abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:45:58 #1
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_161641092

Enkele goede en/of bekende horrorfilms:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele goede horror-regisseurs, -producenten, -scriptschrijvers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


NOTE:Wil je iets over de clou, de inhoud of de karakters van een film bespreken, bedenk dan dat niet iedereen die film al heeft gezien!! Verpest het dus niet voor anderen en gebruik spoiler-tags.

Spoiler-tags toepassen: Selecteer de betreffende tekst en klik op het horizontale streepje in je edit-veld

Zoals dit gedrocht
:
pi_161641621
Iemand The Witch al gezien?
pi_161641667
Ja, ik vond hem wel goed, en realistisch qua tijdsbeeld en spraak, alleen je moet niet elke 5 minuten een jumpscare verwachten.
Kijk eens dom, ja ho maar
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:04:22 #4
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_161641729
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:00 schreef Spaulding het volgende:
Iemand The Witch al gezien?
Ik hoor en lees dat ie goed is. Ben erg benieuwd. Schijnt een film te zijn die erg op sfeer leunt. En dat is een goed ding.
The Light Is Leaving Us All
pi_161642932
Mooi die pak ik zondag dus even mee.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161642991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:04 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Ik hoor en lees dat ie goed is. Ben erg benieuwd. Schijnt een film te zijn die erg op sfeer leunt. En dat is een goed ding.
Idd.
Children of the night. What music they make.
pi_161643337
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:00 schreef Spaulding het volgende:
Iemand The Witch al gezien?
Ja zojuist in Eye Amsterdam gezien en ik vond hem erg, erg sterk. Jammer alleen dat er geen ondertiteling bij was en het soms niet zo heel goed verstaanbaar was.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zaterdag 23 april 2016 @ 01:27:48 #8
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_161643490
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:00 schreef Spaulding het volgende:
Iemand The Witch al gezien?
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:27 schreef DO2 het volgende:
The VVitch: A New-England Folktale (2015) - IMDb

[ afbeelding ]

Horrorfilm. Althans, in die categorie wordt ie geplaatst. - Ik zou het eerder een ( historisch ) familiedrama noemen. Wel een nogal obscuur familiedrama, met aangrijpende beelden. Maar zeker geen film die de intentie heeft om je ( voortdurend ) de stuipen op het lijf te jagen. En daar is natuurlijk niets mis mee, wanneer je je daarbij neerlegt.

Het is een prachtig geschoten film met oog voor detail en een overtuigende cast, die je zowaar terug weet te brengen naar het begin van de 17e eeuw, ergens in New England, aan de rand van een ondoordringbaar bos. Maar de film komt wel erg traag op gang. Het eerste uur kijken we eigenlijk vooral naar een familie die langzaam uiteenvalt vanwege een aantal traumatische gebeurtenissen. ( Het zijn vaak de zenuwachtige violen die het ergste doen vermoeden die je aandacht erbij weten te houden. ) - De laatste 20 minuten raakt de film echter in een stroomversnelling, en word je getrakteerd op fabelachtige scenes, duistere intensiteit, en een memorabel eind. Toch bleef ik na afloop een beetje teleurgesteld achter, omdat de beklemmende en onheilspellende sfeer van die laatste 20 minuten naar veel meer smaakte.

7/10
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_161645732
Mooi, ga ik binnenkort dus maar even bekijken :).

Hier kijk ik ook erg naar uit

  woensdag 22 juni 2016 @ 10:15:39 #10
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_163209400
Zo, dit topic is aardig uitgestorven :?

Hebben meer mensen The Conjuring 2 gezien? Heeft mij wel kunnen vermaken. Die demon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door ShevaJB op 22-06-2016 17:03:36 ]
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_163209807
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef ShevaJB het volgende:
Zo, dit topic is aardig uitgestorven :?

Hebben meer mensen The Conjuring 2 gezien? Heeft mij wel kunnen vermaken. Die demon verkleed als non was creepy :')
Vond hem vermakelijk ja maar deel 1 was stukken beter imo
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163210277
Ik ga vanavond, bedankt voor de spoiler.
Tap tap tap
pi_163211284
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef ShevaJB het volgende:
Zo, dit topic is aardig uitgestorven :?

Hebben meer mensen The Conjuring 2 gezien? Heeft mij wel kunnen vermaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was creepy :')
Oh was de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Bedankt! Weer wat geleerd van iets wat ik nog niet wist. Heb je nog meer kleine dingen uit de film die je kan vertellen aan ons? Ik weet graag alles over een film die ik nog moet gaan zien.
pi_163211807
:D
Tap tap tap
pi_163211925
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Oh was de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Bedankt! Weer wat geleerd van iets wat ik nog niet wist. Heb je nog meer kleine dingen uit de film die je kan vertellen aan ons? Ik weet graag alles over een film die ik nog moet gaan zien.
Zet dat anders ff niet in een spoiler, dan kan de rest van ons die de film ook nog niet gezien heeft er ook van mee genieten. Heerlijk altijd om dat soort zaken van tevoren al te weten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:06:57 #16
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_163217278
Komt ook voor in de trailer, maar heb het een spoiler tag gegeven.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 22 juni 2016 @ 18:08:48 #17
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_163218671
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef ShevaJB het volgende:
Zo, dit topic is aardig uitgestorven :?

Hebben meer mensen The Conjuring 2 gezien? Heeft mij wel kunnen vermaken. Die demon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe was t einde? Kan je dat met zoveel mogelijk detail beschrijven?
  woensdag 22 juni 2016 @ 18:25:38 #18
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_163219196
:D
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 22 juni 2016 @ 18:35:28 #19
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_163219539
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:06 schreef ShevaJB het volgende:
Komt ook voor in de trailer, maar heb het een spoiler tag gegeven.
Ik kijk nooit trailers. Die geven veel te veel weg van de film, net als jouw spoiler.
The Outside Agency
pi_163232201
Ik ben net terug, wat willen jullie weten?
Ik zat echt tegen het plafond toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:39:30 #21
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165735859
Ik zoek een horror film!

Was een film uit 2008 - 2015. Ging volgens mij over een gast die een meid had geplaagd ofzo. (Nee, niet Carrie)

Die meid schijnt nogal een psycho te wezen en op een gegeven moment was er zelfs een kelder waar die gast in werd gestopt waar een soort van zombies in zaten.

Kan maar niet op de naam komen. Was een redelijk goed aangeschreven horror film en wil hem graag nog eens zien..
pi_165736141
The Loved Ones?
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:48:00 #23
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165736198
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik zoek een horror film!

Was een film uit 2008 - 2015. Ging volgens mij over een gast die een meid had geplaagd ofzo. (Nee, niet Carrie)

Die meid schijnt nogal een psycho te wezen en op een gegeven moment was er zelfs een kelder waar die gast in werd gestopt waar een soort van zombies in zaten.

Kan maar niet op de naam komen. Was een redelijk goed aangeschreven horror film en wil hem graag nog eens zien..
Ja ze boorde samen met haar vader gaten in de voorhoofden van hun slachtoffers toch?

Edit, ja the loved ones inderdaad. Kon ook niet op de tital komen.
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:15:24 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165737113
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Beaudelaire het volgende:
The Loved Ones?
Thanks brah! Dat was hem inderdaad!! :D nice!
pi_165750547
Na het zien van een paar 'harde' films (*kuch* Martyrs *kuch*) heb ik nu het gevoel dat elke horrorfilm die tegenwoordig als 'goed' wordt bestempeld (bijv. the Conjuring) meer als een comedy voelt dan als een horrorfilm.

Herkennen meer mensen dit? Volgens mij ben ik gewoon verpest voor het leven door het zien van bepaalde films :')
pi_165750651
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_165751460
Iemand de nieuwe Blair Witch al gezien?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165751504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 15:49 schreef dimmak het volgende:
Iemand de nieuwe Blair Witch al gezien?
Vermakelijke film.

Maar als je echt een goede horrorthriller wil zien: Don't Breathe draait nu.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 16:40:34 #29
368283 ato
pi_165752222
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 15:51 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Vermakelijke film.

Maar als je echt een goede horrorthriller wil zien: Don't Breathe draait nu.
Lijkt mij eerder een thriller, gezien de trailers.
Life can be a bitch, so like it..
pi_165759737
Lights Out gezien. Wat een load of bullcrap. Maar wel vermakelijk voor een keertje. Ik houd wel een paar jumpscares zo nu en dan.
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_165762845
Iemand Under the shadow al gezien? 5 sterren in Empire :o

Under the Shadow
Under the Shadow (2016) - IMDb
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 5 oktober 2016 @ 08:19:31 #32
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165764301
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 15:49 schreef dimmak het volgende:
Iemand de nieuwe Blair Witch al gezien?
Vond hem wel ok, geen wereldschokkende vernieuwing op de 1e film though.
pi_165764330
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 08:19 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Vond hem wel ok, geen wereldschokkende vernieuwing op de 1e film though.
Ik wil hem wel graag zien iig. Ik heb nooit 2 gekeken eigenlijk..
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 06:40:18 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165783942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 08:23 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik wil hem wel graag zien iig. Ik heb nooit 2 gekeken eigenlijk..
2 is echt prut, standaard horror met een groepje bij elkaar geraapte mensen die ten prooi vallen aan de heks
  zondag 9 oktober 2016 @ 19:11:14 #35
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165856789
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
Na het zien van een paar 'harde' films (*kuch* Martyrs *kuch*) heb ik nu het gevoel dat elke horrorfilm die tegenwoordig als 'goed' wordt bestempeld (bijv. the Conjuring) meer als een comedy voelt dan als een horrorfilm.

Herkennen meer mensen dit? Volgens mij ben ik gewoon verpest voor het leven door het zien van bepaalde films :')
Same.

Horror is dan ook allemaal hetzelfde verhaaltje tegenwoordig.
Dat mensen dan The Conjuring als aller engste film ooit bestempelen doet mijn gezicht menig maal " :') " -en.
  zondag 9 oktober 2016 @ 19:52:47 #36
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_165857588
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
Na het zien van een paar 'harde' films (*kuch* Martyrs *kuch*) heb ik nu het gevoel dat elke horrorfilm die tegenwoordig als 'goed' wordt bestempeld (bijv. the Conjuring) meer als een comedy voelt dan als een horrorfilm.

Herkennen meer mensen dit? Volgens mij ben ik gewoon verpest voor het leven door het zien van bepaalde films :')
Ik heb om Martyrs toch harder moeten lachen, eigenlijk. - En ik ben ook niet van mening dat n goede horrorfilm per sé schokkend moet zijn. Ik vind het juist n goede zaak dat er nog horrorfilms worden gemaakt waarbij het duidelijk is dat ze er heel veel aandacht aan hebben besteed. En The Conjuring ( deel 1 ) is er daar zeker 1 van.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_165858916
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 19:11 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Same.

Horror is dan ook allemaal hetzelfde verhaaltje tegenwoordig.
Dat mensen dan The Conjuring als aller engste film ooit bestempelen doet mijn gezicht menig maal " :') " -en.
Ik vind het een beetje vreemd om zo laatdunkend te spreken over mensen die films als The Conjuring eng vinden.
Wat voor de een doodeng is hoeft voor de ander niet eng te zijn, me dunkt.
Er wordt hier altijd een beetje snobistisch gedaan over, onder andere, Martyrs omdat dat dan zo'n enorm nare film is. Als je díe gezien hebt ben je pas echt een horror fan. Klinklare onzin natuurlijk! Het is geen wedstrijd; wie kijkt de allerengste film!?

En dat wat DO2 zegt, goed punt :s).
  zondag 9 oktober 2016 @ 21:29:21 #38
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165861163
De muziek verklapt vantevoren al dat er een jumpscare aan komt. Dat is wel vaker zo met de horror films van tegenwoordig.
pi_165861859
Lekker denigrerend toontje weer. Ik hou meer van spanning, jump scares en spookverhalen dan van ranzigheid. Maar mijn voorkeuren en meningen zijn niet meer of minder waard dan die van een ander.
Tap tap tap
  zondag 9 oktober 2016 @ 22:28:58 #40
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_165862998
Ik ben wel een voorstander van een bepaalde strekking van nieuwe horror waarbij er vooral focus ligt op personages. Ja, er gebeuren standaard horror-dingen die op zich niet zo heel vreselijk of eng zijn, maar omdat je om de personages geeft, word je in de film getrokken en ga je op die manier meeleven.

Dat is vooral het geval bij de The Conjuring films, maar ook wel bij It Follows of Lights Out. Ik vind dat sterkere horror dan die bergen ranzigheid waarmee je tegenwoordig bestookt wordt. Dat werkt 10 minuten en daarna wordt het ook gewoon saai.

Dat gezegd zijnde vond ik Martyrs wel een goede horror, maar zaken als Sprpbprbpski Film (of hoe heet het) doen me toch eerder geeuwen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_165865220
The Conjuring 1 en 2 zijn eigenlijk zoals de spookhuizen in pretparken, je weet dat er achter het hoekje een engerd staat die je laat schrikken door opeens keihard naar je toe te komen en te schreeuwen. Maar best wel entertaining, heb de eerste al iets van 3 of 4 keer bekeken. Hand clap game, omg.
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_165867079
Net zoals dat klotespel met die dooie kutkinderen in the orphanage ;(
Tap tap tap
pi_165867825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
Na het zien van een paar 'harde' films (*kuch* Martyrs *kuch*) heb ik nu het gevoel dat elke horrorfilm die tegenwoordig als 'goed' wordt bestempeld (bijv. the Conjuring) meer als een comedy voelt dan als een horrorfilm.

Herkennen meer mensen dit? Volgens mij ben ik gewoon verpest voor het leven door het zien van bepaalde films :')
In vergelijking met bijv Eden late doet martyrs me echt helemaal niks. Toen ik m keek zat ik telkens te wachten wanneer het schokkende zou komen, maar helaas.
Eigenlijk zie ik Martyrs net als westvleteren. Onder de liefhebbers veelgeprezen als "de heilige graal", maar dat komt imo meer om de schaarste dan de smaak. Er zijn heel veel betere en lekkere bieren te vinden. Martyrs is erg bekend onder de horror liefhebbers. Maar, er zijn imo enorm veel films die mooier/heftiger zijn dan Martyrs dat ik altijd weer moet glimlachen als iemand erover begint. :')


Volgen jullie ook AHS seizoen 6? Op de een of andere manier voelt elk seizoen verfrissend aan. :)
pi_165867869
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2016 09:06 schreef Spaulding het volgende:
Mooi, ga ik binnenkort dus maar even bekijken :).

Hier kijk ik ook erg naar uit

Die draait momenteel hier in Apeldoorn! Misschien ook is hij bij jou in de buurt ook te zien?
pi_165867884
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 09:35 schreef blessed19 het volgende:

[..]

In vergelijking met bijv Eden late doet martyrs me echt helemaal niks. Toen ik m keek zat ik telkens te wachten wanneer het schokkende zou komen, maar helaas.
Eigenlijk zie ik Martyrs net als westvleteren. Onder de liefhebbers veelgeprezen als "de heilige graal", maar dat komt imo meer om de schaarste dan de smaak. Er zijn heel veel betere en lekkere bieren te vinden. Martyrs is erg bekend onder de horror liefhebbers. Maar, er zijn imo enorm veel films die mooier/heftiger zijn dan Martyrs dat ik altijd weer moet glimlachen als iemand erover begint. :')

Volgen jullie ook AHS seizoen 6? Op de een of andere manier voelt elk seizoen verfrissend aan. :)
Eden lake? Die had ik een keer aangezet, dacht een gewone thriller te krijgen, was er zo ontzettend naar van :')
Tap tap tap
pi_165868092
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 09:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eden lake? Die had ik een keer aangezet, dacht een gewone thriller te krijgen, was er zo ontzettend naar van :')
Je bent niet de enige... ;(
pi_165868318
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 19:52 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ik heb om Martyrs toch harder moeten lachen, eigenlijk. - En ik ben ook niet van mening dat n goede horrorfilm per sé schokkend moet zijn. Ik vind het juist n goede zaak dat er nog horrorfilms worden gemaakt waarbij het duidelijk is dat ze er heel veel aandacht aan hebben besteed. En The Conjuring ( deel 1 ) is er daar zeker 1 van.
Hmm.. Dat is wel vreemd. Smaken/meningen verschillen, absoluut. Maar ik vind Martyrs toch wel zo'n typische film (net als Eden Lake in mindere mate) waar je zo'n heel kutgevoel/onbehagen gevoel bij krijgt. Dat je na de tijd even met zo'n leeg gevoel blijft zitten.

The Conjuring is toch vooral boe schrik met semi enge maskers. Ik heb the Conjuring 1 in de bios gezien en daar staat het geluid zo tyfushard dat je nog schrikt als je de grote vriendelijke reus kijkt, thuis deed het me totaal niks.
pi_165868355
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 20:36 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vreemd om zo laatdunkend te spreken over mensen die films als The Conjuring eng vinden.
Wat voor de een doodeng is hoeft voor de ander niet eng te zijn, me dunkt.
Er wordt hier altijd een beetje snobistisch gedaan over, onder andere, Martyrs omdat dat dan zo'n enorm nare film is. Als je díe gezien hebt ben je pas echt een horror fan. Klinklare onzin natuurlijk! Het is geen wedstrijd; wie kijkt de allerengste film!?

En dat wat DO2 zegt, goed punt :s).
Dat is toch juist het leuke :P Verschillende mensen verschillende smaken. Ik persoonlijk ben ook 'gevoeliger' voor die films waar je met een naar gevoel blijft zitten zoals inderdaad Eden lake en Martyrs dan voor die films waar je in een zogenaamd donker eng huis door de gang loopt en ineens al het geluid wegvalt. Dan zit je al zo van 'kom maar met die jumpscare' :P
pi_165868441
I spit on tour Grave laatst weer gezien, die blijft ook nog steeds erg tof! Ik twijfel ik 500 days of sodom eens zal kijken. Lijkt me ook een film die altijd op je netvlies gebrand blijft.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 11:59:06 #50
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_165870001
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:31 schreef blessed19 het volgende:
I spit on tour Grave laatst weer gezien, die blijft ook nog steeds erg tof! Ik twijfel ik 500 days of sodom eens zal kijken. Lijkt me ook een film die altijd op je netvlies gebrand blijft.
Het origineel of de remake?
Ik heb al tijden geen films meer gekeken. Amper tijd voor.
;(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')