Ik vind niet dat er een van beide ploegen bovenuit steekt. Zeker de manier waarop Feyenoord eerder dit seizoen bij Utrecht won, verwaarloost veel.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wilde even m'n punt maken. Dat moet je bekend voor komen.
Dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Twente-thuis lastiger wordt dan Heerenveen-uit, gek genoeg.
Dan heb je Twente niet gezien tegen Feyenoord en De Graafschap. Verschrikkelijk slecht. Bovendien missen ze Gutierrez en misschien Mokotjo.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Twente-thuis lastiger wordt dan Heerenveen-uit, gek genoeg.
En tegen Willem II waren ze ook gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan heb je Twente niet gezien tegen Feyenoord en De Graafschap. Verschrikkelijk slecht. Bovendien missen ze Gutierrez en misschien Mokotjo.
Waarom praat je in jezelf?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, als Roland het doet grijp je niet in maar nu wel
Lulletje rozenwater.
Zelfs met 10 man won Feyenoord van Utrechtquote:Op woensdag 20 april 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er een van beide ploegen bovenuit steekt. Zeker de manier waarop Feyenoord eerder dit seizoen bij Utrecht won, verwaarloost veel.
Utrecht had buiten die 1-0 alleen iets in de laatste fase te bieden in februari, op opportunistische manier.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs met 10 man won Feyenoord van Utrecht
Dit klopt.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn weet dondersgoed dat ik het tegen hem heb.
En dat ik volledig gelijk heb.
Eigen doelpunt?quote:
Ik kijk nietquote:Op woensdag 20 april 2016 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Dit blijft 0-1 voor de Graafschap. We kunnen zo meteen met een gerust hart schakelen naar Feyenoord
Wie is Serero?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vrije trap, het eigen doelpunt komt van Serero.
Stop met deze act.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flikker op man
Utrecht wil SCC er gewoon uit hebben
Vermoei ons niet met je plaat voor je kop.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flikker op man
Terecht ook. Wat een schijtclub is dat zeg.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flikker op man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |