Ik moet jou ook doen, maar dat doe ik niet ook zomaar spontaan.quote:
Beetje zoals jullie jailbait, met het verschil dat hij wel meerderjarig is.quote:
Ik vind hem wel lekker.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Van Brent word ik ook niet warm of koud.
Het is een geweldige speler. Daarnaast is het een leuke bijkomstigheid dat het zo'n mooie jongen is.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Fan van zijn voetbalkwaliteiten of een hitsige hommo die hem uit elkaar wil trekken?
Gelukkig heb ik dat niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zo jong. Man. Had mijn zoon kunnen zijn.
Hij heeft een prethoofd, maar dat blonde vind ik hem geen goed doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is een geweldige speler. Daarnaast is het een leuke bijkomstigheid dat het zo'n mooie jongen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik weet vrij zeker dat Brent ouder zal blijven dan mij hoeveel jaar er dan ook voorbij gaan.quote:
Ik ben dan ook een ontzettende mierenneuker qua haar.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat geblondeerde was een beetje een flop, maarja
Dat wel, maar er komt een tijd dat die twinks ook jouw zoon hadden kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat Brent ouder zal blijven dan mij hoeveel jaar er dan ook voorbij gaan.
Tsjaaaaaaquote:Op donderdag 21 april 2016 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een ontzettende mierenneuker qua haar.
Ik moet nodig weer naar de kapper, lijkt nergens op momenteel.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer naar de kapper, lijkt nergens op momenteel.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Rez Viktor Fischer wel leuk vindt
Ik weet dat ze ei wel eens in shampoo gebruiken, maar jij gaat een ei in je haar smeren?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Rezania het volgende:
Morgen ook mijn haar maar eens met een ei wassen.
Ja, eiwit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet dat ze ei wel eens in shampoo gebruiken, maar jij gaat een ei in je haar smeren?
Ik vind Van Ginkel wel leuk, maar iedereen hier vindt hem een poephoofd hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Rez Viktor Fischer wel leuk vindt
Ik wil uit behulpzaamheid wel een keer een ei op je hoofd laten klappen hoor. :squote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Rezania het volgende:
Morgen ook mijn haar maar eens met een ei wassen.
Die is ook wel lekker, maar wel vaak een rare gezichtsuitdrukking op foto's zeg.quote:
We kunnen toch een rondje doneren. SC-leden dienen elkaar te helpen bij slap haar.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
Het is dat of zaad in mijn haar laten lozen.
Ja die is leuk!quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind Van Ginkel wel leuk, maar iedereen hier vindt hem een poephoofd hebben.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
Wist je dat 1 zaadlozing ongeveer 10 calorieën is als je het wegwerkt?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
Needs more JPEG.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooie png ook gelijk, maar hij is cute ja
[ afbeelding ]
Even serieus, je haar bestaat grotendeels uit eiwit. Andere eiwitten kunnen daar interactie mee aangaan, wat het hele zooitje ten goede zou moeten komen. Een ei bevat toevallig relatief veel eiwit, zaad ook. Er zijn ook andere bronnen natuurlijk, maar duur.quote:
Komt vooral door de positie die hij inneemt in jouw fantasieën, denk.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Van Ginkel komt net als Rusnak best wel gay over
Uhhhhhh...quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
We kunnen toch een rondje doneren. SC-leden dienen elkaar te helpen bij slap haar.
Kan je dat ook invoeren op myfitnesspal?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wist je dat 1 zaadlozing ongeveer 10 calorieën is als je het wegwerkt?
dafuq is dezequote:Op donderdag 21 april 2016 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Needs more JPEG.
[ afbeelding ]
Zo.
[..]
Even serieus, je haar bestaat grotendeels uit eiwit. Andere eiwitten kunnen daar interactie mee aangaan, wat het hele zooitje ten goede zou moeten komen. Een ei bevat toevallig relatief veel eiwit, zaad ook. Er zijn ook andere bronnen natuurlijk, maar duur.
Neem je dat mee als je calorieën telt?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wist je dat 1 zaadlozing ongeveer 10 calorieën is als je het wegwerkt?
Nee ik meen hetquote:Op donderdag 21 april 2016 21:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Komt vooral door de positie die hij inneemt in jouw fantasieën, denk.
Wie weet komt hij er wel voor uit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik meen het
Ik kan nog meer lekkere voetballers opnoemen waarbij ik dat niet denk
Beetje jammer is dat in het voetbal ja... niet echt geaccepteerdquote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wie weet komt hij er wel voor uit.
Na zijn carrière.
Je kan hem aanmaken als je wil.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kan je dat ook invoeren op myfitnesspal?
Ik eet dat nooit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem je dat mee als je calorieën telt?
Nee, gewoon een satirische reactie op slechte plaatjes. Een site om plaatjes extra slecht te maken.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat een soort hype ofzo, zegt me niks
Tja. Gaat ook niet zo snel veranderen lijkt mij. Best een machocultuur.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat in het voetbal ja... niet echt geaccepteerd
Was toch een goed plaatjequote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon een satirische reactie op slechte plaatjes. Een site om plaatjes extra slecht te maken.
Jepquote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja. Gaat ook niet zo snel veranderen lijkt mij. Best een machocultuur.
Ik bedoelde jouwe, en ik noemde het niet eens pauper. Ik constateerde dat het een png was zonder waardeoordeel.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zei dat het een pauper png was?
Tsk, te moeilijk dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouwe, en ik noemde het niet eens pauper. Ik constateerde dat het een png was zonder waardeoordeel.
Waarom slik je niet door dan? Eiwit-intolerantie?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat ik dat nooit zou doen.
Eiwit-intolerantie = RIP Kaasquote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Waarom slik je niet door dan? Eiwit-intolerantie?
wat is grot deel?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef Rezania het volgende:
Kaas bestaat voor een grot deel uit eiwitten.
Je aars nadat ik je een bezoekje heb gebracht.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je aars nadat ik je een bezoekje heb gebracht.
ALSOF JE EEN WORST IN EEN GANG GOOIT! LOLLEREINZ!!!!quote:
Misschien kunnen we de SC weer op niveau brengen, zoals een aantal minuten geleden toen het over Rusnak gingquote:Op donderdag 21 april 2016 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
ALSOF JE EEN WORST IN EEN GANG GOOIT! LOLLEREINZ!!!!
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de SC weer op niveau brengen, zoals een aantal minuten geleden toen het over Rusnak ging
Dat verklaart die laatste Snap. Gayer wordt het niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:00 schreef Rezania het volgende:
Ik kijk dit. Ik ben nu een klein beetje extra gay. Het is zoals een tijdelijke boost in een spel. Gay +5 voor een kwartier of zo.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat verklaart die laatste Snap. Gayer wordt het niet.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat ons even weten hoe het afloopt met het ei in je haar
Whehehehe godverquote:Op donderdag 21 april 2016 22:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het handig is om je pedofiele neigingen hier neer te zetten.
Ik vind die shit - bij normaal gebruik op feesten - wel echt helemaal dé shit.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:05 schreef Rezania het volgende:
Kaas als hij gaat stappen:
[ afbeelding ]
Sowieso luminescentie.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind die shit - bij normaal gebruik op feesten - wel echt helemaal dé shit.
Doe nou niet, Rez gaat helemaal los als je over cellen begint.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wist je dat als je dat toebrengt aan cellen ze oplichten onder de microscoop?
ofzo
Ik heb er laatst alles al over gehoord... ben het alleen een beetje vergeten weerquote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe nou niet, Rez gaat helemaal los als je over cellen begint.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Mijn grapjes over dat ik ook met cellen werk, maar dan in Excel viel overigens niet echt.
Wij hebben humane kankercellen genetisch gemodificeerd en om te checken of die... Wacht, dit had ik al verteld aan je?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wist je dat als je dat toebrengt aan cellen ze oplichten onder de microscoop?
ofzo
Ja joh, gewoon net als wanneer je moeder iets vertelt, beetje knikken op strategische momenten, lief lachen, slokje bier tussendoor, hier en daar een "oh ja?" met een verbaasde blik, en je hebt gewoon een gezellige avond.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er laatst alles al over gehoord... ben het alleen een beetje vergeten weer
Zal jou eens in een cel gooien.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe nou niet, Rez gaat helemaal los als je over cellen begint.
Oh dit is wel herkenbaar....quote:Op donderdag 21 april 2016 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon net als wanneer je moeder iets vertelt, beetje knikken op strategische momenten, lief lachen, slokje bier tussendoor, hier en daar een "oh ja?" met een verbaasde blik, en je hebt gewoon een gezellige avond.
Ik zal je domineren en je zal het leuk vinden verdomme.quote:
Dat is nog relatief interessant vergeleken met hoe mijn moeder aan het ontbijt een half uur praat over hoe ze de hond uitgelaten heeft.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dit is wel herkenbaar....
Begint ook altijd over collega's enzo die ik toch niet ken, of hele anekdotes over 'vroeger'
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is nog relatief interessant vergeleken met hoe mijn moeder aan het ontbijt een half uur praat over hoe ze de hond uitgelaten heeft.
Lukt je niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal je domineren en je zal het leuk vinden verdomme.
Zullen we dat testen? Ik vraag alvast tips aan Nick.quote:
:squote:Op donderdag 21 april 2016 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen we dat testen? Ik vraag alvast tips aan Nick.
Dat soort mensen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
Wat ik echt irritant vindt als mensen niet van elkaar af kunnen blijven terwijl je met ze staat te praten. Op een borrel vorige week had ik een gesprek met een koppeltje, pakken die elkaar ineens vol op de bek. Direct weggelopen. Ik ga er niet een beetje naast staan te wachten, flikker op.
Ik heb altijd deze, hoe cool is dat:quote:Op donderdag 21 april 2016 22:14 schreef Rezania het volgende:
En dan mag ik voortaan naar dit kijken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat soort mensen.Zoenen doe je maar lekker thuis (of in het openbaar naast een paar opoe's bij een bushalte als je dronken bent).
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb altijd deze, hoe cool is dat:
[ afbeelding ]
Het is ook onbewust denigrerend. Ik had direct het gevoel dat het kansloos was om op hun te wachten, toen ze uitgezoend waren stond ik alweer elders te bieren.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat soort mensen.Zoenen doe je maar lekker thuis (of in het openbaar naast een paar opoe's bij een bushalte als je dronken bent).
Je wordt afgedaan als een derde wiel, het is gewoon denigrerend.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook onbewust denigrerend. Ik had direct het gevoel dat het kansloos was om op hun te wachten, toen ze uitgezoend waren stond ik alweer elders te bieren.
Kaas weet je wat best erg is....quote:Op donderdag 21 april 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
Zit hier minutenlang een beetje verliefd naar te staren
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kaas weet je wat best erg is....
Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest
Klinkt als een heel goed planquote:Op donderdag 21 april 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom een keer met Rez dan op een zonnige dag, fietsje huren op station, eten en bier mee, ga ik jullie rondleiden en vette plekken laten zien
Ja Pax, kom eens snel naar Zuid-Holland.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom een keer met Rez dan op een zonnige dag, fietsje huren op station, eten en bier mee, ga ik jullie rondleiden en vette plekken laten zien
Sinds jij erbij bent, voel ik een scheiding optreden.quote:
Moet je wel weer even een paar keer fietsen vantevoren trouwens Rezje. Laatste keer dat ik een rondleiding gaf fietsten we 14 km. En toen heb ik eigenlijk niet volledig afgemaakt, maar ze kregen zadelpijn.quote:
Ha haha hahahahahahaquote:Op donderdag 21 april 2016 22:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je wel weer even een paar keer fietsen vantevoren trouwens Rezje. Laatste keer dat ik een rondleiding gaf fietsten we 14 km. En toen heb ik eigenlijk niet volledig afgemaakt, maar ze kregen zadelpijn.
Ik ben een zeer fanatieke Rotterdam-supporter die je in augustus wellicht compleet onder de drugs tegenkomt, terwijl ik je nu kan herkennen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
Zou graag komen maar heb dan een begrafenis
Je WIL niet naar Rotterdamquote:Op donderdag 21 april 2016 22:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Sinds jij erbij bent, voel ik een scheiding optreden.
Mag niet bij de snapchat groep, mag niet mee naar rotterdam.
Zo oneerlijk allemaal.![]()
Als jij beter kan slapen door het zo te bekijken, prima.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je WIL niet naar Rotterdam
Net als Mortie
Oh ik dacht dat dat de grap was die je maakte daar eerder, zo van 'pff dat lelijke Rotterdam, vraag me aub niet'. Vond dat ook wel passen in de lijn van eerdere Rotterdam-comments.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als jij beter kan slapen door het zo te bekijken, prima.
Suflulquote:Op donderdag 21 april 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat de grap was die je maakte daar eerder, zo van 'pff dat lelijke Rotterdam, vraag me aub niet'. Vond dat ook wel passen in de lijn van eerdere Rotterdam-comments.
je herkent me niet. Heb nu baard en langer, blonder haarquote:Op donderdag 21 april 2016 22:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een zeer fanatieke Rotterdam-supporter die je in augustus wellicht compleet onder de drugs tegenkomt, terwijl ik je nu kan herkennen.
Zou je dit nu wel doen Mortaxx?
pics van je nieuwe haarquote:Op donderdag 21 april 2016 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je herkent me niet. Heb nu baard en langer, blonder haar
En met die drugs kan er niets fout gaan
Is wel waar trouwens. Het meest gewelddadige waar ik toe in staat ben op xtc is net iets te stevig knuffelen, waarna ik er ook direct een miljoen excuses voor zou aanbieden plus wat snoepjes en een ijsje.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je herkent me niet. Heb nu baard en langer, blonder haar
En met die drugs kan er niets fout gaan
Ik heb echt geen blond haar hoor, donkerblondquote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het lijkt wel of ik highlights heb. Sommige lokken zijn blonder dan jouw haar
Pic of het is niet gebeurdquote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het lijkt wel of ik highlights heb. Sommige lokken zijn blonder dan jouw haar
ijsjes zijn zo chillquote:Op donderdag 21 april 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel waar trouwens. Het meest gewelddadige waar ik toe in staat ben op xtc is net iets te stevig knuffelen, waarna ik er ook direct een miljoen excuses voor zou aanbieden plus wat snoepjes en een ijsje.
Hij heeft niks met kutten he.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar daar waar je vandaan kwam joh. Opruier.
Heb jij je niet eerst door een hetero-tijdperk heen moeten beffen dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon uit de buik. M'n leven lang nog nooit een kut aangeraakt.
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:38 schreef Jopie78 het volgende:
door een hetero-tijdperk heen moeten beffen
je moet paxcon en brammetje meenemen naar rave festivalquote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
zeker dan
al was ik er de laatste rave ook wel weer zat van bij m'n vijfde of zesde waterijsje
hardop lachenquote:Op donderdag 21 april 2016 22:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb jij je niet eerst door een hetero-tijdperk heen moeten beffen dan?
Wel vriendinnetjes gehad, maar ik bleef daar ver vandaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb jij je niet eerst door een hetero-tijdperk heen moeten beffen dan?
Brammetje zei al eens dat 'ie die feesten wel graag wil doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet paxcon en brammetje meenemen naar rave festival
We hebben hem vandaag allemaal gezien.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:40 schreef Rezania het volgende:
Ik wil nu echt wel een keer van Mortaxx zien eigenlijk. Pax is ontzettend kieskeurig en hij zegt dat Mortaxx vies lekker is.
In vorig deel of daarvoor staat een gifjequote:Op donderdag 21 april 2016 22:40 schreef Rezania het volgende:
Ik wil nu echt wel een keer van Mortaxx zien eigenlijk. Pax is ontzettend kieskeurig en hij zegt dat Mortaxx vies lekker is.
Held. Heb het lang tegengehouden, maar op gegeven moment moest ik er wel aan geloven.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel vriendinnetjes gehad, maar ik bleef daar ver vandaan.
IIIIIEEEEEUUUUUWWWLLLLLLLLLLLLquote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Held. Heb het lang tegengehouden, maar op gegeven moment moest ik er wel aan geloven.
Word nog wel eens schreeuwend wakker.
pax overdrijft enormquote:Op donderdag 21 april 2016 22:40 schreef Rezania het volgende:
Daar moet je wel heel bijzonder voor zijn of niet?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef Rezania het volgende:
Ik vergeet woorden. Maar ondertussen kan ik wel de balans voor zowel thermische als mechanische energie uit mijn hoofd opstellen.
homo sc meet daarquote:Op donderdag 21 april 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Brammetje zei al eens dat 'ie die feesten wel graag wil doen.
Ik kan niet beloven dat ik je lichamelijke integriteit zal respecteren na geestverruimende middelen sorryquote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
homo sc meet daar
Wordt wat als ik er dan ook ben
Haha, zou nog best leuk zijnquote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
homo sc meet daar
Wordt wat als ik er dan ook ben
Ik kan je vast beloven dat Mortaxx een knuffel dan geen ramp vindt ofzo. Niemand.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat ik je lichamelijke integriteit zal respecteren na geestverruimende middelen sorry
Dat is wel een stuk uitdagender voor de meeste mensen dan de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar moet je wel heel bijzonder voor zijn of niet?
ik welquote:Op donderdag 21 april 2016 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, zou nog best leuk zijn
Na die avond kent iedereen elkaar ineens wel teringgoed
Tenminste, als jullie er net zo praatgraag en geinteresseerd van worden als ik
Zou zomaar kunnen, ik zie ze het ene nooit proberen hier.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk uitdagender voor de meeste mensen dan de Nederlandse taal.
dat doet niemandquote:Op donderdag 21 april 2016 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat ik je lichamelijke integriteit zal respecteren na geestverruimende middelen sorry
Hahaquote:Op donderdag 21 april 2016 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wel
Slinger altijd tussen party en social mood
Tegen een uurtje of 7 a 8, wanneer iedereen waaronder ik zelf wel echt flink gaat, moet ik bekennen best wel veel mannenkonten soort van te betasten wanneer ik door die zaal loop.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat doet niemand
De laatste keer heb ik een meisje continu lopen betasten. Haar kont voelde zo lekker aan. Maar het mocht denk ik
ik loop ook best vaak tegen chicks aan. Arm langs haar rug halen enzoquote:Op donderdag 21 april 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen een uurtje of 7 a 8, wanneer iedereen waaronder ik zelf wel echt flink gaat, moet ik bekennen best wel veel mannenkonten soort van te betasten wanneer ik door die zaal loop.
doe niet zo saai rezquote:Op donderdag 21 april 2016 22:51 schreef Rezania het volgende:
Ja hoor, nu moet ik gaan wachten totdat een andere commissielid alle feedback die vandaag is gegeven heeft verwerkt en dan moeten we het boekje weer controleren.Waarom begonnen we hier niet eerder aan?
_!
Wanneer je door een menigte loopt en je een hand op iemands bil legt voelt die persoon het ook niet eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik loop ook best vaak tegen chicks aan. Arm langs haar rug halen enzo
Allemaal per ongeluk
hehequote:Op donderdag 21 april 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
Dat is sowieso tijdens het stappen Mortaxx. Vorige weekend beetje clubben en zo en dan elke persoon die je spreekt in het lawaai gooit direct een arm om je heen alsof het heel normaal is. Als ik dan heel dronken ben test ik ook wel even tot hoe ver dat ongeveer kan gaan.
Je weet nu al dat je dan ook vanzelf een vuige opportunist wordt. Mooi man haha, veel plezier alvast.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga naar bed.
6 uur eraf brrrrrr gelukkig even na twaalven ook vrij en dan hoef ik een paar dagen alleen te chillen
ciao lieve mensen
Trusten.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga naar bed.
6 uur eraf brrrrrr gelukkig even na twaalven ook vrij en dan hoef ik een paar dagen alleen te chillen
ciao lieve mensen
Chill.quote:
Ik ga zo lol spelenquote:
Geeft hij jou ook liefde?quote:
Die tweede zin heeft je net geredquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met zijn voeten.
Interpreteer dit niet verkeerd svp.
Slechts een sprankeltjequote:
Dat gifje was tijdens een VI Oranje meet in 2014quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:10 schreef Peter het volgende:
Mortaxx, waarom ken jij de Thai Princess?
Wel leuk, zo'n karaoke-bar. Hebben we al eens een FOK!meet gehad heel wat jaartjes geleden.
En Dat Gifje van jou, dat moet tijdens een ESF-meet in R'dam zijn geweest, maar ik kan me niet meer herinneren wanneer. Ik was er vast ook bij
.
Herken ik Greys niet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Slechts een sprankeltje
[..]
Dat gifje was tijdens een VI Oranje meet in 2014
Toentertijd had 'ie toch een vriend. En heb alsnog een date met hem gekregen.quote:
Gaat dit over die leuke twink?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toentertijd had 'ie toch een vriend. En heb alsnog een date met hem gekregen.
Yes. Volgende week komt 'ie ook naar de speciaalbierborrel.quote:
Omdat ik door tijdgebrek eigenlijk beter op station kan eten googelde ik net op internet even wat de voedingswaarde is van iets bij Julia's en of het dus verantwoord is om daar even eenmalig warm eten te halen.quote:
Haal een broodje bij de Brooodzaak.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Overigens tot de conclusie gekomen dat ik niet bij Julia's ga eten. Dat is gewoon een Big Mac in disguise.
Het was vast een terechte klachtquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat ik door tijdgebrek eigenlijk beter op station kan eten googelde ik net op internet even wat de voedingswaarde is van iets bij Julia's en of het dus verantwoord is om daar even eenmalig warm eten te halen.
4e link die ik vond bleek een vier jaar oud topic van jou in KLB haha
Was het niet chill trouwens gisteravond? Of gewoon te harde kater.
Bollocksquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het was vast een terechte klacht
Ik was te wasteden een kater
Zat je te ruziën met iemand?quote:
Goed gedaan, jochie! Trots op je!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zat je te ruziën met iemand?
Achtje gehaald voor die econometrie trouwens. Blij mee, is een beetje een struikelvak. Kan je als voormalig econometriestudent vast waarderen.
Lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Overigens tot de conclusie gekomen dat ik niet bij Julia's ga eten. Dat is gewoon een Big Mac in disguise.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zat je te ruziën met iemand?
Achtje gehaald voor die econometrie trouwens. Blij mee, is een beetje een struikelvak. Kan je als voormalig econometriestudent vast waarderen.
*kijkt in PoHiquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Goed gedaan, jochie! Trots op je!![]()
Nou ik niet met iemand, iemand met mij. En weet nog steeds niet wat er nou aan de hand was/is.
Blijkbaar kom ik heel sarcastisch en agressief over.
Door mij gaat FOK! stuk.![]()
Bedankt man.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Goed gedaan, jochie! Trots op je!![]()
Nou ik niet met iemand, iemand met mij. En weet nog steeds niet wat er nou aan de hand was/is.
Blijkbaar kom ik heel sarcastisch en agressief over.
Door mij gaat FOK! stuk.![]()
Jij ziet er altijd lekker uit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt man.
Die kerel moet gewoon niet zo zeuren, anders komt de homo-knokploeg. Wij weten dat je aardig bent.
Morgenvroeg eerste meetmomentje na een week op het VP-verlagingsmasterplan. Ben benieuwd naar objectieve informatie, want je zelfbeeld zegt niet zoveel. Gisterochtend was ik vrolijk en zat ik beetje te flexen voor de spiegel. Nu ben ik het even niet en denk ik gvd kerel je ziet er echt niet uit.
Bitch slap.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt man.
Die kerel moet gewoon niet zo zeuren, anders komt de homo-knokploeg. Wij weten dat je aardig bent.
Morgenvroeg eerste meetmomentje na een week op het VP-verlagingsmasterplan. Ben benieuwd naar objectieve informatie, want je zelfbeeld zegt niet zoveel. Gisterochtend was ik vrolijk en zat ik beetje te flexen voor de spiegel. Nu ben ik het even niet en denk ik gvd kerel je ziet er echt niet uit.
Ja precies, maar een hommelknokploeg van 10 man geeft die ander gewoon zoveel bitchslaps dat 'ie het alsnog aflegt tegen je/ons.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bitch slap.![]()
![]()
![]()
Was je nog bij de sportschool geweest om het te laten meten, of bedoel je weegmoment?
Ben wel benieuwd wat je kwijt bent.![]()
En ik weet zeker dat je er nog steeds gruwelijk aantrekkelijk uitziet. Grrr!
Dan hoop ik maar dat je wat kwijt bent, anders krijg ik zeker die knokploeg achter me aan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja precies, maar een hommelknokploeg van 10 man geeft die ander gewoon zoveel bitchslaps dat 'ie het alsnog aflegt tegen je/ons.
En de personal trainers daar hadden elke keer geen tijd ervoor als ik ze aansprak, dus niet van gekomen. Maar ga dus gewoon net als vorige week gewicht en omtrek van nek en middel meten.
11?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:20 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud denken jullie dat hij is?
Hij is 18.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
11?
Puppyvet zit nog op zijn wangen, geen adamsappel en zo'n rond, lieflijk gezichtje.
Ga je zeker zeggen dat hij 24 is ofsow.![]()
Hem ken ik van GoT (zondagquote:
Hij is 26.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hem ken ik van GoT. Niet dat ik nu zijn leeftijd weet..
Eh, zijn gezicht is al wat hoekiger en zijn adamsappel is meer zichtbaar. Dan zal hij wel 21 zijn!?
Oh, nu je het zegt idd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is 26.Die ander komt ook uit GoT btw, is Tommen.
Hoe zou ik eruit zien als ik 26 ben...quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is 26.Die ander komt ook uit GoT btw, is Tommen.
Nou, babyfaced.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe zou ik eruit zien als ik 26 ben...
Hoe oud ben je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe zou ik eruit zien als ik 26 ben...
Waarschijnlijk schuif ik het dan idd op jou af, veel makkelijker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je wat kwijt bent, anders krijg ik zeker die knokploeg achter me aan.![]()
Morgenochtend eerst ff piesen, dan op de weegschaal.
Brede schouders...quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schuif ik het dan idd op jou af, veel makkelijker.
Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kaas- op 22-04-2016 20:38:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:55 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]Die onderste uit je spoiler is echt leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die onderste uit je spoiler is echt leuk.
Haha, klopt ook nog.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat dat betreft sta ik al met 1 been in het graf
Das een waar woord!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HahaAch ja. Alle leeftijden zullen hun charme wel hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig sta ik mentaal nog met 1 been in de wieg, we compenseren elkaar.
Yes, complimentje eruit gesleept. Plan geslaagd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik vind jou mentaal wel overeenkomstig je leeftijd overkomen
Lol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |