Echt niet meer te doen hier. Zo zwaar en hij spartelt alle kanten op. Of gooit zichzelf naar achter ofzo. Ik baal er echt van, was zo fijn altijd.quote:
En met een badmatje eronder gewoon zelf onder de douche zetten?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Echt niet meer te doen hier. Zo zwaar en hij spartelt alle kanten op. Of gooit zichzelf naar achter ofzo. Ik baal er echt van, was zo fijn altijd.
Issunfase, komt waarschijnlijk wel weer terug!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Echt niet meer te doen hier. Zo zwaar en hij spartelt alle kanten op. Of gooit zichzelf naar achter ofzo. Ik baal er echt van, was zo fijn altijd.
Ja, denk je dat hij weer lichter wordt?quote:Op zaterdag 23 april 2016 06:32 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Issunfase, komt waarschijnlijk wel weer terug!
Hij kan nog niet goed genoeg zitten helaas.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:03 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
En met een badmatje eronder gewoon zelf onder de douche zetten?
En in een badring zittend onder de douche? Geen idee of dat zou werken hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:24 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hij kan nog niet goed genoeg zitten helaas.
Ik ga meestal met haar zitten onder de douche, is dat geen optie? Teiltje erbij, wat speeltjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Zo denkt iedereen, zodat je in de praktijk heel veel in de grotere maten krijgt en bijna niks in de minimaatjes.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:46 schreef zeefje het volgende:
Hallo
Een kennisje van mij heeft een zoon gekregen. Ik zit eraan te denken om neutrale kleertjes (dus geen opvallende kleuren / plaatjes etc) te kopen in maatje 80. Want ik denk dat ze nu al heel veel kleertjes krijgt in maatje 56/60/62.
Maar moet ik dan iets met lange mouwen of korte mouwen kopen. Volgens mij zitten ze na ongeveer een jaar is 80 toch?
Het is echt lastig om het goed te doen hoor, met kleren kopen. Tenzij je goed weet wat hun smaak is heb je een grote kans dat het achterin de kast belandt en nooit gedragen wordt. Je kunt ook een klein cadeautje (rammelaartje, labeldoekje) en een cadeaukaart doen, dan kunnen ze zelf wat uitzoeken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:46 schreef zeefje het volgende:
Hallo
Een kennisje van mij heeft een zoon gekregen. Ik zit eraan te denken om neutrale kleertjes (dus geen opvallende kleuren / plaatjes etc) te kopen in maatje 80. Want ik denk dat ze nu al heel veel kleertjes krijgt in maatje 56/60/62.
Maar moet ik dan iets met lange mouwen of korte mouwen kopen. Volgens mij zitten ze na ongeveer een jaar is 80 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |