Waar treed jij op braddie?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:33 schreef MrBradge het volgende:
http://www.nu.nl/festival(...)-538-koningsdag.html
Zoveel ooraids op 1 festivalWeet ik al wat ik ga mijden de 27e
Weer 'ns wat anders dan oogaids.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:33 schreef MrBradge het volgende:
Rotterdammers en hagenezen kunnen over het algemeen prima door 1 deur.quote:
volgens iwakneus niet..quote:Op donderdag 21 april 2016 10:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rotterdammers en hagenezen kunnen over het algemeen prima door 1 deur.
Maker van pareltjes zoals deze:quote:
Normaal ga je wel naar Koningsdag van 538 vanwege de fantastische line-up?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:33 schreef MrBradge het volgende:
Toen ik in Breda woonde was het elk jaar wel feest hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal ga je wel naar Koningsdag van 538 vanwege de fantastische line-up?
Idd, hoor ook bar weinig over verkrachtingen de afgelopen paar maanden.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:30 schreef Kurovski het volgende:
In ieder geval, dat Europa de deuren openzet merk ik zelf maar weinig van. Ik heb een paar keer een visum geregeld voor 2 meiden, maar verder dan een toeristenvisum zijn we niet gekomen.
Wat snap je niet aan 'vanwege de fantastische line-up'?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ik in Breda woonde was het elk jaar wel feest hoor.
zoquote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, hoor ook bar weinig over verkrachtingen de afgelopen paar maanden.
Ah, ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maker van pareltjes zoals deze:
KLB / Oh Oh Cherso 'Barbie'manager Jack Hampel op De Meent Rotterdam
KLB / Achterlijk selfie gedoe.maar wel klagen over heerlijke pafferts k*volk
Ja geen idee, ik ga nooit naar festivals of dat soort feesten, alleen twee keer naar Koningsdag Breda geweest omdat het ongeveer in m'n tuin was. Wat weet ik van line-ups.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'vanwege de fantastische line-up'?
Betekent verder niet dat het niet leuk kan zijn.
In mijn omgeving niet gelukkig.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom, had dus niks met de line-up te maken. Dat was mijn punt zeg maar.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ga nooit naar festivals of dat soort feesten, alleen twee keer naar Koningsdag Breda geweest omdat het ongeveer in m'n tuin was. Wat weet ik van line-ups.
hij maakt wel vorderingen.quote:
Spijt dat ik geklikt hebquote:Op donderdag 21 april 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
SEX / Eerste ervaring met andere jongen (bi)
Argo?
Komt komende zomer wel weer.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
ze beweert dat ze een andere roos isquote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
Hey daar heb je roos en haar schaamlippen weer![]()
SEX / Eerlijke mening van mannen: Kunnen schaamlippen een afknapper zijn?
Haha srs? Dat geloof ik bijna niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze beweert dat ze een andere roos is
Oh ja, want met Koningsdag is het vies weer, dan komen ze niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt komende zomer wel weer.
Koningsdag valt ook niet in de zomer.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, want met Koningsdag is het vies weer, dan komen ze niet.
Waarom zou oorspronkelijke roos dat topic openen? Die heeft nu volledig geoptimaliseerde schaamlippen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha srs? Dat geloof ik bijna niet.
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
Hey daar heb je roos en haar schaamlippen weer![]()
SEX / Eerlijke mening van mannen: Kunnen schaamlippen een afknapper zijn?
Wellicht ging er iets mis met het snijden.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou oorspronkelijke roos dat topic openen? Die heeft nu volledig geoptimaliseerde schaamlippen.
Had anders toch ingezet op Koningsdag hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koningsdag valt ook niet in de zomer.
want de andere roos heeft nog wat te verbergenquote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha srs? Dat geloof ik bijna niet.
dit is van de week al bewezen jaquote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle rozen hebben grote schaamlippen, dat is dan weer duidelijk
Nee, maar ik wilde er wel heen dit jaar eigenlijk met een maatje, maar na het zien van deze line-up blijf ik toch maar in Hilversumquote:Op donderdag 21 april 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal ga je wel naar Koningsdag van 538 vanwege de fantastische line-up?
Is toch uitverkocht jonguhquote:Op donderdag 21 april 2016 10:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde er wel heen dit jaar eigenlijk met een maatje, maar na het zien van deze line-up blijf ik toch maar in Hilversum
Misschien op de kermis tijdens 'de nach'quote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Had anders toch ingezet op Koningsdag hoor.
Welke kermis?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien op de kermis tijdens 'de nach'
Dit is weer een nieuwe andere roos met lange lippen?quote:
Jaquote:Op donderdag 21 april 2016 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is weer een nieuwe andere roos met lange lippen?
Geloof er ook niks van. Ze wist blijkbaar wel van die andere roos dan DM je haar toch over hoe dat allemaal gingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |