Opkankeren dan maar weer want ik heb niks over je gezegdquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De enige keer wanneer ik benieuwd ben naar wat jij hebt te zeggen
Hahaaaa ik mis fokquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opkankeren dan maar weer want ik heb niks over je gezegd
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De enige keer wanneer ik benieuwd ben naar wat jij hebt te zeggen
wat ben je toch behulpzaamquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
https://www.thuisserver.net/mycroft/
Hier moet je zijn
Wat vind jij het belangrijkste boek wat je ooit gelezen hebt?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wil mensen niet tegen elkaar opzetten verder.
Misschien een boek van Dawkins, weet niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij het belangrijkste boek wat je ooit gelezen hebt?
Buiten de Bijbel dan
niet kijken elanquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:16 schreef Elan het volgende:
Die foto's van je zijn wel geil Dromenvangertje
Bedoel niet per se informatief. Ook voor jezelf gewoonquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien een boek van Dawkins, weet niet.
Ja Dawkins vermoedelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoel niet per se informatief. Ook voor jezelf gewoon
Die was ook wel oke ja. Wel mee gestopt. VOnd het iets te gedateerdquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
De wereld van Sofie?
Nee weet er niet zo een te noemen
Vind juist erg actueelquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was ook wel oke ja. Wel mee gestopt. VOnd het iets te gedateerd
Ja bedoel van manier van schrijven en protagonistquote:
Vind ik juist tijdloos.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Ja bedoel van manier van schrijven en protagonist
Dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk vooral om de basis van de filosofie die wordt neergelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |