Die van Lovesexy was een cut-out.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Eventjes ja, LoveSexy "Wear Peach & Black" en die grijs zilveren Nude Tour, en Sign O Times waren de mooisten.
De Aftershow kaartjes waren allemaal saai, als er al kaartjes bestonden. Want soms was het 50 Euro biljet je toegangskaart, gewoon net zoveel tot de zaal vol was. Heb ik Utrecht ooit echt letterlijk gestaan dat de deur voor mijn neus sloot.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, Anastacia nu! Compleet vergeten, vond ik toen het mooiste nummer van Lovesexy.
Nooit echt bevestigd maar gezien hij ook de B-kant van de single meedoet, en gitaar op Like A Prayer echt Prince-like is, kunnen we daar wel vanuit gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:40 schreef wdn het volgende:
Eh Dit wist ik niet: Prince speelde gitaar op Like a Prayer van Madonna?
Die heb ik vandaag op StuBru voorbij horen komen!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Nooit echt bevestigd maar gezien hij ook de B-kant van de single meedoet, en gitaar op Like A Prayer echt Prince-like is, kunnen we daar wel vanuit gaan.
B-kant van de single is trouwen erg leuk "Love Song", vooral aan het eind bij het geschreeuw achterstevoren.
Ik kan me een eerste clip herinneren van Like a Prayer met een heel ander einde dan die later werd uitgezonden: op het einde ziet Madonna in een steeg een lachende Prince staan, met bril zoals hij die ook droeg bij Sign o The Times.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:45 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Nooit echt bevestigd maar gezien hij ook de B-kant van de single meedoet, en gitaar op Like A Prayer echt Prince-like is, kunnen we daar wel vanuit gaan.
B-kant van de single is trouwen erg leuk "Love Song", vooral aan het eind bij het geschreeuw achterstevoren.
Child of the Sun (album), weinig interessant.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:44 schreef Wantie het volgende:
Zijn eerste vrouw![]()
Wel aardig album, maar niet echt bijzonder.
Tragisch dat hun huwelijk uiteindelijk op de klippen liep als gevolg van de dood van hun zoon.
Oh ja, er komen allemaal aha-erlebnissen boven. Heeft Prince eigenlijk ook levende kinderen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:48 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Child of the Sun (album), weinig interessant.
mayte was mega sexy (videoband Three Chains O'Gold) maar echt zingen kon ze niet.
hartslag van hun ongeboren kind heeft Prince gebruikt als beat op een song op Emancipation, weet zo even niet welke song dat was.
In duitsland zijn nog wat singles van haar verschenen van voor haar Prince periode. Ook bagger songs.
yep, maar zonder dat einde jammergenoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag op StuBru voorbij horen komen!
Dit:quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:49 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
?? Huh ik heb gewoon een normaal kaartje, wat bedcoel je met Cut-out?
Nope.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, er komen allemaal aha-erlebnissen boven. Heeft Prince eigenlijk ook levende kinderen?
Die ticket is heeeeel anders dan de mijne in Nederland;quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
(die van Dortmund 88 was ook zo uitgesneden).
Die stukjes aan de buitenkant waren zo irri snel verbogen. Heb me daar heel lang over lopen ergeren
Ik zou willen dat zoiets overruled zou mogen wordenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben ook erg benieuwd naar wie de (muzikale)erfenis gaat. Ouders en Broer zijn ook al dood. Enige uit zijn gezin die nog leeft is Tyka Nelson (trouwens ook een album opgenomen getiteld "Blue", welke niets voorstelde, wel mooi blauw vinyl) en 2 of 3 half broers.
maar als Prince in zijn testament heeft laten opnemen dat zijn "Kluizen" vernietigd moeten worden.... dan zullen we nooit die 100den/1000den songs horen die hij nooit uitgebracht heeft. (En waarvan waarschijnlijk maar een klein deel op bootleg is verschenen)
Videos kunnen ij niet veel boeien, maar sommige demos.... ahhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zou willen dat zoiets overruled zou mogen worden
Er zitten muziek video's in zijn kluis die meer dan een miljoen dollar hebben gekost
Zo zonde.
Ik weet niet of je dat moet willen, dan gaan mensen postuum Prince verkrachten door de muziek uit zijn vault te remixen en uit te brengen als duet met Justin Bieber.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zou willen dat zoiets overruled zou mogen worden
Er zitten muziek video's in zijn kluis die meer dan een miljoen dollar hebben gekost
Zo zonde.
Genoeg voor vandaag
Katie Melua heeft daar een mooie cover van gemaakt. Ik ben geen groot fan van Prince covers, maar dat is een zeldzaam goede.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Under the Cherry Moon heb ik nu op staan. Ook een mooi nummer hoor.
Ok. Maar zoiets als Crystall Ball lijkt me wel gaaf.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet willen, dan gaan mensen postuum Prince verkrachten door de muziek uit zijn vault te remixen en uit te brengen als duet met Justin Bieber.
Die heb ik wel eens gehoord, maar ik houd niet zo van dat soort vrouwenstemmen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:10 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Katie Melua heeft daar een mooie cover van gemaakt. Ik ben geen groot fan van Prince covers, maar dat is een zeldzaam goede.
Voor fans zou het mooi zijn, op jaar/periode gerangschikte "unreleased" albums. Maar dat zal het vast niet worden.... Heruitgaven van geremasterde bestaande album aangevuld met 1 of 2 bonus tracks. En eens in de zoveel jaar weer een nieuw geremasterd album met een nieuw "gevonden" song. ga maar vasst sparen!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok. Maar zoiets als Crystall Ball lijkt me wel gaaf.
Lekker rauw en dan nummers erop van een bepaalde periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |