Je zou chauffeur moeten wordenquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
Maar ehh, heb er nu 1 tank benzine aan verreden en vind het niet erg. 1x per week is wel te overzien, autootje verbruikt amper wat.. En voor een paar uur chillen en neuken..
Autorijden vind ik ook heel fijn om te doen dus
Er zijn genoeg bedrijven met een wagenpark. Kijk vooral naar horeca leveranciers. Groent, vis of vlees ofzo.quote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:26 schreef dimmak het volgende:
Later mensen. Morgen weer de loonslaaf uit hangen.
Ik had door dat slotje gepost van het vorige topicquote:
Hee hallo, dit was niet mijn idee! Lamemerust!quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had door dat slotje gepost van het vorige topic
Had uitvaart vandaag he? Ben net thuis.
Maar hoezo moet de SC naar BET dan? Tijdelijke fora zijn lang niet altijd tijdelijk dus dat is niet echt een reden. Mocht VID opdoeken en ook niet doorstarten in een ander jasje kun je dan altijd nog wel verder zien, toch?
Ik ben meet bier dan video.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had door dat slotje gepost van het vorige topic
Had uitvaart vandaag he? Ben net thuis.
Maar hoezo moet de SC naar BET dan? Tijdelijke fora zijn lang niet altijd tijdelijk dus dat is niet echt een reden. Mocht VID opdoeken en ook niet doorstarten in een ander jasje kun je dan altijd nog wel verder zien, toch?
quote:
Kapot? Teveel geld op gemaakt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:44 schreef renwan het volgende:
Nou, tot zover deze maand een nieuwe pc kopen
Ik ging ervan uit dat ik meteen de eindafrekening van mijn vorige baan zou krijgen bij mijn laatste salaris. Maar nu hebben ze alleen mijn loon overgemaakt en het vakantiegeld nog niet. Kan ik nog een maand wachtenquote:
Dat is kut inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat ik meteen de eindafrekening van mijn vorige baan zou krijgen bij mijn laatste salaris. Maar nu hebben ze alleen mijn loon overgemaakt en het vakantiegeld nog niet. Kan ik nog een maand wachten
Ik moet nog beginnen en door tot kwart voor 2quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:21 schreef dimmak het volgende:
Nog een middagje doorbijten. En dan is het weer tijd voor bier.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen en door tot kwart voor 2
Ach dan wel weekendquote:
Eerste paar alweer op heerlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:21 schreef dimmak het volgende:
Nog een middagje doorbijten. En dan is het weer tijd voor bier.
Halloquote:
Ja je hebt van die avonden dat het allemaal echt niet wil, blijkbaar is dit er zo eenquote:
Werd ze kwaad en blokkeerde ze mij, vrouwenquote:Sorry lieve schat, maar voor een uurtje vanaf Hilversum naar Groningen heen en terug rijden vind ik te gek, dan zit ik 3x zo lang in de auto als dat ik bij jou ben, sorry maar dat word hem niet, ik wil best wel afspreken Zondag maar dan liever de hele dag
(Terwijl ik vorige week nog naar haar toe scheurdequote:Je hebt echt helemaal niks voor mij over he
quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:03 schreef MrBradge het volgende:
Ik zou vandaag naar zo`n chick gaan (Zou ik nu eigenlijk moeten zijn)
Zegt ze gisteravond af echt 15 minuten nadat ik in bed lig omdat ze morgen druk is.
Vraagt ze of ik overmorgen kan (Zondag dus) Voor 1 uurtje (Tussen 12 en 1)
Dus ik zeg
[..]
Werd ze kwaad en blokkeerde ze mij, vrouwen
Haar reden?
[..]
(Terwijl ik vorige week nog naar haar toe scheurdeVoor 3 uurtjes )
Nee, vind het wel prima zo.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]wat een bitch, laat haar naar jou toe komen
Terecht, want hipstersquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:36 schreef renwan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vs_kuthipsters.html
Deze man
Had er laatst ook een paar die zaten te zingen maar die trein was aardig leeg dus maar laten gaanquote:
Geerd had ze sowieso geïntimideerd met zijn bovengemiddelde FOK!staaf.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Had er laatst ook een paar die zaten te zingen maar die trein was aardig leeg dus maar laten gaan
Sommige hipsters zijn wel oke, als het niet van die vieze baarddragende knotjes hebbende pauperts zijn.quote:
Is je arie nog heel?quote:
Ik had ook wel eens van die adressen op van die kampjes in de omgevingquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Yes
Er woont nog wat familie als 't goed is dus mij gebeurd niets
Zo gaat het wel vaak op't kampquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had ook wel eens van die adressen op van die kampjes in de omgeving
Ook een keer eentje bij mij in de buurt, werd ik binnen gevraagd omdat die vent het nog dicht moest plakken of zo. Ik blijf dus van binnenuit mijn draaiende auto in de gaten houden. "Ja, je auto wordt niet gestolen, hoor. Je radio wordt er hooguit uit gesloopt."
TUIG VAN DE BOVENSTE PLANK ZEG IK JEquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo gaat het wel vaak op't kamp
Als ze je daar niet kennen dan word je bestolen en besodemieterd waar je bijstaat.
Als je daar familie van een van die klanten bent dan is er niks aan de hand though, dan kan je doen wat je wil.
Daarom dat ik er ook maar gewoon ben gaan rond rijden, ik ben familie van een van de grootste families op dat kamp, dus mij doen ze niets.
TUIG VAN DE RICHELquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
TUIG VAN DE BOVENSTE PLANK ZEG IK JE
quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TUIG VAN DE RICHEL
ROKEN DRINKEN VECHTEN STELEN, HET KAN MIJ ALLEMAAL ECHT NIET MEER SCHELEN!!!!!!
Maar wel tokkiebloed die er door je aderen stroomtquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haha nee niet eens.
Mijn ma komt van het kamp, maar ben er gelukkig nooit opgegroeid
Bewijsquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Maar wel tokkiebloed die er door je aderen stroomt
Sorry, het was te makkelijk om het te latenquote:
Geen probleem, ik vind hem op zich best wijs gewordenquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Sorry, het was te makkelijk om het te laten
Dat is ook knap lullig voor je neefquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:29 schreef Simterklaas het volgende:
Mijn oudste neef lijkt qua gezicht trouwens best op Lil Kleine
Zat laatst ook al door dat filmpje heen te scrollen alleen voor die meid in de thumbnail, maar kon haar zo een-twee-drie niet vindenquote:
2:24quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zat laatst ook al door dat filmpje heen te scrollen alleen voor die meid in de thumbnail, maar kon haar zo een-twee-drie niet vinden
IK HAD OPLEIDING EN WAS GISTEREN LADDERZAT DUS SORRYquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik drink nu die groene fernandes (ja ik weet het), maar ik vind ik stiekem nog best lekker ook. Terwijl ik normaal nooit frisdrank drink
Ik heb gewoon te weinig tijd voor dezen topiquequote:
Ja, stom!quote:
En hij is weg!quote:
Stoer man, nog geen half concert zien om vervolgens een filmpje te maken over je onkunde om ergens van/naar te komenquote:
Dat is ook het principe van een vlog. Je filmt jezelf en wat je allemaal beleefd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stoer man, nog geen half concert zien om vervolgens een filmpje te maken over je onkunde om ergens van/naar te komen
http://forum.fok.nl/webquote:
Komt omdat er 2 WEB's zijn.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/web
Nu die link nog even fixen dat die bij het goede ding terecht komt.
Of moet ik even een BUG'je maken? Vind die korte URL's zelf altijd wel fijn
BUG'jeeeeeeequote:Op zondag 5 juni 2016 20:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/web
Nu die link nog even fixen dat die bij het goede ding terecht komt.
Of moet ik even een BUG'je maken? Vind die korte URL's zelf altijd wel fijn
Jeweetquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef moemoe het volgende:
Een filter voor apps in WEB, nice.
#makeFOK!greatagain
Dacht dat het vieswarm zou zijn, maar valt reuze mee.quote:
Haha jezusquote:Op zondag 12 juni 2016 00:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dacht dat het vieswarm zou zijn, maar valt reuze mee.![]()
#dramaqueen
Relax. Heb zelf geen lessen meer, maar wat inleveren en tentamensquote:Op zondag 12 juni 2016 17:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
hier ook ongeveer
maar dit is laatste lesweek jatog
aiitquote:Op zondag 12 juni 2016 17:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Relax. Heb zelf geen lessen meer, maar wat inleveren en tentamens
Fack jou.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben gewoon al helemaal klaar met school, hoef helemaal niks meer te doen dit jaar
quote:
Nice nice.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Moet enkel nog een cijfer terugkrijgen van een examen.. Maar stel ik haal voor dat examen een 1 dan sta ik nog een 7 gemiddeld
Beter plannenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:01 schreef Moira. het volgende:
Ik moet nog 6 verslagen/papers schrijven en hopen dat ik overal een voldoende voor terug krijg
2 reflecties, 2 papers en 2 rapporten
Je kan hetquote:Op zondag 12 juni 2016 18:01 schreef Moira. het volgende:
Ik moet nog 6 verslagen/papers schrijven en hopen dat ik overal een voldoende voor terug krijg
2 reflecties, 2 papers en 2 rapporten
Kom curvytronquote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Moira. het volgende:
Thanks guysmoet ik wel stoppen met uitstellen
hehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 20:28:08 ]
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kom curvytronIk klikte serieus om te kijken of er een wachtwoord in de spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles om uit te stellen![]()
Fuck the EBU.
banaanvraag gedaanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik klikte serieus om te kijken of er een wachtwoord in de spoiler stond
Alles om uit te stellen![]()
Doe maar, wie weet gaan mensen het wel spelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef moemoe het volgende:
Spelen jullie ook Peak, Lingo en Songpop 2?
Wil ik nog topics voor openen.
Nog niet.......quote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef moemoe het volgende:
Gewoon doen jaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef moemoe het volgende:
Als fobomod vind ik dit heel leuk.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:43 schreef Moira. het volgende:
Ik heb mijn fobo na jaren maar weer eens gepimpt![]()
Swek is onaangenaam hard.
Fylax's kankworst staat nu omhoog.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:43 schreef Moira. het volgende:
Ik heb mijn fobo na jaren maar weer eens gepimpt![]()
Swek is onaangenaam hard.
Kloptquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik dacht idd al "fylax lekker fappen dat er eindelijk wat in 't fobo gebeurt"
nee bbcode togquote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, leg uit!werkt dat nog met html net als cu2 en hyves?
Gewoon solliciteren voor R&P, johquote:
Nehquote:Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren voor R&P, joh
Hoe staat het er verder trouwens mee in die Horkleef?
Ja moet weer eens, veel te lang terug. Binnenkort maar even een datumpje prikk0n. Dingen gaan wel goed hier trouwens hoor, maar niet iets om in detail hier te besprekenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice niceBen wel benieuwd naar de vorderingen. Keertje weer Keezbieren?
Haha nee idd, vandaar dat Keezbier me wel een strak plan leekquote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja moet weer eens, veel te lang terug. Binnenkort maar even een datumpje prikk0n. Dingen gaan wel goed hier trouwens hoor, maar niet iets om in detail hier te bespreken
quote:
Beetje moe, 6u m'n bed uitgegaan na een kort nachtje om nog te leren voor een tentamen om 9uquote:
oeioei, hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Beetje moe, 6u m'n bed uitgegaan na een kort nachtje om nog te leren voor een tentamen om 9u![]()
Met jou?
rond de 5.5 denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
oeioei, hoe ging je tentamen?
Ja met mij gaat goed
Is het tenminste goed te volgenquote:
Ik heb net een heerlijk broodje kip opquote:
Lekkurquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijk broodje kip op
Dat los ik altijd zo opquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijk broodje kip op
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja moet weer eens, veel te lang terug. Binnenkort maar even een datumpje prikk0n. Dingen gaan wel goed hier trouwens hoor, maar niet iets om in detail hier te bespreken
quote:
quote:
Heyquote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef moemoe het volgende:
quote:
Asjeblieftquote:Op zondag 12 juni 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Regen in het Zuiden.
Ik wil verdomme zon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:TSquote:quote:quote:quote:
quote:Oké, time to game onquote:![]()
![]()
Heyquote:
Attention, commander on deck! o7quote:
Ben Ierse hamburgers aan het bakken (quote:
Maar die is toch al een miljoen jaar oud?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:33 schreef d4v1d het volgende:
Vuige kut spammers met je lokquotes.
Oh, hoi
quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Attention, commander on deck! o7
Waar?!?!?!quote:
Je weet toch wel dat hij geen commander is?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaja, ik zou maar op je gluonen gaan letten, commander
Ja tuurlijk wel! Heeft ie geen nanolathe dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:41 schreef pinman het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat hij geen commander is?
Wel jammer dat het zo rustig is. Maar dat maakt hem juist wel weer uniek.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:24 schreef Moira. het volgende:
Sowieso wel de meest waardevolle SC van allemaal dit.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zo rustig is. Maar dat maakt hem juist wel weer uniek.
Alsof die mods van WEB zo veel bijdragenquote:Op zondag 10 juli 2016 13:39 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk was het topic sowieso al gedoemd met renwan als TS.
At your servicequote:Op zondag 10 juli 2016 13:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof die mods van WEB zo veel bijdragenDat helpt het niveau ook aardig omlaag.
Vooral ene Moira.
quote:Op zondag 10 juli 2016 13:54 schreef Moira. het volgende:
Ik heb iemand op m'n Facebook die volgens mij zo'n simpele 'Nederland mijn Vaderland' gast is.
En die deelt dus heel trots dit op Facebook met de melding 'lol, zo dat probleem is ook weer opgelost'.
[ afbeelding ]
Maar gaat dit niet om de pagina Stop "Stop oppressing stereotypes"?
En niet de SOS-pagina itself?
Oftewel de pagina van zijn medestanders is juist verwijderd, niet de pagina van de Efteling-huilies?
Want dan is het best wel grappig als je de verkeerde pagina hebt gerapporteerd en dat dan trots deelt
Lijkt me ook best logisch dat die is verwijderd aangezien hij waarschijnlijk vol stond met racistische uitspraken van PVV-tokkies.
https://www.facebook.com/(...)&id=1589237191375324quote:Op zondag 10 juli 2016 13:54 schreef Moira. het volgende:
Ik heb iemand op m'n Facebook die volgens mij zo'n simpele 'Nederland mijn Vaderland' gast is.
En die deelt dus heel trots dit op Facebook met de melding 'lol, zo dat probleem is ook weer opgelost'.
[ afbeelding ]
Maar gaat dit niet om de pagina Stop "Stop oppressing stereotypes"?
En niet de SOS-pagina itself?
Oftewel de pagina van zijn medestanders is juist verwijderd, niet de pagina van de Efteling-huilies?
Want dan is het best wel grappig als je de verkeerde pagina hebt gerapporteerd en dat dan trots deelt
Lijkt me ook best logisch dat die is verwijderd aangezien hij waarschijnlijk vol stond met racistische uitspraken van PVV-tokkies.
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 14:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)&id=1589237191375324
Willekeurighedenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:54 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Waar gaat het zoal over in een slowchat?
van alles en nog wat, maar wel erg langzaamquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:54 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Waar gaat het zoal over in een slowchat?
Precies, dan kunnen jullie mooi wegblijven uit mijn topic als jullie alleen maar komen om de boel te ontsporenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:01 schreef Simterklaas het volgende:
Verdomd, deze SC, gestart door ons aller renwan, is er natuurlijk ook nog!
Het is de schuld van de KLB SC.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, dan kunnen jullie mooi wegblijven uit mijn topic als jullie alleen maar komen om de boel te ontsporen
Je gaat zelf ook de hele tijd offtopic in je eigen topic, kun je nu mooi hier doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, dan kunnen jullie mooi wegblijven uit mijn topic als jullie alleen maar komen om de boel te ontsporen
Beste troll-SC-wordt-vaste-SC ooitquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:01 schreef Simterklaas het volgende:
Verdomd, deze SC, gestart door ons aller renwan, is er natuurlijk ook nog!
Daarom vroeg ik dus ook in FB of er al een Slowchat topic was, Chaiquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je gaat zelf ook de hele tijd offtopic in je eigen topic, kun je nu mooi hier doen.
Daarom ook slowchat toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
van alles en nog wat, maar wel erg langzaam
Nee, wilde ik wel gaan doen, maar speel eigenlijk helemaal geen games meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:16 schreef Simterklaas het volgende:
Braddie, jij speelde toch ook Rocket League?
Zelfs 40 minuten is langzaam voor een SC.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:16 schreef Tinos85 het volgende:
Al is een half jaar wel redelijk langzaam voor een SC.
Geen RL spelen, gooi je leven wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, wilde ik wel gaan doen, maar speel eigenlijk helemaal geen games meer
imgur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:29 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Welke websites (op FOK! na) bezoeken jullie vaak, ter entertainment?
Alohatubequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:29 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zoek gewoon watquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:07 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
[..]
Specifieke categorie?
Nieuw op het internet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:29 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Most Viralquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:07 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
[..]
Specifieke categorie?
inloggen, geen zin inquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:45 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Quora is ook wel een leuke site.
Begrijpelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |