Als de lepel in de buurt van d'r mond komt.. Ik probeer het vrijwel direct na een slaapje en dan ca. een uur voor ze de volgende fles krijgt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:18 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Wanneer begint ze te huilen? Hier merkten we in het begin dat het aan het moment lag, als ze weer wat moe werd, dan was proeven te intensief en resulteerde dat in mopperen / huilen.
Klopt ook, dat zei de ha ook, het is symptoom bestrijding omdat er nog geen diagnose te stellen is. Overigens had ik voor mijn zwangerschap ook last van hyperreactiviteit van de longen, een dag op zolder tussen de rotzooi stond garant voor twee weken benauwdheid. Ik kan ook niet tegen de katten, ze komen daarom ook bijv. niet bij mij op schoot of op de slaapkamers, dus als G daar op reageert, zou het mij niet verbazen. Overigens gaat het gek genoeg na de zwangerschap al een tijd goed. En ik doe ze niet zo maar weg, maar áls de kans bestaat zoek ik uiteindelijk toch liever een goed huisje dan dat ik ze thuis hou en dat G er mogelijk toch op reageert.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kom wsl met een stom advies, maar toch: ventolin is symptoombestrijding he, letterlijk. Het vermindert de benauwdheid tijdelijk, maar stel dat je last hebt van een ontsteking of luchtweginfectie wordt die er echt niet minder van; alleen de gevolgen ervan (benauwdheid) worden tijdelijk verlicht...Naar mijn idee zie je het effect dan ook niet "pas" na 2 weken..
Verder wel heel lastig, zou ook niet zomaar je huisdier weg doen. Ik ben ook heel allergisch, maar als ik een reactie heb is dat binnen een paar uur over als de bron ervan weg is. Een week weg zou dus wel wat beeld moeten geven, maar dan nog zegt het niet dat de katten de oorzaak zijn denk ik. Wie weet staat er wel een boom in je tuin waar G niet tegen kan, zeg maar...
Ik zou, als ik hetzelfde had, aandringen op een verwijzing naar een kinderarts voor je zelf dingen onderneemt als katten weg doen; wellicht is er met een andere inhalator bv ook genoeg verlichting te geven.
Wat fijn dat je ze lief vond! A had wel echt een dreumesdraakdramadagquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klopt ook, dat zei de ha ook, het is symptoom bestrijding omdat er nog geen diagnose te stellen is. Overigens had ik voor mijn zwangerschap ook last van hyperreactiviteit van de longen, een dag op zolder tussen de rotzooi stond garant voor twee weken benauwdheid. Ik kan ook niet tegen de katten, ze komen daarom ook bijv. niet bij mij op schoot of op de slaapkamers, dus als G daar op reageert, zou het mij niet verbazen. Overigens gaat het gek genoeg na de zwangerschap al een tijd goed. En ik doe ze niet zo maar weg, maar áls de kans bestaat zoek ik uiteindelijk toch liever een goed huisje dan dat ik ze thuis hou en dat G er mogelijk toch op reageert.
Ik ben gestopt met gepureerd voedsel wegens huilen tijdens het eten. Als ik eraan denk krijg hij hele groente a la rapley al moet ik bekennen dat hij soms ook geen vv krijgt![]()
Oh ik ben net bij Tas en A. Van Razz wezen kijken, zo lief
quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:01 schreef Krisvc het volgende:
Tas wil milkshake Razz.Groot gelijk.
L. geeft sinds vandaag kusjes terug. Open mond kwijl kusjes.
Kan niet dat iemand je dat gezegd heeft!quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:45 schreef coccinelle het volgende:
Inbreekt;
Diegene die tegen mij gezegd dat baby's niet in water poepen mag bij mij komen schoonmaken.
gat
ver
damme
Nu eerst kind op bed gooien en ligbad poetsen...
Wij hebben de nachten verdeeld. Ik vier, man drie. Voordeel daarvan is (voor mij) dat ik veel beter slaap als man dienst heeft gewoon omdat ik weet dat ik niet in waak-modus hoef en O naar me toe wordt gebracht indien nodig. En mocht hij dan tijdens je mans nacht doorslapen is dat toch ook voor jou een win. Als je dit om en om doet heb je iig om de dag een goede nacht slaap. Wij hebben de week in tweeën gesplitst zodat man dienst heeft als ik moet werken, en ik als hij moet werken. Werkt erg fijn hier, ook in periodes met prutnachten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:01 schreef silliegirl het volgende:
Tijd voor mezelf? Tis dat? Ik ben zelfs al in geen eeuwen bij een kapper geweest ook. Elke vrije minuut wil ik maar 1 ding: slapen!![]()
Overigens draait man nu de nachten mee en zijn briljante idee was om de nacht in 2 te hakken, zodat we allebei een halve nacht W. dienst hebben; maar ook een aantal uur (aaneen) slaap. Zo gezegd zo gedaan, ik had steeds de eerste helft en man de tweede. Wat gebeurde er dan? Juist, ik had dan een half uur voor dienstwissel ineens W. in bed die door ging slapen zodat man alsnog kon blijven liggen. Dat ging een aantal nachten aaneen zo, dus wij gewisseld: ik de 2e helft, man de eerste. Wat denk je? Slaapt W. Ineens tot half 3 (en mans "blok" was tot 2 uur) om vervolgens te gaan kloten en niet meer te willen slapen.
W. wil mij gewoon nu al pesten![]()
Ik heb heul geen bad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, man. Samen in bad is da bomb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |