Sterkte!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
Pff, ik ga even offline. Laat me te makkelijk afleiden van studeren.
Op zich leuk gevonden hoor, die plaatjes. Maar een faggot (en) is geen fagot (nl). /taalnaziquote:Op donderdag 21 april 2016 12:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Welkom in de Gay SC.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I dont give a fuck.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Op zich leuk gevonden hoor, die plaatjes. Maar een faggot (en) is geen fagot (nl). /taalnazi
Dat dacht ik de laatste keer ookquote:
Het homoland is raar.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dubieuze uitspraak in homoland.
[..]
Dit eigenlijk ook haha.
Wowquote:Op donderdag 21 april 2016 13:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat dacht ik de laatste keer ook
Ik weet het niet hoor...quote:Op donderdag 21 april 2016 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Algemene vraag: Als jullie konden verhuizen naar een stad met enkel homoseksuelen zouden jullie dit graag wel of niet doen? Also: Why?
Dat is geen optie: er staat wel of niet.quote:
Nee, zou er niet willen wonen, ...quote:Op donderdag 21 april 2016 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Algemene vraag: Als jullie konden verhuizen naar een stad met enkel homoseksuelen zouden jullie dit graag wel of niet doen? Also: Why?
Waarom zou je er niet willen wonen?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, zou er niet willen wonen, ...
...zou er wel 2 weken per jaar op vakantie gaan.
Ik weet het oprecht niet. Op de een of andere manier lijkt het me best vermoeiend als je constant lekkere jongens ziet waarvan je weet dat ze homo zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is geen optie: er staat wel of niet.
Het is dezelfde vraag of je elke dag kwarktaart wil eten. Lijkt leuk, maar na drie dagen komt het je oren uit. Met hommo's heb ik dat denk ik al eerder.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet willen wonen?
Het is toch vermoeiender om telkens lekkere jongens te zien waarvan je niet weet of ze homo zijn?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet het oprecht niet. Op de een of andere manier lijkt het me best vermoeiend als je constant lekkere jongens ziet waarvan je weet dat ze homo zijn.
Dat doe ik de afgelopen 2 wekenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is dezelfde vraag of je elke dag kwarktaart wil eten. Lijkt leuk, maar na drie dagen komt het je oren uit. Met hommo's heb ik dat denk ik al eerder.
Ow, was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat doe ik de afgelopen 2 weken
Ik weet het niet. Wat een lastige vragen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is toch vermoeiender om telkens lekkere jongens te zien waarvan je niet weet of ze homo zijn?
quote:
Haha haal je hoofd uit je anus en gebruik hem om mijn lastige vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wat een lastige vragen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha haal je hoofd uit je anus en gebruik hem om mijn lastige vragen te beantwoorden.
Ahhh zo.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]Nouja zeg
Nou als iemand voorbij komt lopen die lekker is kun je nog denken 'ach boeien, hij is toch hetero', maar in een homostad is iedere lekkere jongen een struggle om wel of niet actie te moeten ondernemen.
Zoiets
jaquote:Op donderdag 21 april 2016 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh zo.
Volgens mij ben jij een beetje een schijtertje
Was me nooit echt opgevallen.quote:
Ik weet niet, ik moet het ook niet overdrijvenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Was me nooit echt opgevallen.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik moet het ook niet overdrijven
[..]
daarom moet iedere homo een roze ster met een H erop dragenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]Nouja zeg
Nou als iemand voorbij komt lopen die lekker is kun je nog denken 'ach boeien, hij is toch hetero', maar in een homostad is iedere lekkere jongen een struggle om wel of niet actie te moeten ondernemen.
Zoiets
Straks gaan ze me nog in elkaar slaanquote:Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom moet iedere homo een roze ster met een H erop dragen
Ik denk juist dat het vrij snel anders word. De mysterie is er vanaf en men moet met elkaar overleven. Heel de dag beuken en neukertjes zoeken is niet meer nodig. Ik denk dat het langzaam de hetero wereld zal worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kaas- het volgende:
1 zomer en dan gauw weg
Zou er waarschijnlijk gek van worden dat iedereen om me heen gay is, en als iedereen het van iedereen weet is er ook 24/7 een soort spanning denk ik. Even per ongeluk oogcontact in de tram? Oh, dan zal je wel willen. Etc. En er zijn waarschijnlijk ook geen goede speciaalbiercafe's in gaytown.
Op sommige feesten schijnen ze al gewoon met een roze ster rond te lopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En tuurlijk wel speciaalbier cafe's.Er zijn genoeg homo's die dat willen, meer homo's dan hetero's prolly.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kaas- het volgende:
1 zomer en dan gauw weg
Zou er waarschijnlijk gek van worden dat iedereen om me heen gay is, en als iedereen het van iedereen weet is er ook 24/7 een soort spanning denk ik. Even per ongeluk oogcontact in de tram? Oh, dan zal je wel willen. Etc. En er zijn waarschijnlijk ook geen goede speciaalbiercafe's in gaytown.
zijn toch niet zo heel veel moslims in grunna dus zal wel loslopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks gaan ze me nog in elkaar slaan
Kan.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het vrij snel anders word. De mysterie is er vanaf en men moet met elkaar overleven. Heel de dag beuken en neukertjes zoeken is niet meer nodig. Ik denk dat het langzaam de hetero wereld zal worden.
Hahaha. Lol.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand wil jou slaan...quote:Op donderdag 21 april 2016 14:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks gaan ze me nog in elkaar slaan
watquote:Op donderdag 21 april 2016 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn toch niet zo heel veel moslims in grunna dus zal wel loslopen.
En anders is het de schuld van kaas. Die importeert ze
laatst zijn er twee potten mishandeldquote:Op donderdag 21 april 2016 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn toch niet zo heel veel moslims in grunna dus zal wel loslopen.
En anders is het de schuld van kaas. Die importeert ze
Wow. Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan.
Maar denk dat de kans groter is dat de stad gewoon 1 huge publieke orgie wordt.
Arme potten. Hopelijk hebben de planten nieuwe gekregen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laatst zijn er twee potten mishandeld
#pray
JIJ.... JIJ..... IMPORTEUR.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Arme potten. Hopelijk hebben de planten nieuwe gekregen.
je gaf zeker warm waterquote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst een plant laten doodgaan trouwens. Ik wilde hem overladen met liefde door veel water te geven, maar dat was zoveel dat hij is gestorven.
Ah.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je D66-hooligan bent denk ik
Toch niet je komkommer plant?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb laatst een plant laten doodgaan trouwens. Ik wilde hem overladen met liefde door veel water te geven, maar dat was zoveel dat hij is gestorven.
Waarom warm water?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
warm water is heerlijk
heb vandaag alweer een litertje gehad dus het gaat de goede kant op
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik importeer enkel chillheid in Nederland, m'n soul exporteert het.
Ik heb met dat AH Moestuintjes gebeuren wel een komkommerplant geplant... maar die staat bij m'n ouders en ik heb niet de indruk dat iemand dat ding water geeft als ik er niet ben dus ik vraag me af hoe het er nu mee staat...quote:Op donderdag 21 april 2016 14:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toch niet je komkommer plant?
Haha. Arm plantje. Woon je nog steeds op kamers?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb met dat AH Moestuintjes gebeuren wel een komkommerplant geplant... maar die staat bij m'n ouders en ik heb niet de indruk dat iemand dat ding water geeft als ik er niet ben dus ik vraag me af hoe het er nu mee staat...
Goor.quote:
Yesquote:Op donderdag 21 april 2016 14:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Arm plantje. Woon je nog steeds op kamers?
Nogsteeds met je trouwe 12 m2?quote:
13 zelfsquote:Op donderdag 21 april 2016 15:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nogsteeds met je trouwe 12 m2?
op zich ook prima als studentjequote:Op donderdag 21 april 2016 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
13 zelfs
Maar gezien de prijs, locatie en huisgenoten vind ik het wel prima hier op dit moment
Heb je toffe huisgenoten ja? Nog iemand bangable?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
13 zelfs
Maar gezien de prijs, locatie en huisgenoten vind ik het wel prima hier op dit moment
Heb het nooit gezienquote:
ik ook niet. Maar jij bent daar toch wezen 'studeren'quote:Op donderdag 21 april 2016 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je toffe huisgenoten ja? Nog iemand bangable?
[..]
Heb het nooit gezienSlechte vriend ben ik.
wat ik eigenlijk erg graag wil weten is wat die wassila gedreven heeft. Je geeft je Kamerlidmaatschap toch niet op om drie maanden te gaan folderen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:21 schreef Kaas- het volgende:
De zon komt op. Mensen moeten belasting betalen. Mortaxx wil alles weten van hommo's hun privéleven.
Dagje als alle anderen.
Nee. Hij was bij mij komen studeren. Ik heb netjes drinken gebracht en hem aangemoedigd.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar jij bent daar toch wezen 'studeren'
Ja heel chill. Niet echt geefbaar ofzo, op een andere verdieping wel iemand trouwens....quote:Op donderdag 21 april 2016 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heb je toffe huisgenoten ja? Nog iemand bangable?
en voor mijquote:Op donderdag 21 april 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja heel chill. Niet echt geefbaar ofzo, op een andere verdieping wel iemand trouwens....
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Hij was bij mij komen studeren. Ik heb netjes drinken gebracht en hem aangemoedigd.
Dan moet ik even goed letten op lower back dimples, bikini bridges en thigh gaps. Ik kom hier nog een keer op terug.quote:
Jij bent al afgestudeerd gekkiequote:Op donderdag 21 april 2016 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wow misschien moet ik ook eens bij bramski gaan studeren
Ik weet niets. Hele leuke, spontane en intelligente vrouw die vanuit het niets berserk ging en geen fatsoenlijk woord meer uit wist te brengen, of het nou op papier/Twitter/mondeling was.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk erg graag wil weten is wat die wassila gedreven heeft. Je geeft je Kamerlidmaatschap toch niet op om drie maanden te gaan folderen.
Weet jij iets als insider?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |