abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161641016

Zijn eerste vrouw :)
Wel aardig album, maar niet echt bijzonder.
Tragisch dat hun huwelijk uiteindelijk op de klippen liep als gevolg van de dood van hun zoon.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:44:18 #227
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161641023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

Eventjes ja, LoveSexy "Wear Peach & Black" en die grijs zilveren Nude Tour, en Sign O Times waren de mooisten.
De Aftershow kaartjes waren allemaal saai, als er al kaartjes bestonden. Want soms was het 50 Euro biljet je toegangskaart, gewoon net zoveel tot de zaal vol was. Heb ik Utrecht ooit echt letterlijk gestaan dat de deur voor mijn neus sloot. :(
Die van Lovesexy was een cut-out.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_161641044
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, Anastacia nu! Compleet vergeten, vond ik toen het mooiste nummer van Lovesexy.
pi_161641069
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:40 schreef wdn het volgende:
Eh Dit wist ik niet: Prince speelde gitaar op Like a Prayer van Madonna?
Nooit echt bevestigd maar gezien hij ook de B-kant van de single meedoet, en gitaar op Like A Prayer echt Prince-like is, kunnen we daar wel vanuit gaan.
B-kant van de single is trouwen erg leuk "Love Song", vooral aan het eind bij het geschreeuw achterstevoren.
pi_161641115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

Nooit echt bevestigd maar gezien hij ook de B-kant van de single meedoet, en gitaar op Like A Prayer echt Prince-like is, kunnen we daar wel vanuit gaan.
B-kant van de single is trouwen erg leuk "Love Song", vooral aan het eind bij het geschreeuw achterstevoren.
Die heb ik vandaag op StuBru voorbij horen komen!
pi_161641139
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

Ik kan me een eerste clip herinneren van Like a Prayer met een heel ander einde dan die later werd uitgezonden: op het einde ziet Madonna in een steeg een lachende Prince staan, met bril zoals hij die ook droeg bij Sign o The Times.

Daarna nooit meer gezien.
pi_161641187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:44 schreef Wantie het volgende:

Zijn eerste vrouw :)
Wel aardig album, maar niet echt bijzonder.
Tragisch dat hun huwelijk uiteindelijk op de klippen liep als gevolg van de dood van hun zoon.
Child of the Sun (album), weinig interessant.
mayte was mega sexy (videoband Three Chains O'Gold) maar echt zingen kon ze niet.
hartslag van hun ongeboren kind heeft Prince gebruikt als beat op een song op Emancipation, weet zo even niet welke song dat was.
In duitsland zijn nog wat singles van haar verschenen van voor haar Prince periode. Ook bagger songs.
pi_161641215
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:44 schreef wdn het volgende:

[..]

Die van Lovesexy was een cut-out.
?? Huh ik heb gewoon een normaal kaartje, wat bedcoel je met Cut-out?
pi_161641231
quote:
Ook mijn vriendin's favoriete song van dat album
pi_161641241
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:48 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

Child of the Sun (album), weinig interessant.
mayte was mega sexy (videoband Three Chains O'Gold) maar echt zingen kon ze niet.
hartslag van hun ongeboren kind heeft Prince gebruikt als beat op een song op Emancipation, weet zo even niet welke song dat was.
In duitsland zijn nog wat singles van haar verschenen van voor haar Prince periode. Ook bagger songs.
Oh ja, er komen allemaal aha-erlebnissen boven. Heeft Prince eigenlijk ook levende kinderen?
pi_161641250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Die heb ik vandaag op StuBru voorbij horen komen!
yep, maar zonder dat einde jammergenoeg.
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:53:57 #237
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161641368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:49 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

?? Huh ik heb gewoon een normaal kaartje, wat bedcoel je met Cut-out?
Dit:

(die van Dortmund 88 was ook zo uitgesneden).

Die stukjes aan de buitenkant waren zo irri snel verbogen. Heb me daar heel lang over lopen ergeren :D
pi_161641395
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh ja, er komen allemaal aha-erlebnissen boven. Heeft Prince eigenlijk ook levende kinderen?
Nope.
Ik ben ook erg benieuwd naar wie de (muzikale)erfenis gaat. Ouders en Broer zijn ook al dood. Enige uit zijn gezin die nog leeft is Tyka Nelson (trouwens ook een album opgenomen getiteld "Blue", welke niets voorstelde, wel mooi blauw vinyl) en 2 of 3 half broers.
maar als Prince in zijn testament heeft laten opnemen dat zijn "Kluizen" vernietigd moeten worden.... dan zullen we nooit die 100den/1000den songs horen die hij nooit uitgebracht heeft. (En waarvan waarschijnlijk maar een klein deel op bootleg is verschenen)
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:57:38 #239
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161641481
pi_161641622
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:53 schreef wdn het volgende:

[..]

Dit:

[ afbeelding ]

(die van Dortmund 88 was ook zo uitgesneden).

Die stukjes aan de buitenkant waren zo irri snel verbogen. Heb me daar heel lang over lopen ergeren :D
Die ticket is heeeeel anders dan de mijne in Nederland;

Enige foto van dat concert (Madhouse in het voorprogramma trouwens);

Tja, digitale fotos bestonden nog niet, en foto toestel naar binnen smokkelen was gewaagd. Dus wegwerpcamera voor de zekerheid. :)
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:01:12 #241
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161641628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

Nope.
Ik ben ook erg benieuwd naar wie de (muzikale)erfenis gaat. Ouders en Broer zijn ook al dood. Enige uit zijn gezin die nog leeft is Tyka Nelson (trouwens ook een album opgenomen getiteld "Blue", welke niets voorstelde, wel mooi blauw vinyl) en 2 of 3 half broers.
maar als Prince in zijn testament heeft laten opnemen dat zijn "Kluizen" vernietigd moeten worden.... dan zullen we nooit die 100den/1000den songs horen die hij nooit uitgebracht heeft. (En waarvan waarschijnlijk maar een klein deel op bootleg is verschenen)
Ik zou willen dat zoiets overruled zou mogen worden :(

Er zitten muziek video's in zijn kluis die meer dan een miljoen dollar hebben gekost :P
Zo zonde.

Genoeg voor vandaag :(
pi_161641758
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef wdn het volgende:

[..]

Er zitten muziek video's in zijn kluis die meer dan een miljoen dollar hebben gekost :P
Zo zonde.
Videos kunnen ij niet veel boeien, maar sommige demos.... ahhhhhhhhhhh
Heaven
There's Others Here With Us
Schoolyard
Crucial
We Can Funk
Witness
Dance With The Devil
Grand Progression ( Mijn Begrafenis song!!!)
Etc....

Live vond ik gaaf om bij aanwezig te zijn, maar de bootlegs daarvan kocht ik weinig. Aftershows en de concerten waar ik zelf bij was, meer niet.
Maar die demo/unreleased bootlegs....die hebben me echt vele duizenden euro's gekost.
pi_161641832
Under the Cherry Moon heb ik nu op staan. Ook een mooi nummer hoor.
pi_161641836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef wdn het volgende:

[..]

Zo zonde.

Genoeg voor vandaag :(
Ik weet niet of je dat moet willen, dan gaan mensen postuum Prince verkrachten door de muziek uit zijn vault te remixen en uit te brengen als duet met Justin Bieber.
pi_161641905
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Under the Cherry Moon heb ik nu op staan. Ook een mooi nummer hoor.
Katie Melua heeft daar een mooie cover van gemaakt. Ik ben geen groot fan van Prince covers, maar dat is een zeldzaam goede.
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:10:49 #246
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161641924
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dat moet willen, dan gaan mensen postuum Prince verkrachten door de muziek uit zijn vault te remixen en uit te brengen als duet met Justin Bieber.
Ok. Maar zoiets als Crystall Ball lijkt me wel gaaf.
Lekker rauw en dan nummers erop van een bepaalde periode.
pi_161641954
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:10 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

Katie Melua heeft daar een mooie cover van gemaakt. Ik ben geen groot fan van Prince covers, maar dat is een zeldzaam goede.
Die heb ik wel eens gehoord, maar ik houd niet zo van dat soort vrouwenstemmen.
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:12:03 #248
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161641961
pi_161642009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:10 schreef wdn het volgende:

[..]

Ok. Maar zoiets als Crystall Ball lijkt me wel gaaf.
Lekker rauw en dan nummers erop van een bepaalde periode.
Voor fans zou het mooi zijn, op jaar/periode gerangschikte "unreleased" albums. Maar dat zal het vast niet worden.... Heruitgaven van geremasterde bestaande album aangevuld met 1 of 2 bonus tracks. En eens in de zoveel jaar weer een nieuw geremasterd album met een nieuw "gevonden" song. ga maar vasst sparen!
pi_161642010
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het echt verkrachting van het nummer. Alle kracht die het heeft is er uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')