Dat w2 gaat degraderen is een feit.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog wat spanning voor Twente - Excelsior?
Die wedstrijd van Feyenoord boeit echt niemandquote:
Je raakt Onlogisch hiermee erg hard.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wedstrijd van Feyenoord boeit echt niemand
Bednarek is 2e keepquote:Op woensdag 20 april 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Ruiter de bekerfinale mist
Zit Verhoeven daar nog?
Had liever gezien dat die ander mis ging tbhquote:Op woensdag 20 april 2016 20:55 schreef Tchock het volgende:
Gerechtigdheid. Zou toch niet in 72 uur tijd twee keer 2-2 worden door een lullige strafschop van Makkelie.
SOW SOW SOW SOW SOWquote:Op woensdag 20 april 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
Wel hard dat Makkelie als straf Feyenoord moet fluiten.
Feyenoord ziet dit anders.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
Misplaatste opmerking, al zou dit ook een spannende bait kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
In VI stond een interview met Makkelie, hij wilde maandag eigenlijk niet gaan werken maar twijfelde niet deze wedstrijd te fluiten. Bijzonder.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik verbaas mij na de afgelopen twee seizoenen nergens meer overquote:
Ik moet dit ooggenot helaas missen. Werkquote:
Je mist nietsquote:Op woensdag 20 april 2016 20:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik moet dit ooggenot helaas missen. Werk
Misschien had ik deze tien minuten achteraf ook beter tentamens kunnen lerenquote:Op woensdag 20 april 2016 20:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik moet dit ooggenot helaas missen. Werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |