Ohhh ja goed idee. Hier regelt vriend nu ook grotendeels de verhuisdingen voor mij, ik neem er veel afstand van en hij neemt alle communicatie en taken overquote:Op donderdag 21 april 2016 16:46 schreef Burdie het volgende: [..] Ik heb mijn man de visite laten regelen; alleen zijn telefoonnummer stond op het geboortekaartje, en als iemand toch aan mij vroeg, zei ik: overleg even met webspider, die beheert de agenda. Problem solved
.
http://www.milkandbaby.com/collections/kangaroo-carequote:Op donderdag 21 april 2016 17:14 schreef Molo het volgende:
Ow, die was al dicht
Wat is een kangoeroe shirt?
Dit inderdaad.quote:Ik wil ook, zeker de eerste kraamweek, zoveel mogelijk mijn baby bloot huid-op-huid bij me hebben. Babytje is in 9 maanden in mijn buik gegroeid heeft nog nooit iets anders aangeraakt en gevoeld dan de binnenkant van mijn buik, ik wil de overgang zo rustig en geleidelijk mogelijk laten verlopen na de geboorte.
Daarin heb je geen huid op huid contactquote:Op donderdag 21 april 2016 17:20 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En zo'n kangaroeshirt... Waarom geen draagdoek?
Ik heb 1001 draagdoeken, maar in mn kraambed lijkt zo'n shirt me ook wel prettigquote:Op donderdag 21 april 2016 17:20 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En zo'n kangaroeshirt... Waarom geen draagdoek?
Met draagdoek kun je ook goed huid-op-huid contacten, babytje er zo bloot mogelijk in en op jouw blote huid knopenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarin heb je geen huid op huid contact
Is er celkweekje daarom genomen of is dat niet mogelijk vanwege baby?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niet bijgelezen, kleinde doet het goed, bloed komt bij de baarmoedermond/hals vandaan. Er is een uitstrijkje gemaakt,en moet er rekening mee houden dat t nog wel vaker voorkomt, seks is dan ook een uitdagende factor en dus liever niet.![]()
Voor nu gerustgesteld wb mini, t feit dat het woord baarmoederhalskanker viel is minder geruststellend
Een aantal zijn in ieder geval wikkelshirts. Ik heb vernomen dat dit hele goede shirts/tops zijn, zeker voor het prille begin. Ik zou er zelf dus eentje puur voor in m'n kraambed willen, daarna heb ik genoeg draagdoekenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:35 schreef Unihipili het volgende:
Ik vraag me af hoe goed je die shirts passend kan maken omdat je met verschillende confectiematen zit. En voetjes kunnen er niet bij elke uit?
Ze heeft met zo'n borsteltje rondgeslingerdquote:Op donderdag 21 april 2016 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er celkweekje daarom genomen of is dat niet mogelijk vanwege baby?
Ja fijn is anders ja... Blehquote:Op donderdag 21 april 2016 17:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze heeft met zo'n borsteltje rondgeslingerd![]()
Waarschijnlijk idd gewoon uit voorzorg, en is mn bmm gewoon heel gevoelig maar toch... jakkes.
Ik herken je verhaal. Fijn dat je zo snel terecht kon, bij mij duurde dag nog een halve week. Idd ook uitstrijkje gemaakt, dat was allemaal goed gelukkig. Maar dan ben je gerustgesteld over beeb, ga je je druk maken over kankerquote:Op donderdag 21 april 2016 17:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niet bijgelezen, kleinde doet het goed, bloed komt bij de baarmoedermond/hals vandaan. Er is een uitstrijkje gemaakt,en moet er rekening mee houden dat t nog wel vaker voorkomt, seks is dan ook een uitdagende factor en dus liever niet.![]()
Voor nu gerustgesteld wb mini, t feit dat het woord baarmoederhalskanker viel is minder geruststellend
Ja ze zei ook,nu ben je weer gerustgesteld dat t bloed niks ergs is... ja tot jij kanker ter sprake bracht wel ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:58 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ik herken je verhaal. Fijn dat je zo snel terecht kon, bij mij duurde dag nog een halve week. Idd ook uitstrijkje gemaakt, dat was allemaal goed gelukkig. Maar dan ben je gerustgesteld over beeb, ga je je druk maken over kanker
Wat leuk om te horen dat de kleine al kan plassen en slikkenquote:Op donderdag 21 april 2016 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ze zei ook,nu ben je weer gerustgesteld dat t bloed niks ergs is... ja tot jij kanker ter sprake bracht wel ja.![]()
Maar goed ga vh positieve uit. Het bloeden komt niet bij mini vandaag. Die doet het goed, kan al plassen en slikken♡
Krijg ik als t goed is 2 mei de uitslag van.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm gm fijn dat het goed gaat met buikbaby en hopelijk is dat andere gewoon niet aan de orde. Gaan ze nu dat uitstrijkje onderzoeken en krijg je daar nog de uitslag van of weet je dat niet?
Mocht het Koningsdag worden voor onze baby, dan gaat ons namenlijst eruit en wordt het Willem-Alexander of Maximaquote:Op donderdag 21 april 2016 20:30 schreef Molo het volgende:
Zojuist bedacht dat onze dochter ook de namen Princess en Bowie erbij krijgt in de voornamen
Jij snapt hetquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef Dyre het volgende:
[..]
Mocht het Koningsdag worden voor onze baby, dan gaat ons namenlijst eruit en wordt het Willem-Alexander of Maxima
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef Dyre het volgende:
[..]
Mocht het Koningsdag worden voor onze baby, dan gaat ons namenlijst eruit en wordt het Willem-Alexander of Maxima
Jij hier?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef BlueEyes het volgende:
Dyre hoe fijn je gesprek![]()
Top gedaan met je notitieboekje!
Ja, zoiets is ook spannend. Ik heb tijdens de zwangerschap van I iets dergelijks meegemaakt. Was rond 23 weken, toen had ik 's avonds ineens bloedverlies. Van de vk moest ik diezelfde avond nog naar het ziekenhuis, alle onderzoeken en uitstrijkje gehad. Met I ging het allemaal prima. Het bleek uiteindelijk niet te achterhalen wat de reden voor het bloedverlies was, en het uitstrijkje leverde niets op. Gelukkig hebben ze toen bij mij het woord kanker niet laten vallen. Want daar schrik je logischerwijs behoorlijk van.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ze zei ook,nu ben je weer gerustgesteld dat t bloed niks ergs is... ja tot jij kanker ter sprake bracht wel ja.![]()
Maar goed ga vh positieve uit. Het bloeden komt niet bij mini vandaag. Die doet het goed, kan al plassen en slikken♡
Nee hoor, hier nog iemand met een babyshower-aversie.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:15 schreef Quoi het volgende:
Afijn, ik weet het: ik ben een uitzondering op dit gebied. Ik hoop dat jullie er eentje krijgen!
Ja ik zelfde hier. Alleen dan tokkie associatie vervangen door gillende 'Murican Shaniqua's.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee hoor, hier nog iemand met een babyshower-aversie.Ik vind het ordinair (associatie met tokkies
) en ongepast: eerst maar eens zien dat die baby er ook echt komt. Ik heb hier al aangekondigd dat ik gewoon wegloop (of waggel) als ze zoiets voor mij zouden organiseren.
Verder hoera voor ela's verlof, Dyre's gesprek en dat het goed gaat met de beeb van gm!
En Nazil veel plezier morgen!!![]()
Zo veel buik is dat nog niet in te zien, A-lijn jurk dus loopt uit na de taillequote:Op donderdag 21 april 2016 21:18 schreef Chanty het volgende:
Fijn dyre dat je de ruimte krijgt
Nazil een hele fijne dag gewenst morgen! Wil wel de buik in trouwjurk foto's zien
Anders heb ik ook nog een MC in V&A staanquote:Op donderdag 21 april 2016 22:19 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
O en voor wie nog een maxicosi nodig heeft, zag dat bij prenatal het 2015 model van de Cabriofix nu in de sale is voor 125 euro (of een andere kleur 129 geloof ik). Bij mijn weten een goede prijs dus ik heb hem maar vast besteld!
Ik hoor het vanzelf wel van FBTOquote:Op vrijdag 22 april 2016 08:25 schreef ikke_84 het volgende:
Dyre fijn dat je zn goed gesprek heb gehad en dat jullie samen tot een mooi besluit zijn gekomen.
Saarah fijn dat alles goed was
Gm dat is even schrikken ja. Maar goed dat ze het nu iig nakijken. Wat duurt die uitslag dan lang hè.
Schrik niet als je de rekening krijgt![]()
Fijn dat de placenta achter ligt. Dan zal je deze keer ook wel snel wat voelen.
Justme veel plezier bij de echo vandaag. Hopelijk kunnen jullie zien wat er in je buik zit.
Nazil heel veel plezier vandaag![]()
En alvast gefeliciteerd
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:34 schreef Nazil het volgende:
Ik heb m'n babyshower helemaal niet als tokkie ervaren, erg gezellige middag bij mij waarop alles door vriendinnen was geregeld, lekker kletsen.
Zo kan het ook, en als de baby shower hier een traditie was waar je nu eenmaal niet onderuit kan, dan was dat zeker een optie voor mij. Mijn vrijgezellenfeest was dan ook een high tea, workshop cupcakes versieren, wijnproeverij, etentje en daarna samen uit met de mannen. Zonder "Bride to be"-sjerp of tiara.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn "baby shower" was een gezellige high tea met vijf vriendinnen. Het kan ook gewoon leuk en smaakvol zijn
Ik las het pas geleden ergens toevallig, vorige keer had ik een balkon van 1 bij 1 dus was tuinieren niet aan de orde, maar nu woekert het onkruid vrolijk en wil ik toch wel wat plantjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:21 schreef Quoi het volgende:
Tuinieren met handschoenen? Jeetje, totaaaaaaal niet over nagedacht. Wou de komende week nu juist een grootscheepse plant-actie doen op ons balkon.
Hoe doen de kattenbezitters onder ons dat eigenlijk? Normaal gesproken doet mijn meneer altijd al de kattenbak, dus no probs. Alleen hij gaat volgende maand een weekje (zonder mij) op vakantie, toevallig in de tijd dat 'we' op de katten van de buren passen. Ik wil geen risico's lopen, maar denk dat met handschoenen aan dit wel te doen is toch?
Kom maar op met de nub VA!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:21 schreef Quoi het volgende:
Hoe doen de kattenbezitters onder ons dat eigenlijk? Normaal gesproken doet mijn meneer altijd al de kattenbak, dus no probs. Alleen hij gaat volgende maand een weekje (zonder mij) op vakantie, toevallig in de tijd dat 'we' op de katten van de buren passen. Ik wil geen risico's lopen, maar denk dat met handschoenen aan dit wel te doen is toch?
Ze adviseren voor zowel kattenbak als tuinieren handschoenen en grondig je handen wassen na afloop, tenzij je het aan meneer kan overlaten natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik las het pas geleden ergens toevallig, vorige keer had ik een balkon van 1 bij 1 dus was tuinieren niet aan de orde, maar nu woekert het onkruid vrolijk en wil ik toch wel wat plantjes.
Ssssssst!quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
Ik doe de kattenbak al de hele zwangerschap zelf.
Die van ons hebben we ook al 10 jaar & 'de buurmannen' doen we al 8 jaar. Ik ben trouwens zo benieuwd hoe ze gaan reageren op die kleine druifquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
In het begin 'braaf' met handschoenen maar daarna niet meer. Ik heb geopperd bij de huisarts om getest te worden op toxoplasmose, maar die test wilden ze niet afnemen. Ook daar zeiden ze; als je al 10 jaar katten hebt (wat ik heb), dan is de kans dat toxo in je bloed zit al vrij groot, dus een nieuwe besmetting(van dezelfde katten die niet buiten komen) is bijna niet mogelijk.. En ik was natuurlijk mn handen goed nadat ik de kattenbak heb gedaan
Ergens uploaden (Photobucket ofzo) en dan de link tussen deze tags zetten: [img][/img]quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:49 schreef Veruca_Assault het volgende:
Oh wiiiii! Had geen reactie verwacht. Even uitzoeken hoe ik een foto plaats 😇
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb ook nog een hond en dat zit denk ik wel goed (veel babies over de vloer de laatste tijd), maar de katten nog niet echt mee in aanraking geweest. Ze vinden de kamer fantastisch (waar ze nog op mogen tot ik alle dingen uit het plastic haal), daar slapen ze het liefst de hele dag. Denk dat het wel goed komt; maar mijn vriend vindt het enger bij de katten dan de hond(terwijl dat echt een lompe bullebak is)..quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ssssssst!
[..]
Die van ons hebben we ook al 10 jaar & 'de buurmannen' doen we al 8 jaar. Ik ben trouwens zo benieuwd hoe ze gaan reageren op die kleine druif
Bij ons gaat het om een balkon (wel 15 m2) waar geen andere katten op komen, dus dat scheelt. In een tuin lijkt me dat inderdaad meh...quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb ook nog een hond en dat zit denk ik wel goed (veel babies over de vloer de laatste tijd), maar de katten nog niet echt mee in aanraking geweest. Ze vinden de kamer fantastisch (waar ze nog op mogen tot ik alle dingen uit het plastic haal), daar slapen ze het liefst de hele dag. Denk dat het wel goed komt; maar mijn vriend vindt het enger bij de katten dan de hond(terwijl dat echt een lompe bullebak is)..![]()
Overigens heb ik ook altijd begrepen dat juist katten de reden zijn voor niet mogen tuinieren tijdens de zwangerschap (omdat ze dus in je tuin pissen enz en je dat dan in je handen krijgt). Ik heb laatst ook de achtertuin gedaan met handschoenen. De voortuin wil ik nog niet aan beginnen omdat die vol ligt met kattenstrontEn al was dat nou van mijn eigen katten.......
Haha, goed om over na te denken toch? Ik heb alleen in beide gevallen(deur op kier of dicht) stront-eigenwijze katten die gaan krabben aan de deuren.. Ik hoop dat ze snel genoeg doorhebben dat de baby niet opendoetquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:08 schreef Quoi het volgende:
VA, ik vind het lastig. Wel überschattig, dat neusje idd!
[..]
Bij ons gaat het om een balkon (wel 15 m2) waar geen andere katten op komen, dus dat scheelt. In een tuin lijkt me dat inderdaad meh...
Dat wordt hier ook een groot feest met die babykamer. We willen daar wel een haakje op de deur gaan doen zodra hij daar slaapt, zodat de deur op een kier kan, maar er geen kattenkont door kan.
Je moet er maar over hebben nagedacht![]()
Inwendige echo, toevallig?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zie er geen nub in, maar dat neusje is superschattig![]()
Ik had gisteren ook nog een foto meegekregen,;
[ link | afbeelding ]
Mn kind heeft in elk geval 1 oogkas.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, goed om over na te denken toch? Ik heb alleen in beide gevallen(deur op kier of dicht) stront-eigenwijze katten die gaan krabben aan de deuren.. Ik hoop dat ze snel genoeg doorhebben dat de baby niet opendoet
Hahaha hetzelfde hier inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:17 schreef Quoi het volgende:
GM! Eén oogkas
[..]Eigenlijk vrees ik voor hetzelfde scenario. Eentje is zelfs zo volhardend met dichte deuren dat ze gewoon een kwartier in trance kan doorgaan met krabben. Heropvoeden gaat nu niet meer lukken, vrees ik
![]()
Meisje.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:55 schreef Veruca_Assault het volgende:
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat er überhaupt een Nub te zien is. En zo niet: dat neusje!!!
Ja klopt, was toen ze.op zoek was naar oorzaken vh bloed, toen kwam dit mooie plaatje dus klik.quote:
Ja zie je, hier nemen ze de ene traditie over, zonder de andere af te schaffen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:19 schreef dodoria het volgende:
Babyshower trouwens ook gehad, maar dat is hier normaal. Ik vind dat altijd heel erg leuk. Kraambezoek doen ze hier dan weer niet, dus dat is lekker rustig :-)
Yep. Zelfde als met kerst en Sinterklaas beide vieren enzoquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja zie je, hier nemen ze de ene traditie over, zonder de andere af te schaffen.
Oh lekker is dat hequote:Op vrijdag 22 april 2016 11:21 schreef Molo het volgende:
Geen verstand van nubs, maar dat profieltje/neusjeen die oogkas
![]()
Baby hier wordt freefighter denk ik. Ik zat net iets teveel tegen bureau aan te leunen om iets op mijn scherm te kijken toen ik me toch een paar trappen kreeg zeg
Ze zijn nu al de baas, verdeurie nog aan toe!quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh lekker is dat heIk mag ook niet meer leunen
Ja, dat weiger ik dus ook qua cadeaus.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:22 schreef Molo het volgende:
Yep. Zelfde als met kerst en Sinterklaas beide vieren enzo
Boks ✊quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, dat weiger ik dus ook qua cadeaus.Wel surprises met Sinterklaas (en straks schoen zetten met kindje), geen cadeautjes onder de kerstboom.
Ik dacht ook een meisje te zien maar ik zit er altijd naast dus....quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:25 schreef Veruca_Assault het volgende:
Yaaaaaaay 1x meisje en 1x jongens scooooore ❤❤❤❤
Ik denk zelf trouwens vanaf het begin dat het een meisje is. Dus het zal wel een jongen zijn hahaha.
Hier geen baby shower. Ik haat groepen vrouwen (in real life... Lol).
Oh ja, dat gaat vanaf dit jaar natuurlijk ook een beetje anders dan voorheen...quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep. Zelfde als met kerst en Sinterklaas beide vieren enzo
Ja ok, dat laatste kan ik me goed voorstellen. En balen dat vrijgezellenfeest zo liep zeg...quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh ja, dat gaat vanaf dit jaar natuurlijk ook een beetje anders dan voorheen...
Bij mijn vader doen we nu alleen kerst, dat is makkelijk.
Bij mijn schoonouders doen we nu met sinterklaas lootjes en voor 25 euro wat leuks halen. En met kerst lekker eten en in principe geen cadeau's. Behalve dat iedereen dan denkt dat het lullig is als ie met lege handen aankomt en dan toch voor iedereen nog wat leuks meeneemt![]()
Nu ff kijken hoe we het willen gaan doen. Bij ons thuis vroeger deden we alleen sinterklaas. En kregen we later de vraag of we onze cadeau's met sinterklaas of met kerst wilden hebben. Eigenlijk vind ik dat ook wel een goed idee. Ik vind ook niet dat de cadeau's dubbel hoeven.
Ik had een babyshower wel heel leuk gevonden. Al was het maar omdat mijn vrijgezellenfeest destijds uiteindelijk niet door is gegaan door een sterfgeval in mijn familie (we zijn 2 weken later wel met een groep gaan eten en bowlen, mannen/vrouwen samen, dat was wel heel leuk en lief maar toch anders zeg maar). Dan zou ik toch in ieder geval 1 van die cheesy dingen gehad hebbenMaar ik denk dat het hem niet gaat worden en ik weiger om erover te gaan hinten bij mensen want dat vind ik ook stom
Hahahaha ach ja, het maakt ook geen klap uit (maar ik wil het zo graag wééééten!)quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik dacht ook een meisje te zien maar ik zit er altijd naast dus....
Ik kan ook niet goed met vrouwen omgaan... dat is ook de reden dat ik geen pufclub en centering pregnancy doe
Jij werkt/batst/vergadert met bureaurand in je rug?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:31 schreef Quoi het volgende:
Hier nog geen geschop bij voorover leunen. Ik vrees voor een bureaurand in de rug van ons kind
Maar verder wordt er met toenemende frequentie geschopt
Heb je al een afspraak voor een geslachtsbepaling?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:33 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Hahahaha ach ja, het maakt ook geen klap uit (maar ik wil het zo graag wééééten!)
En verder herkenbaar, ik doe ook niets van dat al en ben het ook niet van plan. Vrouwen iiiiiew. Lol
Jij niet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij werkt/batst/vergadert met bureaurand in je rug?
Hehe, zo'n classy taart met heul veul bloed aardbeienjamquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, dat laatste kan ik me goed voorstellen. En balen dat vrijgezellenfeest zo liep zeg...
Je kunt altijd nog een mooie kraamtaart laten maken en dan je mes zo in haar fondantoogje zetten toch? Ook lekker cheesy![]()
Luiertaart erbij en je hebt de tijd van je leven joh
Wow! Moet ik dan denken aan een kudde naar binnen vliegende ooievaars op de gevel?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, zo'n classy taart met heul veul bloed aardbeienjam
Ik hoorde wel via mijn man dat zijn broer, die tot nu toe eigenlijk nooit vraagt naar hoe het gaat of zo, nu heel erg bezig is met versiering van de buitenkant van ons huis. Met kerst gaat hij normaal helemaal los bij zijn eigen huis, en hij vindt dat de geboorte van zijn nichtje ook niet ongemerkt voorbij kan gaan. Dus nu appt hij allemaal voorbeelden naar mijn man van dingen die je buiten weg kan zetten/hangen om zijn reactie te peilen. Blijkbaar is hij er toch meer mee bezig dan wij dachten en ik vind het wel heel lief eigenlijkBen wel heel benieuwd waar ie uiteindelijk mee gaat komen hehe
Owquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jij niet?![]()
Ik maak het even simpel voor je: bureau in mijn buik + kind ligt met ruggetje naar buiten gericht = kind met bureau in rug![]()
Oh myquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, zo'n classy taart met heul veul bloed aardbeienjam
Ik hoorde wel via mijn man dat zijn broer, die tot nu toe eigenlijk nooit vraagt naar hoe het gaat of zo, nu heel erg bezig is met versiering van de buitenkant van ons huis. Met kerst gaat hij normaal helemaal los bij zijn eigen huis, en hij vindt dat de geboorte van zijn nichtje ook niet ongemerkt voorbij kan gaan. Dus nu appt hij allemaal voorbeelden naar mijn man van dingen die je buiten weg kan zetten/hangen om zijn reactie te peilen. Blijkbaar is hij er toch meer mee bezig dan wij dachten en ik vind het wel heel lief eigenlijkBen wel heel benieuwd waar ie uiteindelijk mee gaat komen hehe
Hahahahahahaha, ja zou wel jammer zijn als jij die dingen altijd maakte en er geen kreeg.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wow! Moet ik dan denken aan een kudde naar binnen vliegende ooievaars op de gevel?
Ik maakte ooit bij een bijbaantje luiertaarten. Drie pakken newbornluiers oprollen en er een kunstwerk van maken. Te fout voor woorden, maar het verkocht als een tiet. Stiekem zou ik zo'n taart natuurlijk wel willen krijgen.
Verloskundige zorg gaat niet van het eigen risicoquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:30 schreef Nazil het volgende:
Ach ja die rekening... Ik dacht heel optimistisch begin dit jaar dat ik misschien eindelijk een jaar m'n eigen risico niet zou opmaken... #fail. Ben heel benieuwd hoe veel dat geintje gekost heeft.
Haren zitten in de krul, zo naar de visagiste, daarna omkleden en foto's maken en dan is het al zo ver. Zenuwachtig!
Daarop is geen nub te zienquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:55 schreef Veruca_Assault het volgende:
[ afbeelding ]
Ja? Hoeveel vroeg je daarvoor dan? Ik vind het best leuk om te maken namelijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wow! Moet ik dan denken aan een kudde naar binnen vliegende ooievaars op de gevel?
Ik maakte ooit bij een bijbaantje luiertaarten. Drie pakken newbornluiers oprollen en er een kunstwerk van maken. Te fout voor woorden, maar het verkocht als een tiet. Stiekem zou ik zo'n taart natuurlijk wel willen krijgen.
Mooiquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:47 schreef Dyre het volgende:
Of je doet een Michael Jackson![]()
[ afbeelding ]
Zoiets was het. Geen idee hoeveel we daarvoor vroegen. De prijs van de luiers (2 pakken bij nader inzien?) en het knuffeltje dat erop ging en een beetje extraquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel vroeg je daarvoor dan? Ik vind het best leuk om te maken namelijk.
Oud dekbedovertrek met grote letters en ooievaar erop geschilderdquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mooi*stil*
We hebben geen voortuin, voordeur komt rechtstreeks uit op de stoep. Dus grote borden en opblaasgevallen blijven ons bespaard gelukkig
Maar we hebben wel een reling vanaf het dakterras naar beneden, waar je van alles aan kunt hangen
Dit kan ook overal.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Oud dekbedovertrek met grote letters en ooievaar erop geschilderd
Ik maak onze eigen raamsticker. Laatst ook een hele gave voor vrienden gemaakt (met plaatje van het geboortekaartje).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Sull op 22-04-2016 15:04:14 ]
Oooooh hahaha. And now we wait! Tot de 20wk echo vrees ik 😭quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarop is geen nub te zienmaar wel een mooi plaatje!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:53 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik maak onze eigen raamsticker. Laatst ook een hele gave voor vrienden gemaakt (met plaatje van het geboortekaartje).Gaaf! Doe je dat ook voor anderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
In 1 kleur sowieso wel, meerdere kleuren is nog wel lastig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gaaf! Doe je dat ook voor anderen?
Oh ja hoor, het leuke moment van straks niet willen verpesten wint het makkelijk van mijn nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat fijn vivi!
En omg het ligt gewoon in je mail en dan moet je op je man wachten. Lukt dat n beetje?!
Spannend!!!quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Haha, ik werd net door mijn verloskundige gebeld, hadden zij de NIPT-uitslag ontvangen in plaats van ik.De uitslag was goed!
![]()
In de mail staat ook het geslacht, dat heeft ze expres niet verteld aan de telefoon. Dus straks als man thuis is samen mijn mailbox openen en dan weten we het!!
Ik ken niets van Nub (weet zelfs niet naar wat je moet kijken?) maar een gokje puur op het gevoel: een meisje!quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:55 schreef Veruca_Assault het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Saarah op 23-04-2016 10:02:26 ]
Je weet dat je tegenwoordig niet meer zo lang hoeft te wachten? Je zou met 15 weken al een betrouwbare geslachtsbepaling kunnen doen bij een goede echo praktijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:24 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Oooooh hahaha. And now we wait! Tot de 20wk echo vrees ik 😭
Hebben wij twee keer gedaan. Buiten mijn moeder om wist niemand het. Is wel een leuk geheimpje en iedereen raad maar incl mooie theorieen, waar natuurlijk niks van klopt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef Burdie het volgende:
Wij kunnen pas met 16 weken terecht, het echobureau had niet eerder plek op een moment dat wij ook konden.
Zijn hier mensen die het geslacht weten, maar dat niet aan anderen vertellen?
Wisten jullie het bij kuiken?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef Burdie het volgende:
Wij kunnen pas met 16 weken terecht, het echobureau had niet eerder plek op een moment dat wij ook konden.
Ja! Wij. De eerste keer wist iedereen zeker dat we een meisje kregen op mijn nichtje na (die ook gelijk had!) Nu zijn de meningen meer verdeelt. Heel leuk om al die theorieën te horenquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef Burdie het volgende:
Wij weten het; maar niemand in onze omgeving verder 😊quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef Burdie het volgende:
Ik weet het! Maar mijn man wil dat niet want die zegt '3 wk later hebben we de echo, je kant toch wel wachten?' Nou nee dus! Kan niet wachten! maar ratio wint dit met argumenten dus ja, ik zal wachten 😁quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:54 schreef Arja het volgende:
[..]
Je weet dat je tegenwoordig niet meer zo lang hoeft te wachten? Je zou met 15 weken al een betrouwbare geslachtsbepaling kunnen doen bij een goede echo praktijk.
Wij wisten met 15 weken al dat Emmy een meisje is en dat is ze ook nog op de latere echo's
Oh vivi spannend!
Nee bij kuiken was het een verrassingquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wisten jullie het bij kuiken?
Wij zouden het voor onszelf houden maar ik ben echt een flapuit... het duurde 2 dagen voor ik het over "haar" had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus, ik wil (dit keer) geen unisex babykamer en geen unisex kleertjes. En ik wil weten of ik kuikens oude kleertjes moet wassen of verkopen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:48 schreef Bloesem. het volgende:
Chanty, als je in L'dorp ligt kom ik natuurlijk een ballon brengen he! Leuk, voor tijdens het persen(woon ik vlakbij)
Ben jij toch al expert inquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:01 schreef Chanty het volgende:
[..]Gezellig! In de categorie bizarre momenten voor een fok-meet
Daarom, kunnen we best nog een keer doenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:44 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend ben ik in Gouda wezen kijken. Moet zeggen dat ik er een erg goed gevoel bij kreeg dus Gouda is zeker een optie. Toen ik zei dat ik weer een stuitbevalling wil proberen mocht de baby niet draaien, reageerde de vk die me rondleidde met: oh wat leuk! Die had ik niet verwachtBeetje doorgevraagd en ze zei dat er niet negatief gestaan wordt tegenover stuitbevalling. En ook wat ze vertelde over natuurlijke en spoedkeizersnede klonk goed.
Ha ja daar mag ik over een paar weken ook weer! Ff nieuwsgierig welke vk je heeft rond geleid?
quote:
Hey dat is mooi nieuws van ziekenhuis!quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:44 schreef Chanty het volgende:
VA ik zie geen nub op je echo maar wat een mooi profiel![]()
Saarah ook toffe fotoo, zo af al! Ze doen me denken aan de echofotos van mijn zoontje met 16 weken
Vivi wat fijn van de goede uitslag en benieuwd naar het geslacht!
Molo vervelend dat je zo'n last hebt van de vaccinatie. Hier is hij woensdag gezet en vooralsnog alleen een gevoel vam een blauwe plek in mijn bovenarm waar ie gezet is.
En volgens mij vergeet ik nu wat mensen maar heb wel alles gelezen
Vanochtend ben ik in Gouda wezen kijken. Moet zeggen dat ik er een erg goed gevoel bij kreeg dus Gouda is zeker een optie. Toen ik zei dat ik weer een stuitbevalling wil proberen mocht de baby niet draaien, reageerde de vk die me rondleidde met: oh wat leuk! Die had ik niet verwachtBeetje doorgevraagd en ze zei dat er niet negatief gestaan wordt tegenover stuitbevalling. En ook wat ze vertelde over natuurlijke en spoedkeizersnede klonk goed.
Hopelijk kan ik dit weekend nog in Leiderdorp kijken. Heb besloten dat ik nu eerst kijk naar een ziekenhuis dat goed voelt en iig niet wit wegtrekt bij het woord stuitbevalling. Als t dan echt zover komt dat dit aan de orde is dan kan ik altijd nog besluiten een meer gespecialiseerd ziekenhuis of gyn te zoeken als ik geen vertrouwen erin heb. Geef wel rust in mijn hoofd dit.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:35 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Jaaaaa ego-post! Wij krijgen een dochter!! 😍😍😍
Kun je bij je profiel wel aanpassenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kan alleen geen smiley s vanaf mijn tablet, geloof ik.
Ow Wow!!!quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:46 schreef Nazil het volgende:
Niet bijgelezen en foto blijft niet eeuwig online:
[ afbeelding ]
Het was zo ontzettend geweldig!
quote:NORMAAL NIPT RESULTAAT VOOR CHROMOSOOM 21, 18 EN 13 :
Het resultaat van de NIPT maakt trisomie 21 (Down syndroom), trisomie 18 (Edwards syndroom) en trisomie 13 (Patau syndroom) onwaarschijnlijk.
De baby is een MEISJE.
More bitches in tha housequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nazil wat ben je mooi! Gefeliciteerd!!![]()
NIPT:
[..]
Dat probeerde ik, maar lukte niet ...quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nazil gefeliciteerd!
[..]![]()
![]()
Groofs wat doe je nu? Geen nieuw account?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
NIPT:
[..]
Staat erbijquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja leuk!![]()
Ook opvallend dat 3 van de 5 die uitgerekend zijn in oktober de NIPT hebben gedaan.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee bij kuiken was het een verrassing. En ik zou het nog wel een keer zo willen, maar ben ook wel heel nieuwsgierig.
Snap ik helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus, ik wil (dit keer) geen unisex babykamer en geen unisex kleertjes. En ik wil weten of ik kuikens oude kleertjes moet wassen of verkopen.
Man zegt nu: zoon
Ik zeg; dochter en ook in onze omgeving zijn de meningen verdeeld.
Chanty, fijn dat het zo'n fijne rondleiding was, ik ben ook erg blij met het ziekenhuis en het personeel.
Nazilgefeliciteerd!
Vivi en justme een meisje
S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
NIPT:
[..]
wil ik wel hoor! 10-10-16 ;-)quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:40 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Staat erbij
En JustMe staat trouwens helemaal nog niet in de OP zie ik.
Zoek op tijd een fysio en een goede ondersteunende band. Ik heb nu een babybelt en ik hou van dat dingquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:11 schreef sproetjes het volgende:
Vivi en just me meisjes![]()
En nazil wat zag je er mooi uit! Gefeliciteerd!![]()
Ik tik zondag de 11 weken aan en heb/had al een zwakke rug, maar door een ongeluk 1,5 jaar terug en invloed van hormonen nu gaat t helemaal kak met mn rug/bekken.
Helaas is manlief minder gecharmeerd van mn pijntjes en de enorme vermoeidheid. Volgens een vriendin is hij nu voor mij aan t pms'en want ik wordt 9 maanden niet ongesteld![]()
ja echt! ik merk er nog niks van, ook geen kwaaltjes, dus ik voel me eigenlijk nog niet zo zwanger, maar nu wordt het inderdaad wat echter! ben ook maar gelijk eens gaan orienteren voor geboortekaartjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Jij ook! Het weten maakt het toch wel "echter" hè?
Die band is een goeie. Fysio ben ik weer mee begonnen 2x per week sinds afgelopen weekquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zoek op tijd een fysio en een goede ondersteunende band. Ik heb nu een babybelt en ik hou van dat ding
Morgen 12 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot 12 mei... heb zoveel ideeen vd babykamer, maar wel of jongen of meisje...
Grote dame is wel klaar voor de beebieAhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2016 06:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik ben echt zó slecht in uitslapen sinds ik zwanger ben!
Voorheen zette ik in het weekend de wekker om 10 uur omdat ik anders pas 's middags wakker werd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:51 schreef Quoi het volgende:
Heb ik ookAlsof je ritme verschuift! Nu scheelt het dat het lente is. Vraag me af of dat ook in het najaar was gebeurd.
Ik vind het vooral ongezellig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 08:19 schreef Quoi het volgende:
Ik vind die ochtenden nú best lekker. Terwijl ik echt een avondmens was, maar dat is compleet omgedraaid.
quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 08:47 schreef Nazil het volgende:
[..]al gedaan gisterenavond. Cadeaus ook al uitgepakt
Wij gaan dit weekend lekker dat geld meenemen
Herkenbaar voorquote:Op zaterdag 23 april 2016 08:47 schreef Nazil het volgende:
[..]al gedaan gisterenavond. Cadeaus ook al uitgepakt
Wij gaan dit weekend lekker dat geld meenemen
Fijn dat je zo genoten hebt. En veel plezier dit weekend.quote:Op zaterdag 23 april 2016 08:40 schreef Nazil het volgende:
Ik werd vandaag wakker om kwart voor 6 na al een uur onrustig te hebben gelegen.![]()
Mijn ritme verschuift idd ook, eerst sliep ik makkelijk uit tot half 11, nu ben ik er om 9 uur wel uit (of in ieder geval wakker, m'n mobiel is ook interessant in bed).
In die jurk is m'n buik echt verstopt ja, ik heb nog maar 1 foto waarop je hem ziet. Lichtjes. Wel echt een super dag gisteren, zo gezelligIk heb mij vermaakt.
Preciesquote:Op zaterdag 23 april 2016 09:31 schreef Molo het volgende:
En vanavond dan heerlijk uit eten met zijn twee/drie.
Doe rustig aan en geniet ervan!
Het blauwe uurquote:Op zaterdag 23 april 2016 09:31 schreef Crumpette het volgende:
Ochtendmensen vs avondmensen: het verschil is eigenlijk niet zo groot. Ik vond de zon op zien komen toen ik in verwachting was (en toen W heel klein was en de dag wou beginnen om 5 uur) zeker zo byzonder als na het uitgaan oid
. Het blijft een wonderlijk uur, als de hele stad nog slaapt.
Maar dat vroege wakker worden van de hormonen, ik doe mee5 uur.
Babyshoppen kun je hier niet echt hoorquote:Op zaterdag 23 april 2016 09:28 schreef Nazil het volgende:
Molo en quoi we gaan een nachtje in een hotel bij Apeldoorn. Last minute geboekt omdat we er toch wel zin in hadden. Straks lekker babyshoppen en morgen voor onszelf ofzo
Snowboots, oh lord!quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:59 schreef Quoi het volgende:
Crumpette, je zegt het goed
Nazil, veel plezier. Mooie omgeving daar!
Ik ga mijn tasje ook eens inpakken voor een tripje Limboland. Even mijn snowboots opsnorren
Babymax opent vandaag dus daar willen we ff heen. En Prenatal. Dichtstbijzijnde babywinkel hier is minstens 40km verderop dus alles wat er is, is al heel wat voor ons.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:07 schreef Sull het volgende:
[..]
Babyshoppen kun je hier niet echt hoor![]()
Genoeg andere leuke dingen te doen trouwens!
Whehe dat had ik je kunnen vertellen! man gaat vandaag laminaat leggen op zolder en dan moet ik ook maar eens alles dweilen want dat is nu nog hopeloos zolang er geen vloer ligt op zolder.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:03 schreef Burdie het volgende:
Nazil, gefeliciteerd! Ik heb je foto nog gezien gisteren, maar was te moe om te reageren. Heel mooi was je. Volgens mij hebben jullie ook geboft met het weer hè?!
GM 12 weken. Dat is inderdaad een goed moment om de wieg al te hebben staan
![]()
. Waar heb je 'm mee gewonnen? Ik win nooit wat, zeker niet zulk tof spul
![]()
.
Ik jompel even voor onze stukadoor die klaar is. Kennelijk kan zoiets niet zonder een enorme bende achter te laten, dus ik ga me zo storten op stofzuigen, poetsen en dweilen. Net zo'n klusje waar je op zit te wachten op de zaterdagmiddag
. Gelukkig wacht daarna de volgende klus: laminaat eruit, de klusjesman wil maandag aan de slag. Never a dull moment
.
Fijn weekend allemaal, lieve dames.
Wat een gedoe hè... Maar het wordt daarna wel mooiquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:11 schreef Chanty het volgende:
Whehe dat had ik je kunnen vertellen! man gaat vandaag laminaat leggen op zolder en dan moet ik ook maar eens alles dweilen want dat is nu nog hopeloos zolang er geen vloer ligt op zolder.
Dan ben ik net bevallen, of kan ieder moment bevallenquote:Op zaterdag 23 april 2016 06:57 schreef dodoria het volgende:
Gm, wat schattig! Mijn peuter zegt voor Hij Gaat slapen altijd nog even dag tegen de baby (aka mijn buik), vind Ik ook zoooo schattig!
Arja, al bijna verlof! Klinkt alsof het wel goed uitkomt nu. Hoe ver ben je als jullie de sleutel krijgen?
Uitkoken kan ook gewoon in een pan met kokend water.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Stomme vraag; heb ik een magnetronsterilisator nodig? Ik ben van plan borstvoeding te gaan geven, maar heb wel een flessenset in huis voor het geval dat.. Of kan het ook gewoon op andere manier?
Ha, ik zit de oude "baby's voor dummies" topics te lezen, bij haar vorige zwangerschap kocht gm al pampers in januari terwijl ze in augustus uitgerekend was.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha GM, ik ben de 31 weken gepasseerd en moet alles nog aanpakken.:D
Het kan idd zomaar dat jullie kleine er dan al isquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:12 schreef elamanilo het volgende:
GewoonMezelf, ik ben benieuwd wie van ons als eerste het geslacht van de baby weet! En wat een leuke foto bij het wiegje <3
En als ik nu een mooie aanbieding tegenkom zou ik het weer doen, Ik snap nooit zo goed waarom dat altijd een beetje belachelijk gemaakt moet worden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ha, ik zit de oude "baby's voor dummies" topics te lezen, bij haar vorige zwangerschap kocht gm al pampers in januari terwijl ze in augustus uitgerekend was.
Ik vond het vooral grappig omdat toen en nu iemand van 30+ weken reageerde dat zij dat nog niet geregeld had. Verder moet iedereen uiteraard zelf weten in welke volgorde en in welk tempo de spullen ingekocht worden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En als ik nu een mooie aanbieding tegenkom zou ik het weer doen, Ik snap nooit zo goed waarom dat altijd een beetje belachelijk gemaakt moet worden.als iemand met 15 weken de babykamer klaar heeft moet dat benoemd worden en vergeet dan vooral de
![]()
![]()
niet, maar bij iemand die dat met 39 weken pas doet hoor je niemand.
Joh, lekker doen waar jij je goed bij voelt, ik vraag me ook af waar je zo n wiegje kunt winnen, fijn zeg. Ik ben geen 39 weken hoor en wacht nu gewoon lekker tot mijn ouders in het land zijn met het aanschaffen/ regelen van spullen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En als ik nu een mooie aanbieding tegenkom zou ik het weer doen, Ik snap nooit zo goed waarom dat altijd een beetje belachelijk gemaakt moet worden.als iemand met 15 weken de babykamer klaar heeft moet dat benoemd worden en vergeet dan vooral de
![]()
![]()
niet, maar bij iemand die dat met 39 weken pas doet hoor je niemand.
Oh rotiquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:27 schreef Molo het volgende:
Van twee tot nu liggen slapen omdat zwaar vertieft ipv naar leuke verjaardag van mijn nichtje... Dat was weer een top zaterdag
En nu ben ik boos en heb ik zin in wantansoep en roti dus dat gaat mijn vent Koos zo maar mooi voor me halen![]()
![]()
Ik heb het artikel net even gelezen. Als je in het ziekenhuis was, dan zal wel een echo gemaakt zijn? Dat was bij hen juist niet gebeurd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zag op facebook een bericht van journalisten wiens baby was overleden in de buik. Ze hadden het o.a. over groeiachterstand enzo en dat beter volgen met veel echo s enzo. Nu heb ik vorige week en dagje in het ziekenhuis gezeten wegens kleine buik en mogelijk afbuigen groei, en eigenlijk schrik ik nu met terugwerkende kracht een beetje. Begin me nu alsnog zorg en te maken, bluh.
Ja, controles waren op zich goed, maar groei buigt wel wat af, als je haar vergelijkt met de 20 weken echo en haar broer en zus.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik neem aan dat de controles vorige week goed waren groofs? Misschien ligt jouw kleintje dieper in je buikholte?
Klopt, maar ik maak me nu geen zorgen over wel of geen echo, maar gewoon over dat de groei wat afbuigt...quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik heb het artikel net even gelezen. Als je in het ziekenhuis was, dan zal wel een echo gemaakt zijn? Dat was bij hen juist niet gebeurd.
Gaan ze de groei nog verder vervolgen in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Klopt, maar ik maak me nu geen zorgen over wel of geen echo, maar gewoon over dat de groei wat afbuigt...
Met de echo, net zoals bij de 20-wekenecho. Ze was toen groter dan gemiddeld, en nu is ze iets kleiner dan gemiddeld . Met haar grote broer en zus is dat wel opvallend.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:45 schreef Arja het volgende:
Hoe wordt de groei eigenlijk gemeten? Of wordt het meer geschat?
Buikomtrek, hoofdomtrek en ik dacht femurlengte (bovenbeen bot).quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:45 schreef Arja het volgende:
Hoe wordt de groei eigenlijk gemeten? Of wordt het meer geschat?
Heeft je verloskundige ook echo apparatuur of moet je daarvoor naar ziekenhuis?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Met de echo, net zoals bij de 20-wekenecho. Ze was toen groter dan gemiddeld, en nu is ze iets kleiner dan gemiddeld . Met haar grote broer en zus is dat wel opvallend.
Ik ben naar het ziekenhuis geweest, kreeg ook extra bloedonderzoek en urineonderzoek, vanwege wat vage klachten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft je verloskundige ook echo apparatuur of moet je daarvoor naar ziekenhuis?
Ah ok.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik ben naar het ziekenhuis geweest, kreeg ook extra bloedonderzoek en urineonderzoek, vanwege wat vage klachten.
Tuurlijk, dat weet ik ook, zo bedoelde ik het ook niet. Ik was eigenlijk gewoon heel gerust. Maar gewoon, door dat ar tikel werd er gewoon een angst/ zorg getriggerd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:06 schreef Veruca_Assault het volgende:
Maar groof, dan hebben ze bij jou alles gedaan wat ze bij de journalist niet deden. Als alles ok was dan kan je daar echt wel op vertrouwen (maar zie dat stemmetje maar eens de mond te snoeren 😁)
Ik weet uit ( stressvolle) ervaring dat een paar mm een wereld van verschil kan maken, en ook wie meet maakt uit, Mijn dochter was groot, lag voor enz, tot er bij een meting naar voren kwam dat ze achter op schema lag, 2 weken lang meerdere keren controle, na die 2 weken weer een echo (andere dame) en tataa niets aan de hand! Uiteindelijk woog ze bij 37.5 3490 gram en was ze 49cm.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat weet ik ook, zo bedoelde ik het ook niet. Ik was eigenlijk gewoon heel gerust. Maar gewoon, door dat ar tikel werd er gewoon een angst/ zorg getriggerd.
Maar ik ben ook niet zo van de zwangerschappen hoor, doe mij maar een baby die ik kan zien. Bij alledrie heb ik dit soort vlagen van zorg /angst gehad. " als het maar goed gaat daar binnen "
Ik ben ingeleid ivm hoge bloeddruk en verminderd leven.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat lijkt me ook een gek idee, dat je met 37,5 week al bent bevallen. Heb je ideeën of gevoelens bij hoe het nu zal gaan?
Ik ben twee keer over tijd gegaan, ben benieuwd. ..
😱quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:08 schreef Arja het volgende:
[..]
Dan ben ik net bevallen, of kan ieder moment bevallen
Klopt hoorquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Buikomtrek, hoofdomtrek en ik dacht femurlengte (bovenbeen bot).
Die laatste weet ik niet helemaal zeker of die tot de drie groei metingen hoorde die ik bij verloskundige zag laatst.
Ja super! Ik kan weer lopen en E is idd echt een rustig jongetje! Huilt alleen als het echt te ernstig is en herken zijn manier van bewegen van in mijn buik. Hij is nu bijna 5wk (insert wat heel ware clichés) en je ziet zijn wereldje elke dag groeien.quote:Op zondag 24 april 2016 01:38 schreef Arja het volgende:
Hai lamb.
Hoe is het met jou en met E.?
Is hij inderdaad zo mellow als in jouw buik?
Jawel. Alleen we moeten dus een heuvel op via een heel eng en steil smal grintpaadje waar zoveel stenen liggen... Ik ben geen held als het op fietsen aankomtquote:Op zondag 24 april 2016 07:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geen fiets met trapondersteuning te huur daar Quoi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |