abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161628721
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 16:18 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Wanneer begint ze te huilen? Hier merkten we in het begin dat het aan het moment lag, als ze weer wat moe werd, dan was proeven te intensief en resulteerde dat in mopperen / huilen.
Als de lepel in de buurt van d'r mond komt.. Ik probeer het vrijwel direct na een slaapje en dan ca. een uur voor ze de volgende fles krijgt.

Zal het morgen nog eens een keer in de ochtend proberen, dan is ze zeker uitgerust en vrolijk. Of een keer Mr Olvarit proberen :+ en anders kap ik er even mee. Misschien is ze er toch nog niet aan toe dan.. Dat ze alleen geinteresseerd naar de lepel / het eten kijkt om de kleur ofzo, ik weet het niet.
pi_161628936
Hier was de eerste twee keer ook huilen in het begin, hij snapte er niks van. Ze hoeft nog niks te eten, dus ik zou gewoon wat aanbieden, wil ze niet dan haal je het weer weg en probeer je het een volgende keer weer. O is begonnen met op een komkommerschijfje sabbelen omdat hij toch alles al in zijn mond deed, en daarna een miniscuul hapje wortel wat hij gelijk weer uitspuugde. Na een week had hij door dat wat hij kreeg eigenlijk best lekker was.
pi_161630022
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 16:05 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik kom wsl met een stom advies, maar toch: ventolin is symptoombestrijding he, letterlijk. Het vermindert de benauwdheid tijdelijk, maar stel dat je last hebt van een ontsteking of luchtweginfectie wordt die er echt niet minder van; alleen de gevolgen ervan (benauwdheid) worden tijdelijk verlicht...Naar mijn idee zie je het effect dan ook niet "pas" na 2 weken..

Verder wel heel lastig, zou ook niet zomaar je huisdier weg doen. Ik ben ook heel allergisch, maar als ik een reactie heb is dat binnen een paar uur over als de bron ervan weg is. Een week weg zou dus wel wat beeld moeten geven, maar dan nog zegt het niet dat de katten de oorzaak zijn denk ik. Wie weet staat er wel een boom in je tuin waar G niet tegen kan, zeg maar...

Ik zou, als ik hetzelfde had, aandringen op een verwijzing naar een kinderarts voor je zelf dingen onderneemt als katten weg doen; wellicht is er met een andere inhalator bv ook genoeg verlichting te geven.
Klopt ook, dat zei de ha ook, het is symptoom bestrijding omdat er nog geen diagnose te stellen is. Overigens had ik voor mijn zwangerschap ook last van hyperreactiviteit van de longen, een dag op zolder tussen de rotzooi stond garant voor twee weken benauwdheid. Ik kan ook niet tegen de katten, ze komen daarom ook bijv. niet bij mij op schoot of op de slaapkamers, dus als G daar op reageert, zou het mij niet verbazen. Overigens gaat het gek genoeg na de zwangerschap al een tijd goed. En ik doe ze niet zo maar weg, maar áls de kans bestaat zoek ik uiteindelijk toch liever een goed huisje dan dat ik ze thuis hou en dat G er mogelijk toch op reageert.

Ik ben gestopt met gepureerd voedsel wegens huilen tijdens het eten. Als ik eraan denk krijg hij hele groente a la rapley al moet ik bekennen dat hij soms ook geen vv krijgt :@

Oh ik ben net bij Tas en A. Van Razz wezen kijken, zo lief O+
pi_161630325
Lastig Cassandra, even proberen ergens anders te verblijven kan geen kwaad, maar wat sillie zegt is natuurlijk ook zo. Hoe dan ook, sterkte ermee.

Nou ja zeg Jantina, dat is ook suf. :( Hebben ze zelfs niet even een paar minuten voor je om te wegen en meten op een moment dat jij wel zou kunnen?

Ik heb vakantie! *O* Vandaag ben ik met onze vierdejaarsleerlingen en collega-mentoren naar Movie World in Duitsland gehad en het was zo tof, zo ontzettend veel lol gehad! Het weer was heerlijk en er waren geen lange rijen bij de attracties, top! Het enige dat jammer was was dat ik als enige van ons bootje zeiknat was geworden in de wildwaterbaan. _O- Goed excuus wel om nog even lekker in het zonnetje te lummelen daarna. ^O^

Nu zit ik op de bank te wachten op man en N. en daarna op oma die op komt passen omdat man en ik naar een wijnproeverij / diner bij ons favoriete Italiaanse restaurant gaan. O+
pi_161630513
Plottwist! Man komt thuis zonder baby. :'( :D :'(

"Jij zou haar toch ophalen?"
_O-

"Oh en S. (go) heeft ook een nieuwe speen en slaapzak moeten kopen voor N., die was ik vanochtend ook vergeten."

Mannen :') ! ( O+ )
pi_161630733
Oh, Selvaria. Klinkt heerlijk!

En je man :+

Ik ga vanavond ook uiteten, met een vriendin. Dit is overigens al de 3de keer in de afgelopen maanden dat ik buiten de deur eet in de vorm van een hightea, lunch en nu dus diner, zonder vriend. Dus hij keek heel beteuterd toen ik dit etentje aangaf. Volgende keer maar weer eens met z'n tweetjes. :@ Dat hebben we de afgelopen 6 maanden namelijk nog maar 1 keer gedaan. :X
pi_161630944
Haha Selvaria :D Mijn vriend had het laatst ook gepresteerd om een pakje achterstevoren aan te doen en vervolgens d'r sokken over de pijpen te trekken. Zo charmant :') En dat klinkt heel goed!

Jij ook veel plezier Jantina. Samen dingen doen is echt zo belangrijk. Ik kijk nu alweer uit naar een momentje alleen met vriend :@ K. is in vergelijking met haar broer een best makkelijke baby, zo lang ze maar op me zit. Slapen in de box of wipper doet ze ook nauwelijks, dus uiteindelijk doe ik haar dan maar weer in de doek en kan ik niet even lekker met vriend op de bank hangen ofzo. Komt wel weer, dat weet ik gelukkig :)

Mevrouw heeft allemaal rode pukkeltjes van d'r kruin tot d'r navel. Ze lijkt er geen last van te hebben dus ik heb een foto gemaild naar het cb en ze vond het eruit zien als hormoonpukkels, dus trekt vanzelf weg. Is alleen niet zo fotogeniek :+
pi_161632374
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Klopt ook, dat zei de ha ook, het is symptoom bestrijding omdat er nog geen diagnose te stellen is. Overigens had ik voor mijn zwangerschap ook last van hyperreactiviteit van de longen, een dag op zolder tussen de rotzooi stond garant voor twee weken benauwdheid. Ik kan ook niet tegen de katten, ze komen daarom ook bijv. niet bij mij op schoot of op de slaapkamers, dus als G daar op reageert, zou het mij niet verbazen. Overigens gaat het gek genoeg na de zwangerschap al een tijd goed. En ik doe ze niet zo maar weg, maar áls de kans bestaat zoek ik uiteindelijk toch liever een goed huisje dan dat ik ze thuis hou en dat G er mogelijk toch op reageert.

Ik ben gestopt met gepureerd voedsel wegens huilen tijdens het eten. Als ik eraan denk krijg hij hele groente a la rapley al moet ik bekennen dat hij soms ook geen vv krijgt :@

Oh ik ben net bij Tas en A. Van Razz wezen kijken, zo lief O+
Wat fijn dat je ze lief vond! A had wel echt een dreumesdraakdramadag :') . En nu.. Slapen ze allebei! Ik heb gewoon de hele avondspits alleen gedaan :7 . Ben trots op mij. Tijd voor ijs.
pi_161632895
Razz _O_ *O* :Y)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161633005
Wow, razz!

Wij zijn nog helemaal niet met zn tweetjes weg geweest. Word wel tijd, maar het zou fijn zijn als 't een flesje neemt.

Soms ben ik bang dat ik een baby kweek die zijn hele leven niet verder dan een halve meter van me vandaan wil zijn. Best een beangstigend idee..
  vrijdag 22 april 2016 @ 19:50:31 #61
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161633020
Wij hebben nog helemaal niks samen gedaan :') ik ook niet met iemand anders trouwens. Er is gewoon geen tijd/geld/oppas voor. Maargoed, dat deden er voor er een baby was ook niet echt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_161633194
Okee. Meneer Tas ligt al weer Aen Den Tiet :') . Maar goed. Het ijsje was lekker.
pi_161633210
Tijd voor mezelf? Tis dat? Ik ben zelfs al in geen eeuwen bij een kapper geweest ook. Elke vrije minuut wil ik maar 1 ding: slapen! :Z

Overigens draait man nu de nachten mee en zijn briljante idee was om de nacht in 2 te hakken, zodat we allebei een halve nacht W. dienst hebben; maar ook een aantal uur (aaneen) slaap. Zo gezegd zo gedaan, ik had steeds de eerste helft en man de tweede. Wat gebeurde er dan? Juist, ik had dan een half uur voor dienstwissel ineens W. in bed die door ging slapen zodat man alsnog kon blijven liggen. Dat ging een aantal nachten aaneen zo, dus wij gewisseld: ik de 2e helft, man de eerste. Wat denk je? Slaapt W. Ineens tot half 3 (en mans "blok" was tot 2 uur) om vervolgens te gaan kloten en niet meer te willen slapen.
W. wil mij gewoon nu al pesten :Z :O
pi_161633217
Tas wil milkshake Razz. :Y Groot gelijk.

L. geeft sinds vandaag kusjes terug. Open mond kwijl kusjes. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161633423
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:01 schreef Krisvc het volgende:
Tas wil milkshake Razz. :Y Groot gelijk.

L. geeft sinds vandaag kusjes terug. Open mond kwijl kusjes. O+
O+

T draait echt altijd z'n hoofd weg voor een kusje... -O-
pi_161633881
Selvaria je man! :D

Open-mond-kwijl-kusjes zijn de beste! O+ Is echt een perfecte mix van :o + :9~ hier!
Ik krijg ze vrij vaak, man soms en verder lekker niemand :6 man zei van de week nog: "Als dat zo blijft tot ze een jaar of 18 is; prima! >:) "

Man en ik zijn tot nu toe 1x samen naar een bruiloft geweest, toen is de Minion bij opa en oma blijven slapen. Maar verder ook nog niet vaak samen weggeweest. Al wel 2x van plan geweest, maar toen was of man of de Minion ziek, dus ging niet door.

Klimmen is nu echt helemaal de shit hier, geweldig! :D Ze wil constant op schoot zitten op de bank, zodat ze via mijn schouders op de rugleuning van de bank kan klimmen :') of over m'n benen als ik bij d'r op de grond zit. Jammer genoeg probeert ze dat ook bij de andere baby's bij m'n zus :@ Sowieso zijn er daar al 3 jongetjes bang voor d'r :X
pi_161634087
Inbreekt;

Diegene die tegen mij gezegd dat baby's niet in water poepen mag bij mij komen schoonmaken.

:r gat :r ver :r damme :r

Nu eerst kind op bed gooien en ligbad poetsen...
pi_161634293
Wie heeft je dat verteld dan :D die van mij doen niets liever geloof ik :') . Tas heeft al twee keer z'n babybad bepoept toen hij er net in lag en A roept steevast POEP als het nét te laat is. En dan mag je hopen dat het een mooie keutel is en geen losse zooi :+ .
pi_161635174
Dat heb ik ook niet geleerd van de kraam :D Ontspant juist zo'n badje :+ Hoewel het hier maar 1x is gebeurd en dat was al in de kraamweek.
pi_161635208
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:45 schreef coccinelle het volgende:
Inbreekt;

Diegene die tegen mij gezegd dat baby's niet in water poepen mag bij mij komen schoonmaken.

:r gat :r ver :r damme :r

Nu eerst kind op bed gooien en ligbad poetsen...
Kan niet dat iemand je dat gezegd heeft!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_161635211
Hier gebeurde het de eerste keer dat T in bad ging...Vlak voordat hij in bad ging, maar al boven het bad hing. Heerlijk.
pi_161635352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:01 schreef silliegirl het volgende:
Tijd voor mezelf? Tis dat? Ik ben zelfs al in geen eeuwen bij een kapper geweest ook. Elke vrije minuut wil ik maar 1 ding: slapen! :Z

Overigens draait man nu de nachten mee en zijn briljante idee was om de nacht in 2 te hakken, zodat we allebei een halve nacht W. dienst hebben; maar ook een aantal uur (aaneen) slaap. Zo gezegd zo gedaan, ik had steeds de eerste helft en man de tweede. Wat gebeurde er dan? Juist, ik had dan een half uur voor dienstwissel ineens W. in bed die door ging slapen zodat man alsnog kon blijven liggen. Dat ging een aantal nachten aaneen zo, dus wij gewisseld: ik de 2e helft, man de eerste. Wat denk je? Slaapt W. Ineens tot half 3 (en mans "blok" was tot 2 uur) om vervolgens te gaan kloten en niet meer te willen slapen.
W. wil mij gewoon nu al pesten :Z :O
Wij hebben de nachten verdeeld. Ik vier, man drie. Voordeel daarvan is (voor mij) dat ik veel beter slaap als man dienst heeft gewoon omdat ik weet dat ik niet in waak-modus hoef en O naar me toe wordt gebracht indien nodig. En mocht hij dan tijdens je mans nacht doorslapen is dat toch ook voor jou een win. Als je dit om en om doet heb je iig om de dag een goede nacht slaap. Wij hebben de week in tweeën gesplitst zodat man dienst heeft als ik moet werken, en ik als hij moet werken. Werkt erg fijn hier, ook in periodes met prutnachten.
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:27:16 #73
409579 LuDann
All the way
pi_161635367
Je moet ook gewoon gaan douchen! Badjes. :{w
pi_161635438
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:27 schreef LuDann het volgende:
Je moet ook gewoon gaan douchen! Badjes. :{w
nee, man. Samen in bad is da bomb! :7
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:31:11 #75
409579 LuDann
All the way
pi_161635531
Ik doe de nachten alleen. Ik word toch altijd wakker en mijn man moet echt van heel ver weg komen altijd en zelfs al hoeft hij maar 5 minuten iets te doen, hij is gesloopt en heel chagrijnig de volgende dag. Ik heb daar toch minder last van. Bovendien slaap ik niet als hij dan met Wolk bezig is dus dan liggen we beiden wakker.

De uitzondering hierop is als het 'snachts echt uren krijsen is, dat doen wel wel met zijn tweeen.

Het KDV was vergeten om de antibiotica van Wolk terug te stoppen in haar tasje. Mijn man heeft even gebeld naar de HAP en die zei dat we wel konden stoppen met de kuur na 5 dagen dan in plaats van 7. Scheelt weer dat we haar straks niet wakker hoeven te maken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, man. Samen in bad is da bomb! :7
Ik heb heul geen bad. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')