Sterkte!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
Pff, ik ga even offline. Laat me te makkelijk afleiden van studeren.
Op zich leuk gevonden hoor, die plaatjes. Maar een faggot (en) is geen fagot (nl). /taalnaziquote:Op donderdag 21 april 2016 12:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Welkom in de Gay SC.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I dont give a fuck.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Op zich leuk gevonden hoor, die plaatjes. Maar een faggot (en) is geen fagot (nl). /taalnazi
Dat dacht ik de laatste keer ookquote:
Het homoland is raar.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dubieuze uitspraak in homoland.
[..]
Dit eigenlijk ook haha.
Wowquote:Op donderdag 21 april 2016 13:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat dacht ik de laatste keer ook
Ik weet het niet hoor...quote:Op donderdag 21 april 2016 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Algemene vraag: Als jullie konden verhuizen naar een stad met enkel homoseksuelen zouden jullie dit graag wel of niet doen? Also: Why?
Dat is geen optie: er staat wel of niet.quote:
Nee, zou er niet willen wonen, ...quote:Op donderdag 21 april 2016 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Algemene vraag: Als jullie konden verhuizen naar een stad met enkel homoseksuelen zouden jullie dit graag wel of niet doen? Also: Why?
Waarom zou je er niet willen wonen?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, zou er niet willen wonen, ...
...zou er wel 2 weken per jaar op vakantie gaan.
Ik weet het oprecht niet. Op de een of andere manier lijkt het me best vermoeiend als je constant lekkere jongens ziet waarvan je weet dat ze homo zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is geen optie: er staat wel of niet.
Het is dezelfde vraag of je elke dag kwarktaart wil eten. Lijkt leuk, maar na drie dagen komt het je oren uit. Met hommo's heb ik dat denk ik al eerder.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet willen wonen?
Het is toch vermoeiender om telkens lekkere jongens te zien waarvan je niet weet of ze homo zijn?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet het oprecht niet. Op de een of andere manier lijkt het me best vermoeiend als je constant lekkere jongens ziet waarvan je weet dat ze homo zijn.
Dat doe ik de afgelopen 2 wekenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is dezelfde vraag of je elke dag kwarktaart wil eten. Lijkt leuk, maar na drie dagen komt het je oren uit. Met hommo's heb ik dat denk ik al eerder.
Ow, was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat doe ik de afgelopen 2 weken
Ik weet het niet. Wat een lastige vragen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is toch vermoeiender om telkens lekkere jongens te zien waarvan je niet weet of ze homo zijn?
quote:
Haha haal je hoofd uit je anus en gebruik hem om mijn lastige vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wat een lastige vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |