Hier idem. Maar aan de andere kant, zijn muziek heeft voor meer dan 30 jaar mijn leven beïnvloed. Ging met mijn vriendin tig jaar alle concerten (in 1995, 6 stuks in 4 dagen) en aftershows af, platenbeurzen, muziek speelde hier dagelijks (laatste jaren wat minder). Dus die man zijn muziek was gewoon belangrijk in mijn leven. Dat is nu een afgesloten hoofdstuk; er komen vast nog tig cd's aan met "onbekende" muziek, maar nooit meer NIEUWE muziek, nooit meer concerten... En dat greep mij gisteren erg aan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt irritant, maar hij kwam vaak over als een dumb ass. Bij acceptance speeches ook altijd plaatsvervangende schaamte gehad. Van de persoon nooit onder de indruk geweest, vond hem vaak zelfs een eikel. Des te groter was de verbazing dat het nieuws van z'n overlijden me zo raakte.
Hij zat toch vlak voor de pauze? Dat Robin Morris met het nummer verleidt om zijn gedachten van Ingrid Chavez af te krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:00 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Die song zit aan het eind van Graffiti Bridge tijdens de aftiteling, maar dan een klein stukje van de song. Heeft jaren geduurd voordat de complete song op een bootleg verscheen.
Damn zie me nog als 17 jarige links boven met mijn zusje in afwachting van het concert zitten. Mijn eerste echte concert ooit. Erg indrukwekkend. Alleen al de voorverkoop van de kaarten, s'nachts in de rij liggen om een kaartje te kopen. Dat waren tijden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar heb ik toevallig een stukje van geupload.
yep, maar (volgens mij) ook in de aftiteling (toch?) al lang niet meer gezien die film.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij zat toch vlak voor de pauze? Dat Robin Morris met het nummer verleidt om zijn gedachten van Ingrid Chavez af te krijgen.
Morgen op Cultura 24.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat was dit een gaaf concert zeg. Helaas staat alleen het eerste uur er op. Westfalenhalle Dortmund 1988. Ik was er bij! En nog duizenden Nederlanders.
Zonder Prince had ik m'n ex-vrouw nooit ontmoet. Dat heeft inderdaad een flinke impact op m'n leven gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:17 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Hier idem. Maar aan de andere kant, zijn muziek heeft voor meer dan 30 jaar mijn leven beïnvloed. Ging met mijn vriendin tig jaar alle concerten (in 1995, 6 stuks in 4 dagen) en aftershows af, platenbeurzen, muziek speelde hier dagelijks (laatste jaren wat minder). Dus die man zijn muziek was gewoon belangrijk in mijn leven. Dat is nu een afgesloten hoofdstuk; er komen vast nog tig cd's aan met "onbekende" muziek, maar nooit meer NIEUWE muziek, nooit meer concerten... En dat greep mij gisteren erg aan.
Kan inderdaad wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
yep, maar (volgens mij) ook in de aftiteling (toch?) al lang niet meer gezien die film.
daar was ik bij.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar heb ik toevallig een stukje van geupload.
getrouwd met Ruichi Sakkamote (of zoiets) daarna is ze haar muzikale gedichten op CD gaan zetten, en nooit meer met Prince iets gedaan. Maar haar Prince CD getiteld "May 19 1992" waren eigenlijk ook voornamelijk muzikale gedichten. En de CD singles alleen maar remixes daar weer van.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:21 schreef Wantie het volgende:
Ingrid Chavez.
Bekend van de intro van het album 'Love Sexy' en de intermission tijdens zijn tournee.
En uiteraard als engeltje in de film Graffiti Bridge.
Ze hebben naar verluid 2 albums opgenomen, alleen het tweede is uitgebracht.
De andere ligt gewoon op de plank in de kluis van Paisley Park.
And you jerk your body like a horny pony wouldquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Cat bestaat ook nog. Gaaf wijf was dat.
https://www.facebook.com/officialcatglover/
Toen ik mijn man ontmoette in de kroeg in 1988 zei ik dat ik helemaal gek was van de muziek van Prince. Hij vond hem natuurlijk ook geweldig. Later bleek dat helemaal niet waar te zijn, zat hij gewoon met mij mee te lullen om mij in bed te krijgen. Wat natuurljk lukte. Hij noemt hem altijd "die aap". Nou ja, we zijn nu nog bij elkaar. En hebben verder gelukkig wel dezelfde smaak van muziek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zonder Prince had ik m'n ex-vrouw nooit ontmoet. Dat heeft inderdaad een flinke impact op m'n leven gehad.Heb ook een tijdje in Minneapolis gewoond, dus misschien helemaal niet zo gek dat het me zoveel deed.
Klopt, alleen het refrein van Hippy Blood zong ze.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:24 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
getrouwd met Ruichi Sakkamote (of zoiets) daarna is ze haar muzikale gedichten op CD gaan zetten, en nooit meer met Prince iets gedaan. Maar haar Prince CD getiteld "May 19 1992" waren eigenlijk ook voornamelijk muzikale gedichten. En de CD singles alleen maar remixes daar weer van.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef wdn het volgende:
[..]
daar was ik bij.
heb het kaartje met de busrit achter glas zitten
mijn eerste concert ooit van wie dan ook en dus onvergeetbaar.
Oh dat is gaaf, wilde dat ik dat had gedaan. Heb inmiddels zoveel concerten bezocht van van alles, en heb alle kaartjes gewoon weggegooid zonde is dat. Heb bijvoorbeeld Muse al 18 keer gezien, zelfs nog in 013.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ticket
Alles bewaard, van alle concerten
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ticket
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toen ik mijn man ontmoette in de kroeg in 1988 zei ik dat ik helemaal gek was van de muziek van Prince. Hij vond hem natuurlijk ook geweldig. Later bleek dat helemaal niet waar te zijn, zat hij gewoon met mij mee te lullen om mij in bed te krijgen. Wat natuurljk lukte. Hij noemt hem altijd "die aap". Nou ja, we zijn nu nog bij elkaar. En hebben verder gelukkig wel dezelfde smaak van muziek.
dat is waarom ik baal dat er tegenwoordig vaak alleen maar e-tickets zijn. A4-tje vol reclame en een streepjes code.... niet echt het bewaren waard.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat is gaaf, wilde dat ik dat had gedaan. Heb inmiddels zoveel concerten bezocht van van alles, en heb alle kaartjes gewoon weggegooid zonde is dat. Heb bijvoorbeeld Muse al 18 keer gezien, zelfs nog in 013.
Ja, dat is ook waar, nu is daar niets meer aan. Dat kaartje van jou is wel heel authentiek zeg. Later werden ze wat mooier.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
dat is waarom ik baal dat er tegenwoordig vaak alleen maar e-tickets zijn. A4-tje vol reclame en een streepjes code.... niet echt het bewaren waard.
Ja, die van mij heeft zo'n irri A4'tje eraan met het busticketquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ticket
Eventjes ja, LoveSexy "Wear Peach & Black" en die grijs zilveren Nude Tour, en Sign O Times waren de mooisten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar, nu is daar niets meer aan. Dat kaartje van jou is wel heel authentiek zeg. Later werden ze wat mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |