Zo denkt iedereen, zodat je in de praktijk heel veel in de grotere maten krijgt en bijna niks in de minimaatjes.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:46 schreef zeefje het volgende:
Hallo
Een kennisje van mij heeft een zoon gekregen. Ik zit eraan te denken om neutrale kleertjes (dus geen opvallende kleuren / plaatjes etc) te kopen in maatje 80. Want ik denk dat ze nu al heel veel kleertjes krijgt in maatje 56/60/62.
Maar moet ik dan iets met lange mouwen of korte mouwen kopen. Volgens mij zitten ze na ongeveer een jaar is 80 toch?
Het is echt lastig om het goed te doen hoor, met kleren kopen. Tenzij je goed weet wat hun smaak is heb je een grote kans dat het achterin de kast belandt en nooit gedragen wordt. Je kunt ook een klein cadeautje (rammelaartje, labeldoekje) en een cadeaukaart doen, dan kunnen ze zelf wat uitzoeken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:46 schreef zeefje het volgende:
Hallo
Een kennisje van mij heeft een zoon gekregen. Ik zit eraan te denken om neutrale kleertjes (dus geen opvallende kleuren / plaatjes etc) te kopen in maatje 80. Want ik denk dat ze nu al heel veel kleertjes krijgt in maatje 56/60/62.
Maar moet ik dan iets met lange mouwen of korte mouwen kopen. Volgens mij zitten ze na ongeveer een jaar is 80 toch?
Heb je een punt! Hier idem.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:25 schreef Bloesem. het volgende:
En ik moet eerlijk bekennen dat ik maar weinig van de gekregen kleertjes echt leuk vond
Huh? Wat? Zo groot al joh?!quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:25 schreef Bloesem. het volgende:
Maat 80 lijkt ver weg en voor veel mensen is dat ook zo, maar ik kreeg allemaal zomerkleertjes maat 68 /74 en mijn kleine kanon gaat nu (na vier maanden en dus nog voor de zomer) naar maat 80. De maat is dus niet in te schatten.. En ik moet eerlijk bekennen dat ik maar weinig van de gekregen kleertjes echt leuk vondVond de cadeaukaarten daarentegen echt het einde
quote:
Ach, S zit daar nog maar net inquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vond dit by far het leukste kraamcadeau:
[ afbeelding ]!
Kleertjes die we kregen waren stuk voor stuk niet onze smaak. Of al te klein. Afgelopen dinsdag kreeg ik nog een maat 56
Kind is 7 weken oud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |