quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:01 schreef Krisvc het volgende:
Tas wil milkshake Razz.Groot gelijk.
L. geeft sinds vandaag kusjes terug. Open mond kwijl kusjes.
Kan niet dat iemand je dat gezegd heeft!quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:45 schreef coccinelle het volgende:
Inbreekt;
Diegene die tegen mij gezegd dat baby's niet in water poepen mag bij mij komen schoonmaken.
gat
ver
damme
Nu eerst kind op bed gooien en ligbad poetsen...
Wij hebben de nachten verdeeld. Ik vier, man drie. Voordeel daarvan is (voor mij) dat ik veel beter slaap als man dienst heeft gewoon omdat ik weet dat ik niet in waak-modus hoef en O naar me toe wordt gebracht indien nodig. En mocht hij dan tijdens je mans nacht doorslapen is dat toch ook voor jou een win. Als je dit om en om doet heb je iig om de dag een goede nacht slaap. Wij hebben de week in tweeën gesplitst zodat man dienst heeft als ik moet werken, en ik als hij moet werken. Werkt erg fijn hier, ook in periodes met prutnachten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:01 schreef silliegirl het volgende:
Tijd voor mezelf? Tis dat? Ik ben zelfs al in geen eeuwen bij een kapper geweest ook. Elke vrije minuut wil ik maar 1 ding: slapen!![]()
Overigens draait man nu de nachten mee en zijn briljante idee was om de nacht in 2 te hakken, zodat we allebei een halve nacht W. dienst hebben; maar ook een aantal uur (aaneen) slaap. Zo gezegd zo gedaan, ik had steeds de eerste helft en man de tweede. Wat gebeurde er dan? Juist, ik had dan een half uur voor dienstwissel ineens W. in bed die door ging slapen zodat man alsnog kon blijven liggen. Dat ging een aantal nachten aaneen zo, dus wij gewisseld: ik de 2e helft, man de eerste. Wat denk je? Slaapt W. Ineens tot half 3 (en mans "blok" was tot 2 uur) om vervolgens te gaan kloten en niet meer te willen slapen.
W. wil mij gewoon nu al pesten![]()
Ik heb heul geen bad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, man. Samen in bad is da bomb!
Echt niet meer te doen hier. Zo zwaar en hij spartelt alle kanten op. Of gooit zichzelf naar achter ofzo. Ik baal er echt van, was zo fijn altijd.quote:
En met een badmatje eronder gewoon zelf onder de douche zetten?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Echt niet meer te doen hier. Zo zwaar en hij spartelt alle kanten op. Of gooit zichzelf naar achter ofzo. Ik baal er echt van, was zo fijn altijd.
Issunfase, komt waarschijnlijk wel weer terug!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Echt niet meer te doen hier. Zo zwaar en hij spartelt alle kanten op. Of gooit zichzelf naar achter ofzo. Ik baal er echt van, was zo fijn altijd.
Ja, denk je dat hij weer lichter wordt?quote:Op zaterdag 23 april 2016 06:32 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Issunfase, komt waarschijnlijk wel weer terug!
Hij kan nog niet goed genoeg zitten helaas.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:03 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
En met een badmatje eronder gewoon zelf onder de douche zetten?
En in een badring zittend onder de douche? Geen idee of dat zou werken hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:24 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hij kan nog niet goed genoeg zitten helaas.
Ik ga meestal met haar zitten onder de douche, is dat geen optie? Teiltje erbij, wat speeltjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |