Okee, dan telt die inderdaad niet. Helaas lijkt de periode waarin je een post kunt aanpassen verstreken...quote:Op donderdag 28 april 2016 18:55 schreef ranja het volgende:
[..]
bestaat daar een versie van Prince van?
Hij zingt wel mee met Sheila op haar album/single maar die versie kan ik toch geen valide Prince-song noemen.
Prima. Daarnaast kan ik niet vinden waar O No (je nummer 64) vandaan komtquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, dan telt die inderdaad niet. Helaas lijkt de periode waarin je een post kunt aanpassen verstreken...
Je mag dus in mijn lijst nummer 93 t/m 100 een plekje laten stijgen. Dan komt er een nieuwe nummer 100: Computer Blue.
Oh stom, dat is Eye No uiteraard. Had Lovesexy omgekeerd voor me liggen en bij het snelle invoeren in Excel is het oog veranderd in een O.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Prima. Daarnaast kan ik niet vinden waar O No (je nummer 64) vandaan komtIk probeer van alle nummers het album er bij te zoeken (of als b-kant aan te merken) en dat is de enige die ik nog niet heb
Pfft. Nu kan de jeugd nooit kennismaken met Prince. Moeten ze eerst een dvd kopen. Dat doet niemand.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen week is er heel veel muziek van hem op youtube gezet en de meeste zijn er na 1 a 2 dagen net zo hard weer afgegooid...
Ja! Ik wil die van mij nog graag aanpassen en er een top 75 van maken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:27 schreef ranja het volgende:
Is er nog iemand met een lijstje bezig? Zo niet dan maak ik de uitslag komend weekend bekend.
Als dat snel kan, waarom wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja! Ik wil die van mij nog graag aanpassen en er een top 75 van maken.
Dat kan ik overigens elk moment doen, dus zeg het maar als je niet langer wilt wachten.
Ja! Ik lever 'm vanavond in!quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:27 schreef ranja het volgende:
Is er nog iemand met een lijstje bezig? Zo niet dan maak ik de uitslag komend weekend bekend.
Die heb ik zelfs 2x als b-kant - zowel op Paisley Park als Raspberry Beret. Maar die heeft het bij mij niet gehaald. Enige b-kant - afgezien van Erotic City wat feitelijk ook een b-kant is - die ik heb overwogen is Escape, b-kant van Gett Off maar die haalde mijn 50 toch ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:15 schreef Burnett het volgende:
Mocht uw lijstje nog niet compleet zijn..., een b-kantje ter overweging...
Ben benieuwd. Opvallend geen lijst is volgens mij hetzelfde hier...quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:27 schreef ranja het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |