mijn bloeding niks voor (1 dag en rondom wat spotting). Ik ben sinds de ingreep nog 2x zwanger geworden waarbij ik veel buikpijn had en wat steeds vroeg misliep. Ik vind het zelf tijd voor actie. Ik hoop dat deze arts me geen aansteller vindt.
Wat stom zeg! Ik snap heel goed dat je naar gyn wil, het hele verhaal bij elkaar vind ik nu op z'n minst iets op goed te bespreken. Echt jammer, vooral omdat steeds de bevruchting toch wel goed lijkt te gaan met licht-positieve streepjes. Ik ga duimen dat gyn goed meedenkt. Fijn dat je morgen al mag :)
pi_162275695
Fijn dat je zo snel terecht kan! Ik had een fijne gyn, die het prima vond om extra controles te doen na mijn curettage. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
pi_162279169
Fijn dat je snel terecht kan, enuh ook als de arts je een aansteller zou vinden dan nog ben je het niet :*
pi_162281055
Majo, even vanuit het Rammelaarstopic gekropen om jou een dikke knuffel te geven. Meid, wat ben jij lang positief gebleven, petje af. Ik hoop dat het toch echt snel raak voor jullie is, medisch of niet. :*
Dit, dat, alles.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 17 mei 2016 @ 21:59:08 #170
269689 crew  Viv
pi_162281792
Aventura wat fijn dat je zo snel terecht kunt, hopelijk brengt het je verder. :*
pi_162282951
Wat knap dat je gebeld hebt Aventura en fijn dat je morgen al terecht kunt. Ik hoop dat je een goede gyn treft, die je verhaal serieus neemt :*

Ik word wel een beetje verdrietig dat het niemand echt mee lijkt te zitten, vooral voor de meiden die al zolang wachten ;(
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:51:16 #172
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162290645
Oww Majo en Aventura -O- :*
pi_162296316
Aventura, wat goed dat je al zo snel terecht kunt. Ik hoop dat je een luisterend oor vindt en dat je wat meer duidelijkheid krijgt. Ik ben ervan overtuigd dat je sneller dingen een plek kan geven als je weet waarom iets is zoals het is. En nu weet je eigenlijk nog niks. Doe je nog een update over het gesprek? :)
pi_162296400
Hopelijk is je gesprek fijn verlopen Aventura :*
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:33:40 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162297617
Zo, het was een fijn gesprek maar concreet kan ik er niet veel mee.Verhaal gedaan en ze deed meteen een echo. Daar zag ze goed opgebouwd baarmoederslijmvlies. Eierstokken zagen er goed uit, eentje was actief en er lagen al eiblaasjes klaar. Over de miskramen begon ze over schildklierwaarden prikken en chromosomenonderzoek als opties om verder te onderzoeken. Ik kreeg een folder mee en dat was het. Het komt er gewoon op neer dat we moeten blijven proberen.
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:47:11 #176
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162298014
Waar ik wel van opkeek is dat ze zei dat ze ziet dat er over een week een ei gaat springen. Maar ik zit (denk ik) pas op dag 2. Dat ga ik eens goed monitoren :D
pi_162298245
Oh kijk, dat is nuttige info Aventura! Ergens fijn dat er geen afwijkingen gevonden worden, maar het helpt je niet snel verder nu. Hopelijk heeft ze gelijk en vind je je ei :)
  woensdag 18 mei 2016 @ 18:33:40 #178
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162300676
Nee ik kan weinig met de info behalve erop vertrouwen dat het kan en dat ik qua baarmoeder niet stuk ben. Ik geloof niet in translocatie of schildklierproblemen. Cyclus is superrregelmatig en we hebben al een kind.
pi_162303654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 09:13 schreef MaJo het volgende:
Nou hier ook niks hoor, spierwitte test. Prompt beginnen de krampen dus het zal zo wel doorbreken :')

Ik ben er echt even klaar mee. Het is onmenselijk om steeds zo sterk die symptomen te hebben en nooit een positieve test :'( Zit echt te twijfelen om clomid uit het raam te flikkeren :@

Haal me ook maar uit de OP, het gaat toch nooit spontaan lukken.
Beetje laat, maar ach..

:* & een glaasje ranja, want heus, het komt écht wel goed :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_162304880
Aventura, fijn dat er even meegekeken is en dat het allemaal in orde is! Top ook dat het zo snel kon!
Nu moedig voorwaarts. :D . ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162304929
Majo, het besef dat het echt niet "natuurlijk" gaat lukken is ook verdrietig. Je hebt veel tijd gehad/genomen om toe te groeien naar de volgende stap: dieper de medische molen in. En daar liggen heel veel kansen.
Maar eerst nog trouwen en slank je jurk in, toch?

Aventura: schildklier is wel heel belangrijk en wat onderzoek daarnaar niet intensief.
pi_162305953
Hè meiden wat omtzettend balen -O-
Voor wat het waard is een dikke virtuele knuffel :*
pi_162307458
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad Aventura. Een luisterend oor is altijd fijn. Nu nog actie. Wordt er ook gekeken naar de zwemmers van je man of zijn die goed?
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:29:45 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162307921
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Peacefulll het volgende:
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad Aventura. Een luisterend oor is altijd fijn. Nu nog actie. Wordt er ook gekeken naar de zwemmers van je man of zijn die goed?
daar vroeg ze helemaal niet naar! En ze begon ook niet over mijn leeftijd. Ik neem aan dat het zaad in orde is eigenlijk, omdat al een gezond kind en verschillende zwangerschappen erna. Ik denk dat het een kwestie van volhouden en geluk hebben is eigenlijk. We zijn van de 8 eisprongen die ik in de afgelopend 11 maanden heb gehad nu 3 keer zwanger geraakt en dat is helemaal niet zo gek slecht. Nu nog het gouden ei pakken!
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:30:46 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162307973
Arja, schildklierwaarden ga ik wel even laten bepalen denk ik. Dat is het enige waarvan ik denk, dat zou misschien iets kunnen zijn.
pi_162310421
Fijn dat het een goed gesprek ws Aventura en dat er niks gesignaleerd werd wat mis is bij jou!
Nu maar duimen voor die plakker :*
pi_162316576
Hier zijn de eerste tekenen van mijn menstruatie in zicht, licht bloedverlies. Nu afwachten tot het doorbreekt en weer verder. Woensdag een afspraak met de fertiliteitsarts, dan gaat het weer beginnen. Is misschien gek maar ik kijk er erg naar uit, de kans op een natuurlijke zwangerschap is zo klein dat ik het gevoel heb dat we nu pas echt gaan beginnen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:51:01 #188
73386 Fazz
onderweg
pi_162316721
Avontura, als je het zo rationeel bekijkt snap ik je gevoel wel. Neemt niet weg dat het gewoon klote is dat het gouden ei er nog niet was :*

Majo, ik hoop dat dit alles niet je geluk en vreugde voor je bruiloft overschaduwt :*

Thistle, ik herken je gevoel wel van voor mijn 1e zwangerschap. Toen was het met medische hulp gelukkig heel snel gelukt!

Volgens mij heb ik gisteren m'n eisprong gehad. Vriend is maandag vertrokken dus wellicht toch een klein kansje deze ronde. :)
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 08:53:26 #189
382129 crew  Donna
pi_162316748
Ik duim heel hard voor je gouden ei Aventura!
pi_162334963
Thee nog steeds witte testen?
pi_162335264
ik test pas zaterdag weer, er van uitgaande dat het dan nog nodig is.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 20 mei 2016 @ 10:37:43 #192
269689 crew  Viv
pi_162346237
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:29 schreef Aventura het volgende:
We zijn van de 8 eisprongen die ik in de afgelopend 11 maanden heb gehad nu 3 keer zwanger geraakt en dat is helemaal niet zo gek slecht.
Als je het zo bekijkt, zijn jullie samen eigenlijk hartstikke vruchtbaar! :o Nu nog eentje die blijft plakken. :*
pi_162352810
Aventura ik duim mee dat het snel raak mag zijn (en blijven)!

Ik wacht nog steeds op een eerste menstruatie na het stoppen met de prikpil :{. Die zou sinds eind februari uitgewerkt moeten zijn. Beetje frustrerend dat er niks op gang komt :{. Ik ben wel eens eerder gestopt met de prikpil en toen werd ik keurig nadat deze was uitgewerkt ongesteld. Heb een afspraak bij de HA voor de 30e, misschien dat er iets is wat de boel weer op gang brengt? Vind het best een beetje naar.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_162354561
Snap dat je dat naar vind Kirb, zo kan je ook niet verder :(
pi_162356105
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:16 schreef Kirb het volgende:
Aventura ik duim mee dat het snel raak mag zijn (en blijven)!

Ik wacht nog steeds op een eerste menstruatie na het stoppen met de prikpil :{. Die zou sinds eind februari uitgewerkt moeten zijn. Beetje frustrerend dat er niks op gang komt :{. Ik ben wel eens eerder gestopt met de prikpil en toen werd ik keurig nadat deze was uitgewerkt ongesteld. Heb een afspraak bij de HA voor de 30e, misschien dat er iets is wat de boel weer op gang brengt? Vind het best een beetje naar.
Ik snap dat het frustrerend is dat het zo lang duurt. Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen. Misschien kan hij dmv medicijnen je lichaam even een keer 'resetten' of zo :)
pi_162374637
Weten jullie al die testen nog?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 21 mei 2016 @ 09:48:53 #197
382129 crew  Donna
pi_162374801
o|O

Stom!
pi_162374933
Super stom Theeleuter! :(
Op welke cyclusdag zit je nu?
pi_162376213
Vandaag is dag 39. Gemiddeld zit ik op 35 dagen, vorige ronde was 36. Ik heb overigens wel eens eerder uitschieters gehad naar 39 dagen. Wachten maar weer....

Edit: ik heb het even terug gezocht, maar bij dochter testte ik op dag 40 nog negatief en 47 positief, er is nog een beetje hoop :P

[ Bericht 21% gewijzigd door Theeleuter op 21-05-2016 11:47:35 ]
pi_162376612
/sluipt even uit de Rammelaars

Irritant Kirb! Ik weet niet of het heel vergelijkbaar is maar toen ik stopte met de gewone pil had ik ook eerst een cyclus van 83 dgn voor ik weer ongesteld werd. Ik was net naar de huisarts geweest om eens te polsen of het normaal was en zij zei dat het wel een half jaar kan duren voor je menstruatie weer op gang komt en dat dat heel normaal is. Zij wilde toen ook liever nog niets voorschrijven omdat je dan weer met hormonen gaat rommelen ipv je lichaam de kans te geven om het zelf weer op te starten. En daar kon ik goed in meekomen. Werd toevallig diezelfde avond ongesteld, hopelijk heeft jouw huisartsbezoek dezelfde uitwerking. :D
Dit, dat, alles.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:57:07 #201
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162377152
Ik ben een paar x met de pil gestopt. Een keer meteen zwanger zonder menstruatie, maar ook een keer na 76 dagen pas bloed. 2 of 3 maanden is niet zo raar :)
pi_162386643
Stom Theeleuter! Maar we duimen dus nog even door :P.

Thanks voor je reactie Philo en Aventura, ik hoop dat het gewoon snel op gang komt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zondag 22 mei 2016 @ 08:55:26 #203
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_162397395
Majo, wat een teleurstelling toch. Succes in de mmm, ik hoop dat daar snel resultaat mee geboekt mag worden!

Aan deze kant nog steeds geen nieuws. Eitjes komen en gaan, net zogoed als menstruaties. Ik heb recent mijn 30e verjaardag gevierd en dat deed toch wel even pijn. Over 2 maanden zijn we 2 jaar bezig en hebben we nog steeds niets....
Warempel, een drempel.
pi_162408486
Ik kan weer wijn drinken, door naar de volgende ronde...
pi_162411264
Ohw rotonde, wat ontzettend rot. De wens is al zo lang aanwezig, maar tot op heden nog geen resultaat. Ik hoop van harte dat er snel resultaat voor jullie kan zijn :* Ik kan je niet in een OP terugvinden. Zijn jullie al in het ZH bezig?

Jammer thee, volgende ronde vast meer geluk. Neem een lekker kopje thee en een groot stuk chocolade
pi_162428503
Majo ik wens dat het snel raak is, met eventueel een beetje hulp van de mmm.

Ronderotonde, jullie zijn ook al lang bezig zeg.. ik ben ook benieuwd of je hulp hebt gezocht in het ZH.

Theeleuter balen ;(. Hopelijk heb je genoten van je wijntje en is het de volgende ronde raak.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 23 mei 2016 @ 10:20:41 #207
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_162428560
Ik lurk hier nog steeds mee en kom even een dikke :* en knuffel voor ronderotonde en majo droppen. Ik weet hoe jullie je voelen en ik hoop dat ik jullie snel in het andere topic zie!
pi_162430068
Ronderotonde, wat moeilijk, hopelijk snel goed nieuws :*

Jammer Thee, volgens mij had je ook al een beetje het gevoel dat t m niet was of heb ik het fout?

Hier is het in alle hevigheid weer losgebarsten, weer een ronde verder dus. Woensdag afspraak bij de fertiliteitsarts voor terugplaatsing van een cryo. *O*
  maandag 23 mei 2016 @ 11:43:30 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162430330
Jammer thee. En rotonde, liepen jullie nou bij een arts inmiddels? Dacht zoiets gelezen te hebben.

Hier alweer volop tekenen van het ei. Dat is wel gek want volgens mijn telling is het dag 7. Echter, de gynaecoloog zei vorige week dat ik volgende week (dus woensdag) een eisprong zou gaan hebben. Dat betekent dus dat ik verkeerd heb geteld; ik dacht altijd dat je menstruatie begint op de dag van rood bloed waarbij er maandverband of tampons benodigd zijn. Dat was vorige week dinsdag het geval. De vrijdag ervóor had ik wel wat rood bij het afvegen, maar daarna dagenlang wat lichte spotting. Die vrijdag telt denk ik toch als dag 1. En dan klopt het met wat de arts zag. Wel gek hoor; dan tel ik dus eigenlijk altijd verkeerd. Maar dit was een rare cyclus met een afwijkend bloedpatroon.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:43:50 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162430336
Spannond Thisltleweed!
pi_162434441
Ik tel ook vanaf rood bloed.

Ik zie dat ik iets een beker vaag heb opgeschreven, woensdag heb ik een afspraak met de fertiliteitsarts voor een intakegesprek over een terugplaatsing. Terugplaatsing zelf ws pas over een paar maanden :)
pi_162444161
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef Aventura het volgende:
Jammer thee. En rotonde, liepen jullie nou bij een arts inmiddels? Dacht zoiets gelezen te hebben.

Hier alweer volop tekenen van het ei. Dat is wel gek want volgens mijn telling is het dag 7. Echter, de gynaecoloog zei vorige week dat ik volgende week (dus woensdag) een eisprong zou gaan hebben. Dat betekent dus dat ik verkeerd heb geteld; ik dacht altijd dat je menstruatie begint op de dag van rood bloed waarbij er maandverband of tampons benodigd zijn. Dat was vorige week dinsdag het geval. De vrijdag ervóor had ik wel wat rood bij het afvegen, maar daarna dagenlang wat lichte spotting. Die vrijdag telt denk ik toch als dag 1. En dan klopt het met wat de arts zag. Wel gek hoor; dan tel ik dus eigenlijk altijd verkeerd. Maar dit was een rare cyclus met een afwijkend bloedpatroon.
Oh dat wist ik ook niet, tellen vanaf het eerste bloedspoortje. Niet dat ik daar last van heb, maar ik zou op zeggen pas tellen wanneer het echt goed doorzet. Dan loop je nu al een weekje op mij voor Aventura! Spannend. Ik duim echt heel hard voor een plakker.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:03:25 #213
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_162472989
We zijn in het ziekenhuis geweest en er ook weer weggestuurd. Er waren geen afwijkingen te vinden, dus kunnen/mogen ze op dit moment niets doen omdat onze natuurlijke kansen groot genoeg zouden zijn. Pas in 2017 mogen we terugkomen, dat duurt dus nog even :'(
Warempel, een drempel.
pi_162474041
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:03 schreef Ronderotonde het volgende:
We zijn in het ziekenhuis geweest en er ook weer weggestuurd. Er waren geen afwijkingen te vinden, dus kunnen/mogen ze op dit moment niets doen omdat onze natuurlijke kansen groot genoeg zouden zijn. Pas in 2017 mogen we terugkomen, dat duurt dus nog even :'(
Ohw hemel rotonde. Dat zal heel rauw op je dak vallen, zeker als je al zo lang bezig bent. Zijn jullie helemaal doorgelicht beide? Sterkte en succes :*

Ik weet niet meer precies wie het zei, maar wij hebben besloten met ovulatietesten te starten. Manlief wilde het graag, ik niet zo. Maar goed, ik merk en voel de eisprong al en het is voor hem juist een bevestiging dus ik ben er in mee gegaan. Vandaag had ik wat last van krampjes en gerommel en suprice, suprice.... een streepje. Niet zo fel als de controlestreep, maar er komt een eitje aan... ;) Doei
  woensdag 25 mei 2016 @ 06:08:14 #215
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_162480981
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:34 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ohw hemel rotonde. Dat zal heel rauw op je dak vallen, zeker als je al zo lang bezig bent. Zijn jullie helemaal doorgelicht beide? Sterkte en succes :*
Ja, ik ben gecontroleerd op visuele afwijkingen, hormoon-, schildklier- en soatesten, heb een regelmatige cyclus en baarmoederslijmvlies is prima om in te nestelen en mijn man is ook gewoon vruchtbaar genoeg. En als je natuurlijke kansen groter zijn dan met iui of ivf kunnen ze dus niks voor je doen. Het is alleen wel ongelooflijk frustrerend dat het desondanks gewoon niet wil lukken...
Warempel, een drempel.
pi_162481097
Jemig Rontonde, je hoop ooit op hulp en dan moet je nog zo lang wachten... -O-
Wel fijn dat alles in orde is maar als je dan maar niet zwanger raakt heb je daar nog niets aan.
Ik weet nog dat de gynaecoloog het zo vreemd vond dat ik bij was dat we door mochten naar IVF. We waren al zo lang bezig dat ik ergens wel wist dat het niet ging lukken en door IVF was er in ieder geval een kans.

Hebben ze ook gezegd wat ze in 2017 dan gaan doen?

Have Fun Peace :7
pi_162484422
Wat rot Rotonde :{. Stomme vraag misschien, maar hebben ze ook een "samenlevingstest" gedaan? Ik meen wel eens een soortgelijk verhaal te hebben gelezen hier waarbij uiteindelijk bij die test bleek dat ze een klein beetje hulp nodig hadden.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:47:17 #218
73386 Fazz
onderweg
pi_162486916
Pff Rotonde, kan me voorstellen dat het rauw op je dak valt. 2017 voelt ook nog zo ver weg :* Ik heb een vriendin die in dezelfde situatie zit, ook geen oorzaken te vinden. Als er wat is, is dat natuurlijk heel vervelend, maar er kan dan wel iets gedaan worden en nu voelt het alsof het maar stil blijft staan. Het lijkt me heel frustrerend :*

Ik was vanochtend wat verdrietig. Vriend vertrok naar't buitenland net voor m'n ei en voorlopig komt hij nog niet terug. Dus de volgende ronde missen we ook :(
pi_162492741
Hoe lang blijft hij weg, Fazz? Lijkt me sowieso best lastig als hij lang en best vaak weg is, of ben je daar aan gewend?

Rotonde, het lijkt me behoorlijk frustrerend zo. Hopelijk is het gewoon toch een keertje raak. O+ .

Ik word nog steeds heen en weer geslingerd tussen 'ik wil graag nog een tweede' en 'mijn hemel, waar begin ik dan eigenlijk (weer) aan?' Aan de ene kant kan ik verlangen naar weer een baby, het allemaal nog een keertje meemaken, en een zusje/broertje voor I, aan de andere kant ben ik heel tevreden met hoe het nu is, en ben ik bang dat ik dan heel erg (te) opgeslokt ga worden door mijn gezin. Het past bij me om niet een overtuigd gevoel hierbij te hebben, denk ik, want ik heb altijd ambivalent gestaan tegenover kinderen krijgen, ook voordat ik I kreeg. Dus ik verwacht ook niet (meer) van mezelf dat ik het wel helemaal zeker weet ineens en dat gevoel ook vasthoud.

Dat maakt dat ik het helemaal heb losgelaten inmiddels. Ik houd mijn cyclus amper bij, bijvoorbeeld. Het 'lot' moet het maar gaan bepalen, we zien het wel. Als ik zwanger blijk, dan gaan we ervoor, als dat niet gebeurt, dan accepteren we dat. Ik heb ook geen limiet gesteld of zo, als in 'als ik op mijn 41ste of 42ste niet zwanger ben, dan stoppen we met proberen'. Het geeft me rust om er zo in te staan. We zullen zien wat de toekomst brengt. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162494678
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:03 schreef Franny_G het volgende:
Dat maakt dat ik het helemaal heb losgelaten inmiddels. Ik houd mijn cyclus amper bij, bijvoorbeeld. Het 'lot' moet het maar gaan bepalen, we zien het wel. Als ik zwanger blijk, dan gaan we ervoor, als dat niet gebeurt, dan accepteren we dat. Ik heb ook geen limiet gesteld of zo, als in 'als ik op mijn 41ste of 42ste niet zwanger ben, dan stoppen we met proberen'. Het geeft me rust om er zo in te staan. We zullen zien wat de toekomst brengt. :) .
Fijn zeg, dat je er zo in kunt staan! ^O^

En een knuffel voor MaJo en Rotonde, wat wachten jullie al lang :*
  woensdag 25 mei 2016 @ 21:27:35 #221
73386 Fazz
onderweg
pi_162499535
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:03 schreef Franny_G het volgende:
Hoe lang blijft hij weg, Fazz? Lijkt me sowieso best lastig als hij lang en best vaak weg is, of ben je daar aan gewend?

Rotonde, het lijkt me behoorlijk frustrerend zo. Hopelijk is het gewoon toch een keertje raak. O+ .

Ik word nog steeds heen en weer geslingerd tussen 'ik wil graag nog een tweede' en 'mijn hemel, waar begin ik dan eigenlijk (weer) aan?' Aan de ene kant kan ik verlangen naar weer een baby, het allemaal nog een keertje meemaken, en een zusje/broertje voor I, aan de andere kant ben ik heel tevreden met hoe het nu is, en ben ik bang dat ik dan heel erg (te) opgeslokt ga worden door mijn gezin. Het past bij me om niet een overtuigd gevoel hierbij te hebben, denk ik, want ik heb altijd ambivalent gestaan tegenover kinderen krijgen, ook voordat ik I kreeg. Dus ik verwacht ook niet (meer) van mezelf dat ik het wel helemaal zeker weet ineens en dat gevoel ook vasthoud.

Dat maakt dat ik het helemaal heb losgelaten inmiddels. Ik houd mijn cyclus amper bij, bijvoorbeeld. Het 'lot' moet het maar gaan bepalen, we zien het wel. Als ik zwanger blijk, dan gaan we ervoor, als dat niet gebeurt, dan accepteren we dat. Ik heb ook geen limiet gesteld of zo, als in 'als ik op mijn 41ste of 42ste niet zwanger ben, dan stoppen we met proberen'. Het geeft me rust om er zo in te staan. We zullen zien wat de toekomst brengt. :) .
Het is nog niet duidelijk wanneer hij thuis komt Franny, waarschijnlijk komt hij ergens een week terug om daarna weer te gaan. Tot eind juni -O- Het hoort bij zijn werk dus ik ben het ook wel gewend. Maar met werk & kind is het best een geregel.

Fijn dat je er zo in kan staan! Rationeel begrijp ik het helemaal maar emotioneel kan ik moeilijk loslaten helaas :{
pi_162499821
Franny, wat fijn dat je er zo in kan staan! Klinkt alsof je gelukkig bent nu en later, met welke uitkomst dan ook!

Ach fazz, dat is lastig zeg. Sowieso dat hij vaak weg is, en een kindje maken wordt zo natuurlijk ook niet makkelijker. Ik hoop zo hard dat de timing voor hij nu wegging goed was! :*

Rotonde, da's ook rauw op je dak zeg :{ Hopelijk ga je 2017 bij de gyn niet halen!
pi_162500368
Ik probeer weer aan te haken.

Jammer Theeleuter!

O, wat ontzettend balen Ronderotonde. Natuurlijk fijn dat er niks ergs gevonden is, maar 2017 duurt wel nog lang ;( Ik duim dat het dan toch snel raak mag gaan zijn voor jullie :*

Veel plezier Peacefull :9

Fijn Franny dat je er zo in staat. Lijkt mij dat dat veel rust geeft. Het is hoe dan ook goed O+

Fazzoletti, wat balen dat je nu de volgende ronde ook al kan afstrepen. Dan duurt het wachten helemaal lang!

Hier heb ik, als het goed is, net m'n eisprong gehad. Ik heb 'm alleen voor het eerst in maanden niet gevoeld, dus dat was wel wat apart. Wel laat mijn lichaam verder altijd goed weten dat mijn eisprong in aantocht is :X dus kans goed benut en nu weer wachten... Ik durf nergens meer op te hopen, dus dat doe ik voorlopig nog niet.
pi_162508140
Ik spiek hier nog af en toe hoe het jullie vergaat. Balen dat het voor een aantal van jullie zo lang duurt 😔
Ik duim voor jullie!

Las dat iemand met ovulatietesten wil beginnen. Ik heb er nog 7 liggen van de action. Als iemand wil kan ik ze opsturen, hier ligt het toch maar stof te vangen!
pi_162509172
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 06:08 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Ja, ik ben gecontroleerd op visuele afwijkingen, hormoon-, schildklier- en soatesten, heb een regelmatige cyclus en baarmoederslijmvlies is prima om in te nestelen en mijn man is ook gewoon vruchtbaar genoeg. En als je natuurlijke kansen groter zijn dan met iui of ivf kunnen ze dus niks voor je doen. Het is alleen wel ongelooflijk frustrerend dat het desondanks gewoon niet wil lukken...
Sjeetje, er moet toch iets zijn waardoor het al zo lang niet lukt? Hebben ze bijv ook gekeken of je eileiders vrij zijn? Of een samenlevingstest zoals hierboven al geopperd werd.
  donderdag 26 mei 2016 @ 12:51:12 #226
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_162513406
Er is geen samenlevingstest gedaan en ik dacht daar natuurlijk ook pas aan na het laatste gesprek me de gynaecoloog. Ik neem aan dat zij hieruit geen afwijkende resultaten verwacht, en het daarom niet geopperd heeft. Om die geeft manlief ook aan om ons er niet zo druk om te maken, dat zien we dan volgend jaar wel. Uiteindelijk doen we het toch samen, dus ik respecteer zijn standpunt hierin ook en ga daar niet op door zeuren. We wachten maar gewoon af, maar makkelijk is het niet :'(
Warempel, een drempel.
pi_162516044
Ik heb dat ook nooit gehad :o
Is dat gek?
  donderdag 26 mei 2016 @ 14:44:54 #228
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162516272
Ze hebben dan nog niet alles onderzocht, bijvoorbeeld niet of je eileiders wel open zijn. Als dat niet zo is dan kan je proberen tot in de eeuwigheid. Maar zal wel protocol zijn. Eerst de makkelijk uitvoerbare en goedkopere onderzoeken. Wel vervelend dat je dan gewoon weggestuurd wordt. Ik hoop voor jullie dat het alsnog zelf lukt.
pi_162559014
Ach rotonde. Lijkt me best zwaar zo. De wens is al zo lang aanwezig. Ik vind het wel knap dat je het standpunt van je man hierin respecteert. Hoe moeilijk dat ook is. Kus en knuffel voor jou :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 28 mei 2016 @ 09:30:08 #230
269689 crew  Viv
pi_162559290
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:48 schreef Peacefulll het volgende:
Sjeetje, er moet toch iets zijn waardoor het al zo lang niet lukt?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:44 schreef Aventura het volgende:
Maar zal wel protocol zijn. Eerst de makkelijk uitvoerbare en goedkopere onderzoeken.
Ze stellen duurder/invasiever onderzoek en behandelingen uit als er statistisch nog een goede kans is dat er toch niks lichamelijks aan mankeert. Sommige mensen hebben gewoon pech, zoals bij een dobbelsteen die maar niet de goede kant op wil vallen. Kijk maar naar Chanty, voor de eerste 2 jaar geprobeerd, bij de tweede in 1 keer raak.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 10:57:40 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162560252
Oke, helder. Ik weet van 2 stellen in mijn kennissenkring dat ze over nummer 1 twee jaar hebben gedaan en dat de tweede snel kwam. Je kunt gewoon ook pech hebben. De kans op zwangerschap is geloof ik 20% gemiddeld per keer, dat kan ook lager liggen.
pi_162583538
Ik weet nog dat ik dat zo moeilijk vond toen wij in het hele vruchtbaarheidstraject zaten, het idee dat ze alles bewust heel traag doen omdat de kans dat het nog spontaan zou gaan lukken op mijn leeftijd nog zo groot was. Elke keer duurde het super lang voordat ze weer een nieuwe afspraak ik konden plannen, allerlei onzin gesprekken met een arts assistent. Ik heb me nog nooit zo niet serieus genomen gevoeld als toen.

Wel knap dat je het standpunt van je man hierin kan volgen, dat lijkt me niet makkelijk...

Wij hebben onze afspraak met de fertiliteitsarts achter de rug. We zijn zo blij met haar (ik was zo blij toen we door mochten naar de afdeling fertiliteit, daar voelde ik me veel meer serieus genomen). Ze gaf aan dat borstvoeding geven de kansen op het slagen van een terugplaatsing zouden kunnen verminderen dus dat ze ons zou adviseren pas te beginnen als ik dat mee gestopt ben maar dat er geen wachtlijst is voor een Cryo terugplaatsing dus dat we meteen kunnen beginnen als we dat willen. Super spannend in eens. Nu nadenken of we in juni of in juli willen gaan beginnen. Ik ben zo super gelukkig met het feit dat IVF voor ons zo gunstig heeft uitgepakt. Ik ben heel lang bang geweest dat een gezin er niet in zou zitten en dat als het zou lukken weer al bij mochten zijn dat we één kind konden krijgen, nu eindigden we er misschien wel met drie <3. We hebben nog 9 cryo's in 6 rietjes (sommige cryo's hebben ze samen ingevroren) allemaal van super mooie kwaliteit dus ben er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen .
We hebben wel besloten dat als het niet gaat lukken we niet weer de hele molen in willen. Dus dan houd het op...

Spannend, spannend, stuiter, stuiter!

[ Bericht 53% gewijzigd door Thistleweed op 29-05-2016 08:10:37 ]
  zondag 29 mei 2016 @ 11:37:20 #233
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_162586447
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 09:30 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]


[..]

Ze stellen duurder/invasiever onderzoek en behandelingen uit als er statistisch nog een goede kans is dat er toch niks lichamelijks aan mankeert. ,
Ik vraag me af of dat niet per ziekenhuis verschillend is, aangezien bij ons het OFO (oriënterend fertilliteits onderzoek) pas echt afgesloten werd met een hsg ondsrzoek. Daarna pas werd de uiteindelijke kansberekening gemaakt voor t tweede jaar zelfstandig proberen. Aangezien dat bij ons boven de 40% was werden wij in december inderdaad weggestuurd met de boodschap "ga maar tot juni zelf proberen en als het dan niet gelukt is kom je terug en kijken we verder" (juni 2016 was voor ons de twee jaar bezig grens).
Wat uiteindelijk nog super frustrerend was want je wacht al zo lang... Gelukkig werd ons wachten dan wel beloond afgelopen maart, maar hier lukte het dus (zonder medische indicatie want beide helemaal gezond) ook pas na een jaar en 9 maanden proberen.
  zondag 29 mei 2016 @ 12:08:11 #234
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_162587174
Thnx voor de lieve reacties. Tegen de tijd dat we teruggaan is een HSG ook wel het eerste wat ik wil 'regelen', voor zover ik het zelf voor het zeggen heb natuurlijk. Hoe frustrerend zou het zijn als blijkt dat mijn hele cyclus er prima uitziet, maar het eitje nog niet 1x op de juiste plek terecht gekomen is voor bevruchting? :{

Ik zit weer tegen een NOD aan te hikken nu, 1 juni, en ik heb alweer traditioneel gerommel in mijn onderrug. Enige wat op dit moment anders lijkt dan andere keren is dat mijn borsten groter/voller voelen (voor de B-cup die het is tenminste), maar ik ga er gezien de rest van mijn lichaam niet vanuit dat het iets wil betekenen. Ben dat hele ongesteldzijn ook zo vreselijk beu....
Warempel, een drempel.
pi_162589614
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Thnx voor de lieve reacties. Tegen de tijd dat we teruggaan is een HSG ook wel het eerste wat ik wil 'regelen', voor zover ik het zelf voor het zeggen heb natuurlijk. Hoe frustrerend zou het zijn als blijkt dat mijn hele cyclus er prima uitziet, maar het eitje nog niet 1x op de juiste plek terecht gekomen is voor bevruchting? :{

Ik zit weer tegen een NOD aan te hikken nu, 1 juni, en ik heb alweer traditioneel gerommel in mijn onderrug. Enige wat op dit moment anders lijkt dan andere keren is dat mijn borsten groter/voller voelen (voor de B-cup die het is tenminste), maar ik ga er gezien de rest van mijn lichaam niet vanuit dat het iets wil betekenen. Ben dat hele ongesteldzijn ook zo vreselijk beu....
Rotonde :*
Ik hoop van harte dat de b-cup gelijk krijgt ;)
pi_162620909
Ik heb m'n afspraak bij de huisarts veranderd naar een telefonische afspraak en ben wel gerust gesteld. Zoals verwacht gewoon nog even afwachten, het kan wel tot een jaar duren voor menstruatie weer op gang komt na de prikpil. Het zegt verder niets over je vruchtbaarheid hierna gelukkig :). Vorige keer dat ik stopte gewoon geluk gehad dat het wel weer op gang kwam na een paar weken.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_162622811
Hai, ik kom even binnenvallen. Ik ben Yucca, twintiger met partner en we willen graag een baby. Over een week de laatste pil en dan gaan we het zien. :D
pi_162642427
Spannend Yucca :)
pi_162686534
Welkom Yucca :)

Wat een rust hier zeg, iedereen in wachtstand?

Volgend weekend waarschijnlijk weer ei, moest van man ovulatietesten gaan gebruiken, dus daar ga ik vanavond maar eens aan beginnen. Hij wilde niet nog een keer het ei missen :p Alleen ben ik het weekend weg, dus dat wordt strak plannen :')
pi_162688662
Lastig plannen als je er in het weekend niet bent. Hopelijk komt t een beetje uit.
  donderdag 2 juni 2016 @ 12:33:51 #241
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162689223
Gelukkig is seks een paar dagen voor je eisprong net zo nuttig *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162691226
Thanks voor het welkom!

Spannend theeleuter! Hopelijk is het ei zo te vinden en is het allemaal een beetje te plannen.
pi_162696092
Welkom Yucca! Heel veel plezier ;)

Kirb, wachten is stom. Je hebt een potje geduld nodig :)

Ik sta inderdaad in de wachtstand. Volgende week zaterdag is mijn NOD. Ik merk dat hoe langer het duurt (en hoe drukker ik het heb) des te beter ik het los kan laten. Ik vind het nu ineens niet meer zo spannend. De wens is er, maar het komt als het komt of zo.
Valt me wel op dat ik zo rond de tijd dat de innesteling zou moeten zijn, ik me vaker en sneller ziek, zwak, misselijk voel. Herkenbaar voor iemand? Alsof mijn weerstand en energie een stuk naar beneden keldert (of ik ben juist in die weken te druk en krijg te weinig slaap, dat kan ook).
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:01:30 #244
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_162699090
Gisteren nod zonder bloed, toch maar heel naïef getest. Negatief natuurlijk, vandaag bloed. Besloten om volgende week te bellen voor de mogelijkheden voor een hsg....
Warempel, een drempel.
pi_162699482
Super balen Ronderotonde :*

Hier inderdaad in wachtstand voor NOD volgende week!
  vrijdag 3 juni 2016 @ 09:04:14 #246
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162709397
Welkom Yucca!

Balen Ronderotonde :{

Ik sla een maandje over, Clomid werkte niet deze ronde :( Dus hopelijk kom ik jullie volgende maand met een hogere dosis wel weer vervelen *)

Iedereen succes met wachten :*
pi_162726680
Klote rotonde. Goed dat je zelf actie gaat ondernemen! Wie weet wat het jullie gaat opleveren.

Fuchsia_roze wij hebben vergelijkbare cyclussen. Lopen steeds bijna gelijk op. Ik duim heel hard dat je over een week kan vertrekken hier!

Tweedledee, stom dat je ei ineens weg was :( vorige ronde met deze dosering was wel succesvol toch? Of ben ik in de war met iemand anders?
pi_162728549
Stom, ronderotonde!
Tweedledee, jammer dat de Clomid niet werkte.
Spannend, peacefull en fuchsia! :*
pi_162730992
Ook nog welkom Yucca :W Dat was ik vergeten :@

Wat balen Tweedledee. Hopelijk doet de Clomid de volgende ronde goed z'n werk!

Ik duim ook voor jou Peacefull!

Ik heb waarschijnlijk dinsdag m'n NOD al :X Ik ben mij mentaal al weer aan het klaar maken voor de naderende teleurstelling. Het hele zwanger worden en alle teleurstellingen komen echt even mijn neus uit eerlijk gezegd. Ik trek het steeds minder goed. Er ligt zo'n druk op voor mijzelf. En ik wil zo graaahaaag!
/einde liefdagboek
  zaterdag 4 juni 2016 @ 16:04:24 #250
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162741465
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:06 schreef Peacefulll het volgende:

Tweedledee, stom dat je ei ineens weg was :( vorige ronde met deze dosering was wel succesvol toch? Of ben ik in de war met iemand anders?
Dat was ik inderdaad :)
Vorige maand werkte 100mg perfect, afgelopen maand was nog een check om zeker te zijn dat ze me met deze dosering naar huis kunnen sturen zonder terug te hoeven komen. Niet dus :N
Better luck next month...

Jij nog succes met wachten deze week :*

@Fuchsia_roze: Als de wens zo groot is is het ook moeilijk om er niet aan te denken en niet teleurgesteld te zijn. Ik hoop voor jou dat het snel in vervulling gaat :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Tweedledee op 04-06-2016 17:15:55 ]
pi_162754959
Lief, Fuchsia, geeft niet hoor! :*

Wat verdrietig telkens die teleurstelling. Ik duim tóch voor een mooi streepje dinsdag. :*
pi_162794218
Fuchsia, ik denk aan je en duim voor je :* Laat het nu potverdorie eens raak zijn!
pi_162800726
:( :( :( Bloed sinds vanochtend -O- :{ ;(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 juni 2016 @ 21:47:31 #254
269689 crew  Viv
pi_162800899
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:
:( :( :( Bloed sinds vanochtend -O- :{ ;(
-O- Wat rot zeg.
  maandag 6 juni 2016 @ 21:48:31 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162800930
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:
:( :( :( Bloed sinds vanochtend -O- :{ ;(
Nou ja :( -O-
KuikenGuppy
pi_162801535
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:
:( :( :( Bloed sinds vanochtend -O- :{ ;(
Wat onwijs stom!!! :'( :'( :'(
pi_162805272
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:
:( :( :( Bloed sinds vanochtend -O- :{ ;(
Stom! :(
:*
pi_162807351
He verdorie Fuchsia :*
pi_162807440
Ohw Fuchsia :( :( :( bah wat rot. Kruip maar even onder een steen en laat je flink verwennen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:43:48 #260
73386 Fazz
onderweg
pi_162807907
Fuchsia :( niet leuk understatement :*

Hier alweer in ronde 14 :r Vriend is nog tot eind deze week thuis maar ik verwacht pas halverwege volgende week mn eisprong te hebben. We gaan het wel zien :{
pi_162811773
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:
:( :( :( Bloed sinds vanochtend -O- :{ ;(
:*
pi_162819037
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:43 schreef Fazzoletti het volgende:
Fuchsia :( niet leuk understatement :*

Hier alweer in ronde 14 :r Vriend is nog tot eind deze week thuis maar ik verwacht pas halverwege volgende week mn eisprong te hebben. We gaan het wel zien :{
Wat frustrerend, ronde 14 alweer. -O- :*

De pil is eruit hier. Nu wachten op de eerste bloeding.
pi_162819465
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:43 schreef Fazzoletti het volgende:
Fuchsia :( niet leuk understatement :*

Hier alweer in ronde 14 :r Vriend is nog tot eind deze week thuis maar ik verwacht pas halverwege volgende week mn eisprong te hebben. We gaan het wel zien :{
Wanneer 'besluiten' jullie weer verdere stappen te ondernemen??
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:15:16 #264
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162819796
Heel erg k*t, f en f :(
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:00:04 #265
73386 Fazz
onderweg
pi_162820752
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:03 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Wanneer 'besluiten' jullie weer verdere stappen te ondernemen??
Vriend gaat nog sperma laten testen maar door zijn afwezigheid thuis is dat er nog niet van gekomen. Verder nog even niets denk, ik hoop gewoon dat het snel wel lukt...

We hebben gevoelsmatig best wel wat rondes 'vergooid' doordat m'n eisprong later is dan je zou verwachten obv m'n cyclus (ei op 18, cyclus van 26, ongeveer) en vriend is een paar keer niet in't land geweest op het juiste moment :{
pi_162825275
Thanx lieve meiden :*

Fazzoletti, wat frustrerend! -O- Hopelijk kunnen jullie het ei toch goed benutten.
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:17:50 #267
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162844704
He Fuch, sia -O-

Wat vervelend Fazzoletti dat het zo moeilijk te timen is steeds!
pi_162870792
5 dagen overtijd toch test gedaan...
Over duidelijk positief (eerste streep werd al zichtbaar voor controle streep)
Er gaat vanalles door mij heen...
Ik voel vanalles en en en
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 9 juni 2016 @ 18:43:32 #269
269689 crew  Viv
pi_162870838
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:41 schreef gridjuh het volgende:
5 dagen overtijd toch test gedaan...
Over duidelijk positief (eerste streep werd al zichtbaar voor controle streep)
Er gaat vanalles door mij heen...
Ik voel vanalles en en en
Ohh gefeliciteerd!! *O*
pi_162871193
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:41 schreef gridjuh het volgende:
5 dagen overtijd toch test gedaan...
Over duidelijk positief (eerste streep werd al zichtbaar voor controle streep)
Er gaat vanalles door mij heen...
Ik voel vanalles en en en
*O* gefeliciteerd.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:01:32 #271
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162871232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:41 schreef gridjuh het volgende:
5 dagen overtijd toch test gedaan...
Over duidelijk positief (eerste streep werd al zichtbaar voor controle streep)
Er gaat vanalles door mij heen...
Ik voel vanalles en en en
van harte zeg!! Waarom zo laat getest?
pi_162871257
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:41 schreef gridjuh het volgende:
5 dagen overtijd toch test gedaan...
Over duidelijk positief (eerste streep werd al zichtbaar voor controle streep)
Er gaat vanalles door mij heen...
Ik voel vanalles en en en
Gefeliciteerd!

Hier heeft de eerste menstruatie zich aangediend. Best vlot!
pi_162871341
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

van harte zeg!! Waarom zo laat getest?
Van de week veel gedaan en veel moe dus vandaag past test gehaald
pi_162871451
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:41 schreef gridjuh het volgende:
5 dagen overtijd toch test gedaan...
Over duidelijk positief (eerste streep werd al zichtbaar voor controle streep)
Er gaat vanalles door mij heen...
Ik voel vanalles en en en
Jaaaa! Wat goed *O* van harte gefeliciteerd Grid! Toch nog een tweede streepje in dit topic.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:58:22 #275
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_162872498
Feli Grid *O*
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 21:18:14 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162874483
Gefeliciteerd Grid! O+ *O*

Ben even een tijdje weggeweest :@ Nu weer op de wachtbank!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162874597
Hey wat goed gridjuh! Na een jaar dan eindelijk raak! Gefeliciteerd *O*
pi_162874952
Hoi! Ik heb al een tijdje meegelezen en besloten om me ook maar eens aan te melden. Met vriend besloten om er ook voor te gaan en heb net mijn eisprong gehad dus kan ook aanschuiven op de wachtbank :)

Gefeliciteerd gridjuh! Was je al lang bezig?
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:24:32 #279
73386 Fazz
onderweg
pi_162876611
Gefeliciteerd Gridjuh! *O*
pi_162882375
We waren bijna jaar bezig en hadden het eigenlijk op zijspoor gezet omdat er sowieso teveel druk van anderen op stond. We hadden het zelf ook niet verwacht maar zo overduidelijk positief...
pi_162882402
*O* Grid, wat fijn *O* Gefeliciteerd!

Yucca, dat is vlot. Relaxed hoor, dan kunnen jullie nu echt beginnen, spannend!

Welkom Poelewoep.
pi_162899043
Bedankt thistleweed!

Hoe gaat het verder met iedereen, wie zit er nog meer op de wachtbank?
  zaterdag 11 juni 2016 @ 00:20:08 #283
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_162907498
Ik zit op het wachtbankje.. afgelopen woensdag had ik opeens oud bloed en krampjes, zou goed kunnen kloppen qua timing met een innesteling. Alle andere symptomen voor ik ongesteld moet worden blijven uit, zo heb ik ALTIJD bruinverlies een paar dagen van te voren maar nu dus niks. Vandaag opeens misselijk (maar dat hoeft niks met een zwangerschap te maken te hebben natuurlijk)
Dus ergens heb ik hoop dat het misschien raak is. Ik twijfel of ik al zal testen morgen, of dat ik netjes afwacht tot dinsdag, dan zou ik ongesteld moeten worden
pi_162909403
Welkom poelewoep! Hoe kom je in hemelsnaam aan die usernaam? :)

VMG dat klinkt hoopvol. Hoeveelste ronde is dit voor je?

Hier bloed sins donderdag. Had het al wel verwacht. Ons leven is nu zo hectisch en gespannen, dat dat geen ideale omstandigheden zijn voor een eitje om in te nestelen. Ronde 6 gehad nu dus. We blijven doorgaan, maar ik heb pas weer wat hoop als we weer in wat rustiger vaarwater zitten. Dan ben ik ook weer wat meer ontspannen. En ik duim natuurlijk voor jullie allemaal! Leuk de nieuwe aanwas.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 08:26:25 #285
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_162909483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:03 schreef Peacefulll het volgende:
Welkom poelewoep! Hoe kom je in hemelsnaam aan die usernaam? :)

VMG dat klinkt hoopvol. Hoeveelste ronde is dit voor je?

Hier bloed sins donderdag. Had het al wel verwacht. Ons leven is nu zo hectisch en gespannen, dat dat geen ideale omstandigheden zijn voor een eitje om in te nestelen. Ronde 6 gehad nu dus. We blijven doorgaan, maar ik heb pas weer wat hoop als we weer in wat rustiger vaarwater zitten. Dan ben ik ook weer wat meer ontspannen. En ik duim natuurlijk voor jullie allemaal! Leuk de nieuwe aanwas.
Ronde 3 is het hier. Vanmorgen getest, maar was negatief. Afwachten tot de menstruatie dan maar. Vraag me toch af waarom mn lijf opeens zo anders doet, normaal gesproken is elke maand echt hetzelfde en nu zo anders.. ach ja..

Hoop dat het bij jullie snel rustiger wordt!!
  zaterdag 11 juni 2016 @ 12:31:53 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_162912852
Bloed hier op dag 26 al. 10 dagen na ei.
Dit was ronde 9 na de eerste miskraam. Ik ziet het niet meer zitten allemaal.
pi_162914843
Gefelicteerd grid!

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:31 schreef Aventura het volgende:
Bloed hier op dag 26 al. 10 dagen na ei.
Dit was ronde 9 na de eerste miskraam. Ik ziet het niet meer zitten allemaal.
Heb je je schildklier al laten checken?

Majo spannend dat je nu bijna gaat trouwen en dan dieper de medische molen in!
pi_162940692
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:03 schreef Peacefulll het volgende:
Welkom poelewoep! Hoe kom je in hemelsnaam aan die usernaam? :)

VMG dat klinkt hoopvol. Hoeveelste ronde is dit voor je?

Hier bloed sins donderdag. Had het al wel verwacht. Ons leven is nu zo hectisch en gespannen, dat dat geen ideale omstandigheden zijn voor een eitje om in te nestelen. Ronde 6 gehad nu dus. We blijven doorgaan, maar ik heb pas weer wat hoop als we weer in wat rustiger vaarwater zitten. Dan ben ik ook weer wat meer ontspannen. En ik duim natuurlijk voor jullie allemaal! Leuk de nieuwe aanwas.
Geen idee eigenlijk :@ Zo noem ik mijn kat altijd! Maar hoe ik het ooit bedacht heb weet ik niet meer.

Balen dat het niks geworden is deze rond. Mag ik vragen wat de hectische omstandigheden zijn?

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:26 schreef VikaMustyGrishi het volgende:

[..]

Ronde 3 is het hier. Vanmorgen getest, maar was negatief. Afwachten tot de menstruatie dan maar. Vraag me toch af waarom mn lijf opeens zo anders doet, normaal gesproken is elke maand echt hetzelfde en nu zo anders.. ach ja..

Hoop dat het bij jullie snel rustiger wordt!!
Misschien te vroeg getest? Heb wel eens gehoor dat de ene vrouw eerder positief test dan de ander.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:31 schreef Aventura het volgende:
Bloed hier op dag 26 al. 10 dagen na ei.
Dit was ronde 9 na de eerste miskraam. Ik ziet het niet meer zitten allemaal.
Dat lijkt me, vooral na een miskraam, erg verdrietig als het zo lang duurt. Hopelijk is het snel raak!
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 16:09:51 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162945886
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:08 schreef Arja het volgende:
Gefelicteerd grid!

[..]

Heb je je schildklier al laten checken?

Majo spannend dat je nu bijna gaat trouwen en dan dieper de medische molen in!
zeker spannend! En goeie afleiding ook het trouwen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162947993
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

zeker spannend! En goeie afleiding ook het trouwen O+
Ja, snap ik! Gaan jullie direct daarna op reis? Of eerst de mm in? En wordt het nou iui of ivf?
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 17:37:13 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162948675
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:15 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja, snap ik! Gaan jullie direct daarna op reis? Of eerst de mm in? En wordt het nou iui of ivf?
Nee we gaan in oktober op reis, nog een paar maandjes extra om te sparen ;)

We horen woensdag de uitslag van het zaad en dan ook of het nog goed genoeg is voor iui of meteen ivf. Behoorlijk spannend dus!

Ik denk dat we wachten tot na de huwelijksreis met de mmm, maar eest maar eens de uitslag afwachten :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162949621
Spannend MaJo! Alvast een mooie bruiloft toegewenst :)

Poelewoep: liever niet, maar het zijn gewoon de dingen des levens die iedereen wel eens heeft (gehad) die bij ons nu allemaal samenvallen. En dat binnen 4 weken tijd.
pi_162950304
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee we gaan in oktober op reis, nog een paar maandjes extra om te sparen ;)

We horen woensdag de uitslag van het zaad en dan ook of het nog goed genoeg is voor iui of meteen ivf. Behoorlijk spannend dus!

Ik denk dat we wachten tot na de huwelijksreis met de mmm, maar eest maar eens de uitslag afwachten :)
Wij kregen zo veel geld op onze trouwdag dat we bijna niks zelf hebben hoeven betalen aan onze reis.

Oe dat is zeker spannend! Ben benieuwd naar het effect van stoppen met roken.

Wachten tot na de huwelijksreis is misschien geen gek idee. Dan begin je uitgerust aan het traject.
En ik herinner me nog levendig hoe groot bij mij destijds de klap was toen ik ongesteld werd op huwelijksreis :(

Anyway ik wens je een mooie trouwdag, een liefdevol huwelijk, een prachtige reis en veel succes in de mm toe met een kindje tot gevolg O+
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 22:00:19 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162960223
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Arja het volgende:

[..]

Wij kregen zo veel geld op onze trouwdag dat we bijna niks zelf hebben hoeven betalen aan onze reis.

Oe dat is zeker spannend! Ben benieuwd naar het effect van stoppen met roken.

Wachten tot na de huwelijksreis is misschien geen gek idee. Dan begin je uitgerust aan het traject.
En ik herinner me nog levendig hoe groot bij mij destijds de klap was toen ik ongesteld werd op huwelijksreis :(

Anyway ik wens je een mooie trouwdag, een liefdevol huwelijk, een prachtige reis en veel succes in de mm toe met een kindje tot gevolg O+
De bijdragen zijn bij ons ook bedoeld voor de huwelijksreis. Ben erg benieuwd! Wel gaaf dat je bijna niets bij hoefde te leggen O+ Wij gaan naar Canada en de VS dus we zullen wel een stuk zelf moeten betalen.

Ik ben ook benieuwd naar de effecten van stoppen met roken, de clomid en de vitaminen. Ik ga er ook wel vanuit dat het beter zal zijn maar je weet het nooit.

En thanks voor je lieve woorden :* O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 12 juni 2016 @ 22:24:19 #295
269689 crew  Viv
pi_162961355
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef MaJo het volgende:
We horen woensdag de uitslag van het zaad en dan ook of het nog goed genoeg is voor iui of meteen ivf. Behoorlijk spannend dus!
Ik duim voor een goede uitslag!
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 22:26:16 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162961439
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik duim voor een goede uitslag!
Thanks :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162967384
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:31 schreef Aventura het volgende:
Bloed hier op dag 26 al. 10 dagen na ei.
Dit was ronde 9 na de eerste miskraam. Ik ziet het niet meer zitten allemaal.
Wat moet dat moeilijk zijn Aventura :*
pi_162969660
Gridjuh! Gefeliciteerd meid! *O*

Welkom Poelewoep, dat je maar snel mag doorschuiven!

Spannend MaJo, hopelijk snel duidelijkheid welk traject het wordt.

Hier lijkt het erop dat ei eerder langskwam dan verwacht :o Hopelijk voldoende gebruik van gemaakt. Ik plof weer neer op wachtbank....
pi_162969979
Majo, ook ik duim mee voor een goede uitslag!

Aventura, wat superstom ;( ik hoop en wens dat het nu toch gauw raak mag zijn en blijft plakken.

Gridjuh van harte gefeliciteerd!! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_162972989
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:31 schreef Aventura het volgende:
Bloed hier op dag 26 al. 10 dagen na ei.
Dit was ronde 9 na de eerste miskraam. Ik ziet het niet meer zitten allemaal.
Helemaal over je berichtje heen gelezen. Dikke :* en knuffel voor jou. Ik snap dat je nu een beetje in zak en as komt te zitten. Ik duim voor je
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:27:05 #301
73386 Fazz
onderweg
pi_163007150
Wachten is stom -O-

en dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')