Waar treed jij op braddie?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:33 schreef MrBradge het volgende:
http://www.nu.nl/festival(...)-538-koningsdag.html
Zoveel ooraids op 1 festivalWeet ik al wat ik ga mijden de 27e
Weer 'ns wat anders dan oogaids.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:33 schreef MrBradge het volgende:
Rotterdammers en hagenezen kunnen over het algemeen prima door 1 deur.quote:
volgens iwakneus niet..quote:Op donderdag 21 april 2016 10:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rotterdammers en hagenezen kunnen over het algemeen prima door 1 deur.
Maker van pareltjes zoals deze:quote:
Normaal ga je wel naar Koningsdag van 538 vanwege de fantastische line-up?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:33 schreef MrBradge het volgende:
Toen ik in Breda woonde was het elk jaar wel feest hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal ga je wel naar Koningsdag van 538 vanwege de fantastische line-up?
Idd, hoor ook bar weinig over verkrachtingen de afgelopen paar maanden.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:30 schreef Kurovski het volgende:
In ieder geval, dat Europa de deuren openzet merk ik zelf maar weinig van. Ik heb een paar keer een visum geregeld voor 2 meiden, maar verder dan een toeristenvisum zijn we niet gekomen.
Wat snap je niet aan 'vanwege de fantastische line-up'?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ik in Breda woonde was het elk jaar wel feest hoor.
zoquote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, hoor ook bar weinig over verkrachtingen de afgelopen paar maanden.
Ah, ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maker van pareltjes zoals deze:
KLB / Oh Oh Cherso 'Barbie'manager Jack Hampel op De Meent Rotterdam
KLB / Achterlijk selfie gedoe.maar wel klagen over heerlijke pafferts k*volk
Ja geen idee, ik ga nooit naar festivals of dat soort feesten, alleen twee keer naar Koningsdag Breda geweest omdat het ongeveer in m'n tuin was. Wat weet ik van line-ups.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'vanwege de fantastische line-up'?
Betekent verder niet dat het niet leuk kan zijn.
In mijn omgeving niet gelukkig.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom, had dus niks met de line-up te maken. Dat was mijn punt zeg maar.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ga nooit naar festivals of dat soort feesten, alleen twee keer naar Koningsdag Breda geweest omdat het ongeveer in m'n tuin was. Wat weet ik van line-ups.
hij maakt wel vorderingen.quote:
Spijt dat ik geklikt hebquote:Op donderdag 21 april 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
SEX / Eerste ervaring met andere jongen (bi)
Argo?
Komt komende zomer wel weer.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |