Ik vind niet dat er een van beide ploegen bovenuit steekt. Zeker de manier waarop Feyenoord eerder dit seizoen bij Utrecht won, verwaarloost veel.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wilde even m'n punt maken. Dat moet je bekend voor komen.
Dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Twente-thuis lastiger wordt dan Heerenveen-uit, gek genoeg.
Dan heb je Twente niet gezien tegen Feyenoord en De Graafschap. Verschrikkelijk slecht. Bovendien missen ze Gutierrez en misschien Mokotjo.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Twente-thuis lastiger wordt dan Heerenveen-uit, gek genoeg.
En tegen Willem II waren ze ook gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan heb je Twente niet gezien tegen Feyenoord en De Graafschap. Verschrikkelijk slecht. Bovendien missen ze Gutierrez en misschien Mokotjo.
Waarom praat je in jezelf?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, als Roland het doet grijp je niet in maar nu wel
Lulletje rozenwater.
Zelfs met 10 man won Feyenoord van Utrechtquote:Op woensdag 20 april 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er een van beide ploegen bovenuit steekt. Zeker de manier waarop Feyenoord eerder dit seizoen bij Utrecht won, verwaarloost veel.
Utrecht had buiten die 1-0 alleen iets in de laatste fase te bieden in februari, op opportunistische manier.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs met 10 man won Feyenoord van Utrecht
Dit klopt.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn weet dondersgoed dat ik het tegen hem heb.
En dat ik volledig gelijk heb.
Eigen doelpunt?quote:
Ik kijk nietquote:Op woensdag 20 april 2016 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Dit blijft 0-1 voor de Graafschap. We kunnen zo meteen met een gerust hart schakelen naar Feyenoord
Wie is Serero?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vrije trap, het eigen doelpunt komt van Serero.
Stop met deze act.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flikker op man
Utrecht wil SCC er gewoon uit hebben
Vermoei ons niet met je plaat voor je kop.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flikker op man
Terecht ook. Wat een schijtclub is dat zeg.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flikker op man
Wilfred vroeg het zich af. Gijp en Derksen zeiden dat als Utrecht zo speelde als tegen Ajax Feyenoord een topdag moet hebben. Utrecht speelt beter. En Van Hanegem zei het in z'n column. Boskamp was het er mee eens. "Utrecht speelt in het algemeen erg sterk en Feyenoord is behoorlijk wisselvallig, dus dan kun je Utrecht best de favoriet noemen voor de beker, zeker als we zo spelen als zaterdag … dat kan echt niet!''. Verder allemaal niet zo belangrijk, maar Utrecht wordt een beetje gehyped wmb.quote:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit lieg je met plezier. Ik trap hier verre weg niet in.
Iedereen wil dat behalve jij.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht voetbalt alleen tegen Ajaxquote:
Vissticks?quote:
Neem jij Gijp en Derksen als graadmeterquote:Op woensdag 20 april 2016 19:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wilfred vroeg het zich af. Gijp en Derksen zeiden dat als Utrecht zo speelde als tegen Ajax Feyenoord een topdag moet hebben. Utrecht speelt beter. En Van Hanegem zei het in z'n column. Boskamp was het er mee eens. "Utrecht speelt in het algemeen erg sterk en Feyenoord is behoorlijk wisselvallig, dus dan kun je Utrecht best de favoriet noemen voor de beker, zeker als we zo spelen als zaterdag … dat kan echt niet!''. Verder allemaal niet zo belangrijk, maar Utrecht wordt een beetje gehyped wmb.
Ja, ik blijf trouw ondanks dat ik weet dat ze echt niks kunnenquote:
Benne gij in de markt voor vissticks jonge?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |