Wat denk jij ervan Roland?quote:Op zondag 24 april 2016 14:42 schreef KingRoland het volgende:
Dus jongensgaan we nog naar de Coolsingel?
Dus ik zit nu in een lastige positie. Ik heb overigens ook geen idee voor wie GGMM is.quote:
Wees voor Feyenoord, dat is beter voor het NL voetbal.quote:Op zondag 24 april 2016 15:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus ik zit nu in een lastige positie. Ik heb overigens ook geen idee voor wie GGMM is.
edit: laat maar, vorige pagina.
Nou vooruit dan maar. Ik ben voor Feyenoord.quote:Op zondag 24 april 2016 15:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wees voor Feyenoord, dat is beter voor het NL voetbal.
We gaan juichen voor Feyenoord. Als jullie naar de Coolsingel gaan laat me dan weten via dm.quote:
Ik ben toch lichtelijk voor Utrecht denk ik.... lastig ditquote:Op zondag 24 april 2016 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Ik ben voor Feyenoord.
[..]
We gaan juichen voor Feyenoord. Als jullie naar de Coolsingel gaan laat me dan weten via dm.
alleen als Utrecht wintquote:Op zondag 24 april 2016 14:42 schreef KingRoland het volgende:
Dus jongensgaan we nog naar de Coolsingel?
quote:Op zondag 24 april 2016 16:03 schreef Brammess het volgende:
FOX is nu al maagkrimpend bezig.
DE IDEALE FINALE
FOX denkt dat Nederlanders Amerikaanse formats leuk vindenquote:Op zondag 24 april 2016 16:03 schreef Brammess het volgende:
FOX is nu al maagkrimpend bezig.
DE IDEALE FINALE
Mooi toch met iedereen hierquote:
Z,on voorbeschouwing kan je ook in een kwartier afdoenquote:Op zondag 24 april 2016 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn ze nu al bezig met voorbeschouwing?
Precies mijn idee.quote:Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Z,on voorbeschouwing kan je ook in een kwartier afdoen
Kijk wel niet via fox dan.quote:Op zondag 24 april 2016 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of nee .. doe maar geen voorbeschouwing als Bobald de Boer erbij zit
Groningen is sinds vorig jaar een echte cupfighterquote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef Paxcon het volgende:
Tegenwoordig noemt iedereen zich cupfighter
Dat is absoluut een feitquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Groningen is sinds vorig jaar een echte cupfighter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |