Ohhh ja goed idee. Hier regelt vriend nu ook grotendeels de verhuisdingen voor mij, ik neem er veel afstand van en hij neemt alle communicatie en taken overquote:Op donderdag 21 april 2016 16:46 schreef Burdie het volgende: [..] Ik heb mijn man de visite laten regelen; alleen zijn telefoonnummer stond op het geboortekaartje, en als iemand toch aan mij vroeg, zei ik: overleg even met webspider, die beheert de agenda. Problem solved
.
http://www.milkandbaby.com/collections/kangaroo-carequote:Op donderdag 21 april 2016 17:14 schreef Molo het volgende:
Ow, die was al dicht
Wat is een kangoeroe shirt?
Dit inderdaad.quote:Ik wil ook, zeker de eerste kraamweek, zoveel mogelijk mijn baby bloot huid-op-huid bij me hebben. Babytje is in 9 maanden in mijn buik gegroeid heeft nog nooit iets anders aangeraakt en gevoeld dan de binnenkant van mijn buik, ik wil de overgang zo rustig en geleidelijk mogelijk laten verlopen na de geboorte.
Daarin heb je geen huid op huid contactquote:Op donderdag 21 april 2016 17:20 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En zo'n kangaroeshirt... Waarom geen draagdoek?
Ik heb 1001 draagdoeken, maar in mn kraambed lijkt zo'n shirt me ook wel prettigquote:Op donderdag 21 april 2016 17:20 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En zo'n kangaroeshirt... Waarom geen draagdoek?
Met draagdoek kun je ook goed huid-op-huid contacten, babytje er zo bloot mogelijk in en op jouw blote huid knopenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarin heb je geen huid op huid contact
Is er celkweekje daarom genomen of is dat niet mogelijk vanwege baby?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niet bijgelezen, kleinde doet het goed, bloed komt bij de baarmoedermond/hals vandaan. Er is een uitstrijkje gemaakt,en moet er rekening mee houden dat t nog wel vaker voorkomt, seks is dan ook een uitdagende factor en dus liever niet.![]()
Voor nu gerustgesteld wb mini, t feit dat het woord baarmoederhalskanker viel is minder geruststellend
Een aantal zijn in ieder geval wikkelshirts. Ik heb vernomen dat dit hele goede shirts/tops zijn, zeker voor het prille begin. Ik zou er zelf dus eentje puur voor in m'n kraambed willen, daarna heb ik genoeg draagdoekenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:35 schreef Unihipili het volgende:
Ik vraag me af hoe goed je die shirts passend kan maken omdat je met verschillende confectiematen zit. En voetjes kunnen er niet bij elke uit?
Ze heeft met zo'n borsteltje rondgeslingerdquote:Op donderdag 21 april 2016 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er celkweekje daarom genomen of is dat niet mogelijk vanwege baby?
Ja fijn is anders ja... Blehquote:Op donderdag 21 april 2016 17:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze heeft met zo'n borsteltje rondgeslingerd![]()
Waarschijnlijk idd gewoon uit voorzorg, en is mn bmm gewoon heel gevoelig maar toch... jakkes.
Ik herken je verhaal. Fijn dat je zo snel terecht kon, bij mij duurde dag nog een halve week. Idd ook uitstrijkje gemaakt, dat was allemaal goed gelukkig. Maar dan ben je gerustgesteld over beeb, ga je je druk maken over kankerquote:Op donderdag 21 april 2016 17:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niet bijgelezen, kleinde doet het goed, bloed komt bij de baarmoedermond/hals vandaan. Er is een uitstrijkje gemaakt,en moet er rekening mee houden dat t nog wel vaker voorkomt, seks is dan ook een uitdagende factor en dus liever niet.![]()
Voor nu gerustgesteld wb mini, t feit dat het woord baarmoederhalskanker viel is minder geruststellend
Ja ze zei ook,nu ben je weer gerustgesteld dat t bloed niks ergs is... ja tot jij kanker ter sprake bracht wel ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:58 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ik herken je verhaal. Fijn dat je zo snel terecht kon, bij mij duurde dag nog een halve week. Idd ook uitstrijkje gemaakt, dat was allemaal goed gelukkig. Maar dan ben je gerustgesteld over beeb, ga je je druk maken over kanker
Wat leuk om te horen dat de kleine al kan plassen en slikkenquote:Op donderdag 21 april 2016 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ze zei ook,nu ben je weer gerustgesteld dat t bloed niks ergs is... ja tot jij kanker ter sprake bracht wel ja.![]()
Maar goed ga vh positieve uit. Het bloeden komt niet bij mini vandaag. Die doet het goed, kan al plassen en slikken♡
Krijg ik als t goed is 2 mei de uitslag van.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm gm fijn dat het goed gaat met buikbaby en hopelijk is dat andere gewoon niet aan de orde. Gaan ze nu dat uitstrijkje onderzoeken en krijg je daar nog de uitslag van of weet je dat niet?
Mocht het Koningsdag worden voor onze baby, dan gaat ons namenlijst eruit en wordt het Willem-Alexander of Maximaquote:Op donderdag 21 april 2016 20:30 schreef Molo het volgende:
Zojuist bedacht dat onze dochter ook de namen Princess en Bowie erbij krijgt in de voornamen
Jij snapt hetquote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef Dyre het volgende:
[..]
Mocht het Koningsdag worden voor onze baby, dan gaat ons namenlijst eruit en wordt het Willem-Alexander of Maxima
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef Dyre het volgende:
[..]
Mocht het Koningsdag worden voor onze baby, dan gaat ons namenlijst eruit en wordt het Willem-Alexander of Maxima
Jij hier?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:45 schreef BlueEyes het volgende:
Dyre hoe fijn je gesprek![]()
Top gedaan met je notitieboekje!
Ja, zoiets is ook spannend. Ik heb tijdens de zwangerschap van I iets dergelijks meegemaakt. Was rond 23 weken, toen had ik 's avonds ineens bloedverlies. Van de vk moest ik diezelfde avond nog naar het ziekenhuis, alle onderzoeken en uitstrijkje gehad. Met I ging het allemaal prima. Het bleek uiteindelijk niet te achterhalen wat de reden voor het bloedverlies was, en het uitstrijkje leverde niets op. Gelukkig hebben ze toen bij mij het woord kanker niet laten vallen. Want daar schrik je logischerwijs behoorlijk van.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ze zei ook,nu ben je weer gerustgesteld dat t bloed niks ergs is... ja tot jij kanker ter sprake bracht wel ja.![]()
Maar goed ga vh positieve uit. Het bloeden komt niet bij mini vandaag. Die doet het goed, kan al plassen en slikken♡
Nee hoor, hier nog iemand met een babyshower-aversie.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:15 schreef Quoi het volgende:
Afijn, ik weet het: ik ben een uitzondering op dit gebied. Ik hoop dat jullie er eentje krijgen!
Ja ik zelfde hier. Alleen dan tokkie associatie vervangen door gillende 'Murican Shaniqua's.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee hoor, hier nog iemand met een babyshower-aversie.Ik vind het ordinair (associatie met tokkies
) en ongepast: eerst maar eens zien dat die baby er ook echt komt. Ik heb hier al aangekondigd dat ik gewoon wegloop (of waggel) als ze zoiets voor mij zouden organiseren.
Verder hoera voor ela's verlof, Dyre's gesprek en dat het goed gaat met de beeb van gm!
En Nazil veel plezier morgen!!![]()
Zo veel buik is dat nog niet in te zien, A-lijn jurk dus loopt uit na de taillequote:Op donderdag 21 april 2016 21:18 schreef Chanty het volgende:
Fijn dyre dat je de ruimte krijgt
Nazil een hele fijne dag gewenst morgen! Wil wel de buik in trouwjurk foto's zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |