Un petit peu amourquote:
Ik zou dan de plannen een jaartje uitstellen en zorgen dat ik wat extra gestudeerd hebquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet zo'n taalwonder. Toch best wel dapper dat je de gok neemt om in een ander land te beginnen.
Maar dan was er geen reet aan om te kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze spreken wel typisch camping Frans ja. Met een iets betere voorbereiding zou het een stuk gemakkelijker gaan...
Misschien was dit een buitenkansje.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zou dan de plannen een jaartje uitstellen en zorgen dat ik wat extra gestudeerd heb
Daarom hadden mensen vroeger grote gezinnen en tegenwoordig een iPad...quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:03 schreef utrecht1970 het volgende:
Is dat niet vaak zo dat de wijdsheid niet leuk voor de kinderen is. Vriendjes wonen op 10 km afstand
Dacht dat ze geen goede anticonceptie hadden.....quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daarom hadden mensen vroeger grote gezinnen en tegenwoordig een iPad...
Of meneer pastoor kwam op de koffie.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dacht dat ze geen goede anticonceptie hadden.....
no, he's just koekingquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef Revanches het volgende:
Doet die man überhaupt wel moeite om de taal te spreken?
Als zij dat nou eens deed. Hij kookt al.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef Revanches het volgende:
Doet die man überhaupt wel moeite om de taal te spreken?
Goed punt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dacht dat ze geen goede anticonceptie hadden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |