Heb je een punt! Hier idem.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:25 schreef Bloesem. het volgende:
En ik moet eerlijk bekennen dat ik maar weinig van de gekregen kleertjes echt leuk vond
Huh? Wat? Zo groot al joh?!quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:25 schreef Bloesem. het volgende:
Maat 80 lijkt ver weg en voor veel mensen is dat ook zo, maar ik kreeg allemaal zomerkleertjes maat 68 /74 en mijn kleine kanon gaat nu (na vier maanden en dus nog voor de zomer) naar maat 80. De maat is dus niet in te schatten.. En ik moet eerlijk bekennen dat ik maar weinig van de gekregen kleertjes echt leuk vondVond de cadeaukaarten daarentegen echt het einde
quote:
Ach, S zit daar nog maar net inquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vond dit by far het leukste kraamcadeau:
[ afbeelding ]!
Kleertjes die we kregen waren stuk voor stuk niet onze smaak. Of al te klein. Afgelopen dinsdag kreeg ik nog een maat 56
Kind is 7 weken oud!
Café Ledig Erf heeft een speelhuisje buiten, maar ik geloof dat het niet zulk lekker weer wordt morgen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:06 schreef mousemicky het volgende:
Even een ander vraagje, aan de Utrecht kenners. Wij gaan morgen met peuter + baby naar het Nijntje museum, en willen vantevoren even ergens lunchen. Wie weet er een leuk baby en peutervriendelijk plekje (speelhoek is een pré) redelijk in de buurt bij het Nijntje museum (Agnietenstraat 2)?
Ah, dank jequote:Op zaterdag 23 april 2016 18:58 schreef Mineola het volgende:
[..]
Café Ledig Erf heeft een speelhuisje buiten, maar ik geloof dat het niet zulk lekker weer wordt morgen.
Het Centraal Museum zelf heeft een nieuw restaurant wat erg kindvriendelijk klonk toen ik er laatst over las.
Niet heel erg dichtbij maar wel kindvriendelijk is De Oude Muntkelder, want pannenkoeken![]()
Verder heb je veel kleine koffie- en lunchtentjes op de Twijnstraat, om de hoek bij het museum. Niet per se specifiek kindvriendelijk maar wel leuke lunchplekjes!
(En het pannenkoekenhuis bij Rhijnauwen/Amelisweerd is ook wel een optie als je bv eerst het bos in wil!)
Veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |