Zonde, NWS is wel echt een topforum. Daar worden alle grote ideeën besproken.quote:Op maandag 25 april 2016 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb NWS uit myat en forumindex gehaald.
welke krantquote:Op maandag 25 april 2016 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
heheh ik sta morgen in de krant.
Jullie mogen bedenken onder welke kop.
Er wordt vooral grote bagger besproken.quote:Op maandag 25 april 2016 13:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zonde, NWS is wel echt een topforum. Daar worden alle grote ideeën besproken.
zal wel niet sportkatern zijn dunkt mequote:Op maandag 25 april 2016 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben je opgepakt door het Turkse consulaat na een tweet?quote:Op maandag 25 april 2016 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Inderdaad. Alsof het zo raar is dat je geen GoT kijktquote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon niet op de fp komen en ook niet in dat soort subfora
[..]
dat je GoT niet kent
geeft verder niets
ieder zn ding
Grapjes via internet werken blijkbaar niet zo goed.quote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
dat je natalie niet kent ok, maarmotorbloempje in die foto zien gaat echt te ver hoor.
Tevens: godverdomme nog an toe wat zijn discussies in NWS toch kansloos.
quote:Op maandag 25 april 2016 16:02 schreef VMSDKR het volgende:
'vrouw verdacht van dragen bomgordel. was buik.'
xD
ik weet het alquote:Op maandag 25 april 2016 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
niet echt eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2016 18:23 schreef seto het volgende:
weten jullie toen beach nog een leuke poster was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |