xDquote:
18.00 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 april 2016 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slecht dat dat niet in de TT of zelfs OP staat overigens. Tong had gelijk
Ik kan het mij niet meer herinneren.quote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
Is het echt zo dat Feyenoord nu zijn eerste prijs in 8 jaar kan pakken? Dat zeiden ze net op TV.
eetsmakelijkquote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om wat spaghetti in mijn mik te gooien
Dirk kan het vandaag goedmaken.quote:Op zondag 24 april 2016 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
De laatste bekerfinale die Feyenoord Utrecht was verliep niet goed voor ons.
Wel toen Dirk ontmoet en gezwaaid naar Ono en van Hooijkdonk als kleine jongen maar ook gelijk de laatste wedstrijd van onze held Paul Bosvelt in het Feyenoord shirt.
Tegen Dirk zeiden we nog rustig aan he dirk.
Dirk luisterde niet en Utrecht won de beker.
Emotionele muziek erbijquote:Op zondag 24 april 2016 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze doen nu net bij sbs of die beker in 2008 heel speciaal was.
Gewoon zonder publiek in Amsterdamquote:Op zondag 24 april 2016 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Feyenoord de beker wint, en ajax kampioen. Hoe gaat de knvb dat dan doen met de Johan Cruijff Schaal?
Hele stadion voor Ajaxquote:Op zondag 24 april 2016 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Feyenoord de beker wint, en ajax kampioen. Hoe gaat de knvb dat dan doen met de Johan Cruijff Schaal?
Aanfluiting als ze dat over twee wedstrijden gaan uitsmerenquote:Op zondag 24 april 2016 17:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon zonder publiek in Amsterdam
Ieder stadion een helft net als toen met de beker in 2010.quote:Op zondag 24 april 2016 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor Dirkquote:Op zondag 24 april 2016 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaat een rode kaart vallen vandaag.
Zijn ze ook. Utrecht heeft ook bij lange na niet zulke diepe dalen gehad dit seizoen als Feyenoord.quote:Op zondag 24 april 2016 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind het team van Utrecht sterker.
Veel eigen goals vooral dit bekertoernooiquote:Op zondag 24 april 2016 17:30 schreef Bronson_ het volgende:
Huh alleen maar penalty's voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |