Onderschat vooral de regen nietquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Noord-Frankrijk lijkt me sowieso niks.
Het weer is mijn hoofdreden, ik zou dus zuidelijker gaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Onderschat vooral de regen niet
Wel in de buurtquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Noord-Frankrijk lijkt me sowieso niks.
Dit is een geniale filmquote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Onderschat vooral de regen niet
Heb je de promo nog niet gezien?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd hoe zweverig die Yoga-instructrice is
Nee... Geen idee wat we kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je de promo nog niet gezien?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee... Geen idee wat we kunnen verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Dat valt een beetje tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is het vooroordeel dat die timmerman handig is met klussen dan ook niet waar.
![]()
Klinkt als een mooi avondjequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Slecht Frans spreken...check
Problemen bij de koop...check
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |