abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:23:10 #1
35723 crew  GGMM
pi_161586017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op de bank, en terecht.
Wordt hij gespaard voor de bekerfinale? Zou toch zweren dat hij voor Utrecht speelde afgelopen weekend.
pi_161586018
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Asielzoekers komen alleen uit ERITREA en SYRIË.
en TWENTE
  woensdag 20 april 2016 @ 21:23:27 #4
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_161586023
Waar verspil ik mijn tijd ook eigenlijk aan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 20 april 2016 @ 21:23:28 #5
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_161586026
Tijd voor El Ghazi
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_161586030
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

en TWENTE
7/10
graag op anoniem
pi_161586037
COME ON HEERENVEEN VOLHOUDEN DIT LETS DO IT TOGETHER
pi_161586038
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
Ga ook Dortmund kijken :)
Zonder wrijving geen glans
pi_161586039
quote:

[..]

en TWENTE
nou nou nou
Dit, dus.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:23:51 #10
274204 crew  Mexicanobakker
pi_161586044
Ik moet pissen, dan wordt er altijd gescoord
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 20 april 2016 @ 21:23:57 #11
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161586053
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef mabo11 het volgende:
Tijd voor El Ghazi
Technische staf wissel
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 20 april 2016 @ 21:24:05 #12
446803 Tagliano
pi_161586059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ga ook Dortmund kijken :)
Dan moet ik een illegale stream zoeken :{
pi_161586063
Ik ben bijna zo ver om de hoop op te geven. Tering wat slecht.
★★★
  woensdag 20 april 2016 @ 21:24:11 #14
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161586064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
Wacht nog even. Ik schenk nu wat perziksap in mijn glas.. De goal van Ajax moet zometeen komen
graag op anoniem
  woensdag 20 april 2016 @ 21:24:18 #15
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
COME ON HEERENVEEN VOLHOUDEN DIT LETS DO IT TOGETHER
Dat PSV in eigen huis niet won van dit Ajax :')
Oh.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:24:26 #16
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586075
Frank is best mad zie ik.
What can change the nature of a man?
  woensdag 20 april 2016 @ 21:24:35 #17
446803 Tagliano
pi_161586084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Wacht nog even. Ik schenk nu wat perziksap in mijn glas nu. De goal van Ajax moet zometeen komen
Vooruit, ik zal mijn ogen nog even laten branden
pi_161586085
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Sjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 april 2016 @ 21:24:43 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161586086
quote:

[..]

en TWENTE
Huh.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:24:48 #20
pi_161586090
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Wacht nog even. Ik schenk nu wat perziksap in mijn glas nu. De goal van Ajax moet zometeen komen
Hopelijk werkt dit niet als je twee maal nu typt
  woensdag 20 april 2016 @ 21:24:54 #21
446803 Tagliano
pi_161586094
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Sjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge
Mad
pi_161586099
quote:

[..]

Genoeg illegalen in Nederland, moet niet moeilijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 21:25:17 ]
pi_161586107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef Coco98 het volgende:
Frank is best mad zie ik.
Zou ik ook op mezelf zijn als ik Serero laat spelen ipv Bazoer.
★★★
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:25:08 #24
35723 crew  GGMM
pi_161586108
Ajax speelt belabberd.

Als Frank de Boer niet snel met een tactisch plan komt dan..

oh god. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:25:13 #25
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Huh.
mad
Dit, dus.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:25:27 #26
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_161586123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Ajax speelt belabberd.

Als Frank de Boer niet snel met een tactisch plan komt dan..

oh god. :{
:P
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_161586124
quote:

[..]

Mad
Oh sorry ik bleef met mijn 5 vingers hangen op jonge :{
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:25:34 #28
pi_161586130
Leuk
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

pi_161586132
Meer diepe ballen svp, werken fantastisch
  woensdag 20 april 2016 @ 21:26:04 #30
446803 Tagliano
pi_161586149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Gewoon hetzelfde als tegen Utrecht eigenlijk, toen dat ook al zo goed werkte

OPPORTUNISME _O_
  woensdag 20 april 2016 @ 21:26:13 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586157
quote:
"We moeten opportunistischer spelen " - Brank de Foer
Oh.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:26:20 #32
pi_161586163
Dit is zomeravondvoetbal
pi_161586168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben bijna zo ver om de hoop op te geven. Tering wat slecht.
Heb ik al gedaan tijdens Utrecht, join de club.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:26:32 #34
35723 crew  GGMM
pi_161586173
Frank the Farmer.

:{²
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161586174
quote:
SkySports commentator lacht Ajax uit na deze tiende diepe bal.
★★★
pi_161586176
quote:
Vorig seizoen speelde Ajax zich ook onder de druk van FC Dordrecht uit met LANGE BALLEN.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:26:39 #37
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586177
Ze beginnen weer op elkaar te kankeren. Dat is me toch een partij tergend.
Dit, dus.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:26:39 #38
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161586178
Dit moet weer naar de voorronde CL

lol
RED ONS HENNIEGOD
pi_161586183
Dit is echt een kopie van de wedstrijd tegen Utrecht.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:26:54 #40
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586189
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
Frank the Farmer.

:{²
:')
Dit, dus.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:26:55 #41
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_161586191
quote:
9s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:

lol
lol
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:00 #42
446803 Tagliano
pi_161586199
_O-
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:09 #43
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586205
Hopen op een individuele actie van Nick Viergever
Oh.
pi_161586212
Beetje zielig.
★★★
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:27:20 #45
pi_161586217
"De verdienste van Utrecht"

Stijn422
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:23 #46
414827 Wave103
It's not pop music
pi_161586221
4gever jongen wat doe je
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:27:23 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586222
Doe maar rust.
pi_161586223
quote:

lol
Er direct uitgeknikkerd worden door FC Astana of zo, en dan drie maanden later hard in de pers roepen dat je als er nú gespeeld werd wel geplaatst zou zijn. :') _O-
pi_161586229
pi_161586235
Ja hoor
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:38 #51
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586236
man man man
Dit, dus.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:41 #52
414827 Wave103
It's not pop music
pi_161586239
klaassen jongen wat doe je
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:42 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586241
quote:

lol
Rapid Wien lacht zich weer de ballen uit de broek.
Oh.
pi_161586242
Klaassen optyfen gauw
Niet Fokken met mij.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:27:49 #55
pi_161586249
Hahahaha

Wat een blunder
pi_161586251
Drank de Boer vieze grafhomo :r
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_161586255
Voor het Nederlands voetbal MOET Heerenveen winnen, zie je al voor je als Ajax tegen Atletico speelt
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:56 #58
446803 Tagliano
pi_161586258
Man man man man man man man man man
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:57 #59
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161586259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er direct uitgeknikkerd worden door FC Astana of zo, en dan drie maanden later hard in de pers roepen dat je als er nú gespeeld werd wel geplaatst zou zijn. :') _O-
Halve finale EL . Kan allemaal best joh :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_161586270
Klaassen, scorend vermogen.
pi_161586272
Jezus klaasen, hoe duidelijk wil je een hoek kiezen...
hardcoholic
pi_161586274
Ah buitenspel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_161586276
Maar in 2026 doen we weer mee volgens van Oostveen. :)
pi_161586279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef Tchock het volgende:
Dit is echt een kopie van de wedstrijd tegen Utrecht.
Hopelijk minus onterechte pingel
  woensdag 20 april 2016 @ 21:28:18 #65
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586280
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Voor het Nederlands voetbal MOET Heerenveen winnen, zie je al voor je als Ajax tegen Atletico speelt
Zie je al voor je als Ajax tegen Jablonec speelt.
Oh.
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:28:21 #66
35723 crew  GGMM
pi_161586282
Brammess, denkend vermogen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:28:32 #67
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161586294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Rapid Wien lacht zich weer de ballen uit de broek.
Nu moeten we tegen een Poolse club denk ik
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 20 april 2016 @ 21:28:37 #68
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig opbouwen.

GIF
Dit, dus.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:28:45 #69
pi_161586303
Schoot m ook wel lekker binnen
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:28:46 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586305
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tegen die tijd zijn we allemaal moslim.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:28:48 #71
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_161586307
Dit wordt weer zo'n genot met vd hoorn de laatste minuten in de spits
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_161586310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schoot m ook wel lekker binnen
Waar binnen?
  woensdag 20 april 2016 @ 21:29:08 #73
446803 Tagliano
pi_161586319
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef mabo11 het volgende:
Dit wordt weer zo'n genot met vd hoorn de laatste minuten in de spits
Daar zouden we wellicht gewoon beter mee kunnen beginnen
  woensdag 20 april 2016 @ 21:29:10 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586321
quote:
9s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nu moeten we tegen een Poolse club denk ik
Tegen Legia een van de weinige KO wedstrijden waar de Boer doorging.
Oh.
pi_161586336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Daar steekt de Grote Blonde Leider wel een stokje voor.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:29:30 #76
pi_161586337
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waar binnen?
Binnen handbereik van mulder
pi_161586339
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Mooi toch, weten vrouwen ook weer waar ze horen...
pi_161586340
Ik heb Davy al een tijdje niet gezien, arme jongen zit vol spanning.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:29:39 #79
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161586345
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Anderlecht
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 20 april 2016 @ 21:29:41 #80
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161586346
Ik wil niet meer supporter van Ajax zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161586347
Gezapt.
pi_161586356
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:29 schreef Doublepain het volgende:
?
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:29:59 #83
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586359
quote:
Dieptriest eigenlijk, in spanning en dan deze bagger kijken.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:30:01 #84
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586360
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Anderlecht
Die ook nog ja.

En daarna er kansloos af tegen Spartak.
Oh.
pi_161586363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezapt.
Ironisch
pi_161586364
Doe maar even wisselen Serero.
★★★
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:30:06 #87
35723 crew  GGMM
pi_161586365
quote:
Gezapt.
Gooi jezelf weg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:30:06 #88
pi_161586366
quote:
Gezapt.
Trouw
  woensdag 20 april 2016 @ 21:30:11 #89
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586369
quote:
SOW
Dit, dus.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:30:17 #90
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161586373
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat was niet dankzij De Boer
RED ONS HENNIEGOD
pi_161586374
quote:
Je bent van harte welkom bij Ado Den Haag. :)
pi_161586375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:29 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Daar zouden we wellicht gewoon beter mee kunnen beginnen
Zou nog werken ook denk ik :P
hardcoholic
pi_161586377
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[..]

Ironisch
Nepfans.
pi_161586379
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

?
Ik dacht al _O_

Ga je nog roepen dat de 0-1 zal vallen
pi_161586381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gooi jezelf weg.
Dat kan Ajax beter doen.
pi_161586393
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Trouw
020 "supporter"
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:30:35 #97
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586394
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Trouw
Volkskrant
  woensdag 20 april 2016 @ 21:30:39 #98
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:D haha
Dit, dus.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:30:45 #99
168304 Mani89
pi_161586399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

opperkleurder is daar toch ook fan van? Dat is wel een gezellig clubje dan.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:30:49 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586401
quote:
9s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat was niet dankzij De Boer
Ik probeerde nog wat positief te zijn ;(

Al hoop ik dat we volgend seizoen ingaan met een nieuwe trainer.
Oh.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:30:53 #101
446803 Tagliano
pi_161586403
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Zou nog werken ook denk ik :P
Brengt wat teweeg _O_
pi_161586405
quote:
Gezapt.
Supporter af?
★★★
pi_161586407
Ajacied422

Wel grappig dit
pi_161586411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Supporter af?
Nee.
pi_161586412
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik dacht al _O_

Ga je nog roepen dat de 0-1 zal vallen
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja hoor
quote:
  woensdag 20 april 2016 @ 21:31:10 #106
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161586417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik probeerde nog wat positief te zijn ;(

Al hoop ik dat we volgend seizoen ingaan met een nieuwe trainer.
Overmars moet dat regelen
genot
RED ONS HENNIEGOD
pi_161586419
GODVERDEGODVERDEGODVER
pi_161586420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

opperkleurder is daar toch ook fan van? Dat is wel een gezellig clubje dan.
Opperkleurder en ik zijn groen geel.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:31:18 #109
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586422
quote:
Gezapt.
Firefoxje gemacht.
Dit, dus.
pi_161586435
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:D haha
:+
pi_161586439
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Firefoxje gemacht.
Onterechte constatering.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:31:41 #112
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_161586440
Flopshow dit
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:31:43 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586442
quote:
9s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Overmars moet dat regelen
genot
Ohja.

Met John en John aan het roer dus.
Oh.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:31:44 #114
pi_161586443
Mooi.
pi_161586444
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

[..]

Komt door iPhone
pi_161586451
Het is niet best maar de 0-1 had best gemaakt mogen worden.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:31:59 #117
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_161586452
Iemand pauzemuziek?
  woensdag 20 april 2016 @ 21:32:02 #118
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Onterechte constatering.
pertinent niet waar.
Dit, dus.
pi_161586458
Collectief uit vorm ook _O- Jammer dit.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:32:08 #120
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161586461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ohja.

Met John en John aan het roer dus.
Ajax kan de zon aanraken
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:32:12 #121
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586464
Goed, we kunnen pissen en chips pakken.
Wel eerst de handen wassen.
pi_161586466
Ik zei toch dat het een zaadpot ging worden.

En het gaat 1-1 worden en blijven.
pi_161586467
Is er iemand die naar Twente - Excelsior kijkt?
  woensdag 20 april 2016 @ 21:32:17 #124
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161586471
Makkelie!! :D
Dit, dus.
pi_161586472
Kom maar effekes wisselen Davy
hardcoholic
pi_161586485
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er iemand die naar Twente - Excelsior kijkt?
Drizzt, NAAKT
pi_161586489
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef mabo11 het volgende:
Iemand pauzemuziek?
pi_161586498
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

pertinent niet waar.
Ik ben gezapt naar FC Barcelona.

Als je dat al zo graag wilde weten.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:33:03 #129
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586506
Over 60 minuten is PSV weer koploper.
pi_161586510
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Drizzt, NAAKT
raaaaaaaaaaaaawwwrrrrrr
pi_161586521
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zei toch dat het een zaadpot ging worden.

En het gaat 1-1 worden en blijven.
Ik teken.
pi_161586535
Bij de gelijktijdige duels begint fox om 12.30 met de voorbeschouwing. :')
Doe eens even normaal zeg. :')
pi_161586538
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:33 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik teken.
Joh :D
  woensdag 20 april 2016 @ 21:33:40 #134
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_161586542
quote:
Wat is dit nou weer voor een video :?
  woensdag 20 april 2016 @ 21:33:47 #135
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_161586544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben gezapt naar FC Barcelona.

Als je dat al zo graag wilde weten.
jij komt altijd na het hoogtepunt?
pi_161586556
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:33 schreef Coco98 het volgende:
Zijn ze nu ook hoor flappie
pi_161586557
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:33 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een video :?
Een clip, van een nummer, gemaakt door een band
pi_161586571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
9 duels voorbeschouwen he
pi_161586600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:34 schreef franklop het volgende:

[..]

9 duels voorbeschouwen he
9, my ass! :D
  woensdag 20 april 2016 @ 21:35:03 #141
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161586608
quote:
Faded is wel een leuk nummer, alleen jammer dat je het te vaak hoort.
graag op anoniem
pi_161586610
Ik zou betalen om De Boer nu te kunnen horen. Wat lijkt me dat komisch.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:35:32 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586624
  woensdag 20 april 2016 @ 21:35:38 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:35 schreef Tchock het volgende:
Ik zou betalen om De Boer nu te kunnen horen. Wat lijkt me dat komisch.
Ik denk eerder dieptriest.
Oh.
pi_161586632
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:35 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Faded is wel een leuk nummer, alleen jammer dat je het te vaak hoort.
Radio moet je ook niet luistern, tenzij Juize
pi_161586633
quote:
Er werd om muziek gevraagd...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 21:36:09 ]
pi_161586646
Waarom wordt ons kindsoldaatje trouwens weer van stal gehaald? Die kan niet voetballen.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:36:15 #148
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161586649
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

In de ochtend luister ik Edwin Evers, maar dit moet je niet verder vertellen.
graag op anoniem
pi_161586661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waarom wordt ons kindsoldaatje trouwens weer van stal gehaald? Die kan niet voetballen.
die andere 10 wel dan?
pi_161586668
GertjanGod
pi_161586677
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Radio 1 langs de lijn :{w
pi_161586679
Als Ajax zo scoort dan zet ik dit nummer op en ga ik zitten in een hoekje
  woensdag 20 april 2016 @ 21:36:55 #153
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_161586688
Dit past wel bij de wedstrijd
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:36:56 #154
pi_161586690
quote:
Laatste weekend schakelgenot, zin in

Dit is dus de laatste individuele wedstrijd die ik dit seizoen op fox kijk
  woensdag 20 april 2016 @ 21:37:00 #155
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_161586694
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:36 schreef KingRoland het volgende:

[..]

In de ochtend luister ik Edwin Evers, maar dit moet je niet verder vertellen.
wat een wansmaak van zulk goede user
pi_161586704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:33 schreef Coco98 het volgende:
Maar volgens Stinho wint Ajax makkelijk met 3 goals verschil :S
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 april 2016 @ 21:37:20 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161586711
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Drizzt, NAAKT
quote:

[..]

raaaaaaaaaaaaawwwrrrrrr
Feit.

Tevens miste Cabralgod een penal ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_161586718
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Haten is zelf iets toevoegen.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:37:32 #159
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586719
quote:
Niemand kan voetballen met dit tactisch plan.
Oh.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:37:47 #160
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161586728
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Laten we dit gewoon vergeten.
graag op anoniem
pi_161586731
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

[..]

Feit.

Tevens miste Cabralgod een penal ;(
Ik zal de zedenpolitie wel even bellen.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:37:48 #162
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_161586732
quote:
Zorgde voor de grootste kans van Ajax, maar ik zeg verder niks.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:37:50 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161586735
Hey jongens, hoeveel staat het hier?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 april 2016 @ 21:38:02 #164
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_161586742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef Caland het volgende:
40-45
pi_161586753
quote:
Ajax is zo'n 5 fans kwijt, Heerenveen is nog geen fans kwijt.
pi_161586756
Dat gaat straks 2 uur lang zo, we zijn live in deze sensationele titelrace ontknoping van de eredivisie. We schakelen live naar Amsterdam, we schakelen live naar Zwolle waar zojuist de bus met spelers van PSV is aangekomen. We zien Cocu, bla bla bla bla :r
  woensdag 20 april 2016 @ 21:38:21 #167
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161586763
Slaapverwekkend zeg.

Waar is opper als je hem nodig hebt
graag op anoniem
pi_161586764
quote:
Op mijn TV-scherm staat het 0-8.
pi_161586765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef DuTank het volgende:

[..]

Zorgde voor de grootste kans van Ajax, maar ik zeg verder niks.
Dat zegt wat over het tactische plan van Drank
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:38:25 #170
pi_161586766
quote:
Brilstand
pi_161586772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gaat straks 2 uur lang zo, we zijn live in deze sensationele titelrace ontknoping van de eredivisie. We schakelen live naar Amsterdam, we schakelen live naar Zwolle waar zojuist de bus met spelers van PSV is aangekomen. We zien Cocu, bla bla bla bla :r
Je hoeft niet te kijken.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:38:58 #172
168304 Mani89
pi_161586781
Ik denk dat ik maar ga drinken.
pi_161586787
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Haten is zelf iets toevoegen.
Beste nummer van Queen dan maar... Leer je tenminste wat echte muziek is:
  woensdag 20 april 2016 @ 21:39:11 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586788
quote:
HIER ZIJN DE TWEE SCHALEN

Hoe is de schaal gemaakt? Dit is Bert van Oostveen met de enige echte schaal! Dit is hem jongens!
Oh.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:39:21 #175
pi_161586795
Zeneli verdedigt echt niet mee inderdaad :')
  woensdag 20 april 2016 @ 21:39:29 #176
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_161586802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef Mani89 het volgende:
pi_161586805
quote:
Ik zet gewoon PEC op één scherm en het schakelprogramma zonder geluid op het andere scherm. Ideaal.
pi_161586809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe is de schaal gemaakt? Dit is Bert van Oostveen met de enige echte schaal! Dit is hem jongens!
:D
pi_161586811
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op mijn TV-scherm staat het 0-8.
_O-

Al die verhalen over Barca deze weken kunnen ook de prullenmand in
pi_161586820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben al begonnen. Eerst m'n pils opdrinken en dan begin ik maar aan de fles liqor 43
pi_161586821
Overigens heeft Cabral een penalty gemist net.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:39:56 #182
168304 Mani89
pi_161586824
Mexicano en ik luisteren hier naar.

Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:40:11 #183
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586827
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

_O- :r
  woensdag 20 april 2016 @ 21:40:18 #184
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_161586831
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

_O-

Ze treffen depor, dat team zal nog verliezen van Cambuur.
pi_161586839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Beste nummer van Queen dan maar... Leer je tenminste wat echte muziek is:
Het is 2016 hé, je mag best met de tijd meegaan
  woensdag 20 april 2016 @ 21:40:28 #186
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161586841
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Mexicano en ik luisteren hier naar.

Coco en ik luister nu naar

graag op anoniem
pi_161586852
quote:

[..]

_O-

Ik heb de eerste helft gezien, Depor had twee 5008987877878783% kansen. Tweede helft lijkt meer op omkoping hoe vrij Barça goals maakt. Lek is zeker nog niet boven.
pi_161586870
quote:

[..]

_O-

Messi is moe.

Bal is rond
pi_161586871
quote:
mad?
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:41:04 #190
pi_161586872
Kut Al Gaza gaat het doen
pi_161586877
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het is 2016 hé, je mag best met de tijd meegaan
Goede muziek blijft goed, ongeacht wanneer deze gemaakt is. Je muzieksmaak af laten hangen van het jaartal is gewoon achterlijk.
pi_161586889
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:40 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Ze treffen depor, dat team zal nog verliezen van Cambuur.
Eerder dit seizoen: Barcelona 2-2 Depor.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:41:38 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586892
Die rebound hahaha

Doet me denken aan de rebound van Immers in de Arena toen
Oh.
pi_161586893
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb de eerste helft gezien, Depor had twee 5008987877878783% kansen. Tweede helft lijkt meer op omkoping hoe vrij Barça goals maakt. Lek is zeker nog niet boven.
Eigenlijk mogen we dit hier niet bespreken trouwens, maar hopelijk zal Madrid eroverheen walsen op de ranglijst.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:41:49 #195
168304 Mani89
pi_161586898
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Is dat dat gewelddadige alter ego van Spongebob? Die alleen maar nonsens kon schreeuwen.
pi_161586909
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Eigenlijk mogen we dit hier niet bespreken trouwens, maar hopelijk zal Madrid eroverheen walsen op de ranglijst.
Atletico gaat geen punten meer verspelen.
pi_161586912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut Al Gaza gaat het doen
Rood pakken?
pi_161586914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Goede muziek blijft goed, ongeacht wanneer deze gemaakt is. Je muzieksmaak af laten hangen van het jaartal is gewoon achterlijk.
Blijven vasthangen in een jaar is ook achterlijk
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:42:23 #199
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161586918
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Een filmpje voor als je je down voelt door het spel van Ajax.

Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:42:26 #200
pi_161586921
Jezus wat slecht ingeschoten al die pingels
pi_161586930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Atletico gaat geen punten meer verspelen.
Ligt eraan hoe ze het gaan doen in de CL

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 21:42:45 ]
pi_161586942
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Licht eraan hoe ze het gaan doen in de CL
Nee, natuurlijk niet. Dat maakt Atletico vrij weinig uit.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:43:18 #203
pi_161586959
Jan vreman is lekker gewoon gebleven
pi_161586960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Dat maakt Atletico vrij weinig uit.
Pas mijn quote aan SNEL
pi_161586961
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Blijven vasthangen in een jaar is ook achterlijk
Eens ;). Goede recente muziek vind ik Katie Melua, The Kik, Alanis Morissette, Marilyn Manson, etc, etc, etc
  woensdag 20 april 2016 @ 21:43:44 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161586974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan vreman is lekker gewoon gebleven
Hans Kraay jr. ook.
Oh.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:43:44 #207
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161586975
#Ibelieve
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:43:53 #208
pi_161586980
Ten hag staat te janken.
pi_161586984
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Pas mijn quote aan SNEL
Nee, waarom?
pi_161587001
Tiet veur ne pafke :+
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:44:30 #211
pi_161587002
Kakaaawa
pi_161587007
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten hag staat te janken.
Ik ook, als Ajax niet wint vandaag.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:44:45 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587019
Origi _O_
Oh.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:44:52 #214
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef RvLaak het volgende:
Tiet veur ne pafke :+
sgoe min jung
graag op anoniem
pi_161587033
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, waarom?
Omdat GGMM hier nog altijd loert

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Eens ;). Goede recente muziek vind ik Katie Melua, The Kik, Alanis Morissette, Marilyn Manson, etc, etc, etc
Ik geen een die je noemt, no offense.
pi_161587038
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Omdat GGMM hier nog altijd loert

[..]

Ik geen een die je noemt, no offense.
Het is GGMM maar.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:45:25 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587041
Payetgod
Oh.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:45:39 #218
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587052
JUST DO IT!
graag op anoniem
  woensdag 20 april 2016 @ 21:46:00 #219
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Origi _O_
Wat een beer van een vent :)
graag op anoniem
  woensdag 20 april 2016 @ 21:46:04 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef KingRoland het volgende:
JUST DO IT!
Hopelijk heb je een heel pak perziksap opgedronken.
Oh.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:46:08 #221
pi_161587067
Schone niet gespot
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:46:09 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161587069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:

[..]

sgoe min jung
Weuart kennuh neet oetdrukkuh wievuel ich van dich howt
pi_161587074
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is GGMM maar.
Das waar idd, bedankt :)
  woensdag 20 april 2016 @ 21:46:28 #224
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk heb je een heel pak perziksap opgedronken.
Komt goed :)
graag op anoniem
pi_161587097
Leuk, El Ghazi
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:47:13 #226
pi_161587111
Hopelijk gaat ie onzichtbaar zijn :)
pi_161587112
Ah El Ghazi, nu gaat het komen.
★★★
pi_161587123
Net counteren met Schone... Dan nu El Ghazi als aanspeelpunt in de spits zeker?
  woensdag 20 april 2016 @ 21:47:32 #229
414827 Wave103
It's not pop music
pi_161587126
El Ghazi gaat het kampioenschap redden
pi_161587127
El Ghazi lijkt mij echt een arrogant kut mannetje
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:47:45 #231
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161587137
El Ghazi gaat Ajax redden.
pi_161587148
Go go go
  woensdag 20 april 2016 @ 21:48:00 #233
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
El Ghazi lijkt mij echt een arrogant kut mannetje
Lijkt mij juist wel een beleefde jongen.
Oh.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:48:14 #234
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161587159
Juichen als Ronaldo.
Dit, dus.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:48:16 #235
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587161
#Pray
graag op anoniem
pi_161587170
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lijkt mij juist wel een beleefde jongen.
In Keulen ging ie helemaal los...
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:48:40 #237
pi_161587174
Marokkanen zijn zelden beleefd
pi_161587181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:47 schreef Wave103 het volgende:
El Ghazi gaat het kampioenschap redden
Als hij dat doet dan bestel ik een shirtje met zijn naam _O_
  woensdag 20 april 2016 @ 21:48:57 #239
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587186
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pas nou op straks krijg je Farid op je dak
graag op anoniem
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:49:09 #240
35723 crew  GGMM
pi_161587191
FF pissen.

Hopelijk mis ik geen goal.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161587201
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle Marokkanen terug naar Ankara!
pi_161587204
Waarom probeert Dijks niet even zijn benen/voeten te gebruiken ipv handen.
★★★
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:49:30 #243
pi_161587211
Milik buitenspel

Gras groen
pi_161587223
Ik zie het buitenspel niet.
pi_161587228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milik buitenspel

Gras groen
★★★
pi_161587235
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n 1,5 meter
  woensdag 20 april 2016 @ 21:50:12 #247
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_161587239
Waarom staan al die spelers van ajax op de trappen van het stadion?
  woensdag 20 april 2016 @ 21:50:14 #248
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587240
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

11 tegen 11
bal is rond
en ajax wint
graag op anoniem
  woensdag 20 april 2016 @ 21:50:17 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587242
quote:
Dat komt omdat je weggezapt bent.
Oh.
pi_161587247
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milik buitenspel

Gras groen
Bijna grappig
pi_161587252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat komt omdat je weggezapt bent.
Ik kijk weer.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:50:34 #252
pi_161587253
Waar is die thern eigenlijk heen?
pi_161587260
Als Ajax niet wint nemen Roland en ik een maand lang een Heerenveen UI
pi_161587261
quote:
Was niet echt een lastige.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:50:55 #255
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
kan niet ik heb al 1 maand een Cocu UI omdat Barca had verloren
graag op anoniem
pi_161587271
Ik heb stracciatella ijs. :)

Echt lekker. :)

Bijna op helaas.
★★★
pi_161587272
quote:
Ik doe ook mee
  woensdag 20 april 2016 @ 21:51:06 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587273
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik kijk weer.
Waarom dan die act van net?
Oh.
pi_161587275
quote:
Jij wil graag dat Ajax wint, of niet? Met al dit gejinx?
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:51:28 #260
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161587295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:50 schreef KingRoland het volgende:

[..]

kan niet ik heb al 1 maand een Cocu UI omdat Barca had verloren
Maak er een gifje van met beide.
pi_161587303
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik doe ook mee
*O*
pi_161587308
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is die thern eigenlijk heen?
blessa
pi_161587311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom dan die act van net?
Nu speelt El Ghazi.
pi_161587325
Waar blijft Bazoer...
★★★
pi_161587342
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar blijft Bazoer...
Waarom zou je Bazoer inbrengen als hij in zijn slechtste vorm ooit zit?
  woensdag 20 april 2016 @ 21:52:31 #266
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Maak er een gifje van met beide.
ik pass, daarnaast zou ik Pax beledigen met een Heerenveen UI ;(
graag op anoniem
  woensdag 20 april 2016 @ 21:52:36 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nu speelt El Ghazi.
Ik kan mij herinneren dat jij daar niet echt fan van was.
Oh.
pi_161587358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom zou je Bazoer inbrengen als hij in zijn slechtste vorm ooit zit?
Dan nog is hij beter dan Serero.

Daarom.
★★★
pi_161587366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat jij daar niet echt fan van was.
Ik vond zijn gedrag in het veld bijzonder merkwaardig en vervelend.
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:53:13 #270
35723 crew  GGMM
pi_161587372
Ik ben terug.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161587380
quote:
ik doe ook mee :)
  woensdag 20 april 2016 @ 21:53:25 #272
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_161587387
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben terug.
*O*
  woensdag 20 april 2016 @ 21:53:27 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587390
Fischer gaat Ajax zo redden jong0ns
Oh.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:53:28 #274
pi_161587391
Zeneli kan niet verdedigen
pi_161587394
quote:
Ik ben terug.
oke
pi_161587401
quote:
Ik ben terug.
Jezus, wat zeik jij lang zeg. Is je fok gedrag overgeslagen naar je urine wegen?
pi_161587402
Een goede actie van Dijks.
★★★
pi_161587405
.............. :')
  woensdag 20 april 2016 @ 21:53:45 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587408
Godverdomme die voorzet
Oh.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:53:52 #280
pi_161587416
Youness :')
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:53:56 #281
35723 crew  GGMM
pi_161587420
quote:
Nou vooruit. ik doe mee.

Vanaf morgen, ik heb geen zin om vanavond een UI te maken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161587434
Die korte corners zijn echt geniaal, gewoon je tegenstander van de wijs brengen
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:54:15 #283
35723 crew  GGMM
pi_161587438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Jezus, wat zeik jij lang zeg. Is je fok gedrag overgeslagen naar je urine wegen?
Nee, ik zat op het toilet en merkte dat een plasje niet het enige was wat er uit moest.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:54:33 #284
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161587456
quote:
Ik ben terug.
Gezellig.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:54:34 #285
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_161587457
Zit net als makkelie te twijfelen om morgen niet naar het werk te gaan.
pi_161587473
pleur toch op man, tyfus voetbal
pi_161587478
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, ik zat op het toilet en merkte dat een plasje niet het enige was wat er uit moest.
Dus jij ZAT te plassen en toen merktje je dat er meer uit moest?

Wijf.
pi_161587484
Als Erwin Mulder vandaag Heerenveen op het scorebord zet, neem ik een UI van Ibrahim Afellay.
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:55:06 #289
35723 crew  GGMM
pi_161587486
Tering, wat is Ajax dramatisch.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 21:55:13 #290
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_161587490
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Miskramertje?
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:55:14 #291
pi_161587492
Wow Heerenveen viel aan
pi_161587494
JAAAA FISCHER DE VERLOSSER
pi_161587498
Fischer :D :'( :'( GSHDDXFJCXGTIURCIUDTR
pi_161587504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

ik doe ook mee :)
quote:

[..]

Nou vooruit. ik doe mee.

Vanaf morgen, ik heb geen zin om vanavond een UI te maken.
Wat een broederschap hier :)
  woensdag 20 april 2016 @ 21:55:27 #295
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161587508
JAAAAAAAAAAAAAAAA
graag op anoniem
  woensdag 20 april 2016 @ 21:55:51 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161587532
Lekker terug veilig op de keeper

Oh wacht
Oh.
  woensdag 20 april 2016 @ 21:55:51 #297
446803 Tagliano
pi_161587534
FISCHER
  Redactie Sport woensdag 20 april 2016 @ 21:55:54 #298
pi_161587537
Hahahaha
  Forum Admin woensdag 20 april 2016 @ 21:56:02 #299
35723 crew  GGMM
pi_161587539
Viergever beeldt zich al vast in hoe het is om voor Heerenveen te spelen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_161587542
:D :')
★★★
pi_161587546
Is Ajax al kampioen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: