Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:12 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb het nog half kunnen lezen. Ze noemt je nog een zak ook!
Slachtoffer hulp is ze nodig meer niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:14 schreef DonnaRush het volgende:
Haha ik zit met een lach te lezen. Wat een onzin.
Ze gaat het nu ook gewoon negeren. 'Ik ga niet meer reageren, dus laat maar'.
Tuurlijk gaat het daar vredelievender aan toe, die zijn allemaal doodquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:43 schreef _Joy_ het volgende:
Mijn zoon speelt altijd schietspellen en daar gaat het er vredelievender aan toe dan bij hay day![]()
Ik wil ook blijven hoor Donna, fijne groep met 1 storend element en dat blijft nog maar 2 dagen. Ik hoop dat Sylvain ook blijft, en iedereen verder van fok!
Allemaal van die felle hannie's!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:55 schreef 46 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het daar vredelievender aan toe, die zijn allemaal dood
Dat is al triest zat, laten we het er maar niet in wrijvenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:28 schreef DonnaRush het volgende:
Oh en smurf en Judith kennen H to the annie persoonlijk.
Serieus????quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:12 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb het nog half kunnen lezen. Ze noemt je nog een zak ook!
quote:Op zondag 3 juli 2016 02:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Serieus????
Als er iemand geen zak is dan is het 46 wel.
@Joy, ik weet niet of die nieuwe groep zo leuk is hoor. Heb al sinds donderdagavond niet meer gespeeld.
Dat is juist goed als ze het niet kennenquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:46 schreef 46 het volgende:
Pfffff Fok niet kennen 😱 ik ga uit die buurt 😜
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is juist goed als ze het niet kennenBlijven ze hier weg, hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |