Hey het kan ergerquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het echt verkrachting van het nummer. Alle kracht die het heeft is er uit.
Nou, dat vind ik dan eigenlijk weer wel om aan te horen. Er zit in ieder geval genoeg kracht in.quote:
ja dat dan weer wel, maar er zijn maar weinig Prince covers die de moeite waard zijn. Dit is dan een van de betere. Er is momenteel een Poolse band (The And) die muziek uit de jaren 80 maakt en die hebben een mooie cover van gedaan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het echt verkrachting van het nummer. Alle kracht die het heeft is er uit.
Wow... sublieme solo.quote:
Ik kan hem helaas niet meer vinden, maar maand of zo terug stuitte ik op een 15 minuut lange improvisatie gebaseerd op Crystal Ball op youtube.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok. Maar zoiets als Crystall Ball lijkt me wel gaaf.
Lekker rauw en dan nummers erop van een bepaalde periode.
Ontzettend goed nummer, maar sla Bambi en With You niet over, naar mijn idee toch net iets beterquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:31 schreef wdn het volgende:
O M G. Vanaf 0:55. Wat een mutsen.
Feel for you werd dan wel de grootste hit via Chaka Kahn. Van de eerste 2 albums toch wel het beste nummer?
Iets minder vibrato en ze krijgt van mijquote:
WTF nooit geweten dat dit bestond. 2 van mijn favoriete artiesten samen op een podium.quote:
Zul je ook niet gauw meer meemaken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:40 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
WTF nooit geweten dat dit bestond. 2 van mijn favoriete artiesten samen op een podium.
"quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:40 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
WTF nooit geweten dat dit bestond. 2 van mijn favoriete artiesten samen op een podium.
En het staat ook nog op YouTube. Ondanks dat Prince echt alles ofline liet halen, als ie er achter kwam.
Zoveel gevochten tegen alles clips en opnamen op YouTube. En dan was Creep wel het ultieme voorbeeld. (Wat een gave versie was dat van een van de beste songs ooit, Prince die Radiohead's Creep zingt)
Nee ben bang van niet. Selah Sue stond op het podium van Prince, maar niet samenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zul je ook niet gauw meer meemaken.
Claire Fisher (vast niet op die fotosquote:
Tot Emancipation wordt hier nog vaak gedraaid, alles daarna....zelden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Paisley Park is eigenlijk ook een mooi nummer.
Jee, waarom heb ik al die muziek 20 jaar niet gedraaid?
Ja volgens mij is Emancipation ook het laatste album dat ik gekocht heb. Maar heb alles echt 20 jaar niet gedraaid. Ken het allemaal nog wel helemaal van buiten nu ik het weer hoor. En vind het knettermooi.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:54 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Tot Emancipation wordt hier nog vaak gedraaid, alles daarna....zelden.
Jehovah heeft een boel veranderd, "En bedankt Larry Graham"
Ik ben een andere kan op gegaan, meer de luister muziek en de Drum&bass achtige muziek. Enige dat ik nog wel deel volg is Jett Rebel (onze eigen Nederlandse "Prince" zonder te kopieren). De albums na Emancipation heb ik allemaal wel gekocht "om de verzameling compleet te houden", maar weinig geluisterd. Enkele tracks daargelaten "F.U.N.K." en "Guitar" zijn dergelijke uitzonderingen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Emancipation ook het laatste album dat ik gekocht heb. Maar heb alles echt 20 jaar niet gedraaid. Ken het allemaal nog wel helemaal van buiten nu ik het weer hoor. En vind het knettermooi.
Maar houd eigenlijk van heel andere muziek (Queens of the Stone Age, Muse, Placebo, Interpol etc.), misschien dat ik het daarom nooit meer opgezet heb.
Zeker. Hmm...denk dat ik maar eens wat 12 inches ga afspelen. Wat waren die toch goed.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Paisley Park is eigenlijk ook een mooi nummer.
Jee, waarom heb ik al die muziek 20 jaar niet gedraaid?
heb hem:quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan hem helaas niet meer vinden, maar maand of zo terug stuitte ik op een 15 minuut lange improvisatie gebaseerd op Crystal Ball op youtube.
Sex In The Summer was dat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:48 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Child of the Sun (album), weinig interessant.
hartslag van hun ongeboren kind heeft Prince gebruikt als beat op een song op Emancipation, weet zo even niet welke song dat was.
"Let's call him Nate.... If it's a boy"quote:
Bin Laden was in 1997 al heel bekend en al heel berucht.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oh, Bin Laden was in 1999 nog niet bekend, dat wist ik niet. Dat maakt het wat freakier. Hoewel het niet zo gek is dat zo'n artiest contacten heeft met mensen die goed zijn ingevoerd in het centrum van de macht. Ik denk dat het voor iedereen duidelijk is dat er grote machten in de USA zijn die aansturen op grote langdurige oorlogen aangezien ze daar veel geld mee verdienen, daar hoef je echt geen complotdenker voor te zijn. Dat is iets heel anders dan geloven in illuminatie of zo. Al is het proces van vorming van 1 wereldregering wel degelijk in gang en is het belangrijk dat we ons daar bewust van zijn. De EU is 1 regering voor het grootste deel van Europa, via TTIP, TTP etc. wordt een stap gezet naar een wereldregering. Het is nog ver weg en het volk heeft de macht om te voorkomen dat het zo ver komt, ook daar moeten we ons bewust van zijn. Of dat je daar complotten achter moet zoeken is een ander verhaal maar ook zonder complot gebeurt het.
Klopt en Clinton stuurde toen al raketten op hem af in Soedan en Afghanistan om hem om zeep te helpen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 06:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bin Laden was in 1997 al heel bekend en al heel berucht.
Ik ben naar Metallica. Rammstein, After forever, Nightwish en Within temptation gegaanquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Emancipation ook het laatste album dat ik gekocht heb. Maar heb alles echt 20 jaar niet gedraaid. Ken het allemaal nog wel helemaal van buiten nu ik het weer hoor. En vind het knettermooi.
Maar houd eigenlijk van heel andere muziek (Queens of the Stone Age, Muse, Placebo, Interpol etc.), misschien dat ik het daarom nooit meer opgezet heb.
Ja,dat afro-kapsel had hij ook op zijn eerste album.quote:Op zaterdag 23 april 2016 08:09 schreef Loekie1 het volgende:
Die laatste krullebos van Prince, was dat zijn natuurlijke haar?
Gezelligquote:Op zaterdag 23 april 2016 08:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben naar Metallica. Rammstein, After forever, Nightwish en Within temptation gegaan
Ik dacht ook dat hij eind jaren 90 al best wel bekend was.quote:Op zaterdag 23 april 2016 06:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bin Laden was in 1997 al heel bekend en al heel berucht.
Ja stuk harder dan Princequote:
Sign o the times....quote:Op zaterdag 23 april 2016 02:20 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
"Let's call him Nate.... If it's a boy"
Hij was zelf toch Jehova? En hoezeer ik ook fan van hem was en zijn muziek goed vind, ik kan niet anders zeggen dan dat hij van begin af aan al een godsdienstgekkie was. Dat vond ik wel een minpunt aan hem, maar niet onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:34 schreef cofox het volgende:
Jehova's hebben Prince vermoord hij had zich nooit met die klootzakken in moeten laten deze motherfuckers hebben hem gebrainwashed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De hete chick kan ook geen kwaad.quote:
Het eerste deel van zijn carriere vond ik het totaal niet in de weg zitten maar zelfs wat toevoegen. Kijk naar zijn concerten, en luister zijn muziek. Bijvoorbeeld de Purple Rain tour, hele mooie toevoegingen zoals zijn "gesprek" met God. Maar sinds hij Larry Graham ontmoette ging het fout. Die idioot heeft hem echt gebrainwashed, en uiteindelijk misschien zelfs het leven gekost want was hij geen jehova geworden had hij, zoals het er nu uitziet, zich laten opereren aan zijn heup en dus waarschijnlijk geen overdosis pijnstillers genomen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij was zelf toch Jehova? En hoezeer ik ook fan van hem was en zijn muziek goed vind, ik kan niet anders zeggen dan dat hij van begin af aan al een godsdienstgekkie was. Dat vond ik wel een minpunt aan hem, maar niet onoverkomelijk.
Vind ik toch echt onzin om hem daar de schuld van te geven. Prince was karakter genoeg om zich niet te laten brainwashen. Hij is daar zelf met zijn volle verstand en naar eigen keuze in gegaan. En die godsdienstdingen gaven vaak best mooie dingen op artistiek gebied, maar hij is toch altijd wel een weirdo geweest wat dat betreft. Een nummer als The Cross, hartstikke mooi, maar qua tekst...quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:58 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Het eerste deel van zijn carriere vond ik het totaal niet in de weg zitten maar zelfs wat toevoegen. Kijk naar zijn concerten, en luister zijn muziek. Bijvoorbeeld de Purple Rain tour, hele mooie toevoegingen zoals zijn "gesprek" met God. Maar sinds hij Larry Graham ontmoette ging het fout. Die idioot heeft hem echt gebrainwashed, en uiteindelijk misschien zelfs het leven gekost want was hij geen jehova geworden had hij, zoals het er nu uitziet, zich laten opereren aan zijn heup en dus waarschijnlijk geen overdosis pijnstillers genomen.
Ja, en vanavond komt die weer. Oh wacht, we zitten hier NL en Belgie door elkaar te halen. Op NL komt Sign of the Times en Purple Rain vanavond.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
sign of the times was gisteren al op Canvas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |