abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161671510
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 19:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Aangifte doen is volledig zonde van de tijd. Daar bezorg je alleen jezelf maar een hoop gezeik mee, terwijl de politie er lachend op een afstandje naar staat te kijken.
Je hebt helemaal gelijk, toen ik nog 13 was en in de eerste klas zat, ben ik eens op een zeer gewelddadige manier mishandeld op school, toen de ambulance kwam, werd er door een groep jongens nog ''sterf'' naar me geroepen, de ambulance medewerkers waren hierdoor zo geschrokken dat ze zeiden dat ik zo snel mogelijk aangifte moest doen.

Hierdoor ben ik van school afgetrapt, omdat de directie het ''binnen de muren'' wouden houden omdat het negatieve publiciteit zou zijn, en een rechercheur had geadviseerd geen aangifte te doen ivm met vergeldingen door de probleemgroep.

Uiteindelijk wel aangifte gedaan, een jongen heeft 40 uur taakstraf gekregen, bizar dat ze aangifte afraden na zo iets heftigs, terwijl de politie je wel weet te vinden als je 6 km te hard rijd..

Soms heb ik het idee dat echt gevaarlijke mensen het in Nederland makkelijker er van afbrengen dan bijvoorbeeld een hard werkend persoon die perrongelijk een kleine overtreding begaat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:31 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom de afkomst van deze jonge doerakken er toe doet. Je bent aan het stigmatiseren. De Marokkaanse wereld wordt wederom in een kwaad daglicht gezet.

Racist!
Misschien verkeerd van mij, ik wou gewoon het volledige verhaal hier neerschrijven, ik ben niet racistisch wel maak ik mij soms zorgen over de sterkte toenamen van moslimmigranten, aangezien ze net zoals in dit geval soms gewoon een veel kortere lont hebben,

Maar ik heb ook veel moslims op m'n werk,die wel aardig zijn, onder Nederlanders heb je ook petten jongens, zonder enig respect voor wat dat ook, het komt bij alle culturen voor die het sociaal economisch niet goed hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 14:11 schreef Kermit. het volgende:
Doe geen aangifte! Ze zullen je het leven anders zuur maken. Laat het meisje voor een tijdje los en app alleen maar. Als die mocro over zijn verdriet is dan kan je pas met haar gaan. Wat ook kan is contact met hem opzoeken en het uitpraten, straatratten zien ook na een tijd in dat dames niet altijd hun bezit is.
Bedankt voor je bericht, ik zat de laatste dagen een beetje te slijmen bij haar, omdat ik toch bang was haar kwijt te raken, maar ze reageerde continu zo erg bot, dat ik zei ''alsjeblieft doe eens wat vriendelijker, ik behandel je toch ook gewoon vriendelijk'' En haar laatste alinea was het antwoord op die zin. ''Zeg, je nu doe een ding nooit bij mij wat je net deed want niemand vertelt mij hoe ik moet doen''

Hoe ze was zo lief is volledig na de aanvaring met haar ex verdwenen, ik denk dat ik mijn aantrekkelijkheid op slag ben verloren, en ze zegt ook nog eens dat ze het gedrag van haar ex wel snapt omdat ze veel hebben meegemaakt...

Ik moet het nu wel dichtgooien het verhaal nu zij niet meer openstaat voor contact.

Ik ben van plan een heel lang bericht te sturen, en haar te bedanken voor de afgelopen dates.
Ze is het eerste meisje waarmee ik zonder te betalen iets mee heb gehad.. En deze herinneringen zal ik voor altijd bij mij dragen.

Het zal weer een leeg leven worden, we appte elke dag, elk uur.. En nu ben ik weer bij voorheen, met niets, het zal weer maanden of jaren duren voordat ik weer een meisje heb, in de 25 jaren is zij de eerste, en hoop niet dat het weer zolang duurt, maarja, deze ervaring was ook wat waard.
pi_161671789
Zoals ik zei ts, zn snolletje wil je toch niksm ee te maken hebben..
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_161671795
Stop met appen !!!
pi_161671844
Maar je hebt gelijk ts, asociaal gedrag wordt hier beloond in Nederland.
En brutalen hebben de halve wereld.
pi_161672380
Ik snap niet dat mensen hier zeggen dat hij er toch voor moet gaan. Hij zegt nauwelijks wat hij echt leuk aan haar vindt, behalve het feit dat ze hem leuk vindt (wat nu dus niet eens meer zo is-maar oke)...je best doen voor een meisje is prima, maar als je dit doet vanwege angst dat je nooit meer iemand zal krijgen, lijkt me dat niet zo'n goed motief.
pi_161672450
Ik heb het serieus te doen met ts :(
Laten we een keer uitgaan in rotterdam, ik ben sws deze zomer daar.

En btw zoek iets van verdedigingsport of neem een mes mee in vervolg :p
  zondag 24 april 2016 @ 14:01:13 #82
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_161672476
'Maar een ding het wordt niks meer dan vrienden' Dat zegt al genoeg. Aangezien ze ook nog redelijk bot tegen je doet kun je beter het contact laten verwateren. Er lopen leukere minder gecompliceerde meiden rond.
pi_161676555
TS dit is echt het ergste en meest onverwachte wat je kan meemaken op een eerste date (beeld het al bijna in, nieuw contact, ziet toevallig een ex, deze ex flipt). Of je was op de verkeerde plaats/tijd of dit meisje zit heel diep in de shit.

Ik denk dat tegen die scooterkneus dat je het best ok hebt gedaan (je had niets te verdedigen) en kon alleen maar dingen kwijtraken. Wel mag je je eer behouden en harder grenzen stellen en ook gewoon duidelijk/eerlijk dingen roepen.

Uit je laatste app concersatie leek het wel of je jezelf erg vrouwlijk/gevoelig opstelde. Een vrouw is eerder nieuwsgierig en je kan beter wat spelend mysterieus zijn.. gevoel kan wel, maar je moet dit ook een beetje aanvoelen.

In eerste instantie zou ik denken om met deze chick nog een keer af te spreken op een neutrale locatie, waarbij jij je grenzen aangeeft. Hierbij hadden jullie elkaar kunnen helpen (jij haar wat zelfvertrouwen geven en zij jou wat beter met vrouwen kunnen laten omgaan). Een relatie gaat never nooit lukken, hiervoor moet je dezelfde levensdoelen hebben en enigzins dezelfde humor etc. Maar de laatste app zegt ze duidelijk: "KAP/Stop/Ga weg", dus doe dat maar niet.

Waarom reageren er altijd van die vage types op je profiel? Wat zet je bijv. in je profieltekst, wat is je kledingstijl bijv.?
pi_161677011
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 14:01 schreef schrijfveer het volgende:
'Maar een ding het wordt niks meer dan vrienden' Dat zegt al genoeg. Aangezien ze ook nog redelijk bot tegen je doet kun je beter het contact laten verwateren. Er lopen leukere minder gecompliceerde meiden rond.
Dankjewel, heel erg bot.. Als ik terugscroll ben ik alleen maar heel vriendelijk geweest, soms reageert ze echt zo bot en dan zeg ik ''Waarom doe je zo, ik doe je toch geen kwaad'' Waarop ze antwoord dat ze een slechte bui heeft.

Maar nu net wel ruzie gehad

Het is goed zo, nu het verdriet verwerken
pi_161677152
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 14:00 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Ik heb het serieus te doen met ts :(
Laten we een keer uitgaan in rotterdam, ik ben sws deze zomer daar.

En btw zoek iets van verdedigingsport of neem een mes mee in vervolg :p
Lijkt me top jongen, app me maar als je hier bent van de zomer, ben jij ook vrijgezel? misschien zien we nog wel een leuke dame tijdens het uitgaan haha
pi_161677608
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 13:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier zeggen dat hij er toch voor moet gaan. Hij zegt nauwelijks wat hij echt leuk aan haar vindt, behalve het feit dat ze hem leuk vindt (wat nu dus niet eens meer zo is-maar oke)...je best doen voor een meisje is prima, maar als je dit doet vanwege angst dat je nooit meer iemand zal krijgen, lijkt me dat niet zo'n goed motief.
Ze lag vaak met haar hoofd op m'n schoot, en ik streelde haar op d'r rug, en ik zei dan schatje, zij: ''lieffie'', dat was voor mij echt een prachtig moment, verder haar eerlijkheid, en haar uiterlijk spraken mij wel aan.

Dat asociale gepraat stootte mij dan weer af. Maar omdat ik zo blij was met het lichamelijke contact, en de lieve woordjes af en toe, vergat ik dat een beetje
Maar je hebt gelijk, geen toekomst mogelijk met zo'n meisje
pi_161678668
Sorry ts, maar op basis van die paar screenshots van jullie conversatie gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen. Ik vind het moeilijk te bepalen in hoeverre je autisme een rol speelt wat betreft het oppikken van - foute - signalen, maar gezien de rest van je verhaal lijkt het mij overduidelijk dat een relatie met dit meisje op den duur vooral negatieve gevolgen zou hebben gehad voor jou, al besef je dat zelf misschien niet zo goed.

Dat je nu verdrietig bent kan ik ook wel begrijpen, maar probeer ook echt te bedenken dat je uiteindelijk beter alleen af bent dan je in zo'n wespennest te steken. Iemand schreef al eerder dat het hebben van 'een' relatie geen argument is om iets met iemand aan te gaan. Succes.
pi_161679409
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 18:11 schreef Lápiz het volgende:
Sorry ts, maar op basis van die paar screenshots van jullie conversatie gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen. Ik vind het moeilijk te bepalen in hoeverre je autisme een rol speelt wat betreft het oppikken van - foute - signalen, maar gezien de rest van je verhaal lijkt het mij overduidelijk dat een relatie met dit meisje op den duur vooral negatieve gevolgen zou hebben gehad voor jou, al besef je dat zelf misschien niet zo goed.

Dat je nu verdrietig bent kan ik ook wel begrijpen, maar probeer ook echt te bedenken dat je uiteindelijk beter alleen af bent dan je in zo'n wespennest te steken. Iemand schreef al eerder dat het hebben van 'een' relatie geen argument is om iets met iemand aan te gaan. Succes.

Je hebt helemaal gelijk, en ik pik inderdaad signalen moeilijk op, ik wil het liefst dat iemand zegt waar ik aan toe ben e.d.. Mijn autisme heeft opzich wel een redelijk grote invloed op mijn leven helaas.

Zo zijn al mijn vrienden ook autistisch, en op mijn werk gaan ze vaak na het werk met vrienden wat drinken in de kroeg, maar al vraag ik het meerdere keren, ze nodigen mij niet uit.. Als het al niet eens met gewone vriendschappen lukt, dan moet ik mij misschien al helemaal niet aan een meisje wagen..

Een meisje met autisme zoeken is moeilijk helaas, over het algemeen hebben jongens veel vaker als autisme, en ik ga nu echt stoppen met contact met het meisje, ik maak het alleen maar erger.
pi_161679509
Wat een tokkiesnol :')
pi_161679849
Ze geeft al een paar keer aan het zat te zijn. Hou de eer aan jezelf en geef jezelf gewoon 100 complimenten dat je hoe dan ook eens een date hebt kunnen fixen!

Je hebt in ieder geval een apart verhaal om eens op een sarcastische manier te vertellen.
pi_161680764
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 17:37 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Ze lag vaak met haar hoofd op m'n schoot, en ik streelde haar op d'r rug, en ik zei dan schatje, zij: ''lieffie'', dat was voor mij echt een prachtig moment, verder haar eerlijkheid, en haar uiterlijk spraken mij wel aan.

Dat asociale gepraat stootte mij dan weer af. Maar omdat ik zo blij was met het lichamelijke contact, en de lieve woordjes af en toe, vergat ik dat een beetje
Maar je hebt gelijk, geen toekomst mogelijk met zo'n meisje
Het lijkt alsof je vooral de genegenheid, aandacht en bevestiging fijn vond en dat is menselijk. Dat voelde vast ook heerlijk. Maar on the long run is er meer nodig en dat lijkt ze niet te kunnen bieden.

En die screenshots, man man wat een tokkiecommunicatie vanuit haar. Het bevreemdt me niet dat ze zich met zulk agressief volk omringt; zelf lijkt ze ook een behoorlijk kort lontje te hebben en als ze zich ook maar even gekrenkt voelt, schelden en tieren.

Mijn gedachten bij die screenshots waren eerlijk gezegd in de trant van "wie verlost TS uit zijn lijden?"
Je stelt je enorm onderdanig op tegen iemand die jou verrot scheldt om niets. Wellicht heeft het met je autisme te maken, maar bovenal verdien je het niet om deze shit over je heen te krijgen! Je vraagt heel correct om uitleg; die moet je niet eens willen man! Tikken tijdbom dit.

Sterkte!
pi_161680826
Heftig TS! Ik snap je frustraties, wanhoop en je verdriet absoluut. Toch is het, ondanks je angst, zeker belangrijk dat je aangifte doet bij de politie. Wat is gebeurd kan absoluut niet! Ik denk namelijk dat de politie wel wat doet zodra je dit verhaal bij hen neerlegd. Dit is namelijk niet een simpel "mijn portemonaille is gestolen" aangifte.
Ook helpt je dit bij het verwerken van het proces waarin je je op dit moment bevindt.

Dan nog even over dat meisje! Tuurlijk, als dit je eerste "vriendin" was, is het nog moeilijker om afstand van haar te nemen. Toch is dat heel belangrijk. Zoals ik lees ben jij een totaal ander type dan haar. Ik vind het namelijk ook niet echt normaal wat voor taalgebruik ze gebruikt in de Whatsapp-gesprekken, ook al is ze boos. In veel zinnen zie ik een scheldwoord staan wat voor mij sowieso al een dikke "no-go" is.

Neem hier afstand van TS, hoe moeilijk het ook is, dit brengt je namelijk nog meer in de problemen. Blokkeer haar, hoe kinderachtig het ook is, en neem het aanbod van een mede-Fokker van harte aan en ga lekker op stap op zoek naar een meid die meer bij je past. Succes! En weet, ook al kennen we elkaar niet, je altijd met mij ook opstap mag gaan! Succes!
pi_161681814
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 19:22 schreef dersieger het volgende:
Heftig TS! Ik snap je frustraties, wanhoop en je verdriet absoluut. Toch is het, ondanks je angst, zeker belangrijk dat je aangifte doet bij de politie. Wat is gebeurd kan absoluut niet! Ik denk namelijk dat de politie wel wat doet zodra je dit verhaal bij hen neerlegd. Dit is namelijk niet een simpel "mijn portemonaille is gestolen" aangifte.
Ook helpt je dit bij het verwerken van het proces waarin je je op dit moment bevindt.

Dan nog even over dat meisje! Tuurlijk, als dit je eerste "vriendin" was, is het nog moeilijker om afstand van haar te nemen. Toch is dat heel belangrijk. Zoals ik lees ben jij een totaal ander type dan haar. Ik vind het namelijk ook niet echt normaal wat voor taalgebruik ze gebruikt in de Whatsapp-gesprekken, ook al is ze boos. In veel zinnen zie ik een scheldwoord staan wat voor mij sowieso al een dikke "no-go" is.

Neem hier afstand van TS, hoe moeilijk het ook is, dit brengt je namelijk nog meer in de problemen. Blokkeer haar, hoe kinderachtig het ook is, en neem het aanbod van een mede-Fokker van harte aan en ga lekker op stap op zoek naar een meid die meer bij je past. Succes! En weet, ook al kennen we elkaar niet, je altijd met mij ook opstap mag gaan! Succes!
Ben het 100 procent eens met alles wat je zegt, ook dat dit voorval echt niet door de beugel kan.

Maar denk wel dat je de politie hierin echt overschat. Het is absurd wat er is gebeurd en heel bedreigend maar denk echt niet dat ze hier veel mee doen. Geen bewijs, geen "echt" fysiek geweld, bla bla. I've been there.
pi_161689738
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 19:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ben het 100 procent eens met alles wat je zegt, ook dat dit voorval echt niet door de beugel kan.

Maar denk wel dat je de politie hierin echt overschat. Het is absurd wat er is gebeurd en heel bedreigend maar denk echt niet dat ze hier veel mee doen. Geen bewijs, geen "echt" fysiek geweld, bla bla. I've been there.
Zou inderdaad best kunnen. Ik heb namelijk nog geen ervaring met aangifte doen, gelukkig! Ik hoop in ieder geval voor TS dat hij dit snel van zich af kan zetten en z'n gewone leven weer op kan pakken. Liefde is leuk, maar kan ook enorm vervelend zijn! :r
pi_161690038
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 22:45 schreef dersieger het volgende:

[..]

Zou inderdaad best kunnen. Ik heb namelijk nog geen ervaring met aangifte doen, gelukkig! Ik hoop in ieder geval voor TS dat hij dit snel van zich af kan zetten en z'n gewone leven weer op kan pakken. Liefde is leuk, maar kan ook enorm vervelend zijn! :r
Geloof me, de politie doet echt niets hier mee.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_161690088
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 22:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Geloof me, de politie doet echt niets hier mee.
Ongelofelijk! :'(
pi_161690833
Ik vind TS echt aandoenlijk O+
Kom op jongen, laat je niet zo vernederen en stop per direct met communiceren met haar. Op welke manier dan ook.
pi_161691607
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 23:13 schreef Melanthi het volgende:
Ik vind TS echt aandoenlijk O+
Kom op jongen, laat je niet zo vernederen en stop per direct met communiceren met haar. Op welke manier dan ook.
Sowieso mee eens TS, maar ik snap het ook wel, ook al heb ik geen autisme, toch stelde ik me vroeger heel onderdanig op tegen meisjes. Uiteindelijk wanneer je meer ervaring hebt leer je het 'op handen dragen' wel af.

Tevens politie doet er echt niks mee nee. Politie is er alleen om grote evenementen en uitgaansavonden te controleren en boetes uit te schrijven. Heb nog nooit gehoord dat ze achter een relatief klein vergrijp als mishandeling of bedreiging aangaan.
pi_161692550
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 19:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het lijkt alsof je vooral de genegenheid, aandacht en bevestiging fijn vond en dat is menselijk. Dat voelde vast ook heerlijk. Maar on the long run is er meer nodig en dat lijkt ze niet te kunnen bieden.

En die screenshots, man man wat een tokkiecommunicatie vanuit haar. Het bevreemdt me niet dat ze zich met zulk agressief volk omringt; zelf lijkt ze ook een behoorlijk kort lontje te hebben en als ze zich ook maar even gekrenkt voelt, schelden en tieren.

Mijn gedachten bij die screenshots waren eerlijk gezegd in de trant van "wie verlost TS uit zijn lijden?"
Je stelt je enorm onderdanig op tegen iemand die jou verrot scheldt om niets. Wellicht heeft het met je autisme te maken, maar bovenal verdien je het niet om deze shit over je heen te krijgen! Je vraagt heel correct om uitleg; die moet je niet eens willen man! Tikken tijdbom dit.

Sterkte!
Ten allereerst bedankt voor je bericht, ik heb het een aantal keer overnieuw gelezen, en waardeer dit echt.
Je hebt gelijk, vooral dat iemand aan je denkt vond ik geweldig, ik was aan het werk, en zat de minuten af te tellen tot het pauze was, en als ik dan m'n telefoon aandeed, met spanning, zat er een berichtje in van een meisje, die vraagt hoe het op m'n werk ging, en dat ze zin had in vanavond.

Dat gevoel gaf zoveel geluk, ik was overdreven vrolijk en vriendelijk tegen iedereen op het werk, ook al was er een rot sfeer op het werk, ik zat met een grijns te wachten tot het tijd was, om daarna heerlijk te praten en knuffelen, onze hoofden tegen elkaar, in m'n ooghoeken zag ik hoe ze met haar ogen af en toe stiekem naar mij keek, het voelde echt onwerkelijk, vaak als ik met de auto weer naar huis reed, zat ik te huilen van geluk, en emoties, omdat ik eindelijk ervaar hoe het is, om ''samen met iemand te zijn''.

Het leven was niet meer saai, normaal lees ik altijd in de avond maar het nieuws, en alle ellende wat er op de wereld afspeelt, in die tijd met haar heb ik geen enkele keer meer het nieuws bijvoorbeeld gevolgd, mijn leven voelde veel leuker als voorheen.

Deze ruzie kwam dan ook zeer rauw op m'n dak, ik had het tenminste nog goed willen afsluiten, maar daar heb ik niet de gelegenheid voor gehad, als ik mijn gevoel open gooide, zei ze ''ga weg met je zielige gejank zoek een leven''.

Nu heb ik haar geblokkeerd, en haar nummer verwijderd, zoals ze dat vroeg aan mij, ik mocht haar nooit meer wat sturen zei ze er nog achter aan, ik heb net een hele poos gefietst, en ik denk dat ik haar beslissing accepteer, ik kan wel over 2 weken nog een berichtje sturen, met dat ik tenminste dit zonder ruzie wil afsluiten, maar ik weet nu al dat haar reactie niet zo zou zijn als wat ik hoop, dus heb ik net maar echt alles verwijderd incl haar bericht op die datingsite.

Nogmaals dank voor je reactie, en misschien komt er ooit nog een ander afspraakje met een meisje, ik heb net weer 10 meisjes aangesproken via badoo, na het fietsen, en 1 bericht uitgestuurd via de datingsite, maar geen reacties (dat meisje waarmee ik een date had was een uitzondering van al die jaren), maar wie niets onderneemt weet zeker dat hij met niets eindigd.

quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 19:22 schreef dersieger het volgende:

Hartstikke bedankt voor je aanbod en je uitgebreide bericht, ik voel mij echt vereerd!
Ik heb haar inderdaad geblokkeerd, het voelt nu als een verlies, maar misschien na een aantal dagen komt het besef naar boven dat het sowieso nooit wat kon worden, gezien haar achtergrond.

Aangifte twijfel ik nog een beetje, maar ben allang blij als ik van dit gedoe af ben, de politie hier in Rotterdam is helaas niet al te happig op het aannemen van aangiftes, heb dat op mijn 13'e ooit gedaan en toen werd het mij ook al afgeraden omdat ze bang waren voor een vergelding, omgekeerde wereld, maar goed. Mijn moeder en jobcoach zeggen ook dat ik het 't beste kan laten rusten.

Maar je hebt gelijk, eigenlijk zouden deze gasten aangepakt moeten worden, als niemand actie onderneemt, zullen ze ook nooit respect kan krijgen voor anderen, en mensen blijven intimideren en bedreigen.

Bedankt voor jullie reacties, en ik zal over een tijd nog wel even melden hoe het gaat
pi_161692815
Hallo Zalm,

Aangifte zou ik achterwege laten. Het kost een hoop tijd en energie en als klap op de vuurpijl loop je het risico op represailles. De enige reden om aangifte te doen is om schade te kunnen verhalen of iemand die een directe dreiging is achter de tralies te krijgen. Mijn voorzichtige inschatting is dat geen van beide hier van toepassing is. Laat het los, ga lekker ontspannen en probeer het later weer, als je er weer klaar voor bent (maar dan wel met een andere meid).

Vriendelijke groet,

Roland

[ Bericht 3% gewijzigd door RolandArthur op 25-04-2016 00:24:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')