SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele goede horror-regisseurs, -producenten, -scriptschrijvers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE:Wil je iets over de clou, de inhoud of de karakters van een film bespreken, bedenk dan dat niet iedereen die film al heeft gezien!! Verpest het dus niet voor anderen en gebruik spoiler-tags.
Spoiler-tags toepassen: Selecteer de betreffende tekst en klik op het horizontale streepje in je edit-veld
Zoals dit gedrocht:
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik hoor en lees dat ie goed is. Ben erg benieuwd. Schijnt een film te zijn die erg op sfeer leunt. En dat is een goed ding.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:04 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ik hoor en lees dat ie goed is. Ben erg benieuwd. Schijnt een film te zijn die erg op sfeer leunt. En dat is een goed ding.
Ja zojuist in Eye Amsterdam gezien en ik vond hem erg, erg sterk. Jammer alleen dat er geen ondertiteling bij was en het soms niet zo heel goed verstaanbaar was.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:27 schreef DO2 het volgende:
The VVitch: A New-England Folktale (2015) - IMDb
[ afbeelding ]
Horrorfilm. Althans, in die categorie wordt ie geplaatst. - Ik zou het eerder een ( historisch ) familiedrama noemen. Wel een nogal obscuur familiedrama, met aangrijpende beelden. Maar zeker geen film die de intentie heeft om je ( voortdurend ) de stuipen op het lijf te jagen. En daar is natuurlijk niets mis mee, wanneer je je daarbij neerlegt.
Het is een prachtig geschoten film met oog voor detail en een overtuigende cast, die je zowaar terug weet te brengen naar het begin van de 17e eeuw, ergens in New England, aan de rand van een ondoordringbaar bos. Maar de film komt wel erg traag op gang. Het eerste uur kijken we eigenlijk vooral naar een familie die langzaam uiteenvalt vanwege een aantal traumatische gebeurtenissen. ( Het zijn vaak de zenuwachtige violen die het ergste doen vermoeden die je aandacht erbij weten te houden. ) - De laatste 20 minuten raakt de film echter in een stroomversnelling, en word je getrakteerd op fabelachtige scenes, duistere intensiteit, en een memorabel eind. Toch bleef ik na afloop een beetje teleurgesteld achter, omdat de beklemmende en onheilspellende sfeer van die laatste 20 minuten naar veel meer smaakte.
7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door ShevaJB op 22-06-2016 17:03:36 ][b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Vond hem vermakelijk ja maar deel 1 was stukken beter imoquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef ShevaJB het volgende:
Zo, dit topic is aardig uitgestorven
Hebben meer mensen The Conjuring 2 gezien? Heeft mij wel kunnen vermaken. Die demon verkleed als non was creepy
quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef ShevaJB het volgende:
Hebben meer mensen The Conjuring 2 gezien? Heeft mij wel kunnen vermaken.Oh was deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bedankt! Weer wat geleerd van iets wat ik nog niet wist. Heb je nog meer kleine dingen uit de film die je kan vertellen aan ons? Ik weet graag alles over een film die ik nog moet gaan zien.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh was deZet dat anders ff niet in een spoiler, dan kan de rest van ons die de film ook nog niet gezien heeft er ook van mee genieten. Heerlijk altijd om dat soort zaken van tevoren al te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bedankt! Weer wat geleerd van iets wat ik nog niet wist. Heb je nog meer kleine dingen uit de film die je kan vertellen aan ons? Ik weet graag alles over een film die ik nog moet gaan zien.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef ShevaJB het volgende:
Hebben meer mensen The Conjuring 2 gezien? Heeft mij wel kunnen vermaken. Die demonEn hoe was t einde? Kan je dat met zoveel mogelijk detail beschrijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk nooit trailers. Die geven veel te veel weg van de film, net als jouw spoiler.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:06 schreef ShevaJB het volgende:
Komt ook voor in de trailer, maar heb het een spoiler tag gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja ze boorde samen met haar vader gaten in de voorhoofden van hun slachtoffers toch?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik zoek een horror film!
Was een film uit 2008 - 2015. Ging volgens mij over een gast die een meid had geplaagd ofzo. (Nee, niet Carrie)
Die meid schijnt nogal een psycho te wezen en op een gegeven moment was er zelfs een kelder waar die gast in werd gestopt waar een soort van zombies in zaten.
Kan maar niet op de naam komen. Was een redelijk goed aangeschreven horror film en wil hem graag nog eens zien..
Vermakelijke film.quote:
Lijkt mij eerder een thriller, gezien de trailers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:51 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vermakelijke film.
Maar als je echt een goede horrorthriller wil zien: Don't Breathe draait nu.
Vond hem wel ok, geen wereldschokkende vernieuwing op de 1e film though.quote:
Ik wil hem wel graag zien iig. Ik heb nooit 2 gekeken eigenlijk..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vond hem wel ok, geen wereldschokkende vernieuwing op de 1e film though.
2 is echt prut, standaard horror met een groepje bij elkaar geraapte mensen die ten prooi vallen aan de heksquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik wil hem wel graag zien iig. Ik heb nooit 2 gekeken eigenlijk..
Same.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
Na het zien van een paar 'harde' films (*kuch* Martyrs *kuch*) heb ik nu het gevoel dat elke horrorfilm die tegenwoordig als 'goed' wordt bestempeld (bijv. the Conjuring) meer als een comedy voelt dan als een horrorfilm.
Herkennen meer mensen dit? Volgens mij ben ik gewoon verpest voor het leven door het zien van bepaalde films
Ik heb om Martyrs toch harder moeten lachen, eigenlijk. - En ik ben ook niet van mening dat n goede horrorfilm per sé schokkend moet zijn. Ik vind het juist n goede zaak dat er nog horrorfilms worden gemaakt waarbij het duidelijk is dat ze er heel veel aandacht aan hebben besteed. En The Conjuring ( deel 1 ) is er daar zeker 1 van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
Na het zien van een paar 'harde' films (*kuch* Martyrs *kuch*) heb ik nu het gevoel dat elke horrorfilm die tegenwoordig als 'goed' wordt bestempeld (bijv. the Conjuring) meer als een comedy voelt dan als een horrorfilm.
Herkennen meer mensen dit? Volgens mij ben ik gewoon verpest voor het leven door het zien van bepaalde films
Ik vind het een beetje vreemd om zo laatdunkend te spreken over mensen die films als The Conjuring eng vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Same.
Horror is dan ook allemaal hetzelfde verhaaltje tegenwoordig.
Dat mensen dan The Conjuring als aller engste film ooit bestempelen doet mijn gezicht menig maal " " -en.
In vergelijking met bijv Eden late doet martyrs me echt helemaal niks. Toen ik m keek zat ik telkens te wachten wanneer het schokkende zou komen, maar helaas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:04 schreef nickhguitar het volgende:
Die draait momenteel hier in Apeldoorn! Misschien ook is hij bij jou in de buurt ook te zien?quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:06 schreef Spaulding het volgende:
Mooi, ga ik binnenkort dus maar even bekijken .
Hier kijk ik ook erg naar uit
Eden lake? Die had ik een keer aangezet, dacht een gewone thriller te krijgen, was er zo ontzettend naar vanquote:Op maandag 10 oktober 2016 09:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
In vergelijking met bijv Eden late doet martyrs me echt helemaal niks. Toen ik m keek zat ik telkens te wachten wanneer het schokkende zou komen, maar helaas.
Eigenlijk zie ik Martyrs net als westvleteren. Onder de liefhebbers veelgeprezen als "de heilige graal", maar dat komt imo meer om de schaarste dan de smaak. Er zijn heel veel betere en lekkere bieren te vinden. Martyrs is erg bekend onder de horror liefhebbers. Maar, er zijn imo enorm veel films die mooier/heftiger zijn dan Martyrs dat ik altijd weer moet glimlachen als iemand erover begint.
Volgen jullie ook AHS seizoen 6? Op de een of andere manier voelt elk seizoen verfrissend aan.
Je bent niet de enige...quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eden lake? Die had ik een keer aangezet, dacht een gewone thriller te krijgen, was er zo ontzettend naar van
Hmm.. Dat is wel vreemd. Smaken/meningen verschillen, absoluut. Maar ik vind Martyrs toch wel zo'n typische film (net als Eden Lake in mindere mate) waar je zo'n heel kutgevoel/onbehagen gevoel bij krijgt. Dat je na de tijd even met zo'n leeg gevoel blijft zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik heb om Martyrs toch harder moeten lachen, eigenlijk. - En ik ben ook niet van mening dat n goede horrorfilm per sé schokkend moet zijn. Ik vind het juist n goede zaak dat er nog horrorfilms worden gemaakt waarbij het duidelijk is dat ze er heel veel aandacht aan hebben besteed. En The Conjuring ( deel 1 ) is er daar zeker 1 van.
Dat is toch juist het leuke Verschillende mensen verschillende smaken. Ik persoonlijk ben ook 'gevoeliger' voor die films waar je met een naar gevoel blijft zitten zoals inderdaad Eden lake en Martyrs dan voor die films waar je in een zogenaamd donker eng huis door de gang loopt en ineens al het geluid wegvalt. Dan zit je al zo van 'kom maar met die jumpscare'quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:36 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd om zo laatdunkend te spreken over mensen die films als The Conjuring eng vinden.
Wat voor de een doodeng is hoeft voor de ander niet eng te zijn, me dunkt.
Er wordt hier altijd een beetje snobistisch gedaan over, onder andere, Martyrs omdat dat dan zo'n enorm nare film is. Als je díe gezien hebt ben je pas echt een horror fan. Klinklare onzin natuurlijk! Het is geen wedstrijd; wie kijkt de allerengste film!?
En dat wat DO2 zegt, goed punt .
Het origineel of de remake?quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:31 schreef blessed19 het volgende:
I spit on tour Grave laatst weer gezien, die blijft ook nog steeds erg tof! Ik twijfel ik 500 days of sodom eens zal kijken. Lijkt me ook een film die altijd op je netvlies gebrand blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |