Oh, ik zit ook wel in het stadion hoor. Dat is misschien juist wel een extra redenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb dan zelf het geluk dat de klantenloting in mijn voordeel was beslist maar ik zit er ook stevig aan te denken om maar bier te tanken onderweg naar plaats delict.
Hebben we lig nog om Elia kunnen lachen ipv huilen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, ik zit ook wel in het stadion hoor. Dat is misschien juist wel een extra reden
Waarschijnlijk kopt hij elke keer vrijetrappen van Marko op de training als hij ze weer eens in de muur schiet. Voor de rest zie ik er dit jaar niet veel van, maar de minder we van hem zien de beter natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
'Van der Heijden is mee, ook een goede kopper'
Hier hetzelfde ja. Mijn doel is om 44 spelers op het veld te zien lopen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, ik zit ook wel in het stadion hoor. Dat is misschien juist wel een extra reden
Nou inderdaad, Schaken lijkt wel Messi als je naar deze buitenspelers kijkt.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Best wel bijzonder dat er nu bijna naar spelers als Immers en Schaken, die op bepaald moment vol-le-dig uitgekotst werden, wordt terugverlangd
Bijna? Immers maakt dit elftal gewoon een stuk beter.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Best wel bijzonder dat er nu bijna naar spelers als Immers en Schaken, die op bepaald moment vol-le-dig uitgekotst werden, wordt terugverlangd
Mwah, Immers gaat mee in dit niveau, die haalt het niet omhoog hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 21:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bijna? Immers maakt dit elftal gewoon een stuk beter.
Je vergeet onze captainquote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Vilhena is echt de enige man die het echt goed doet.
Hopelijk kan Kuyt wel scorenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Nou nou nou, die knikkert ze ook allemaal gewoon naast hoor. Ook niet echt goede acties gezien. Hij haalt een voldoende maar that's itquote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Nee, dat is de reserveaanvoerder. Ik doel op onze echte captainquote:
Jep, dan toch liever een jaar als vorig jaar, met bij vlagen voetbal om je vingers bij af te likken.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Als ik erover nadenk heb ik voor m'n gevoel maar een paar leuke wedstrijden van Feyenoord gezien dit seizoen, Heerenveen uit, Ajax en Az thuis voor de beker, maar dan houdt het ook wel weer op.
Ook gelijk het faillissement van dit Feyenoord, de enige speler die er écht een beetje bovenuit steekt loopt voor nop de deur uit, geweldig beleid.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Nou, dat is 100% door die speler hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 21:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook gelijk het faillissement van dit Feyenoord, de enige speler die er écht een beetje bovenuit steekt loopt voor nop de deur uit, geweldig beleid.
Nee, daar hebben we spelers van middelbare leeftijd voor terug, heuse toppers. Deze hebben doorverkoopwaarde, aldus Geel.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook gelijk het faillissement van dit Feyenoord, de enige speler die er écht een beetje bovenuit steekt loopt voor nop de deur uit, geweldig beleid.
Voor Vilhena hebben we Tapia gehaald toch... Met je middelbare leeftijdquote:Op woensdag 20 april 2016 21:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we spelers van middelbare leeftijd voor terug, heuse toppers. Deze hebben doorverkoopwaarde, aldus Geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |