abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161647615
Lange mouwen kan altijd wel, ook in de zomer heb je minder warme dagen.
Vaak worden er inderdaad kleine kleertjes gegeven. Ik zou zelf voor 68 gaan. In die maat heb je vaak wel wat meer nodig en krijg je in de kraamtijd ook niet veel van... En het wordt nog in afzienbare tijd gedragen. Maat 80 is nog zo ver weg!
pi_161647663
Ik zou vragen welke maat ze nog weinig in hebben. Wij kregen bijv veel in zo'n beetje alle maten (t/m 86 zelfs!), behalve 74. Dus toen ben ik specifiek om 74 gaan vragen.
pi_161647742
Ik wil trouwens voor onze buurvrouw die over +/- 4 maanden is uitgerekend een leuke badcape met wat badspeeltjes geven. Zelf zoiets niet gekregen en had ik wel heel leuk gevonden.
Heb zelf maar saaie witte badcapes :P
pi_161648100
Maat 80 lijkt ver weg en voor veel mensen is dat ook zo, maar ik kreeg allemaal zomerkleertjes maat 68 /74 en mijn kleine kanon gaat nu (na vier maanden en dus nog voor de zomer) naar maat 80. De maat is dus niet in te schatten.. En ik moet eerlijk bekennen dat ik maar weinig van de gekregen kleertjes echt leuk vond :@ Vond de cadeaukaarten daarentegen echt het einde O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Bloesem. op 23-04-2016 12:34:56 ]
pi_161648147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:25 schreef Bloesem. het volgende:
En ik moet eerlijk bekennen dat ik maar weinig van de gekregen kleertjes echt leuk vond
Heb je een punt! Hier idem.
  zaterdag 23 april 2016 @ 12:32:54 #106
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161648278
Mijn oudste droeg met anderhalf maat 80, F draagt het nu soms al (8 maanden). Ik zou t niet doen. Bij oudste paste er bijna niks (brede broekjes, smal kind), en ik ben zelf heel kritisch, hou bv helemaal niet van neutraal... Voor vriendin heb ik slofjes gekocht, nadat ze had gezegd dat ze die van Fzo tof vind. Wist ikzeker dat tkado inde smaak zou vallen ;)
pi_161648588
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:25 schreef Bloesem. het volgende:
Maat 80 lijkt ver weg en voor veel mensen is dat ook zo, maar ik kreeg allemaal zomerkleertjes maat 68 /74 en mijn kleine kanon gaat nu (na vier maanden en dus nog voor de zomer) naar maat 80. De maat is dus niet in te schatten.. En ik moet eerlijk bekennen dat ik maar weinig van de gekregen kleertjes echt leuk vond :@ Vond de cadeaukaarten daarentegen echt het einde O+
Huh? Wat? Zo groot al joh?!

:o
pi_161648787
Ik was heel blij met pakjes maat 44 / 46 en 50. Ik had niet verwacht dat ik zo'n kleine baby zou krijgen en had bijna niks wat hem paste. Zelf kon ik niks, dus mijn kraambezoek kreeg een opdracht mee. Niks mijn smaak, maar wel fijn!
  zaterdag 23 april 2016 @ 13:17:45 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161649022
Beste kraamcadeau als je mensen niet heel goed kent; boekje!

Kleertjes is tricky ivm maat en smaak, en ik word helemaal gallisch van de berg lelijke knuffel(doekje)s ;(
pi_161649261
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Huh? Wat? Zo groot al joh?!

:o
I know right :X 70 cm en 9,5 kilo O+
pi_161649401
Ik vond dit by far het leukste kraamcadeau:

O+ !

Kleertjes die we kregen waren stuk voor stuk niet onze smaak. Of al te klein :') . Afgelopen dinsdag kreeg ik nog een maat 56 :? Kind is 7 weken oud!

Wel leuk waren: zelfgebreide slofjes, zelfgehaakte dekentjes, boeken, een led-nachtlampje, het Sophie hertje, een houten blokkenvrachtwagen, mooie hydrofielen, cadeaubonnen.
pi_161649473
Boekjes, Sophie, knisperspeelgoed waren hier hits. Koop trouwens alsjeblieft ook geen knuffels, N. heeft er wel 30 inmiddels, wat moet ze er mee?

Wat ik ook een heel leuk cadeau (misschien wel het leukste) vond was een standaard plastic blokkentoren, maar dan bedrukt met stickers met N.'s geboortestats: voornaam/achternaam/datum/gewicht/lengte/tijdstip/plaats. Echt heel erg gaaf. ^O^
pi_161649525
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:33 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

I know right :X 70 cm en 9,5 kilo O+
:o :o :o

Steekt mijn W. maar bij af dan hoor. Die is (gok ik) nu een cm of 68 en weegt ongeveer 7,5 kilo ofzo..
pi_161649578
Ach, je weet toch nooit wat iemand te veel/weinig krijgt. :P Wij kregen juist amper knuffels, maar wel veel kleding waarvan bijna alles ook echt gedragen is.
  zaterdag 23 april 2016 @ 14:03:36 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161649617
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vond dit by far het leukste kraamcadeau:

[ afbeelding ]

O+ !

Kleertjes die we kregen waren stuk voor stuk niet onze smaak. Of al te klein :') . Afgelopen dinsdag kreeg ik nog een maat 56 :? Kind is 7 weken oud!
Ach, S zit daar nog maar net in :') en ook E heeft dat heel lang aangehad. Maar t is wel een gokje ja :')

En zo'n stoeltje! O+ Hebben wij ook eens laten maken voor vrienden, echt briljant ja. Wij hadden er zelf helaas geen geschikt kaartje voor...
  zaterdag 23 april 2016 @ 14:06:45 #116
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161649655
Boekjes O+ T Is dat de bieb hier een superleuke speelhoek heeft, maar voor de boeken zou ik niet hoeven gaan, de jongens hebben inmiddels een uitgebreide privébieb!

Even een ander vraagje, aan de Utrecht kenners. Wij gaan morgen met peuter + baby naar het Nijntje museum, en willen vantevoren even ergens lunchen. Wie weet er een leuk baby en peutervriendelijk plekje (speelhoek is een pré) redelijk in de buurt bij het Nijntje museum (Agnietenstraat 2)?
pi_161650475
Hoe put je je kind uit!
- geef je kind aan papa
- ga met papa op de fiets naar opa en oma
- ga daarna naar de kinderboerderij
- ga met papa op de glijbaan en de schommel
- ga met papa dansen bij het draaiorgel in de stad

Stop je kind in bed, gegarandeerd slaap! :D
Ze slaapt al drie uur :o :Z
Geen wonder dat het zo'n papa's kindje is *; O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161650611
Wij kregen een vrachtwagen vol 68 maar geen 62 :D dat moet ik dus nog bij kopen nu. E zit nu in 56.

Erg leuk: knuffel konijn met naam en geboortedatum in z'n oren. Kleding echt uitgezocht op ook onze smaak.

Collega's die volgende week komen hebben nu gevraagd wat we willen. Heb dus 62 lange mouw of leren slofjes gevraagd

Weekend! Ik lig even in bed nu <3

Haha klinkt goed Saskia!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161652027
Boekjes ^O^
Mijn gekregen favoriet is 'Raad eens hoeveel ik van je hou' O+
Sophie de Giraffe ^O^
Cadeaubonnen ^O^
pi_161652279
Beterschap voor alle zieke baby's :'(

Badpoepen heeft Mies nog nooit gedaan. Wel net na het badje inderdaad. Ook niet om vrolijk van te worden.

Kraamcadeau's. Ik werd niet zo heel blij van kleertjes. We hadden al zoveel en had zelf ook aardig wat bijgekocht.
Grote hits waren hier sophie, mooi houten speelgoed en mooie muziekdoosjes. Oja en boekjes natuurlijk.
pi_161652308
Mies bezit tegenwoordig de "aangeef- en terugpakfunctie".
Fantastisch. Maar nu wil ze dat ook met de katten. Nu kruipt ze dus steeds luid gillend achter de katten aan met een speeltje,om deze vervolgens tegen ze aan te douwen zo van: hey pak nou aahaan! :(
pi_161654317
Wij hebben heel erg weinig gekregen wat ik niet leuk vond. Mijn favoriete cadeau is een kinderbesteksetje van Nijntje met haar naam erop gegraveerd. :) Verder zijn boekjes altijd goed. Maar ook de kleertjes die we kregen heeft ze allemaal aangehad.

Lu, wat ik me net ineens afvroeg. Heb jij iemand die je naar de HAP kan brengen mocht dat onverhoeds nodig zijn en je man is weg voor zijn werk?

MLB, wat flauw dat die kat dat niet aanpakt.

Saskia, hoe lang heeft ze uiteindelijk geslapen?

Ik heb mijn kind net bijna kapot gemaakt geloof ik. Of althans, dat deed ze zelf. Zit rustig op d'r hurken te spelen en toen viel ze met d'r mond op het speeltje waar ze mee aan het spelen was. Heel hard huilen, heel veel bloed in d'r mondje. :'( Getroost en even op een nat washandje gesabbeld en het bloeden stopte en het verdriet was weer over.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161654530
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 14:06 schreef mousemicky het volgende:

Even een ander vraagje, aan de Utrecht kenners. Wij gaan morgen met peuter + baby naar het Nijntje museum, en willen vantevoren even ergens lunchen. Wie weet er een leuk baby en peutervriendelijk plekje (speelhoek is een pré) redelijk in de buurt bij het Nijntje museum (Agnietenstraat 2)?
Café Ledig Erf heeft een speelhuisje buiten, maar ik geloof dat het niet zulk lekker weer wordt morgen.

Het Centraal Museum zelf heeft een nieuw restaurant wat erg kindvriendelijk klonk toen ik er laatst over las.

Niet heel erg dichtbij maar wel kindvriendelijk is De Oude Muntkelder, want pannenkoeken :)

Verder heb je veel kleine koffie- en lunchtentjes op de Twijnstraat, om de hoek bij het museum. Niet per se specifiek kindvriendelijk maar wel leuke lunchplekjes!

(En het pannenkoekenhuis bij Rhijnauwen/Amelisweerd is ook wel een optie als je bv eerst het bos in wil!)

Veel plezier!
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:01:28 #124
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161654593
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:58 schreef Mineola het volgende:

[..]

Café Ledig Erf heeft een speelhuisje buiten, maar ik geloof dat het niet zulk lekker weer wordt morgen.

Het Centraal Museum zelf heeft een nieuw restaurant wat erg kindvriendelijk klonk toen ik er laatst over las.

Niet heel erg dichtbij maar wel kindvriendelijk is De Oude Muntkelder, want pannenkoeken :)

Verder heb je veel kleine koffie- en lunchtentjes op de Twijnstraat, om de hoek bij het museum. Niet per se specifiek kindvriendelijk maar wel leuke lunchplekjes!

(En het pannenkoekenhuis bij Rhijnauwen/Amelisweerd is ook wel een optie als je bv eerst het bos in wil!)

Veel plezier!
Ah, dank je :). Zal eens even met vriend overleggen. Peuter wordt vast blij van pannekoeken, maar weet niet precies hoe we uitkomen qua tijd, we mogen tussen 11.30 en 13u binnen (online laartjes gekocht met tijdblok).
pi_161654704
Wat zielig Kris! En zo in het mondje bloedt het ook altijd zo vreselijk. ;(

Dat kind van mij spoort echt niet. :')
Ze wil alleen nog maar lopen achter de loopwagen, maar het lukt natuurlijk niet altijd daar bij te zijn om haar op te vangen indien nodig. Nu hebben we het wagentje verstopt en halen het een paar keer per dag tevoorschijn zodat ze een paar rondjes kan lopen.

Nu was ik net de tafel aan het dekken en had ik N. even neergezet en wat speelgoed gegeven, kom ik terug uit de keuken, staat ze haar IKEA stoel als rollator te gebruiken. _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')