3FM is gewoon te laat gaan veranderen, daardoor lopen ze achter de feiten aan. Maar durven veranderen als het goed gaat durven er niet veel.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-in-2010-vernieuwen/
Allemaal de schuld van micromanager Wilbert dus.
Hier luistert volgens mij iedereen nog maar tussen 10-14 en daarna gaat iedereen naar 2.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoi,
Ik leef nog maar luister echt nul komma nul 3FM tegenwoordig. Groetjes radio 2 oke doei
ik ga vrijwel nooit naar tweequote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier luistert volgens mij iedereen nog maar tussen 10-14 en daarna gaat iedereen naar 2.
Jij zit toch bij 1?quote:
TV / Radio 2 #20 Serieuzzz Livequote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoi,
Ik leef nog maar luister echt nul komma nul 3FM tegenwoordig. Groetjes radio 2 oke doei
Dat klopt bij mij ook wel. S'avonds luister ik zeer zelden naar 3fm. In het weekend luister ik alleen als ik in de auto zit.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier luistert volgens mij iedereen nog maar tussen 10-14 en daarna gaat iedereen naar 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |