abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161695588
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 23:35 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Sowieso mee eens TS, maar ik snap het ook wel, ook al heb ik geen autisme, toch stelde ik me vroeger heel onderdanig op tegen meisjes. Uiteindelijk wanneer je meer ervaring hebt leer je het 'op handen dragen' wel af.

Bovendien wek je meer desinteresse en afkeer op als je je zo onderdanig of aanhankelijk opstelt.
  maandag 25 april 2016 @ 10:17:19 #102
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_161695951
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 17:18 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Dankjewel, heel erg bot.. Als ik terugscroll ben ik alleen maar heel vriendelijk geweest, soms reageert ze echt zo bot en dan zeg ik ''Waarom doe je zo, ik doe je toch geen kwaad'' Waarop ze antwoord dat ze een slechte bui heeft.

Maar nu net wel ruzie gehad

[ afbeelding ]

Het is goed zo, nu het verdriet verwerken
Sta er niet te lang stil waarom ze zo bot doet. Ze kan bot doen omdat je het laat afweten naar die aanvaring met haar ex, ze kan bot doet omdat ze nogal asociaal is, ze kan bot doen omdat ze niet meer geïnteresseerd in je is. Het kunnen zoveel redenen zijn. Ik zou daarom ook geen verhaal bij haar proberen te halen of het op een vriendelijke manier proberen af te sluiten over twee weken, maar haar gewoon nooit meer appen. En je hebt weer een bericht van een nieuw meisje, dat is toch leuker om je mee bezig te houden. :)
pi_161696827
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:11 schreef Bananenpap het volgende:
Je kon je wel iets meer als een vent gedragen en dat meisje wat meer beschermen.
Ik vraag me af wie hier nu de echte vent is/moet zijn. Een nette jongen met geen kwaad in de zin, of een doorgedraaide bokito van een ex die blind van woede een autoportier openrukt?
pi_161696910
quote:

[..]

Dankjewel, heel erg bot.. Als ik terugscroll ben ik alleen maar heel vriendelijk geweest, soms reageert ze echt zo bot en dan zeg ik ''Waarom doe je zo, ik doe je toch geen kwaad'' Waarop ze antwoord dat ze een slechte bui heeft.

[ afbeelding ]

Wat een nette taal. :') Ik snap de hele situatie niet. Zij scheld jou uit, nadat haar gezellige ex-vriend jou in elkaar probeert te timmeren? De logica is hier ver te zoeken. Dat zij het gedrag van haar ex goed probeert te praten 'we hebben al zoveel meegemaakt' laat alleen maar zien hoe achterlijk en verdraaid ze zelf is. Run forest, run. Hier wil je niks mee te maken hebben en je bent beter af zo. Je hebt het goed gedaan door toen direct weg te gaan. Het is wss allemaal mosterd na de maaltijd wat ik nu zeg maar wilde toch even reageren, want ik vind zoals ik het lees ABSOLUUT niet dat je dit verdiend. Zoek iets beters dan dit tuig van de richel.
pi_161698314
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 11:09 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Ik vraag me af wie hier nu de echte vent is/moet zijn. Een nette jongen met geen kwaad in de zin, of een doorgedraaide bokito van een ex die blind van woede een autoportier openrukt?
Daar gaat het toch helemaal niet om? Als je vriendin uit de auto wordt gesleurd en omringd door een groep jongens vind ik het een beetje laf om in de auto te blijven kniezen. Of je nou een nette jongen bent of niet.
pi_161698470
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Daar gaat het toch helemaal niet om? Als je vriendin uit de auto wordt gesleurd en omringd door een groep jongens vind ik het een beetje laf om in de auto te blijven kniezen. Of je nou een nette jongen bent of niet.
Jezus man, die jongen was compleet verrast en daarnaast is hij ook autistisch dus ik denk dan maar even in hokjes en ga er vanuit dat hij slecht tegen onverwachte situaties kan?
pi_161701318
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Doe even normaal joh! Verplaats je is even in de situatie! Je wordt ten eerste verrast en hebt geen flauw idee wat je op dat moment overkomt. Ten tweede ben je kansloos tegenover zo'n groep jongeren. Ik zou precies hetzelfde doen. Misschien nog schreeuwen om hulp en 112 bellen maar daar blijft het ook bij.
pi_161701862
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 14:31 schreef dersieger het volgende:

[..]

Doe even normaal joh! Verplaats je is even in de situatie! Je wordt ten eerste verrast en hebt geen flauw idee wat je op dat moment overkomt. Ten tweede ben je kansloos tegenover zo'n groep jongeren. Ik zou precies hetzelfde doen. Misschien nog schreeuwen om hulp en 112 bellen maar daar blijft het ook bij.
Daarnaast, het desbetreffende vriendinnetje neemt het achteraf ook nog eens op voor die aso. Lekker bij die gestoorde kerel laten zijn zou ik zeggen. Zelf maken dat je wegkomt. Dat heeft hij dus goed gedaan.
pi_161702540
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 14:54 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Daarnaast, het desbetreffende vriendinnetje neemt het achteraf ook nog eens op voor die aso. Lekker bij die gestoorde kerel laten zijn zou ik zeggen. Zelf maken dat je wegkomt. Dat heeft hij dus goed gedaan.
Dit lijkt in alle opzichten een Borderliner TS.

Hoe moeilijk het ook is.......kappen je gaat hier uiteindelijk zelf aan onderdoor.

Dit soort relaties zuigen je helemaal leeg
  maandag 25 april 2016 @ 17:19:37 #110
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_161705618
Ik zou er ten alle tijde bij wegblijven. Je ziet al wat voor 'n rotzooi dit met zich meebrengt, je kunt werkelijk overal in terechtkomen bij dit soort vrouwen. Van wat ik lees zijn jullie ook totaal geen match (je noemt haar al asociaal bijv.), en ik garandeer je dat ze weg is als ze de boel een beetje op de rit heeft. Dat is als dat gebeurt, want ze kan er ook gewoon in blijven. Beide opties zijn kut; wegwezen. Dit lijkt mij het moment om rationeel te handelen.
  maandag 25 april 2016 @ 17:24:14 #111
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_161705709
Oh, en nu ik dit
quote:

[..]

[ afbeelding ]

lees.

Leer eens lopen i.p.v. te kruipen. Dit wordt sowieso niks, tenzij jij bereidt bent kruipend ten alle tijde ja en amen te zeggen op haar. En zelfs dan zal ze dat na een tijd zat zijn.

Je hebt nu je eerste ervaring met een dame opgedaan; leer ervan. Je hebt een helehoop te leren maar gelukkig kan dat allemaal heel snel gaan. Dus niet bij de pakken neerzitten, gewoon de hele episode positief zien als een eerste stap in je ontwikkeling in de omgang met vrouwen.
pi_161705898
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Jezus man, die jongen was compleet verrast en daarnaast is hij ook autistisch dus ik denk dan maar even in hokjes en ga er vanuit dat hij slecht tegen onverwachte situaties kan?
Nou inderdaad. En veel mensen zonder autisme zullen wellicht ook dusdanig verlamd van schrik zijn dat ze niks kunnen. Al die helden hier :')
Achteraf blijkt ze het niet eens waard om zo'n risico voor te nemen, dus niks aan de hand.

TS hoe is het?
pi_161716925
Pfff al die watjes die een volkomen natuurlijke reactie om jezelf te beschermen als een heldendaad beschouwen.
pi_161716977
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:59 schreef Arababiertje28 het volgende:
Pfff al die watjes die een volkomen natuurlijke reactie om jezelf te beschermen als een heldendaad beschouwen.
Eerst vond ik dat ook, maar nu blijkt toch dat TS een goede keus heeft gemaakt.
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
  maandag 25 april 2016 @ 23:01:14 #115
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_161716980
Jeetje, die apps. Wat een tokkiewijf zeg. :') Je mist er in ieder geval niets aan, zo te zien.
pi_161717666
maar TS ga je weleens uit?
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_161721998
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 11:13 schreef eenzame_kat het volgende:

[..]

Wat een nette taal. :') Ik snap de hele situatie niet. Zij scheld jou uit, nadat haar gezellige ex-vriend jou in elkaar probeert te timmeren? De logica is hier ver te zoeken. Dat zij het gedrag van haar ex goed probeert te praten 'we hebben al zoveel meegemaakt' laat alleen maar zien hoe achterlijk en verdraaid ze zelf is. Run forest, run. Hier wil je niks mee te maken hebben en je bent beter af zo. Je hebt het goed gedaan door toen direct weg te gaan. Het is wss allemaal mosterd na de maaltijd wat ik nu zeg maar wilde toch even reageren, want ik vind zoals ik het lees ABSOLUUT niet dat je dit verdiend. Zoek iets beters dan dit tuig van de richel.
Bedankt voor je mooie bericht, sorry ik kan niet heel lang reageren zit op m'n werk, maar je hebt gelijk dat je hier beter vanaf kan zijn.. Ik ondervind nog wel verdriet, en heb continu nachtmerries over haar, maar ik kan het tenminste een plek geven nu, eindelijk geen scheldkanonnades meer.

Ze begon met schelden, als ik in haar ogen ''zeurde'', ik zag het niet als zeuren, maar meer als mijn gevoel blootleggen, maar zij was zat van m'n 'jank verhalen', afijn, ik zou veel liever een verlegen meisje ontmoeten, die ook nog weinig ervaring heeft met de liefde zo'n meisje is al veel verder als mij in dit proces, dat werkt helaas gewoon niet.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:26 schreef Ali-Chemicali het volgende:
maar TS ga je weleens uit?
Ja al mijn hele jeugd, meerdere keren per week soms met m'n paar vaste vrienden, maar in al die tijd dat ik uitga (vanaf 16/17 jaar) nog geen enkele keer een dame aangesproken, als ik op het punt sta iemand aan te spreken, komt er een angstgolf door mij heen. En dit terwijl ik dat totaal niet bij jongens heb, die spreek ik heel makkelijk aan in de kroeg, (gewoon vriendschappelijk)

Ik heb het hierover gehad met mijn coach, en die zei 'mensen met autisme kunnen goed functioneren als ze weten waar ze aan toe zijn en zekerheid over de situatie hebben, een meisje kan zowel leuk als niet leuk reageren, en op zo'n antwoord te schakelen kost je zoveel inspanning en moeite, dat het gesprek sowieso niet vlot verloopt''.

En daar heeft hij gelijk in, een date via een relatie site werkt misschien wat makkelijker, ik kan mij dan inlezen in het profiel, kan iemand zoeken die ook niet een al te hoge opleiding genoten heeft, en van te voren samen praten via de app, zo kan ik aan iemand wennen, en ben ik beter voorbereid.

Maar ook daar helaas zelden reacties van vrouwen.

quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 17:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou inderdaad. En veel mensen zonder autisme zullen wellicht ook dusdanig verlamd van schrik zijn dat ze niks kunnen. Al die helden hier :')
Achteraf blijkt ze het niet eens waard om zo'n risico voor te nemen, dus niks aan de hand.

TS hoe is het?
Helaas slaap ik nog heel slecht, met continu nachtmerries, maar ook blij dat ik dit boek heb kunnen sluiten, als ik uit m'n werk kom eet ik even wat, en ga een stuk fietsen zoals eergister en gister, en ik merk dat ik weer meer tot mezelf kom, ben dankbaar voor het intieme moment met haar, het knuffelen e.d, en probeer de slechte momenten een plek te geven.

Bedankt voor je vraag, doet mij erg goed. :)
  Moderator zondag 1 mei 2016 @ 20:57:48 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_161856230
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 17:24 schreef Westerling het volgende:
Oh, en nu ik dit

[..]

lees.

Leer eens lopen i.p.v. te kruipen. Dit wordt sowieso niks, tenzij jij bereidt bent kruipend ten alle tijde ja en amen te zeggen op haar. En zelfs dan zal ze dat na een tijd zat zijn.

Je hebt nu je eerste ervaring met een dame opgedaan; leer ervan. Je hebt een helehoop te leren maar gelukkig kan dat allemaal heel snel gaan. Dus niet bij de pakken neerzitten, gewoon de hele episode positief zien als een eerste stap in je ontwikkeling in de omgang met vrouwen.
bereid*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 1 mei 2016 @ 22:00:33 #119
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161858464
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:11 schreef Bananenpap het volgende:
Je kon je wel iets meer als een vent gedragen en dat meisje wat meer beschermen.
dat

iedere mongool kan dus jouw auto (inc vrouw) meenemen want jij vind het prima
pi_161862213
heavy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')