Ik moet jou ook doen, maar dat doe ik niet ook zomaar spontaan.quote:
Beetje zoals jullie jailbait, met het verschil dat hij wel meerderjarig is.quote:
Ik vind hem wel lekker.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Van Brent word ik ook niet warm of koud.
Het is een geweldige speler. Daarnaast is het een leuke bijkomstigheid dat het zo'n mooie jongen is.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Fan van zijn voetbalkwaliteiten of een hitsige hommo die hem uit elkaar wil trekken?
Gelukkig heb ik dat niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zo jong. Man. Had mijn zoon kunnen zijn.
Hij heeft een prethoofd, maar dat blonde vind ik hem geen goed doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is een geweldige speler. Daarnaast is het een leuke bijkomstigheid dat het zo'n mooie jongen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik weet vrij zeker dat Brent ouder zal blijven dan mij hoeveel jaar er dan ook voorbij gaan.quote:
Ik ben dan ook een ontzettende mierenneuker qua haar.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat geblondeerde was een beetje een flop, maarja
Dat wel, maar er komt een tijd dat die twinks ook jouw zoon hadden kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat Brent ouder zal blijven dan mij hoeveel jaar er dan ook voorbij gaan.
Tsjaaaaaaquote:Op donderdag 21 april 2016 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een ontzettende mierenneuker qua haar.
Ik moet nodig weer naar de kapper, lijkt nergens op momenteel.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer naar de kapper, lijkt nergens op momenteel.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Rez Viktor Fischer wel leuk vindt
Ik weet dat ze ei wel eens in shampoo gebruiken, maar jij gaat een ei in je haar smeren?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Rezania het volgende:
Morgen ook mijn haar maar eens met een ei wassen.
Ja, eiwit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet dat ze ei wel eens in shampoo gebruiken, maar jij gaat een ei in je haar smeren?
Ik vind Van Ginkel wel leuk, maar iedereen hier vindt hem een poephoofd hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Rez Viktor Fischer wel leuk vindt
Ik wil uit behulpzaamheid wel een keer een ei op je hoofd laten klappen hoor. :squote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Rezania het volgende:
Morgen ook mijn haar maar eens met een ei wassen.
Die is ook wel lekker, maar wel vaak een rare gezichtsuitdrukking op foto's zeg.quote:
We kunnen toch een rondje doneren. SC-leden dienen elkaar te helpen bij slap haar.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
Het is dat of zaad in mijn haar laten lozen.
Ja die is leuk!quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind Van Ginkel wel leuk, maar iedereen hier vindt hem een poephoofd hebben.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
Wist je dat 1 zaadlozing ongeveer 10 calorieën is als je het wegwerkt?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
Needs more JPEG.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooie png ook gelijk, maar hij is cute ja
[ afbeelding ]
Even serieus, je haar bestaat grotendeels uit eiwit. Andere eiwitten kunnen daar interactie mee aangaan, wat het hele zooitje ten goede zou moeten komen. Een ei bevat toevallig relatief veel eiwit, zaad ook. Er zijn ook andere bronnen natuurlijk, maar duur.quote:
Komt vooral door de positie die hij inneemt in jouw fantasieën, denk.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Van Ginkel komt net als Rusnak best wel gay over
Uhhhhhh...quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
We kunnen toch een rondje doneren. SC-leden dienen elkaar te helpen bij slap haar.
Kan je dat ook invoeren op myfitnesspal?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wist je dat 1 zaadlozing ongeveer 10 calorieën is als je het wegwerkt?
dafuq is dezequote:Op donderdag 21 april 2016 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Needs more JPEG.
[ afbeelding ]
Zo.
[..]
Even serieus, je haar bestaat grotendeels uit eiwit. Andere eiwitten kunnen daar interactie mee aangaan, wat het hele zooitje ten goede zou moeten komen. Een ei bevat toevallig relatief veel eiwit, zaad ook. Er zijn ook andere bronnen natuurlijk, maar duur.
Neem je dat mee als je calorieën telt?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wist je dat 1 zaadlozing ongeveer 10 calorieën is als je het wegwerkt?
Nee ik meen hetquote:Op donderdag 21 april 2016 21:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Komt vooral door de positie die hij inneemt in jouw fantasieën, denk.
Wie weet komt hij er wel voor uit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik meen het
Ik kan nog meer lekkere voetballers opnoemen waarbij ik dat niet denk
Beetje jammer is dat in het voetbal ja... niet echt geaccepteerdquote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wie weet komt hij er wel voor uit.
Na zijn carrière.
Je kan hem aanmaken als je wil.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kan je dat ook invoeren op myfitnesspal?
Ik eet dat nooit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem je dat mee als je calorieën telt?
Nee, gewoon een satirische reactie op slechte plaatjes. Een site om plaatjes extra slecht te maken.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat een soort hype ofzo, zegt me niks
Tja. Gaat ook niet zo snel veranderen lijkt mij. Best een machocultuur.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat in het voetbal ja... niet echt geaccepteerd
Was toch een goed plaatjequote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon een satirische reactie op slechte plaatjes. Een site om plaatjes extra slecht te maken.
Jepquote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja. Gaat ook niet zo snel veranderen lijkt mij. Best een machocultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |