Sterkte!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
Pff, ik ga even offline. Laat me te makkelijk afleiden van studeren.
Op zich leuk gevonden hoor, die plaatjes. Maar een faggot (en) is geen fagot (nl). /taalnaziquote:Op donderdag 21 april 2016 12:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Welkom in de Gay SC.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I dont give a fuck.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Op zich leuk gevonden hoor, die plaatjes. Maar een faggot (en) is geen fagot (nl). /taalnazi
Dat dacht ik de laatste keer ookquote:
Het homoland is raar.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dubieuze uitspraak in homoland.
[..]
Dit eigenlijk ook haha.
Wowquote:Op donderdag 21 april 2016 13:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat dacht ik de laatste keer ook
Ik weet het niet hoor...quote:Op donderdag 21 april 2016 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Algemene vraag: Als jullie konden verhuizen naar een stad met enkel homoseksuelen zouden jullie dit graag wel of niet doen? Also: Why?
Dat is geen optie: er staat wel of niet.quote:
Nee, zou er niet willen wonen, ...quote:Op donderdag 21 april 2016 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Algemene vraag: Als jullie konden verhuizen naar een stad met enkel homoseksuelen zouden jullie dit graag wel of niet doen? Also: Why?
Waarom zou je er niet willen wonen?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, zou er niet willen wonen, ...
...zou er wel 2 weken per jaar op vakantie gaan.
Ik weet het oprecht niet. Op de een of andere manier lijkt het me best vermoeiend als je constant lekkere jongens ziet waarvan je weet dat ze homo zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is geen optie: er staat wel of niet.
Het is dezelfde vraag of je elke dag kwarktaart wil eten. Lijkt leuk, maar na drie dagen komt het je oren uit. Met hommo's heb ik dat denk ik al eerder.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet willen wonen?
Het is toch vermoeiender om telkens lekkere jongens te zien waarvan je niet weet of ze homo zijn?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet het oprecht niet. Op de een of andere manier lijkt het me best vermoeiend als je constant lekkere jongens ziet waarvan je weet dat ze homo zijn.
Dat doe ik de afgelopen 2 wekenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is dezelfde vraag of je elke dag kwarktaart wil eten. Lijkt leuk, maar na drie dagen komt het je oren uit. Met hommo's heb ik dat denk ik al eerder.
Ow, was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat doe ik de afgelopen 2 weken
Ik weet het niet. Wat een lastige vragen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is toch vermoeiender om telkens lekkere jongens te zien waarvan je niet weet of ze homo zijn?
quote:
Haha haal je hoofd uit je anus en gebruik hem om mijn lastige vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wat een lastige vragen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha haal je hoofd uit je anus en gebruik hem om mijn lastige vragen te beantwoorden.
Ahhh zo.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]Nouja zeg
Nou als iemand voorbij komt lopen die lekker is kun je nog denken 'ach boeien, hij is toch hetero', maar in een homostad is iedere lekkere jongen een struggle om wel of niet actie te moeten ondernemen.
Zoiets
jaquote:Op donderdag 21 april 2016 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh zo.
Volgens mij ben jij een beetje een schijtertje
Was me nooit echt opgevallen.quote:
Ik weet niet, ik moet het ook niet overdrijvenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Was me nooit echt opgevallen.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik moet het ook niet overdrijven
[..]
daarom moet iedere homo een roze ster met een H erop dragenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]Nouja zeg
Nou als iemand voorbij komt lopen die lekker is kun je nog denken 'ach boeien, hij is toch hetero', maar in een homostad is iedere lekkere jongen een struggle om wel of niet actie te moeten ondernemen.
Zoiets
Straks gaan ze me nog in elkaar slaanquote:Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom moet iedere homo een roze ster met een H erop dragen
Ik denk juist dat het vrij snel anders word. De mysterie is er vanaf en men moet met elkaar overleven. Heel de dag beuken en neukertjes zoeken is niet meer nodig. Ik denk dat het langzaam de hetero wereld zal worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kaas- het volgende:
1 zomer en dan gauw weg
Zou er waarschijnlijk gek van worden dat iedereen om me heen gay is, en als iedereen het van iedereen weet is er ook 24/7 een soort spanning denk ik. Even per ongeluk oogcontact in de tram? Oh, dan zal je wel willen. Etc. En er zijn waarschijnlijk ook geen goede speciaalbiercafe's in gaytown.
Op sommige feesten schijnen ze al gewoon met een roze ster rond te lopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En tuurlijk wel speciaalbier cafe's.Er zijn genoeg homo's die dat willen, meer homo's dan hetero's prolly.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kaas- het volgende:
1 zomer en dan gauw weg
Zou er waarschijnlijk gek van worden dat iedereen om me heen gay is, en als iedereen het van iedereen weet is er ook 24/7 een soort spanning denk ik. Even per ongeluk oogcontact in de tram? Oh, dan zal je wel willen. Etc. En er zijn waarschijnlijk ook geen goede speciaalbiercafe's in gaytown.
zijn toch niet zo heel veel moslims in grunna dus zal wel loslopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks gaan ze me nog in elkaar slaan
Kan.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het vrij snel anders word. De mysterie is er vanaf en men moet met elkaar overleven. Heel de dag beuken en neukertjes zoeken is niet meer nodig. Ik denk dat het langzaam de hetero wereld zal worden.
Hahaha. Lol.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand wil jou slaan...quote:Op donderdag 21 april 2016 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks gaan ze me nog in elkaar slaan
watquote:Op donderdag 21 april 2016 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn toch niet zo heel veel moslims in grunna dus zal wel loslopen.
En anders is het de schuld van kaas. Die importeert ze
laatst zijn er twee potten mishandeldquote:Op donderdag 21 april 2016 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn toch niet zo heel veel moslims in grunna dus zal wel loslopen.
En anders is het de schuld van kaas. Die importeert ze
Wow. Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan.
Maar denk dat de kans groter is dat de stad gewoon 1 huge publieke orgie wordt.
Arme potten. Hopelijk hebben de planten nieuwe gekregen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laatst zijn er twee potten mishandeld
#pray
JIJ.... JIJ..... IMPORTEUR.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Arme potten. Hopelijk hebben de planten nieuwe gekregen.
je gaf zeker warm waterquote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst een plant laten doodgaan trouwens. Ik wilde hem overladen met liefde door veel water te geven, maar dat was zoveel dat hij is gestorven.
Ah.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je D66-hooligan bent denk ik
Toch niet je komkommer plant?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst een plant laten doodgaan trouwens. Ik wilde hem overladen met liefde door veel water te geven, maar dat was zoveel dat hij is gestorven.
Waarom warm water?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
warm water is heerlijk
heb vandaag alweer een litertje gehad dus het gaat de goede kant op
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik importeer enkel chillheid in Nederland, m'n soul exporteert het.
Ik heb met dat AH Moestuintjes gebeuren wel een komkommerplant geplant... maar die staat bij m'n ouders en ik heb niet de indruk dat iemand dat ding water geeft als ik er niet ben dus ik vraag me af hoe het er nu mee staat...quote:Op donderdag 21 april 2016 14:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toch niet je komkommer plant?
Haha. Arm plantje. Woon je nog steeds op kamers?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb met dat AH Moestuintjes gebeuren wel een komkommerplant geplant... maar die staat bij m'n ouders en ik heb niet de indruk dat iemand dat ding water geeft als ik er niet ben dus ik vraag me af hoe het er nu mee staat...
Goor.quote:
Yesquote:Op donderdag 21 april 2016 14:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Arm plantje. Woon je nog steeds op kamers?
Nogsteeds met je trouwe 12 m2?quote:
13 zelfsquote:Op donderdag 21 april 2016 15:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nogsteeds met je trouwe 12 m2?
op zich ook prima als studentjequote:Op donderdag 21 april 2016 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
13 zelfs
Maar gezien de prijs, locatie en huisgenoten vind ik het wel prima hier op dit moment
Heb je toffe huisgenoten ja? Nog iemand bangable?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
13 zelfs
Maar gezien de prijs, locatie en huisgenoten vind ik het wel prima hier op dit moment
Heb het nooit gezienquote:
ik ook niet. Maar jij bent daar toch wezen 'studeren'quote:Op donderdag 21 april 2016 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je toffe huisgenoten ja? Nog iemand bangable?
[..]
Heb het nooit gezienSlechte vriend ben ik.
wat ik eigenlijk erg graag wil weten is wat die wassila gedreven heeft. Je geeft je Kamerlidmaatschap toch niet op om drie maanden te gaan folderen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:21 schreef Kaas- het volgende:
De zon komt op. Mensen moeten belasting betalen. Mortaxx wil alles weten van hommo's hun privéleven.
Dagje als alle anderen.
Nee. Hij was bij mij komen studeren. Ik heb netjes drinken gebracht en hem aangemoedigd.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar jij bent daar toch wezen 'studeren'
Ja heel chill. Niet echt geefbaar ofzo, op een andere verdieping wel iemand trouwens....quote:Op donderdag 21 april 2016 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heb je toffe huisgenoten ja? Nog iemand bangable?
en voor mijquote:Op donderdag 21 april 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja heel chill. Niet echt geefbaar ofzo, op een andere verdieping wel iemand trouwens....
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Hij was bij mij komen studeren. Ik heb netjes drinken gebracht en hem aangemoedigd.
Dan moet ik even goed letten op lower back dimples, bikini bridges en thigh gaps. Ik kom hier nog een keer op terug.quote:
Jij bent al afgestudeerd gekkiequote:Op donderdag 21 april 2016 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wow misschien moet ik ook eens bij bramski gaan studeren
Ik weet niets. Hele leuke, spontane en intelligente vrouw die vanuit het niets berserk ging en geen fatsoenlijk woord meer uit wist te brengen, of het nou op papier/Twitter/mondeling was.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk erg graag wil weten is wat die wassila gedreven heeft. Je geeft je Kamerlidmaatschap toch niet op om drie maanden te gaan folderen.
Weet jij iets als insider?
Hoi ik ken je niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je een 8 gehaald? fucking nerdje
Pff zeg jijquote:Op donderdag 21 april 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fijn en wat is niet kan nog komen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja heel chill. Niet echt geefbaar ofzo, op een andere verdieping wel iemand trouwens....
Volgens mij vind jij iedereen neukbaar.quote:
quote:
Study hotel Brammosalaplayaquote:Op donderdag 21 april 2016 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wow misschien moet ik ook eens bij bramski gaan studeren
misschien heeft ze gefraudeerd of vertrouwelijke informatie gelekt?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niets. Hele leuke, spontane en intelligente vrouw die vanuit het niets berserk ging en geen fatsoenlijk woord meer uit wist te brengen, of het nou op papier/Twitter/mondeling was.
Ze valt op blonde ariers (Rusnak, Mortaxx)quote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoi ik ken je niet.
Het eerste potje hier?
ze is het matras van vindicatquote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoi ik ken je niet.
Het eerste potje hier?
Sow. Al die engelse woordjes die Pax gebruikt!quote:Op donderdag 21 april 2016 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet ik even goed letten op lower back dimples, bikini bridges en thigh gaps. Ik kom hier nog een keer op terug.
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, dan zou het stilletjes achter de schermen opgelost worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien heeft ze gefraudeerd of vertrouwelijke informatie gelekt?
Dat zijn juist Mortaxx' woorden, hij heeft een hele verfijnde smaak als het op vrouwen aankomtquote:Op donderdag 21 april 2016 15:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sow. Al die engelse woordjes die Pax gebruikt!
[..]
Het is Opso?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoi ik ken je niet.
Het eerste potje hier?
HAHAHAHA.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff zeg jij
Jij wordt als excellente student zelfs uitgenodigd om naar een of andere bijeenkomst in Munchen te komen.
nouja er moet meer achter zittenquote:Op donderdag 21 april 2016 15:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, dan zou het stilletjes achter de schermen opgelost worden.
Ik had een heel ander beeld van Mortaxx. Komt waarschijnlijk door z'n UI, ook al weet ik dat dat gewoon een massamoordenaar is en niet Mortaxx zelf.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze valt op blonde ariers (Rusnak, Mortaxx)
welk beeld had je?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had een heel ander beeld van Mortaxx. Komt waarschijnlijk door z'n UI, ook al weet ik dat dat gewoon een massamoordenaar is en niet Mortaxx zelf.
Maar geen pot dus. Jammerrrr....
Moet haast wel inderdaad, maar de doofpot is wel bijzonder sterk dan in dit geval want zelfs een persoonlijk medewerker en stagiair van haar die ik er eens naar vroeg wisten echt van niets.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nouja er moet meer achter zitten
House of cards in de polder
Klein, licht stoppelbaardje, knap gezicht, donker (redelijk lang) haar.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welk beeld had je?
Ik ben wel blonder geworden maar nog geen ss materiaal
Was dus niet de enige die dit beeld had.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klein, licht stoppelbaardje, knap gezicht, donker (redelijk lang) haar.
Mortaxx, post gewoon even die gif danquote:Op donderdag 21 april 2016 15:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klein, licht stoppelbaardje, knap gezicht, donker (redelijk lang) haar.
Net als jij dus.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze valt op blonde ariers (Rusnak, Mortaxx)
Maar dan beschrijven we eigenlijk gewoon z'n UI en dat 'ie klein is, is hier al verteld.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Was dus niet de enige die dit beeld had.
Hij heeft een gifje van zichzelf?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx, post gewoon even die gif dan
Ik had lange tijd geleden een UI van Leonard Cohen en toen dachten mensen dat ik een oude man wasquote:Op donderdag 21 april 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan beschrijven we eigenlijk gewoon z'n UI en dat 'ie klein is, is hier al verteld.
Zal men onbewust ook denken dat ik een beetje op Homer Simpson lijk?
Ik wil nog steeds een foto van je zien.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welk beeld had je?
Ik ben wel blonder geworden maar nog geen ss materiaal
Hahaha. Das wel schrikken dan als ze je echt zien.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had lange tijd geleden een UI van Leonard Cohen en toen dachten mensen dat ik een oude man was
Ik ben echt net Bambi.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan beschrijven we eigenlijk gewoon z'n UI en dat 'ie klein is, is hier al verteld.
Zal men onbewust ook denken dat ik een beetje op Homer Simpson lijk?
Daarom ga ik niet naar meets. Dat fuckt met mijn hersens.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:55 schreef Kaas- het volgende:
Op fok-meets moet ik meestal wel lachen om hoe ver af/dichtbij bepaalde users zitten bij/van het beeld dat je van ze had.
Pax is ook schattig.quote:
Toestandje.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet naar meets. Dat fuckt met mijn hersens.
Ik vind jou altijd al gewoon overkomen als iemand die zeer calm & collected is. Dat hoort bij wijsheid en dus ouderdom.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had lange tijd geleden een UI van Leonard Cohen en toen dachten mensen dat ik een oude man was
Ik zou me idd kunnen voorstellen dat hij er zo uitziet.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ben echt net Bambi.![]()
Hij komt heel rustig en beheerst over. Daarnaast heeft-ie een bepaald soort aantrekkingskracht en hij is al meerdere keren "knap" genoemd. Heb hem gewoon ingevuld met een plaatje van Matt Bomer.
Hahahahaquote:Op donderdag 21 april 2016 15:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ben echt net Bambi.![]()
Hij komt heel rustig en beheerst over. Daarnaast heeft-ie een bepaald soort aantrekkingskracht en hij is al meerdere keren "knap" genoemd. Heb hem gewoon ingevuld met een plaatje van Matt Bomer.
Ja. Ik vraag me af wat mensen van mij verwachten in het echt.quote:
GRRRRR! OM ZIJN KLEREN VAN HEM AF TE SCHEUREN.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik wel van hem inderdaad. Ingetogen, verlegen en schattig.
Grrr!
Best gek dat je toch een beeld hebt van iedereen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou me idd kunnen voorstellen dat hij er zo uitziet.
Matt Bomer is toch wel HEEL fucking handsomequote:Op donderdag 21 april 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou me idd kunnen voorstellen dat hij er zo uitziet.
Je hebt best wel vaak foto's gepost dus verwachtingen zullen wel redelijk overeen komen met de realiteit niet?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me af wat mensen van mij verwachten in het echt.
[..]
GRRRRR! OM ZIJN KLEREN VAN HEM AF TE SCHEUREN.
Ja. Wat oordelen wij toch simpel.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Best gek dat je toch een beeld hebt van iedereen.
Jij hebt al meerdere foto's geplaatst, net als Kaas-, dan is het niet echt een verrassing meer.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me af wat mensen van mij verwachten in het echt.
[..]
GRRRRR! OM ZIJN KLEREN VAN HEM AF TE SCHEUREN.
Ja daarom vroeg ik me af wat mensen zonder foto hadden verwacht...quote:Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt best wel vaak foto's gepost dus verwachtingen zullen wel redelijk overeen komen met de realiteit niet?
Mwah, het is niet zo zeer een oordeel, maar blijkbaar vorm je je toch een beeld van iemand, ondanks dat je alleen tekst ziet.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Wat oordelen wij toch simpel.
Als ik heel goed kon tekenen leek het me wel grappig om in ONZ een topic te openen waar ik allemaal bekende fokkers die ik nog nooit heb ontmoet teken volgens mijn fantasie.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mwah, het is niet zo zeer een oordeel, maar blijkbaar vorm je je toch een beeld van iemand, ondanks dat je alleen tekst ziet.
Naja. Het is iig een aanname die je maakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mwah, het is niet zo zeer een oordeel, maar blijkbaar vorm je je toch een beeld van iemand, ondanks dat je alleen tekst ziet.
Volgens mij had ik al wel eens een pic van jou gezien op het forum voordat ik überhaupt de user Bram kende, dus ik heb nooit echt een beeld van je gehad.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik me af wat mensen zonder foto hadden verwacht...
Dat zou wel briljant zijn idd.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik heel goed kon tekenen leek het me wel grappig om in ONZ een topic te openen waar ik allemaal bekende fokkers die ik nog nooit heb ontmoet teken volgens mijn fantasie.
Nou... Tegen wil en dankquote:
Hoog tijd om maar wat anders te nemen toen ja...quote:Op donderdag 21 april 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha. Das wel schrikken dan als ze je echt zien.
quote:
Oh jongens tochquote:Op donderdag 21 april 2016 15:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik wel van hem inderdaad. Ingetogen, verlegen en schattig.
Grrr!
Wauw, mooie woordenquote:Op donderdag 21 april 2016 15:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd al gewoon overkomen als iemand die zeer calm & collected is. Dat hoort bij wijsheid en dus ouderdom.
Daar heb je gelijk in. Het is alleen nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Naja. Het is iig een aanname die je maakt.
Zeker wel, op vooroordelen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is alleen nergens op gebaseerd.
Deze past wel goed, gezien je Rusnak-fascinatie.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou... Tegen wil en dank
[..]
Hoog tijd om maar wat anders te nemen toen ja...Plus dat iedereen steeds begon over Ronald Plasterk.
Ughhh... Nou. Ik denk dat iedereen mij wel inschat als een flinke autist.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij had ik al wel eens een pic van jou gezien op het forum voordat ik überhaupt de user Bram kende, dus ik heb nooit echt een beeld van je gehad.
Als iemand me schattig zou noemen, krijgt 'ie een paar petsen terwijl ik na elke tik "HOE SCHATTIG VIND JE ME NU, NOU?!?!?!?!quote:Op donderdag 21 april 2016 16:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
lol. Zou het verschrikkelijk vinden als mensen me schattig zouden noemen.
Hierop kan ik niet reageren. Vooral vanwege de enorme politiek gekleurde aannames.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker wel, op vooroordelen.![]()
Als iemand in NWS enkel domme xenofobe dingen roept dan zie ik in gedachten zo'n kale rokende tokkie in trainingspak voor me. Etc.
Haha. Nee, dat heb ik dan weer nooit van je gedacht.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ughhh... Nou. Ik denk dat iedereen mij wel inschat als een flinke autist.
heb ik niet maar hij werd vrijdag in het vi topic gepostquote:Op donderdag 21 april 2016 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze past wel goed, gezien je Rusnak-fascinatie.
En Mortaxx moet die gif maar gewoon eens posten dan.
Daar ben je niet de enige in, hiero.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ughhh... Nou. Ik denk dat iedereen mij wel inschat als een flinke autist.
Ik zei al dat het vooroordelen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hierop kan ik niet reageren. Vooral vanwege de enorme politiek gekleurde aannames.
Hmmmm klinkt bekend.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker wel, op vooroordelen.![]()
Als iemand in NWS enkel domme xenofobe dingen roept dan zie ik in gedachten zo'n kale rokende tokkie in trainingspak voor me. Etc.
Damn. Ik weet het niet meer danquote:Op donderdag 21 april 2016 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Nee, dat heb ik dan weer nooit van je gedacht.
Yayquote:Op donderdag 21 april 2016 16:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in, hiero.
Oh ik nietquote:Op donderdag 21 april 2016 16:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
lol. Zou het verschrikkelijk vinden als mensen me schattig zouden noemen.
Ahhhww. Zie je? Zo calm en collected.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik nietIk zie er ook niet uit als een kerel ofzo dus nee prima.
Ben toch echt hetero, ik zag op mycroft dat je vroeger ook hier in het noorden woonde ofniequote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoi ik ken je niet.
Het eerste potje hier?
Hou je bek, manletquote:
Wat is er zo grappigquote:
Ben jij al uitgenodigd voor gesprekjesquote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff zeg jij
Jij wordt als excellente student zelfs uitgenodigd om naar een of andere bijeenkomst in Munchen te komen.
Net even een uurtje ja. Verder wezen stofzuigen, koken, gordijnen ophangen, 3 wasjes gedraaid, in de tuin gewerkt.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oh lekker hoor
Nu lekker in het zonnetje zitten?
Heb net alle 4 topics van de VI-reeks van afgelopen vrijdag nog gewoon gecheckt ook maar daar staat geen gifje in met anderen dan Johan Derksen en zo..quote:Op donderdag 21 april 2016 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb ik niet maar hij werd vrijdag in het vi topic gepost
Post hem dan gewoon hier.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan ook zoeken op karina.gif
Hoef je geen topics vol machogebral te doorzoeken
Ik heb weinig tegen machogebral.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit jaar ook minder ECTS dan voorgaande jaren halenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij al uitgenodigd voor gesprekjes
Ben jij dat dan naast die chick ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo.... alle huishoudelijke taken weer erop zitten?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net even een uurtje ja. Verder wezen stofzuigen, koken, gordijnen ophangen, 3 wasjes gedraaid, in de tuin gewerkt.
ja ben slechts een figurantquote:Op donderdag 21 april 2016 16:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij dat dan naast die chick ofzo?
Hallooooooooquote:Op donderdag 21 april 2016 16:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij dat dan naast die chick ofzo?
Omg. Wat stom.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je werkt er maar voor
En ik heb de link niet
Mede door je UI en dat je geurkaarsjes hebt denk ik gewoon eerder een beetje zo'n vrolijk huppelend homo'tje.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Ik weet het niet meer dan
Ahw waarom minder ECTS jij bent toch best wel goed met de tentamens etcquote:Op donderdag 21 april 2016 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit jaar ook minder ECTS dan voorgaande jaren halen
Maar dat is op zich prima
Mycroft?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben toch echt hetero, ik zag op mycroft dat je vroeger ook hier in het noorden woonde ofnie
[..]
Hou je bek, manlet
[..]
Wat is er zo grappig
Ik vind het niet vervelend om een flikkertje te zijn hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mede door je UI en dat je geurkaarsjes hebt denk ik gewoon eerder een beetje zo'n vrolijk huppelend homo'tje.Op een positieve manier.
Tried.. Stefan?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:15 schreef Paxcon het volgende:
Het is echt karina.gif
Google maar, het is de moeite waard
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortaxx kreeg bijna kopstoot, jammer dat het net niet lukte tijdens dat gifje
Ja maar ik moet 96 ECTS in m'n master halen en in principe zou dat in 1,5 jaar kunnen maar dat zag ik niet echt zitten dus doe 96 ECTS verdeeld over twee jaar.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw waarom minder ECTS jij bent toch best wel goed met de tentamens etc
Ik zit niet bij vindicat godverdomme. En ja mycroft, ken je dat nietquote:Op donderdag 21 april 2016 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mycroft?
Ik woonde wel in het noorden ja. Deze woensdag ook ff in Grunn. Ook wel vriendjes en vriendinnetjes bij Vindicat, dus misschien heb je wel een vriend van me geneukt en is dat onze link.
ik schrok echtquote:Op donderdag 21 april 2016 16:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortaxx kreeg bijna kopstoot, jammer dat het net niet lukte tijdens dat gifje
Oh sorry haha. En nee, nooit van gehoord. Wat is het dan, dat je daardoor schijnt te weten dat ik een noorderling was?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zit niet bij vindicat godverdomme. En ja mycroft, ken je dat niet
Hehe, gelukkig.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind het niet vervelend om een flikkertje te zijn hoor
tot over twee wekenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey bram
http://m.imgur.com/S7htSah?r
Ahw skatje tochquote:
Ik tikte mijn woonplaats in en zag posts erover, ook van jouquote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh sorry haha. En nee, nooit van gehoord. Wat is het dan, dat je daardoor schijnt te weten dat ik een noorderling was?
Pas op hij gaat je nu chanteren in ruil voor seksquote:Op donderdag 21 april 2016 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, het staat nog gwn in vi topic
Positief wel hoop ik? Vast wel. Heb er niks slechts over te zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw skatje toch
[..]
Ik tikte mijn woonplaats in en zag posts erover, ook van jou
Ben niet bang voor zo'n manlet, maar jij mag wel met hem seks hebben als chantagemiddelquote:Op donderdag 21 april 2016 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas op hij gaat je nu chanteren in ruil voor seks
volgens mij gewoon normaalquote:Op donderdag 21 april 2016 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Positief wel hoop ik? Vast wel. Heb er niks slechts over te zeggen.
Ik doe het alleen met ariersquote:Op donderdag 21 april 2016 16:22 schreef Kaas- het volgende:
Is het trouwens alsnog mogelijk dat je vrienden van mij gedaan hebt Opsonisatie. Ook als je niet lid bent.
IK KAN HEM AMPER ZIENquote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey bram
http://m.imgur.com/S7htSah?r
Hij is geen homo, dus niet de moeite waard.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij wil blijkbaar dat je ervoor werkt.
Maar dat is juist goed in Groningen he. Doe maar normaal dan doe je gek genoeg en zo.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
volgens mij gewoon normaal
[..]
Ik doe het alleen met ariers
quote:
Niet?quote:
Je hele levensverhaal komt tevoorschijn als ik erop ga croftenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat is juist goed in Groningen he. Doe maar normaal en zo.
Ariërs.
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben niet bang voor zo'n manlet, maar jij mag wel met hem seks hebben als chantagemiddel
Vertel eens hoe dat werkt, nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hele levensverhaal komt tevoorschijn als ik erop ga croften
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0quote:Op donderdag 21 april 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vertel eens hoe dat werkt, nu ben ik wel benieuwd.
oostbloklanden zijn de redding van Europa. Als straks de moslims de macht grijpen is jouw soort de eerste die erheen vluchtquote:Op donderdag 21 april 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx is zeker zo'n Pool.
GRENZUHH DIIIIICHT!!!!
hahahaquote:Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oostbloklanden zijn de redding van Europa. Als straks de moslims de macht grijpen is jouw soort de eerste die erheen vlucht
Even wachtwoordje laten dm'en.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0
Wat een lullige vraag. Stel dat het verkeerd uitkwam.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:27 schreef Jopie78 het volgende:
Is het dat woest aantrekkelijke ding in het zonlicht of die op de voorgrond?
Ho ho, jij leest hem lullig, de vraag is niet lullig. Je kan de zin namelijk ook zo lezen dat ze beide woest aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een lullige vraag. Stel dat het verkeerd uitkwam.
De camera houdt van je.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
En ik wou helemaal niet in beeld komen
ik vind het wel handig. Zie je nog eens wat ze over je zeggenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:34 schreef Jopie78 het volgende:
Vind mycroft echt een schandalig onderdeel van FOK!, net als de stats.
Gun mensen hun privacy. In een andere sc was er ook altijd een user die eerst je post-geschiedenis ging doornemen, voordat hij reageerde.
Is wel handig bij roddeltantesquote:Op donderdag 21 april 2016 16:34 schreef Jopie78 het volgende:
Gun mensen hun privacy. In een andere sc was er ook altijd een user die eerst je post-geschiedenis ging doornemen, voordat hij reageerde.
Is toch helemaal niet belangrijk. Net als van die mensen die 3 seconden na genoemd te zijn in een topic opkomen draven.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind het wel handig. Zie je nog eens wat ze over je zeggen
Maar dat is dan ook wel heul erg sneuquote:Op donderdag 21 april 2016 16:34 schreef Jopie78 het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
Mycroft werkt voor mij niet zo, omdat ik dan alle posts die over kaas gaan krijg.
Jij bent een vrouw, jouw nieuwsgierigheid is je vergeven.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook wel heul erg sneu. Ik ging eens voor de gein op mn woonplaats croften en zag zo de post van kaas erover en meer niet. Maar voor de rest is het gewoon handig om te zien wie jou ging opnoemen.
HAAHHAAHAHAHquote:Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie nu dat iemand gister om 23:30 insinueerde dat ik komkommers voor andere doeleinden dan consumptie gebruik
Was ik dat? ik sta niet in voor de emotionele schade.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie nu dat iemand gister om 23:30 insinueerde dat ik komkommers voor andere doeleinden dan consumptie gebruik
Grrquote:Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jouw nieuwsgierigheid is je vergeven.
dat had ik kunnen zijn maar het is niet zoquote:Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef Paxcon het volgende:
Van die kleine dan zeker..quote:Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef Paxcon het volgende:
Maar je bedoelt gewoon Grunn toch of wat?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook wel heul erg sneu. Ik ging eens voor de gein op mn woonplaats croften en zag zo de post van kaas erover en meer niet. Maar voor de rest is het gewoon handig om te zien wie jou ging opnoemen.
Gek. Die krijg je er niet meer uit.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Van die kleine dan zeker..
[ afbeelding ]
Geeft niets joh. Hormonen en zuks. Ik vind het al knap dat jullie full time kunnen werken met al die ongemakken.quote:
Ja doe ik ookquote:Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe ik wel eens opzettelijk als ik wil dat je iets leest
Nee hoor, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Was ik dat? ik sta niet in voor de emotionele schade.
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
The real question is: Is it true?
Ervaringsdeskundige gespot.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gek. Die krijg je er niet meer uit.
Is misschien ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gek. Die krijg je er niet meer uit.
Heb je je afval doel al behaald dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja doe ik ook
Als ik echt over iemand wil roddelen kan ik ook wel op.soni.satie ofzo typen zodat het onvindbaar wordt
[..]
Nee hoor, maak je geen zorgen
[..]Nou nee... eet het ook niet meer zoveel als een tijdje geleden toen ik wou afvallen
Jwz. Je gaat nu toch niet in een homotopique haten op komkommerliefhebbers?quote:
I don't wanna know....quote:
Wow wat is ditquote:Op donderdag 21 april 2016 16:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Van die kleine dan zeker..
[ afbeelding ]
Je hebt ook mini komkommers. Die zijn zo groot als je vinger, iets dikker.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow wat is dit
Is dit net als van die kleine snacktomaatjes?
Vrouwleven is soms best zwaar ja, bedankt voor je sarcastische medelijdenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geeft niets joh. Hormonen en zuks. Ik vind het al knap dat jullie full time kunnen werken met al die ongemakken.
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je bedoelt gewoon Grunn toch of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. was niet echt tevreden over vet op m'n buikquote:Op donderdag 21 april 2016 16:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je je afval doel al behaald dan?
Oh dat klinkt wel als een chille late night snack. Misschien eens wat beter opletten in de supermarkt.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt ook mini komkommers. Die zijn zo groot als je vinger, iets dikker.
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrouwleven is soms best zwaar ja, bedankt voor je sarcastische medelijden
[..]DaaaaaaaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit een vriendje gehad die dat ook leuk leek, was de komkommer afgebroken.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jwz. Je gaat nu toch niet in een homotopique haten op komkommerliefhebbers?
Nice, klinkt twinkish.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. was niet echt tevreden over vet op m'n buik
Maar nu een paar kilo lichter ben ik weer tevreden
haha. Opletten? pfffquote:Op donderdag 21 april 2016 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als een chille late night snack. Misschien eens wat beter opletten in de supermarkt.
Weet niet of tomaten het gewenste effect geven.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow wat is dit
Is dit net als van die kleine snacktomaatjes?
Terwijl die dingen best sterk zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ooit een vriendje gehad die dat ook leuk leek, was de komkommer afgebroken.
Je kon mij opvegen, toen ik het hoorde.
Wow. wat. Dat is als naar de EHBO moeten omdat je pik vast in de stofzuiger zit.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ooit een vriendje gehad die dat ook leuk leek, was de komkommer afgebroken.
Je kon mij opvegen, toen ik het hoorde.
Aww. Kusje kroel.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrouwleven is soms best zwaar ja, bedankt voor je sarcastische medelijden
Volgens mij heb ik vandaag alleen maar hier gepostquote:Op donderdag 21 april 2016 16:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik kijk net dagstats en hoopte in de top 20 te staan. Pax staat gewoon kei hard in de top 5. Wat. Waar post jij zo veel? VBL>
M'n armen zijn wel te ecto naar m'n zin, maar goedquote:Op donderdag 21 april 2016 16:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nice, klinkt twinkish.
[..]
haha. Opletten? pfff
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Weet niet of tomaten het gewenste effect geven.
Omdat ik daar woonquote:Op donderdag 21 april 2016 16:45 schreef Kaas- het volgende:
Waarom zou je trouwens in hemelsnaam croften op ***dam?
Zoiets was het ook. Beide best kansloos.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. wat. Dat is als naar de EHBO moeten omdat je pik vast in de stofzuiger zit.
Kan dat dan? Als zo'n apparaat uitgaat zal alles toch wel weer loslaten?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. wat. Dat is als naar de EHBO moeten omdat je pik vast in de stofzuiger zit.
Bij de appie heb je van die kleine emmertjes.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n armen zijn wel te ecto naar m'n zin, maar goed
Ik zie ze nooit liggen ofzo, van die kleine tomaatjes wel
Volgend jaar wss niet meerquote:Op donderdag 21 april 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh nog steeds ook gewoon. Wow.
Best kut.
w'rom?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet gaan trainen maar dit is echt een heel slecht tijdstip
Jij hebt 215 posts vandaag, ik maar 60quote:Op donderdag 21 april 2016 16:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik kijk net dagstats en hoopte in de top 20 te staan. Pax staat gewoon kei hard in de top 5. Wat. Waar post jij zo veel? VBL>
Klinkt interessantquote:Op donderdag 21 april 2016 16:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bij de appie heb je van die kleine emmertjes.
Misschien lag hij er al even. Ik zou ook wel twijfelen.quote:
Dat is helemaal niet zo veel?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vandaag alleen maar hier gepost
Ik hoef pas over 3 weken weer te werken, heb nu officieel vakantie.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:50 schreef Kaas- het volgende:
Pax, studeren, Mortaxx, trainen, Jopie, werken, Bram, smoken, Opso, iemand van Vindicat doen
Anders moet ik straks veel te veel bijlezen. Dank.
Moet je gaan sporten.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n armen zijn wel te ecto naar m'n zin, maar goed
Ik zie ze nooit liggen ofzo, van die kleine tomaatjes wel
Die houdt het ding natuurlijk niet heel...quote:Op donderdag 21 april 2016 16:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je kringspier ook.![]()
Als je dat al doet, dan doe je er toch een condoom om heen??
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:50 schreef Kaas- het volgende:
Pax, studeren, Mortaxx, trainen, Jopie, werken, Bram, smoken, Opso, iemand van Vindicat doen
Damn. Heftig.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zoiets was het ook. Beide best kansloos.
Nope. Vaccuum gezogen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan dat dan? Als zo'n apparaat uitgaat zal alles toch wel weer loslaten?
Volgens mij kan dat zo hard zuigen dat het je gewoon verwond..quote:Op donderdag 21 april 2016 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan dat dan? Als zo'n apparaat uitgaat zal alles toch wel weer loslaten?
Je gaat dat ding toch niet zo inbrengen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die houdt het ding natuurlijk niet heel...
Want?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet gaan trainen maar dit is echt een heel slecht tijdstip
Jup.... Gebeurd.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Naar de ehbo omdat je pielemuis vastzit aan stofzuiger gvd ik lach me dood
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]succes met de studie he! Ik moet eerst boodschappen doen daarna doe ik wel even iemand van de vindi
Doei lieve heumeaumannetjes
Ik moet dan verkeerd kijken?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt 215 posts vandaag, ik maar 60
Ik keek naar 2015quote:Op donderdag 21 april 2016 16:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt 215 posts vandaag, ik maar 60
Je zuigt al het bloed erin, dus en vacuüm, maar vooral een flinke bloeduitstorting.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat zo hard zuigen dat het je gewoon verwond..
Want?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:48 schreef Jopie78 het volgende:
Begin nu het nut van kloons te begrijpen.
Ja ik heb veel te weinig gedaan vandaag... Maar vond het wel gezellig hierquote:Op donderdag 21 april 2016 16:50 schreef Kaas- het volgende:
Bij de Coop?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey pax heel grappig, ik zie nu dat de mini komkommers 1 euro zijn bij je osso
Wel een beetje ja, maar is stiekem nog best wel wat.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:49 schreef Paxcon het volgende:
http://www.ah.nl/producten/product/wi214142/ah-snoep-komkommer ah ik zie het ja.. wel beetje duur
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]succes met de studie he! Ik moet eerst boodschappen doen daarna doe ik wel even iemand van de vindi
Doei lieve heumeaumannetjes
Niet?quote:
Tja, maar het is wel super cute.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wel wat duur in verhouding idd.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 21 april 2016 16:50 schreef Kaas- het volgende:
Fuckyeah! Gratz!quote:Op donderdag 21 april 2016 16:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik hoef pas over 3 weken weer te werken, heb nu officieel vakantie.
Aan het werk? Wat doe je dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werksoort van. Bijna weekend, nog 60 minuten
![]()
![]()
Who cares. Breed genoeg zijn om al die plebs eraf te pleuren.quote:
Ik niet, bah, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je gaat dat ding toch niet zo inbrengen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je zuigt al het bloed erin, dus en vacuüm, maar vooral een flinke bloeduitstorting.
Eensch.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik niet, bah, moet er niet aan denken.
Idem :3quote:Op donderdag 21 april 2016 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb veel te weinig gedaan vandaag... Maar vond het wel gezellig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |