De tweeling van Lois Lane waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh iemand die ze morgen wsl bij DWDD gaan vereren.
Ik ben naar een open middag geweest van de luchtmacht vorige week dinsdag. De eisen qua oogafwijking zijn strenger, ze zullen een andere psychologische test hebben en ook een zwaardere medische test. Ik vind het niet erg om lang verplicht weg te zijn van huis. Maar je zit op zo'n basis op elkaars lip voor weken/maanden. Daar word ik denk ik niet gelukkig van..quote:Op donderdag 21 april 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet niet wat die eisen mochten ze je opleiden ook. En daar moet je ook maar doorheen zien te komen. Zou voor mij ook niks zijn, hier en daar heen gaan omdat een politicus het heeft besloten samen met zijn bondgenootjes.
Dit ja, fucking DWDD. En dan hoor je van Patricia Paay hoe graag Prince met haar naar bed wou, en van Eric Corton hoeveel Prince betekende voor zijn leven en voor de muziek die hij maakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh iemand die ze morgen wsl bij DWDD gaan vereren.
Ja? Sorry, was toch nog ff lekker kwartiertje skaten. Lekker onvolwassen. ff Gesocialized met kinderen hier uit de buurt die ik toevallig tegenkwam en even gekletst met een hardloopster. Allemaal heel onvolwassen.quote:
Ben je weleens in Vietnam geweest? Ik denk erover van Hoi An naar Ho Chi Minh te reizen in het najaarquote:Op donderdag 21 april 2016 19:10 schreef Kurovski het volgende:
Door een stuk kauwgom gereden.
[..]
Ja? Sorry, was toch nog ff lekker kwartiertje skaten. Lekker onvolwassen. ff Gesocialized met kinderen hier uit de buurt die ik toevallig tegenkwam en even gekletst met een hardloopster. Allemaal heel onvolwassen.
Och gut, iemand is op zijn skates getrapt? Behoorlijk onvolwassen die reactie.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:10 schreef Kurovski het volgende:
Door een stuk kauwgom gereden.
[..]
Ja? Sorry, was toch nog ff lekker kwartiertje skaten. Lekker onvolwassen. ff Gesocialized met kinderen hier uit de buurt die ik toevallig tegenkwam en even gekletst met een hardloopster. Allemaal heel onvolwassen.
zo klinkt het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |