nee bbcode togquote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, leg uit!werkt dat nog met html net als cu2 en hyves?
Gewoon solliciteren voor R&P, johquote:
Nehquote:Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren voor R&P, joh
Hoe staat het er verder trouwens mee in die Horkleef?
Ja moet weer eens, veel te lang terug. Binnenkort maar even een datumpje prikk0n. Dingen gaan wel goed hier trouwens hoor, maar niet iets om in detail hier te besprekenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice niceBen wel benieuwd naar de vorderingen. Keertje weer Keezbieren?
Haha nee idd, vandaar dat Keezbier me wel een strak plan leekquote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja moet weer eens, veel te lang terug. Binnenkort maar even een datumpje prikk0n. Dingen gaan wel goed hier trouwens hoor, maar niet iets om in detail hier te bespreken
quote:
Beetje moe, 6u m'n bed uitgegaan na een kort nachtje om nog te leren voor een tentamen om 9uquote:
oeioei, hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Beetje moe, 6u m'n bed uitgegaan na een kort nachtje om nog te leren voor een tentamen om 9u![]()
Met jou?
rond de 5.5 denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
oeioei, hoe ging je tentamen?
Ja met mij gaat goed
Is het tenminste goed te volgenquote:
Ik heb net een heerlijk broodje kip opquote:
Lekkurquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijk broodje kip op
Dat los ik altijd zo opquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijk broodje kip op
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja moet weer eens, veel te lang terug. Binnenkort maar even een datumpje prikk0n. Dingen gaan wel goed hier trouwens hoor, maar niet iets om in detail hier te bespreken
quote:
quote:
Heyquote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef moemoe het volgende:
Spelen jullie ook Peak, Lingo en Songpop 2?
Wil ik nog topics voor openen.
quote:
Asjeblieftquote:Op zondag 12 juni 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Regen in het Zuiden.
Ik wil verdomme zon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:TSquote:quote:quote:quote:
quote:Oké, time to game onquote:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |